Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов
Перелік місць роботи
Інститут туризму ФПУ, доцент кафедри іноземних мов
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Становлення вітчизняної системи підготовки майбутніх фахівців сфери туризму (друга половина ХХ ст.)
Громадська активність
член Київської міської організації Національної спілки краєзнавців України з 26,02,2010 р.член Громадської спілки «Українська асоціація освіти дорослих» з 20.08.2024 р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
115 | Кафедра лінгвістики та перекладу | - | 1 | 0 | 2021 | - |
424 | Кафедра лінгвістики та перекладу | JDC-9339-2023 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/JDC-9339-2023 |
605 | Кафедра лінгвістики та перекладу | JDC-9339-2023 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/JDC-9339-2023 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 43 | 4 | 1 | 2024.11.20 10:17:11 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 36 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
30 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 26.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla_Solovei |
Конференції (19)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10695 | Освіта дорослих в Україні та за кордоном: досягнення, виклики і перспективи розвитку" | учасниця конференції | м. Київ, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | ||
10686 | An integratedto science modernization: methods, models and multidisciplinarity | Students on advantages and disadvantages of using paper and e-textbooks in higher education | Correspondence conference / Vinnytsia, Ukraine - Vienna, Austria | ||
10431 | Міжнародна науково-практична конференція «Ad orbem per linguas. До світу через мови» | ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ | м. Київ, КНЛУ | ||
10432 | Мережева взаємодія інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та закладів освіти України і зарубіжжя | Підвищення рівня медіа-інформаційної грамотності викладачів університетів засобами неформальної освтіи | м. Київ, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | ||
9737 | II International Scientific and Practical Conference \ | Using Labster virtual laboratories in tertiary education | Warsaw, Poland | ||
8994 | Розвиток педагогічної науки і практики в умовах воєнного та повоєнного часу | Використання віртуальних лабораторій Labster в освіті дорослих: виклики для педагогів | м. Київ | document.pdf | |
8290 | Наука, освіта, технології і суспільство; нові дослідження і перпективи | національно-патріотичне виховання у Польщі: Досвід для УкраїниНАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ПОЛЬЩІ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ | м. Полтава. Україна | ||
8109 | VI Всеукраїнські педагогічні читання "Особистісний і професійний розвиток дорослих: проблеми і перспективи", присвячених пам'яті академіка Семена Устимовича Гончаренка | Проблеми міжкультурності та політкультурності у вищій школі | Київ | ||
8139 | Міжнародна науково-методична конференція "Реалізація методик та технологій в сучасній освіті: компетентнісний підхід". | Прогресивний розвиток вищої освіти у Скандинавських країнах в умовах євроінтеграції: досвід для України. | Харківський націоанальний університет імені В.Н. Каразіна | ||
8035 | ХІ Міжнародний науково-методологічний Інтернет-семінар \ | Викладання профільних фахових дисциплін англійською мовою у ЗВО України. | Київ-Хмельницький | document.pdf | |
7969 | II All-Ukrainian conference "Educational Space of XXI century: Challenges and Perspectives" | ПРОГРЕСИВНИЙ РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ У ШВЕЦІЇ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ | Kamianets-Podilskyi | ||
4016 | Friedrich Nietzsche XI International Scientific Conference " The Problems of Empirical Research in Psycology and Humanities"("Проблеми емпіричних досліджень з психології та з гуманітарних наук"). | MODELS OF ADULT EDUCATION CENTRES IN UKRAINE | м. Краків, Польща | ||
1784 | Освіта дорослих - регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії | Нові можливості для неформальної освіти дорослих в Європі | м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р. | ||
725 | XXV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція 'Вітчизняна наука на зламі епох: Проблеми та перспективи розвитку' | Ринок праці та формування нових компетентностей майбутнього фахівця | Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
723 | ІІ Міжнародна науково-практична е-конференція 'Мультидисциплінарні академічні дослідження і глобальні інновації: гуманітарні та соціальні науки' MARGINSS, 2016 | Освіта дорослих і міжкультурний діалог | м. Київ, Україна | ||
727 | IV міжвузівська науково-практична конференція 'Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів та фахівців права'. | Інформаційно-комунікаційна компетентність викладача іноземних мов | Національна академія внутрішніх справ. м. Київ | ||
724 | Міжнародна науково-практчна конференція 'Україна і світ: діалог мов та культур' | Можливості використання системи Moodle в організації самостійної роботи студентів | Київ, 2016 р. | ||
726 | Секція: Історія освіти та педагогіки. Всеукраїнська науково-практична конференція 'Модернізація змісту освіти і науки в Україні: неформальна освіта для дорослих' | Історичний аспект проблеми становлення вітчизняної системи підготовки фахівців туризму | м. Хмельницький, Хмельницький національний університет (17-18 грудня 2015 р.) | ||
722 | IV Міжнародні психолого-педагогічні Челпанівські читання | Методичні засади управління групою студентів на заняттях з англійської мови | м. Київ, Бізнес-центр '101 Tower' |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50275 | Students on advantages anddisadvantages of using paper and E-textbooks in higher education | |
49360 | Media And Information Literacy Upskilling For Educators At Universities: Ukrainian Context | |
41177 | Digitalization of education: challenges for teachers | |
41007 | How to Smooth International University Students’ Adaptation in Ukraine | |
41329 | Community Education: Best World Practices | |
27352 | Моделі центрів освіти дорослих в Україні | |
29252 | Core indicators of assessing policy of european countries on validating non-formal and informal learning | |
20110 | Особливості опанування дорослими учнями англійської мови як іноземної у неформальній та інформальній освіті | |
18044 | Non-formal/informal ESL acquisition by different age categories of Ukrainian adult learners | |
10296 | Стан туристично-краєзнавчої роботи в загальносвітніх і позашкільних навчально-виховних закладах України (60-80-і рр. ХХ ст.) |
Фахові видання, що затверджені МОН (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49360 | Media And Information Literacy Upskilling For Educators At Universities: Ukrainian Context | |
46270 | Гендерні бар’єри в неформальній освіті дорослих | |
46433 | Гуманітарна місія краєзнавчих музеїв у суспільстві: досвід України | |
31594 | Подвижник туристичного краєзнавства в Україні (Сергій Іванович Попович) | |
19915 | Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід | |
18044 | Non-formal/informal ESL acquisition by different age categories of Ukrainian adult learners | |
18395 | Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу | |
14958 | Маніфест освіти дорослих у 21 столітті: нові можливості для неформальної освіти дорослих в Європі | |
14588 | Історичний аспект проблеми підготовки фахівців сфери туризму | |
10159 | Методичні засади управління групою студентів на заняттях з англійської мови. | |
10976 | Рольова гра «Replacement performance» як засіб розвитку комунікативної компетенції | |
6246 | Неперервна освіта як важлива умова підготовки висококваліфікованого фахівція сфери туризму в Україні | |
10292 | Інновації в туристичній освіті | |
6247 | До питання про становлення екскурсійно-туристичної-краєзнавчої справи в Україні (1917 - 1919 pp.) | |
6244 | Шляхи оптимізації вітчизняної туристичної освіти | |
10296 | Стан туристично-краєзнавчої роботи в загальносвітніх і позашкільних навчально-виховних закладах України (60-80-і рр. ХХ ст.) |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
28 | Що змушує студентів лихословити | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30815/ | 2020 |
77 | Linguistic and Non-Linguistic University Students’ Attitude towards Error Correction in EFL Learning | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34779/ | 2021 |
104 | Linguistic and Non-Linguistic University Students’ Attitude towards Error Correction in EFL Learning | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34779/ | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
212 | Подвижник туристичного краєзнавства в Україні (Сергій Іванович Попович) | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31594/ | 2020 |
337 | Освіта у громадах: кращий світовий досвід | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41329/ | 2022 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
301 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Аналітик-дослідник | 04.08.2022 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
57 | Керівник англомовного клубу | 3 2014 року по теперішній час | 3 |
178 | Курси англійської мови для киян | лютий-квітень 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (14)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
805 | Модуль з ІКТ | - | 08.11.2016 | |
1104 | Фаховий модуль (стажування) | - | 30.11.2017 | |
1216 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
1308 | Дидактичний модуль | - | 01.06.2016 | |
1846 | Інше | - | 01.06.2017 | |
2687 | Інше | Інший модуль | листопад 2018.pdf | 09.11.2018 |
2755 | Інше | Інший модуль | листопад 2017.pdf | 02.11.2018 |
2968 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 03.03.2019 | |
6495 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6653 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6654 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7483 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 |
7725 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
8819 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.12.2023 |
Викладацька діяльність
Використання ЕНК (8)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
180 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (1 курс, Ф(А)) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
639 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (1 курс, 2 семестр, ФАб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
640 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
735 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс, ФАб, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
737 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс, ФАб, VI семестр, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
5517 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
8677 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
9155 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
448 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 3,91 | 29.12.2016 |
1434 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,29 | 12.01.2017 |
2277 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 3,81 | 27.12.2018 |
2993 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 3,57 | 28.12.2019 |
4056 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,83 | 28.12.2020 |
4766 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,67 | 28.12.2021 |
5806 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,18 | 30.12.2022 |
6693 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,77 | 30.12.2023 |