Додаткові відомості

Освіта
Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника, 1974 р.
Перелік місць роботи
1974-1979 - учитель математики Львівської СШ №66 (м. Львів)
1979-1983 - учитель математики, методист райвно, директор школи в Івано-Франківській області
1983 - стажист-дослідник Івано-Франківського державного педагогічного інституту імені Василя Стефаника
1984-1989 - аспірантка Інституту математики АН України
1989 - захист кандидатської дисертації за спеціальністю 01.01.02 Диференціальні рівняння
1989-2002 - старший викладач, доцент кафедри вищої математики, завідувач науково-методичного відділу, проректор з навчально-методичної роботи Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя
2002-2009 - директор інституту, проректор з навчально-методичної роботи Київського славістичного університету
2009-2011 - завідувач кафедри вищої математики Ніжинського університету імені Миколи Гоголя
Теми дисертацій (захищених)
Метод усереднення систем диференціальних рівнянь з імпульсним збуренням
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index в Scopus Дата оновлення
13 44 3 2025.10.27 06:04:52 Перейти до Scopus link

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 191 8 5 2025.10.28 10:00:44 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 168 7 4

Конференції (4)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
5088 V МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРЕАП-2019» «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕНЕРГЕТИКИ, ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЙ ТА АВТОМАТИКИ В АПК» Деякі особливості використання кейс-методу при викладанні вищої математики м. Київ document.pdf
1750 Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ ПРИ ФОРМУВАННІ ПОЧАТКОВИХ НАВИЧОК ІНТЕГРУВАННЯ Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова м. Київ document
1751 Всеукраїнська інтернет-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці» Задача мінімізації функціонала в теорії керування Київський університет імені Бориса Грінченка document.pdf
1385 Диференціально-функціональні рівняння та їх застосування Математична модель про- цесу горіння твердого палива в шахтно-шарових топках м. Чернівці document.pdf

Монографії (колективні) (6)

ID Назва Рік
48066 Using moodle for inquiry-based learning in mathematics
40287 Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University
40284 Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education
37631 Оптимізаційні функції керування в математичному моделюванні еволюційних процесів
37595 Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці
13621 Інноваційні технології в розвитку наукової думки сьогодення: теоретико-практичний аналіз та науково-аналітичні коментарі

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (15)

ID Назва Рік
52859 The Use of Digital Tools in the Practice of Formative Assessment in Teaching Mathematics
52709 Optimal Cybersecurity Management: Global Controllability of Linear Models
53419 Supporting the mathematical education of STEM students: development of an adaptive learning course for independent study
50131 Using STACK to support adaptive mathematics learning in LMS Moodle
47859 Organization of Independent Work of Students in LMS Moodle Using a Metacognitive Approach (on the Example of Physical and Mathematical Disciplines)
45973 Ontological Modeling of Intelligent Learning Systems with Elements of Gamification
45680 Formation of High School Students’ Resistance to Destructive Information Influences
40287 Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University
40417 GeoGebra Classroom as a Component for the ICT support of Inquiry-based Mathematics Education in Blended Learning
41798 Mathematical Modeling as a Tool for Interdisciplinary Training of Computer Sciences and Cybersecurity Students
40284 Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education
32764 The Use of Digital Visualization Tools to Form Mathematical Competence of Students
31685 E-learning as a mean of forming students’ mathematical competence in a research-oriented educational process
27680 Cloud-oriented Training Technologies as a Means of Forming the XXI Century Skills of Future Mathematics Teachers
27694 Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)

ID Назва Рік
51289 Компетенція математичного моделювання у структурі математичної компетентності: залежності, взаємодії та підходи до формування
40597 Педагогічна стратегія inquiry-based learning (IBL) для розвитку математичного мислення школярів
33069 Mathematical preparation of students for their professional self-realization in modern innovative society
23646 Задача мінімізації функціонала в теорії керування
13621 Інноваційні технології в розвитку наукової думки сьогодення: теоретико-практичний аналіз та науково-аналітичні коментарі

Фахові видання, що затверджені МОН (8)

ID Назва Рік
51289 Компетенція математичного моделювання у структурі математичної компетентності: залежності, взаємодії та підходи до формування
40597 Педагогічна стратегія inquiry-based learning (IBL) для розвитку математичного мислення школярів
27694 Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики
25623 Роль задач у формуванні математичної компетентності школярів
23647 Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії
22157 Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття
23646 Задача мінімізації функціонала в теорії керування
22158 Педагогічна технологія формування в учнів навичок ххі століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (13)

ID Назва Рік
52859 The Use of Digital Tools in the Practice of Formative Assessment in Teaching Mathematics
53419 Supporting the mathematical education of STEM students: development of an adaptive learning course for independent study
50131 Using STACK to support adaptive mathematics learning in LMS Moodle
45649 Digital Learning Space to Improve the Conceptual Understanding of Mathematics of non-Mathematical Specialties Students
33092 Дивосвіт гуцульських говірок Річки та Яворова
27224 Дидактичні особливості дослідницько орієнтованої лекції з математики в середовищі Moodle
25887 Обмежені розв'язки рівняння Ріккаті
19822 Використання засобів ІКТ при формуванні початкових навичок інтегрування
15748 Математична модель процесу горіння твердого палива в шахтно-шарових топках
11074 Моделювання процесу горіння твердого палива в шахтно-шарових топках
11344 Живодайні глибини гуцульської мови
6691 О математической компетентности и роли задач в её формировании
11322 Говірки сіл Річки та Яворова як образок до історії Гуцульщини: лексикографічний аспект

Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)

ID Назва статті Покликання Дата індексації
292 Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40287/ 2023
291 Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40284/ 2023
181 Mathematical Modeling as a Tool for Interdisciplinary Training of Computer Sciences and Cybersecurity Students https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41798/ 2022

Реєстр наукових публікацій (2)

ID Назва статті Тип видання Покликання Рік випуску
374 Педагогічна стратегія inquiry-based learning (IBL) для розвитку математичного мислення школярів фахове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40597/ 2022
22 Задача мінімізації функціонала в теорії керування фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23646/ 2018

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
74 Eurasia 2019 CPEA-ST-2019/10067 Університет Агдера (NO-UiA) Розвиток математичних компетенцій студентів за допомогою цифрового математичного моделювання DeDiMaMo 01.06.2019 – 01.06.2021 Учасник проєкту
59 Еразмус+ КА2 2018-1-NO01-KA203-038887 Європейська комісія Партнерство для викладання математиці в Університеті (PLATINUM) 01.09.2018-31.08.2021 р. Учасник проекту

Заявки на колективні гранти (10)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
966 The European experience of forming a counter-manipulative skills in young people: Learning and Instruction (CounterManipulativeS) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 2025
954 AdaMatS ERASMUS-EDU-2025-CBHE Коллективний - 2025
812 ResIPth Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 2024
765 Formation of youth resilience to disinformation and propaganda for the sake of European security Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 2023
650 Mathematical and Cybersecurity Education in the Countries of the European Union Програма імені Жана Моне Коллективний - 2022
545 Mathematical education in the countries of the European Union Програма імені Жана Моне Коллективний - 2021
397 School mathematical education in the countries of the European Union Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
258 Модуль Жана Моне «Дослідження економічних процесів Європейського Союзу та України методами математичного моделювання» Європейська комісія, програма ім. Жана Моне Коллективний - 2019
142 Формування навичок критичного мислення сучасних старшокласників засобами геометрії Ф84 - конкурсу на гранти Президента України докторам наук для здійснення наукових досліджень у 2019 році Коллективний - 2018
79 Формування навичок критичного мислення сучасних старшокласників за допомогою геометрії Посольство США Коллективний - 2018

Завершені наукові дослідження (3)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
402 Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці Етап дослідження 03.12.2024 00:00 http://surl.li/sqsirl
390 Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці Етап дослідження 03.12.2024 00:00 http://surl.li/sqsirl
72 Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці Повноцінне дослідження 25.03.2021 00:00 https://fitu.kubg.edu.ua/informatsiya/news/podiji/1463-zvit-pro-naukovo-doslidnu-robotu-teoretychni-ta-praktychni-aspekty-vykorystannia-matematychnykh-metodiv-ta-informatsiinykh-tekhnolohii-v-osviti-i-nautsi-kafedry-kompiuternykh-nauk-i-matematyky.html

Професійний розвиток

Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Рівень цифрової компетентності Дата
3 Факультет інформаційних технологій та математики Кафедра математики і фізики Аналітик-дослідник 05.04.2023 00:00

Підвищення кваліфікації (18)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
12043 ЦХ+ШІ у діяльності викладача Цифровий модуль document 21.04.2025 00:00
11260 Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БР Дослідницький модуль document 18.03.2025 00:00
10411 Український правопис у дії:основні зміни та нововведення Дидактичний модуль document 14.11.2024 00:00
9805 Спілкування без вигорання Лідерський модуль document 25.04.2024 00:00
9638 Методика створення тестів для організації онлайн-тестування Дидактичний модуль document 15.04.2024 00:00
8079 Цифровий модуль Інший модуль nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf 08.05.2023 00:00
6964 інше Інший модуль document 18.07.2022 00:00
6963 інше Інший модуль document 02.06.2022 00:00
6962 інше Інший модуль document 18.03.2022 00:00
5033 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 18.03.2021 00:00
4541 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_706_11.11.20.pdf 11.11.2020 00:00
4213 інше Інший модуль document 22.09.2020 00:00
4212 інше Інший модуль document 22.05.2020 00:00
879 Модуль з ІКТ - sert_kurs_13_04_16.pdf 13.04.2016 00:00
553 Модуль з ІКТ - document 13.04.2015 00:00
506 Лідерський модуль - document 22.01.2016 00:00
469 Дидактичний модуль - document 16.02.2016 00:00
18 Фаховий модуль (стажування) - document 09.03.2016 00:00

Оригінальні заходи (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Рік Назва Дата затвердження на засіданні ректорату Університету
38 Факультет інформаційних технологій та математики Кафедра математики і фізики 2024 Відзначення Міжнародного дня числа Пі 23.12.2024 00:00

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (2)

ID Назва Рік
27815 Математична компетентність: Науково-методичний посібник
27119 Як формувати математичну компетентність учня

Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)

ID Назва Рік
46413 Вища математика: Готуємось до атестації Частина ІІ Практикум
43363 Вища математика: готуємось до атестації. Частина І. Теоретичні матеріали
6605 Словник гуцульських говірок Річки та Яворова : у 4-х книгах : Скриптура перша : А - Ж.
5832 Математика. Вступ до спеціальності: Навчальний посібник

Навчальні та методичні матеріали (2)

ID Назва Рік
43539 Кваліфікаційна магістерська робота Навчально-методичний посібник для магістрантів галузі знань 11 «Математика та статистика» спеціальності 111 «Математика»
22170 Кваліфікаційна магістерська робота : Навчально-методичний посібник для магістрантів галузі знань 11 «Математика та статистика» спеціальності 111 «Математика»

Сертифіковані ЕНК (6)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1621 Математичне моделювання (5 курс, МАМ, денна) Факультет інформаційних технологій та математики Магістр Очна (Денна) 2023 786 04.12.2023 00:00 24/25 н.р.
1519 Диференціальні рівняння та динамічні системи (3 курс, МА, денна) Факультет інформаційних технологій та математики Бакалавр Очна (Денна) 2023 308 06.06.2023 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.
1439 Елементарна математика (практикум) (1 курс, МА, денна) Факультет інформаційних технологій та математики Бакалавр Очна (Денна) 2023 244 08.05.2023 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.
809 Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) Факультет інформаційних технологій та математики Магістр Очна (Денна) 2020 706 11.11.2020 00:00 22/23 н.р.; 21/22 н.р.
403 Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Очна (Денна) 2018 843 22.12.2018 00:00
238 Диференціальне числення функції однієї змінної Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Очна (Денна) 2016 200 13.04.2016 00:00

Використання ЕНК (17)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
14413 Факультет інформаційних технологій та математики Елементарна математика (практикум) (1 курс, МА, денна) Бакалавр Очна (Денна) 13 4 не враховується 31.12.2024 02:00
13778 Факультет інформаційних технологій та математики Математичне моделювання (5 курс, МАМ, денна) Магістр Очна (Денна) 9 не враховується 15 31.12.2023 02:00
13522 Факультет інформаційних технологій та математики Диференціальні рівняння та динамічні системи (3 курс, МА, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 5 15 31.12.2023 02:00
13454 Факультет інформаційних технологій та математики Елементарна математика (практикум) (1 курс, МА, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 4 15 31.12.2023 02:00
12477 Факультет інформаційних технологій та математики Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) Магістр Очна (Денна) 9 5 3 31.12.2022 02:00
11792 Факультет інформаційних технологій та управління Математичний аналіз 2 (2 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 6 не враховується не враховується 31.12.2021 02:00
11604 Факультет інформаційних технологій та управління Методика навчання математики (3 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
11592 Факультет інформаційних технологій та управління Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
10970 Факультет інформаційних технологій та управління Елементарна математика (практикум) (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
10425 Факультет інформаційних технологій та управління Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) Магістр Очна (Денна) 7 не враховується 3 30.11.2021 00:00
6600 Факультет інформаційних технологій та управління Математичний аналіз 2 (2 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 5 не враховується 10.12.2020 00:00
6599 Факультет інформаційних технологій та управління Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 5 не враховується 10.12.2020 00:00
6598 Факультет інформаційних технологій та управління Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) Магістр Очна (Денна) 10 5 10 10.12.2020 00:00
5295 Факультет інформаційних технологій та управління Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 7 5 не враховується 27.12.2019 00:00
3741 Факультет інформаційних технологій та управління Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 6 не враховується 25 28.12.2018 02:00
468 Факультет інформаційних технологій та управління Диференціальне числення функції однієї змінної Бакалавр Очна (Денна) 3 5 не враховується 28.12.2017 00:00
83 Факультет інформаційних технологій та управління Диференціальне числення функції однієї змінної Бакалавр Очна (Денна) 8 4 не враховується 25.11.2016 00:00

Рейтинг викладачів серед студентів (6)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
4303 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,61 28.12.2021 00:00
3410 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,46 28.12.2020 00:00
2601 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,73 28.12.2019 00:00
1793 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,74 26.12.2018 00:00
925 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,59 12.01.2017 02:00
3 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,6 20.05.2016 00:00

Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (2)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва конкурсу Рівень Документ, що засвідчує Рік
49 Груздьова Катерина Ігорівна IV Міжнародний конкурс студентських наукових робіт зі спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізацією)» Міжнародний рівень 4.pdf 2023
35 Панасюк Ольга Леонідівна,
Розумна Валерія Андріївна
V Міжнародний конкурс студентських наукових робіт зі спеціальності "Професійна освіта (за спеціалізацією)" Міжнародний рівень document 2020

Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва дисципліни / спеціальності тур Рік
135 Шульга Марія Миколаївна IV Математика та статистика. Прикладна математика (механіка) I 2020
56 Радченко Світлана Сергіївна VI Професійна освіта I 2018