Додаткові відомості
Освіта
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2000 р.Перелік місць роботи
МДЦ "АРТЕК", Політехнічний коледж Луганського національного аграрного університету, ліцей "Престиж", Луганський національний університет імені Тараса Шевченка Теми дисертацій (захищених)
Теоретико-методичні основи інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів Громадська активність
Член експертної комісії з математики МОН України (наказ МОН України № 95 від 22.01.2021 р.) Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
22 | 119 | 8 | 2024.11.18 06:00:41 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
9 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | AAK-2139-2020 | 14 | 2 | 2021 | https://publons.com/researcher/3394167/volodymyr-proshkin/ |
249 | Кафедра математики і фізики | AAK-2139-2020 | 14 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1979915 |
381 | Кафедра математики і фізики | AAK-2139-2020 | 14 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1979915 |
596 | Кафедра математики і фізики | AAK-2139-2020 | 16 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1979915 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 890 | 17 | 26 | 2024.11.20 10:13:14 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 772 | 15 | 26 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
276 | Факультет інформаційних технологій та математики | Кафедра математики і фізики | 215.3 | 6 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Volodymyr_Proshkin |
Конференції (12)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9833 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | USING BLOOM'S TAXONOMY TO ASSESS INFORMATION HYGIENE SKILLS | Uniwersytet Śląski w Katowicach | document.pdf | |
9834 | Conference on Digital Tools in Mathematics Education | The use of digital technologies to improve the conceptual understanding of mathematics in university students | University of Catania | document.pdf | |
8160 | Conference on Intercultural Education | Intercultural communication at the digital age | Cieszyn | document.pdf | |
8162 | 10th Workshop on Cloud Technologies in Education | Cloud service Blogger as effective communication tool of teacher and students at the University | Kryvyi Rih | document.pdf | |
8161 | The 5th International Workshop on Augmented Reality in Education | Using online services to create comics with elements of AR in the educational process of elementary school | Kryvyi Rih | document.pdf | |
8163 | XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education | STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils | Kryvyi Rih | document.pdf | |
8164 | XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education | Improving the quality of mathematical education of pupils: diagnostics and analytics | Kryvyi Rih | document.pdf | |
6967 | ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ | THE MAIN PROBLEMS OF USING COMPUTER MATHEMATICAL TOOLS IN UNIVERSITY EDUCATION | Мелітополь | document.pdf | |
6968 | ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ І КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ | ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ І СЕРВИСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ | Київ | document.pdf | |
5802 | Theoretcal and Practcal Aspects of Distance Learning | DETERMINING THE READINESS OF TEACHERS AND STUDENTS FOR DISTANCE LEARNING AND FURTHER PROSPECTS FOR ITS DEVELOPMENT | Cieszyn | document.pdf | |
4729 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning – DLCC2019 | DIGITAL COMPETENCE: ABILITIES OF A LECTURER AND EXPECTATIONS OF STUDENTS (UKRAINIAN-POLISH CONTEXT) | Катовіце | document.pdf | |
4794 | ICTERI. ICT in Education, Research and Industrial Applications | Cloud-oriented Training Technologies as a Means of Forming the XXI Century Skills of Future Mathematics Teachers | Херсон |
Монографії (колективні) (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48066 | Using moodle for inquiry-based learning in mathematics | |
43704 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | |
43705 | Special course on information hygiene as a tool for developing youth’s ability to resist informational influences | |
40116 | On the use of social networks in teachers’ career guidance activities | |
40115 | The templates methods in e-learning of higher mathematics | |
36988 | Розвиток професійної мобільності учителів в умовах неформальної освіти | |
40475 | Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів математики та інформатики засобами цифрових технологій | |
37595 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці | |
41826 | Якість природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва: аналітичний звіт | |
34201 | Distance learning: on the way to developing a new didactic model of university education | |
34200 | Use of specialized software for the development of visual thinking of students and pupils | |
31739 | Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка | |
27958 | High school teacher competence in change | |
29717 | Статистичний аналіз сформованості компетенцій викладачів вищої школи в добу змін… | |
25384 | Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) | |
22156 | Педагогічні технології в сучасних наукових дослідженнях: досвід та інновації | |
15953 | Педагогічна система інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів | |
36789 | Вища освіта: досвід і перспектива |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (34)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48773 | Digitalizing Production and Industry through 4.0 Technologies Implementation | |
47859 | Organization of Independent Work of Students in LMS Moodle Using a Metacognitive Approach (on the Example of Physical and Mathematical Disciplines) | |
45680 | Formation of High School Students’ Resistance to Destructive Information Influences | |
40936 | Doctoral Education in Ukraine: the Application of Digital Tools and Services by Doctoral Students under COVID-19 Pandemic | |
41401 | Improving the quality of mathematical education of pupils: diagnostics and analytics | |
43704 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | |
43705 | Special course on information hygiene as a tool for developing youth’s ability to resist informational influences | |
41400 | STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils | |
40775 | Using the Yammer cloud service to organize project-based learning methods | |
39479 | The Use of Cloud-Oriented Learning Technologies in the Digital Competencies Formation of the Future Specialists in Socionomics | |
41798 | Mathematical Modeling as a Tool for Interdisciplinary Training of Computer Sciences and Cybersecurity Students | |
40116 | On the use of social networks in teachers’ career guidance activities | |
36929 | The development and use of mobile app AR Physics in physics teaching at the university | |
40115 | The templates methods in e-learning of higher mathematics | |
35544 | Training pre-service mathematics teacher to use mnemonic techniques | |
36676 | Methodology of formation of modeling skills through GeoGebra cloud service based on a constructive approach | |
32764 | The Use of Digital Visualization Tools to Form Mathematical Competence of Students | |
32543 | Using a virtual digital board to organize student’s cooperative learning | |
32937 | Development of AR-applications as a promising area of research for students | |
34201 | Distance learning: on the way to developing a new didactic model of university education | |
31685 | E-learning as a mean of forming students’ mathematical competence in a research-oriented educational process | |
34200 | Use of specialized software for the development of visual thinking of students and pupils | |
32381 | Компетентнісний розвиток викладачів вищої школи засобами цифрових технологій | |
28347 | Організація контролю та аналізу успішності студентів закладів вищої освіти засобами соціальних сервісів | |
27680 | Cloud-oriented Training Technologies as a Means of Forming the XXI Century Skills of Future Mathematics Teachers | |
27694 | Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики | |
30068 | Automation of mathematical knowledge control within dynamic mathematics programs | |
30066 | Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context) | |
29716 | Preparation content updating of future dentists to professional interaction | |
26962 | The Study of the Higher School Lecturer's Competence in Ukraine: Diagnostics and Analytics | |
31684 | The usage of digital technologies in the university training of future bachelors (having been based on the data of mathematical subjects) | |
28157 | Using the e-learning course “Analytic Geometry” in the process of training students majoring in Computer Science and Information Technology | |
31041 | Using the Proteus virtual environment to train future IT professionals | |
23700 | Організація науково-дослідної роботи студентів гуманітарних спеціальностей засобами хмаро орієнтованих технологій |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48907 | Інтеграція навчальної і науково-дослідницької діяльності в процесі формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів | |
48905 | The use of digital technologies in education: the case of physics learning | |
40936 | Doctoral Education in Ukraine: the Application of Digital Tools and Services by Doctoral Students under COVID-19 Pandemic | |
44592 | World Practices of STEM Education Implementation: Current Problems and Results | |
35623 | Development of pedagogical technology of prognostic competence formation in future computer science bachelors | |
37262 | Implementation of pedagogical technology for future marketologist leadership competence formation into the practice of university education | |
33069 | Mathematical preparation of students for their professional self-realization in modern innovative society | |
31042 | Розвиток соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи: досвід ЗВО України та європейських країн | |
25391 | Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики | |
22162 | The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career | |
23702 | Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики у процесі професійної підготовки | |
15606 | Застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю | |
15953 | Педагогічна система інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів | |
15968 | Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення «Вищої математики» | |
15966 | Формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю | |
12381 | Педагогічна система як предмет наукового дослідження | |
36789 | Вища освіта: досвід і перспектива | |
10620 | Современные тенденции подготовки магистрантов педагогического образования |
Фахові видання, що затверджені МОН (32)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48907 | Інтеграція навчальної і науково-дослідницької діяльності в процесі формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів | |
37597 | Зміст вибіркової дисципліни «Цифрові технології в освіті» як засіб формування цифрової компетенції в майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей | |
36683 | Проєктні методи навчання як тренди фахової підготовки майбутніх фахівців ІТ | |
36700 | Результати експерименту з формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерних наук | |
36438 | Упровадження педагогічної технології формування прогностичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерних наук у практику університетської освіти | |
31481 | Соціально-гуманітарна підготовка майбутніх магістрів природничих спеціальностей засобами цифрових технологій | |
31761 | Технологія трансмедіа як сучасний педагогічний феномен | |
28347 | Організація контролю та аналізу успішності студентів закладів вищої освіти засобами соціальних сервісів | |
27694 | Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики | |
31042 | Розвиток соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи: досвід ЗВО України та європейських країн | |
30535 | Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування | |
23700 | Організація науково-дослідної роботи студентів гуманітарних спеціальностей засобами хмаро орієнтованих технологій | |
25393 | Теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації | |
25646 | Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей засобами інтернет-технологій | |
23647 | Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії | |
22157 | Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття | |
22160 | Графічна підготовка майбутніх інженерів як сучасна педагогічна проблема | |
22159 | Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів | |
22158 | Педагогічна технологія формування в учнів навичок ххі століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову | |
23702 | Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики у процесі професійної підготовки | |
22161 | Формування проектно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів засобами ІКТ | |
15605 | STUDENTS’ SCIENTIFIC ACTIVITIES AS A MAJOR COMPONENT IN FUTURE TEACHERS’ UNIVERSITY TRAINING | |
15606 | Застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю | |
15952 | Моніторинг ефективності університетських наукових досліджень як засіб забезпечення якості професійної підготовки студентів | |
15951 | Навчання, засноване на дослідженнях: від ідеї до реалізації | |
15968 | Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення «Вищої математики» | |
15966 | Формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю | |
12707 | Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів | |
13215 | Підготовка майбутніх учителів до виховання соціально здорової молоді засобами дослідницької роботи | |
12381 | Педагогічна система як предмет наукового дослідження | |
10621 | Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській освіті | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
135 | Учасник проекту | Міжнародний фонд Відродження | Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні | “Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою | наказ №742 (1).pdf | 01.07.2020-30.10.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (13)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
51 | The usage of digital technologies in the university training of future bachelors (having been based on the data of mathematical subjects) | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31684/ | 2020 |
59 | Using the Proteus virtual environment to train future IT professionals | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31041/ | 2020 |
78 | Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context) | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30066/ | 2021 |
82 | Automation of mathematical knowledge control within dynamic mathematics programs | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30068/ | 2021 |
88 | Methodology of formation of modeling skills through GeoGebra cloud service based on a constructive approach | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36676/ | 2021 |
132 | Using the Yammer cloud service to organize project-based learning methods | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40775/ | 2022 |
162 | On the use of social networks in teachers’ career guidance activities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40116/ | 2022 |
163 | The templates methods in e-learning of higher mathematics | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40115/ | 2022 |
181 | Mathematical Modeling as a Tool for Interdisciplinary Training of Computer Sciences and Cybersecurity Students | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41798/ | 2022 |
230 | Use of specialized software for the development of visual thinking of students and pupils | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34200/ | 2022 |
231 | Distance learning: on the way to developing a new didactic model of university education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34201/ | 2022 |
337 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43704/ | 2024 |
338 | Special course on information hygiene as a tool for developing youth’s ability to resist informational influences | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43705/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (4)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
16 | Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики в процесі професійної підготовки | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23702/ | 2018 |
21 | Формування IКТ-компетентностi майбутніх учителiв природничо-математичних спеціальностей засобами iнтернет-технологiй | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25646/ | 2018 |
440 | World Practices of STEM Education Implementation: Current Problems and Results | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44592/ | 2023 |
525 | The use of digital technologies in education: the case of physics learning International | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48905/ | 2024 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
25 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.12.2017 – 31.12.2018 р. | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (11)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
1 | Нобелеанти з економіки США як взірець для сучасної української молоді | Посольство США в Україні | - | лист_підтвердження.docx | 2017 |
81 | Формування навичок критичного мислення сучасних старшокласників за допомогою геометрії | Посольство США | Коллективний | - | 2018 |
92 | Формування навичок критичного мислення сучасних старшокласників засобами геометрії | Ф84 - конкурсу на гранти Президента України докторам наук для здійснення наукових досліджень у 2019 році | Коллективний | - | 2018 |
255 | Модуль Жана Моне «Дослідження економічних процесів Європейського Союзу та України методами математичного моделювання» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
395 | School mathematical education in the countries of the European Union | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
461 | Визначення меж фінансової ефективності здобуття загальної середньої освіти в Україні | Національний фонд досліджень України. Конкурс «Наука для безпеки людини та суспільства» | Коллективний | - | 2020 |
543 | Mathematical education in the countries of the European Union | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
649 | Mathematical and Cybersecurity Education in the Countries of the European Union | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2022 |
722 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
764 | Formation of youth resilience to disinformation and propaganda for the sake of European security | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
811 | ResIPth | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
289 | Наукове дослідження | Isaac Newton Institute | Виграно | VProshkin.pdf | 2023 |
312 | Наукове дослідження | Isaac Newton Institute | Виграно | Doc3.pdf | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
7 | "Теоретичні і практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці" | Етап дослідження | 12.2018 | http://fitu.kubg.edu.ua/naukova-diialnist-kafedry/2-uncategorised/173-naukova-tema-kafedry.html |
85 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці | Повноцінне дослідження | 03.2021 | https://fitu.kubg.edu.ua/informatsiya/news/podiji/1463-zvit-pro-naukovo-doslidnu-robotu-teoretychni-ta-praktychni-aspekty-vykorystannia-matematychnykh-metodiv-ta-informatsiinykh-tekhnolohii-v-osviti-i-nautsi-kafedry-kompiuternykh-nauk-i-matematyky.html |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
346 | Факультет інформаційних технологій та математики | Кафедра математики і фізики | Аналітик-дослідник | 08.04.2024 |
Підвищення кваліфікації (14)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1117 | Фаховий модуль (стажування) | - | 23.09.2014 | |
1264 | Дослідницький модуль | - | 13.12.2016 | |
1444 | Лідерський модуль | - | 01.02.2017 | |
2481 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
3749 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 12.12.2019 | |
4292 | Інше | Інший модуль | 28.09.2020 | |
4561 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
5605 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_661_01.10.2021_ЕНК.pdf | 01.10.2021 |
6512 | інше | Інший модуль | 10.05.2022 | |
7216 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7836 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.06.2023 | |
8181 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
8629 | Інший | Інший модуль | Professor Volodymyr Proshkin.pdf | 19.09.2023 |
10017 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
210 | Заняття за освітньою програмою підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету (дослідницький модуль; дост | Підвищення кваліфікації | Київський університет імені Бориса Грінченка | 25.11.2016 | 5 |
657 | Докторська школа для аспірантів і докторантів України | Науковий семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.02.2016 | 5 |
1020 | Наукові дослідження у ВНЗ: перспективи та можливості | Науковий семінар | Факультет інформаційних технологій та управління | 02.12.2016 | 5 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (16)
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31868 | Вища математика для бакалаврів економічних спеціальностей (1 частина) |
Навчальні та методичні матеріали (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43539 | Кваліфікаційна магістерська робота Навчально-методичний посібник для магістрантів галузі знань 11 «Математика та статистика» спеціальності 111 «Математика» | |
19136 | Методичні рекомендації до професійної (асистентської) практики студентів ОР «магістр» галузі знань 11 «Математика та статистика» (спеціальність 111 «Математика») і 12 «Інформаційні технології» (спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології») | |
22170 | Кваліфікаційна магістерська робота : Навчально-методичний посібник для магістрантів галузі знань 11 «Математика та статистика» спеціальності 111 «Математика» |
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
363 | Вища математика: Геометрія (1 курс, ІНФ, денна) | Інститут мистецтв | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | |
808 | Теорія систем і системний аналіз (5 курс, ІАН, денна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 21/22 н.р. |
809 | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1079 | Математика для фінансистів/економістів (1 курс, ФіК, ЕМУ, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 661 | 01.10.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1256 | Математика в економіці (1 курс, ЕК, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 22/23 н.р. |
1515 | Історія та філософія математики (5 курс, МАТ, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | − |
1621 | Математичне моделювання (5 курс, МАМ, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1873 | Системний аналіз (2 курс, ІН, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (22)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6172 | Факультет інформаційних технологій та управління | Вища та прикладна математика (1 курс, МЕН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6485 | Факультет інформаційних технологій та управління | Історія та філософія математики (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6595 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математична логіка і теорія алгоритмів (1 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6596 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математична логіка і теорія алгоритмів (2 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7207 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія ігор (6 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7489 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математика для фінансистів (1 курс, ФІК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7499 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8302 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математика в економіці (1 курс, ЕК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8303 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математична логіка (2 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8826 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія систем і системний аналіз (5 курс, ІАН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
9065 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математика для фінансистів (1 курс, ФІК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9765 | Факультет інформаційних технологій та управління | Історія та філософія математики (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9801 | Факультет інформаційних технологій та управління | Вища та прикладна математика (1 курс, МЕН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10302 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія ігор (2 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10310 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія систем і системний аналіз (5 курс, ІАН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10426 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10892 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія ігор (6 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11891 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математика в економіці (1 курс, ЕК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11922 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математична логіка і теорія алгоритмів (1 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12478 | Факультет інформаційних технологій та математики | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12829 | Факультет інформаційних технологій та математики | Математика для фінансистів/економістів (1 курс, ФІК, ЕК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13779 | Факультет інформаційних технологій та математики | Математичне моделювання (5 курс, МАМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
149 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4.6 | 20.05.2016 |
1373 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,60 | 12.01.2017 |
2208 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,76 | 27.12.2018 |
3212 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,70 | 28.12.2019 |
3992 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,67 | 28.12.2020 |
4737 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,64 | 28.12.2021 |
5487 | Кафедра математики і фізики | 4,76 | 30.12.2022 |
6376 | Кафедра математики і фізики | 4,69 | 30.12.2023 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (2)
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
3 | Радченко Світлана Сергіївна | V | Педагогічні науки | I | 2017 |
55 | Радченко Світлана Сергіївна | VI | Професійна освіта | I | 2018 |