Додаткові відомості
Слов’янський
державний педагогічний інститут (м. Слов’янськ, 1980 р.).
Денна аспірантура науково-дослідного інституту
дошкільного виховання Академії педагогічних наук СРСР ім. О. Запорожця (м.
Москва, 1991 р.).
Денна докторантура Луганського національного педагогічного університету
імені Тараса Шевченка зі спеціальності 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія
педагогіки» (м. Луганськ, 2008 р.).
Заклад дошкільної освіти.
Вихователь закладу дошкільної освіти. Директор закладу дошкільної освіти
(1980-1985рр.).
Слов’янський державний педагогічний
інститут. Асистент, доцент кафедри дошкільної педагогіки (1985-1995 рр.).
Приватний вищий навчальний
заклад «Краматорський економіко-гуманітарний інститут». Доцент, професор
кафедри педагогіки і психології. Декан гуманітарного факультету; проректор з виховної роботи; проректор з
навчально-методичної роботи (1995-2014рр.).
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра
Довженка. Завідувач кафедри дошкільної педагогіки і
психології (2015-2018 рр.).
Інститут педагогіки
Київського університету імені Бориса Грінченка. Професор кафедри дошкільної
освіти (з 2018 р.).
Кандидатська дисертація
на тему «Педагогічні умови формування етичних уявлень у дітей четвертого року
життя» зі спеціальності 13.00.01 – теорія і історія педагогіки.
Докторська дисертація на
тему «Теорія і методика формування управлінської культури керівників дошкільної
освіти» зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 14 | 1 | 2024.11.30 06:02:49 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
140 | Кафедра дошкільної освіти | - | 3 | 0 | 2021 | - |
536 | Кафедра дошкільної освіти | FUH-1040-2022 | 4 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/27571434 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 211 | 7 | 5 | 2024.12.14 11:43:25 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 148 | 6 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
204 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 31.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetana_Ponomarenko |
Конференції (34)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11401 | V Міжнародна наукова онлайн конференція «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ» | Педагогічний супровід становлення здатності майбутніх вихователів до формування соціально схвалюваних вчинків у дітей раннього віку | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11204 | AlIl-Ukrainian scientific and applied Online Conference with international involvement CONTEMPORARY PRE-SCHOOL | - | Nizhyn Mykola GogoÈ State University | ||
10799 | 1st International Scientific and Practical Conference "New Horizons in Scientific Research: Challenges and Solutions" October 21-23, 2024 Marseille, France | Методичний супровід формування логіко-математичних навичок у дітей молодшого дошкільного віку | м. Марсель, Франція | ||
10795 | 1 Міжнародна науково-практична конференція «Scientific Exploration: Bridging Theory and Practice» | ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПРИРОДОДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Німеччина, Берлін | ||
10794 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні досягнення та перспективи науки та освіти" | Педагогічний супровід становлення навичок майбутніх вихователів з формування основ сенсорно-пізнавальної компетентності дітей молодшого дошкільного віку | м. Житомир | ||
10796 | Всеукраїнський науково-методичний семінар "Українське дошкілля в умовах війни: виклики і завдання"" | - | м. Луцьк | ||
10893 | 19th International Conference ICTERI 2024 ICT in Education, Research, and Industrial Applications | Формування соціально-громадянської компетентності бакалаврів дошкільної освіти під час дистанційного навчання в умовах війни | м.Львів | document.pdf | |
10524 | ХІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «Освіта і здоров’я» | ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ПИТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ | м. Суми, Україна | ||
10523 | XI International Science Conference "Quality management in education and industry- experience, problems and prospects" | ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ЗАСОБАМИ МЕДІА В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Florence, Italy | ||
10089 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри» | Соціологічні основи феномену раннього дитинства | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
10087 | Всеукраїнська науково-рактична онлайн-конференція з міжнародною участю «Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри» | Соціологічні основи феномену раннього дитинства | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
10086 | II INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology» | СПІЛЬНА З ОДНОЛІТКАМИ ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 5- ГО РОКУ ЖИТТЯ | Warsaw, Poland | ||
10090 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми дошкільної освіти: виклики та пріоритети» | ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ І СІМЕЙНИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ | м. Глухів | document.pdf | |
10088 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8580 | Всеукраїнська інтернет конференція "Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації" | Підготовка майбутніх вихователів до формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | м. Київ | ||
8579 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Дошкільна освіта у сучасному просторі" 9-10 червня 2022 року | «Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування основ сенсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього віку | м. Полтава | ||
7662 | "TRENDS OF DEVELOPMENT MODERN SCIENSE AND PRACTISE | «ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ ТЕЛЕБАЧЕННЯ В УМОВАХ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ» | Stockholm, Sweden | ||
7660 | "Маленькі люди у великому світі: розвиток дитини раннього віку в сучасному соціумі" | "Виховання моральності у дитини раннього віку" | Київ | ||
7726 | V фестиваль освітнього лідерства «Clever» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6111 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | «Формування управлінської творчості в майбутніх керівників дошкільної освіти на засада використання технології педагогічного менеджменту | Київ | ||
5849 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Формування управлінської культури в чинних керівників дошкільної освіти в умова післядипломної педагогічної освіти | Київ | document.pdf | |
5476 | Всеукраїнський педагогічний онлайн-форум НОВІ ВЕКТОРИ ПРОГРАМИ «ДИТИНА» | Стендова доповідь: "Соціальний світ: хто поряд зі мною" | Київ | ||
5689 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Формування інноваційної компетентності майбутніх педагогів початкової освіти: вітчизняна практика та європейський досвід | м. Київ | ||
4686 | Сучасні стратеегії педагогічної освіти в контексті розбулови суспільства сталого розвиткута євроїнтеграції | Управлінська культура педагогів вищої школи як умова якості вищої педагогічної освіти | Київ | ||
4176 | Інновації у професійній підготовці в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Формування управлінської компетентності в майбутніх керівників дошкільної освіти на засадах використання контекстного навчання | Київ | ||
4157 | XXII Міжнародна науково-практична інтернет конференція "Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи" | Формування соціально-моральної компетентності в старших дошкільників на засадах використання сюжетно-рольових ігор | Переяслав-Хмельницький | ||
4090 | Дитяча гра та іграшка у просторі культури | Формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників на засадах використання ігрової діяльності | Київ | ||
4104 | Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи | Формування полікультурної компетентності в старших дошкільників на засадах використання інтелектуальних карт | Суми | ||
4212 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей нової української школи | Підготовка магістрантів до реалізації інтегрованого підходу в дошкільній освіті | м. Старобільськ | ||
4209 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Підготовка магістрантів до реалізації інтегрованого підходу в дошкільній освіті | м. Старобільськ | ||
4089 | Розвиток професіоналізму сучасного педагога в постнеклачичній парадигмі | Формування управлінської культури керівників дошкільної освіти в умовах формальної освітньої діяльності | Черкаси | ||
5565 | Innovations in modern education, Ukrainian and global context | Інновації в сучасній освіті | Київ | ||
4054 | Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи | Підготовка майбутніх докторів філософії до розробки освітніх програм для дошкільників | Біла Церква | ||
3971 | Особистість у просторі виховних інновацій | Управління естетичним вихованням дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти | Київ |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
26881 | Теоретичні засади культуровідповідного управління дошкільною освітою : монографія |
Монографії (колективні) (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49456 | Становлення готовності майбутніх вихователів до формування соціально-громадянської компетентності дітей раннього та дошкільного віку | |
49998 | Application of educational forms and methods as a condition for the formation of the cognitive activity of children of older preschool age | |
50255 | Використання медіа як засобу формування пізнавальної активності в дітей старшого дошкільного віку | |
49835 | Використання структурно-функціональної схеми як умова ефективного формування пізнавальної активності старших дошкільників засобами медіа | |
49203 | Середовищна модель організації життєдіяльності дітей шостого року життя як умова ефективного формування їх пізнавальонї активності | |
45256 | Formation of cognitive activity in children of older preschool age | |
48292 | Formation of professional skills of future educators of preschool education institutions for the formation of the foundations of social and civic competence of young children | |
46750 | Становлення готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | |
41220 | Формування управлінських умінь чинних вихователів закладів дошкільної освіти | |
41597 | Формування соціально схвалюваних стосунків дітей старшого дошкільного віку як показника їх соціально-громадянської компетентності | |
37011 | Future teacher training for the use of augmented reality in the educational process of a preschool education institution | |
40377 | Позитивна випереджувальна оцінка як метод формування доброзичливих стосунків у дітей раннього віку | |
37242 | Формування управлінської творчості в майбутніх керівників дошкільної освіти | |
32271 | The study amd development of educational programmes as a way of effectiveness of moral education of preschool children | |
32272 | Формування доброзичливості молодших дітей дошкільного віку на основі особистісно орієнтованої | |
30781 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до управління впровадженням інноваційних педагогічних технологій | |
34315 | Методологічні й теоретичні засади управління дошкільною освітою. Формування управлінської культури керівників дошкільної освіти як умова її якості. | |
27240 | Передмова. Висновки |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47914 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
42783 | Training future pre-school professionals in psycho-pedagogical support for early childhood development | |
36959 | Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education | |
40375 | Neuro Pedagogical Fundamentals of Preschool and Primary School Children Emotional Intelligence Development | |
35343 | Вивчення освітніх програм як засобу ефективної морального виховання дітей дошкільного віку | |
32265 | Розвиток управлінської творчості майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів у вищому навчальному закладі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49302 | Project activities in preschool education institutions: health promotion issues | |
44996 | Формування основ дослідницької компетентності в дітей третього року життя | |
43336 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування основ дослідницької компетентності в дітей раннього віку | |
43033 | Педагогічний супровід формування основ соціально-громадянської компетентності в дітей третього року життя | |
43035 | Формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку як феномен наукового дослідження | |
43037 | Формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами телебачення в умовах сімейного виховання | |
36951 | Training technologies as a means of increasing motivation for creative activity of futurenursery teachers | |
37236 | Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти | |
39360 | Формування пізнавальної активності дошкільників засобом телебачення в умовах сімейного виховання | |
40378 | Формуваня основ серсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього віку | |
32257 | Управлінська культура педагогів вищої школи як умова якості вищої педагогічної освіти | |
25835 | Розвиток емпатії у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти | |
26128 | Forming senior preschoolers social orientation as the condition of developing their humane interrelations | |
30780 | Управління формуванням готовності майбутніх докторів філософії до розробки освітніх програм для дітей дошкільного віку | |
26879 | Формування адміністративної культури керівників дошкільних закладів. |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49205 | Експериментально-педагогічна діяльність з формування пізнавальної активності у дітей шостого року життя засобами медіа | |
45590 | Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності | |
44996 | Формування основ дослідницької компетентності в дітей третього року життя | |
43336 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування основ дослідницької компетентності в дітей раннього віку | |
43033 | Педагогічний супровід формування основ соціально-громадянської компетентності в дітей третього року життя | |
43035 | Формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку як феномен наукового дослідження | |
43037 | Формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами телебачення в умовах сімейного виховання | |
37236 | Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти | |
40378 | Формуваня основ серсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього віку | |
26988 | Управління формуванням готовності майбутніх докторів філософії до розробки освітніх програм для дітей дошкільного віку | |
25837 | Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до полікультурного виховання дошкільників | |
27237 | Формування управлінської культури фахівців дошкільної освіти як умова ефективної о фізичного виховання дошкільників | |
26878 | Адміністративно-господарська діяльність у ДНЗ як засіб та результат культуровідповідного управління |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
112 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до управління впровадженням інноваційних педагогічних технологій | монографія | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30781/ | 2020 |
179 | Управлінська культура педагогів вищої школи як умова якості вищої педагогічної освіти | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32257/ | 2020 |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
233 | Інновації у педагогічній освіті та підготовці лідера нової школи: досвід країн Європейського Союзу | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
323 | Інновації у підготовці вчителя-лідера для нової Європейської школи | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Індивідуальні гранти (1)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
6 | Наукове стажування | Latvian state scholarship | Подано | Документ відсутній | 2020 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
201 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
325 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічного супроводу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | Етап дослідження | 10.2023 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
283 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 16.10.2023 |
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2529 | Лідерський модуль | Інший модуль | 01.11.2018 | |
2535 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 01.11.2018 | |
2858 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 12.12.2018 | |
3630 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
4512 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_282_26.05.2020.pdf | 26.05.2020 |
5115 | інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
5984 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.11.2021 | |
7215 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7562 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 25.03.2022 |
8180 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
9566 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9781 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
564 | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
749 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 21/22 н.р. |
1283 | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1346 | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1514 | Управлінська культура в дошкільній освіті (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1545 | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (19)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5229 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5480 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
7633 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7700 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7707 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8664 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8910 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
9683 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти (5-6 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11058 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11075 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (5-6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11100 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11152 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11720 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11978 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12113 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12795 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
13704 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13738 | Факультет педагогічної освіти | Управлінська культура в дошкільній освіті (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13858 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2199 | Кафедра дошкільної освіти | 3,90 | 27.12.2018 |
3179 | Кафедра дошкільної освіти | 4,91 | 28.12.2019 |
3983 | Кафедра дошкільної освіти | 4,69 | 28.12.2020 |
4630 | Кафедра дошкільної освіти | 4,72 | 28.12.2021 |
5673 | Кафедра дошкільної освіти | 4,83 | 30.12.2022 |
6555 | Кафедра дошкільної освіти | 4,82 | 30.12.2023 |