Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2000 р.Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
Формування шанобливого ставлення у дітей 5-го року життя до дорослих засобами української казкиГромадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
3 | 8 | 2 | 2024.11.15 06:00:40 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
441 | Кафедра дошкільної освіти | GZG-9408-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/35149626; https://www.webofscience.com/wos/author/record/42382004 |
608 | Кафедра дошкільної освіти | GZG-9408-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/35149626; https://www.webofscience.com/wos/author/record/42382004 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 105 | 6 | 3 | 2024.11.20 10:41:13 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 98 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
122 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 25.2 | 3 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Antonina_Karnaukhova |
Конференції (15)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9656 | Всеукраїнський круглий стіл "Сучаснй заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, сучасний капітал" | Підготовка майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | м.Київ | ||
9657 | Europeanization of the educational environment:realities and prospects | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА В ЗДО ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Польща | document.pdf | |
9855 | Actual issuesof the development of science fnd ensuring the quality of education | Діалоговий формат взаємодії як інструмент педагогічного партнерства в освітньому процесі закладу дошкільної освіти | Florence, Italy | ||
8363 | The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society | DIALOGICAL INTERACTION AS AN INTEGRAL COMPONENT PROFESSIONAL AND PERSONAL GROWTH OF THE FUTURE EDUCATOR | Riga | document.pdf | |
8364 | Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки майбутніх вихователів | м.Київ | ||
8251 | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурномупросторі | Проблема формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в процесі професійної підготовки | м.Полтава | ||
8250 | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти | Проблема формування комунікативної компетентності у майбутніх вихователів. | Одеса | ||
7710 | «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики | Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. | м.Київ | document.pdf | |
7709 | Abstracts of XXVIII International Scientific and Practical Conference | ВЛИЯНИЕ СКАЗКИ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЛИЧНОСТИ РЕБЕНКА | Анкара, Турция | ||
5486 | Всеукраїнський педагогічний онлайн-форум НОВІ ВЕКТОРИ ПРОГРАМИ «ДИТИНА» | Реалізація педагогічного партнерства в ЗДО за оновленою програмою "Дитина 2020" в | Київ | ||
4473 | Міжнародна науково-практична конференція "Освіта для ХХі століття: виклики, проблеми, перспективи" | Підготовка до організації педагогічного партнерства в закладах освіти як передумова успішної самореалізації майбутніх педагогів | Суми | ||
4474 | Uczestniczyla w IX Miedzynarodowej i Multidyscyplinarnej Konferencji naukowej Dylematy Wspolczesnej Edukacji "Zaburzenia w procesie edukacji" | "Zaburzenia w procesie edukacji" | Польща | ||
3140 | CONTEMPORARY VIEW ON GIFTEDNESS AND TALENT DEVELOPMENT | Робота з обдарованими дітьми в родинному середовищі | Інститут обдарованої дитини НАПН України | ||
996 | Інноваційні підходи розвитку художньо-творчої активності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в культурно-освітньому просторі віку | Формування художньо-творчої активності дітей старшого дошкільного віку засобами моделювання казки | м. Мелітополь | ||
2498 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | професійна підготовка вихователів ДНЗ до формування базових цінностей дитини | Київ |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49301 | Preparation of educators for sensory-cognitive support of children in the third year of life: achievements and perspectives | |
46378 | The organization of pedagogical partnership in ZDO as a condition ensuring the quality of education of children of early and preschool age | |
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
35953 | Pedagogical conditions for the formation of respectful attitude in children of the 5th year of life to adults by means of the Ukrainian fairy tale | |
31887 | Формування шанобливого ставлення у дітей 5-го року життя до дорослих засобами української казки |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50191 | Developing social and citizenship skills through interactive engagement in senior preschoolers | |
45890 | Crisis challenges in societal development and the peculiarities of preparing preschool education specialists in these conditions | |
41010 | Practical implementation of inclusive preschool education in Ukraine | |
42783 | Training future pre-school professionals in psycho-pedagogical support for early childhood development | |
34263 | Increasing students’ motivation to learn at tertiary educational institutions |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41601 | Діалогічна взаємодія в освітньому процесі закладу дошкільної освіти як умова ефективного розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | |
43464 | Сучасна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти | |
36655 | Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів | |
32278 | Сутність, структура та зміст підготовки до формування професійної компетентності майбутніх вихователів (на матеріалі змістового модулю «Педагогічне партнерство») | |
34876 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
28899 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти | |
26480 | Проблема формування трудових навичок у дітей старшого дошкільного віку | |
24013 | Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі початкової школи | |
22725 | Професійна підготовка майбутніх дошкільних педагогів до формування базових цінностей дитини | |
19444 | Формування читацької культури сучасного вихователя | |
16196 | Казка в освітньому процесі дошкільного навчального закладу | |
18513 | Проблема формування шанобливого ставлення у дітей 5-го року життя до дорослих у контексті історико-теоретичного аналізу |
Фахові видання, що затверджені МОН (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49662 | Зміст і структура підготовки майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку | |
48382 | Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку | |
45908 | Підготовка майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | |
43464 | Сучасна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти | |
36655 | Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів | |
31749 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу | |
34876 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
35317 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
28899 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти | |
26445 | Цінності буття дошкільного дитинства в літературній спадщині В.О. Сухомлинського | |
21205 | Модель внутрішньосімейних стосунків в українській казці | |
12188 | Підготовка майбутніх вихователів до формування моральних цінностей у дітей 5-го року життя засобами казки | |
7837 | ВПЛИВ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ | |
2882 | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОРОСЛИХ У ДІТЕЙ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
44 | Цінності буття дошкільного дитинства в літературній спадщині В.О. Сухомлинського | фахове | службова | 2018 |
271 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34876/ | 2021 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
186 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
332 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічного супроводу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | Етап дослідження | 10.2023 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
216 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 15.11.2023 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
10 | Машовець М.А., кандидат педагогічних наук, доцент | Формування шанобливого ставлення у дітей 5-го року життя до дорослих засобами української казки | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, денна, 13.00.08 – дошкільна педагогіка | Інститут проблем виховання НАПН України, Д 26.454.01 | - | 2016 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
42 | Модератор соціального проекту від кафедри педагогіки та психології | 2016 | 3 |
204 | Системна робота впродовж року | 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (21)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
180 | Фаховий модуль (стажування) | - | 21.04.2015 | |
405 | Лідерський модуль | - | 07.05.2015 | |
926 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_06_15_d1.pdf | 03.06.2015 |
2011 | Дослідницький модуль | - | images.pdf | 20.12.2017 |
2022 | Інше | - | 29.12.2017 | |
2661 | Інше | Інший модуль | 04.12.2018 | |
3061 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 08.04.2019 | |
3306 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
3573 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 05.07.2019 | |
3957 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4232 | інше | Інший модуль | Карнаухова сертифікат.pdf | 29.05.2020 |
5175 | інше | Інший модуль | 09.02.2021 | |
5176 | інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
5285 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
7315 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7340 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7721 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
7867 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.05.2023 | |
9555 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9724 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 25.04.2024 | |
9780 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" |
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
170 | Порівняльна педагогіка (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
527 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
642 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | |
729 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | - |
749 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 21/22 н.р. |
750 | Інклюзивна освіта (3 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
844 | Інклюзивна освіта (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
995 | Поліхудожня освіта дітей дошкільного віку (інтегрований курс) (3 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (24)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
176 | Педагогічний інститут | Порівняльна педагогіка (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
271 | Педагогічний інститут | Управління педагогічною взаємодією з різними соціальними інститутами (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
5430 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6342 | Педагогічний інститут | Інклюзивна освіта (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
6344 | Педагогічний інститут | Інклюзивна освіта (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
6673 | Педагогічний інститут | Мистецьке рукоділля (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6875 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7616 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
7693 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8196 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8609 | Педагогічний інститут | Поліхудожня освіта дітей дошкільного віку (інтегрований курс) (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8624 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8652 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8658 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9858 | Педагогічний інститут | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10793 | Педагогічний інститут | Поліхудожня освіта дітей дошкільного віку (інтегрований курс) (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11054 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11094 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11642 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11972 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12316 | Факультет педагогічної освіти | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12598 | Факультет педагогічної освіти | Поліхудожня освіта дітей дошкільного віку (інтегрований курс) (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
13129 | Факультет педагогічної освіти | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13408 | Факультет педагогічної освіти | Поліхудожня освіта дітей дошкільного віку (інтегрований курс) (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
618 | Кафедра педагогіки та психології | 4,70 | 30.12.2016 |
1142 | Кафедра педагогіки та психології | 4,76 | 12.01.2017 |
1995 | Кафедра педагогіки та психології | 4,39 | 26.12.2018 |
2496 | Кафедра педагогіки та психології | 4,57 | 28.12.2019 |
3740 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 28.12.2020 |
4502 | Кафедра дошкільної освіти | 4,87 | 28.12.2021 |
5674 | Кафедра дошкільної освіти | 4,85 | 30.12.2022 |
6548 | Кафедра дошкільної освіти | 4,70 | 30.12.2023 |