Додаткові відомості
2003 рр. Харківський регіональний інститут Української академії державного управління при Президентові України
1995-2001- вчитель математики, інформатики Свердловського ліцею №1 Луганської області
2006- 2013 рр. Завідувач Центру дистанційного навчання, старший викладач кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання.
2013 -2014 року.завідувач кафедри інформаційних технологій Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Листопад 2014 р. - червень 2020 доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка
За суміщенням старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій
червень 2020- донині завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій
координатор українсько-естонського проекту "Міксіке в Україні" в м. Київ та Київській області (2017-2019 рр)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 7 | 32 | 4 | 2025.10.27 06:00:38 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 564 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 4 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-4386-2016 |
| 489 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-4386-2016 |
| 311 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-4386-2016 |
| 5 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 2 | 2021 | https://publons.com/researcher/1649265/vorotnykova-iryna/ |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 832 | 15 | 24 | 2025.10.27 10:17:03 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 678 | 14 | 16 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1074 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 348.80000 | 6 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova |
| 1043 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 285.50000 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova |
| 830 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 239.40000 | 4 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova |
| 708 | 136.00000 | 68 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova | ||
| 322 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 93.90000 | 2 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna_Vorotnykova |
Конференції (24)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11024 | ARTIIS 2024 (International Conference on Advanced Research in Technologies, Information, Innovation and Sustainability) | Competence of teachers and ethical aspects of implementing AI technologies in education | Сантьяго, Чилі | document.pdf | |
| 9614 | ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Інформаційно-освітнє середовище післядипломної освіти в умовах воєнного стану | Київ | document.pdf | |
| 8527 | II Всеукраїнська науково-практична конференція (онлайн) «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети» | Досвід підготовки вчителів до впровадження дистанційного та змішаного навчання | онлайн |
|
|
| 8526 | STEM-освіта: досвід, виклики, ідеї та рішення | Ресурси ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка для професійного розвитку вчителів зі STEM-освіти | онлайн |
|
|
| 7663 | V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ» | Вебінар «STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання» | онлайн |
|
|
| 7060 | IV Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEM освіти у навчанні природнио-наукових дисциплін | ктуа STEM освіта у навчанні природнио-математичних дисциплін | Київ | document.pdf | |
| 6668 | «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» | Моделі запровадження дистанційного та змішаного навчання в післядипломній освіті. | Київ |
|
|
| 5453 | Project approach in the didactic process of universities - international dimension | Project Distance learning | Польща |
|
|
| 5214 | 14 th International Technology, Education and Development Conference | Design and implementation of e-learning in postgraduate teacher | Spain, Valencia |
|
|
| 5213 | 14 th International Technology, Education and Development Conference | Preparing teachers for use interacrive e-learning exercises | Spain, Valencia |
|
|
| 4401 | НОВІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В STEAM ОСВІТІ | ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКІВ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ В УМОВАХ ЕЛЕКТРОННОЇ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ | Київ |
|
|
| 4025 | Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті | Підготовка вчителів математики до використання ІКТ для професійного розвитку та в професійній діяльності | Іванофранківськ | document.pdf | |
| 3221 | II International Scientific and Practical Conference \ | Use of ICT to monitor and evaluat knowledg in e-learning | Warsaw, Poland | document.pdf | |
| 3090 | Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освіти: можливості, виклики, перспективи | Моделі професійного розвитку вчителів в умовах реформування післядипломної освіти | Львів |
|
|
| 3003 | Управління соціально-економічними трансформаціями у сучасному місті | Проект міського центру дистанційного навчання та самоосвіти | Київ |
|
|
| 1792 | Open Educational e-Enviroment of the modern university | LMS Moodle tools inventory implementation to assure quality in service teacher trening | Kyiv |
|
|
| 1227 | 8 Міжнародний форум "Інноватика в освіті" | Методика використання інтерактивних он-лайн вправа для формування медіа грамотності учнів | Київ |
|
|
| 1226 | Міжнародна науково-практична конференція \ | Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ | Київ |
|
|
| 1084 | ?odern scientific reserches and developments: theoretical value and practical reslts | Модель перевернутого класу для навчання вчителів | Bratislava, Slovak Republic |
|
|
| 1085 | Міжнародний форум Гугл ' Цифрове перетворення в освіті' | Дистанційне нвчання учнів із зони АТО та неконтрольосваних територій | Київ |
|
|
| 1088 | V Міжнародний фестиваль 'Світ психології' Тренінг Марафон 'Навчання | Участь у тренінгу | Київ |
|
|
| 1087 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти | Форми індивідуалізації професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті | Київ |
|
|
| 1089 | Перший міжнародний фестиваль неформальної освіти 'Insight' | Дискусійні панелі на тему сучасної освіти | Київ | ||
| 1086 | 'Інноваційний потенціал світової науки XXI сторіччя' | Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти | Запоріжжя |
|
Монографії (колективні) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 41018 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога | |
| 38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія | |
| 31740 | Підготовка вчителів до використання дистанційних технологій у післядипломній освіті | |
| 36049 | IT tools - Good Practice of Effective Use in Education. Teachers’ professional development networks |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (14)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51806 | Interoperable Digital Skills in Foreign Languages Education in the COVID-19 Paradigm | |
| 51609 | Виклики впровадження персоналізованого навчання з використанням штучного інтелекту у вищій освіті | |
| 51724 | Competence of Teachers and Ethical Aspects of Implementing AI Technologies in Education | |
| 49990 | Professional development of teachers in conditions of digital transformation of postgraduate pedagogical education | |
| 47025 | Digital transformation of secondary education of Ukraine and the quality of teaching natural and mathematical sciences in the conditions of war | |
| 36351 | Teachers' readiness to use e-portfolios | |
| 32233 | Design and implementation of e-learning in postgraduate teacher education | |
| 32229 | Preparing teachers for the use of interactive e-learning exercises | |
| 27745 | Organizational, psychological and pedagogical conditions for the use of e-books and e-textbooks at school | |
| 27746 | Досвід використання е-підручників і електронних засобів навчального призначення в умовах цифровізації загальної середньої освіти України | |
| 24404 | E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education | |
| 19891 | E-coaching, e-mentoring for lifelong professional development of teachers within the system of post-graduate pedagogical education | |
| 19666 | E-learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators | |
| 20285 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (17)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48176 | Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні | |
| 47741 | Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту | |
| 27895 | Використання додатків Go-Lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів | |
| 27905 | Опис цифрової компетентності педагогічного працівника | |
| 27327 | Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті | |
| 24404 | E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education | |
| 24090 | Використання ІКТ для моніторингу і оцінювання знань в е-навчанні | |
| 25993 | Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти | |
| 23975 | Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів | |
| 20113 | Використання інструментів LMS MOODLE для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів | |
| 24111 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | |
| 20285 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі | |
| 18496 | Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ | |
| 15412 | Модель ІКТ компетентності вчителів | |
| 36049 | IT tools - Good Practice of Effective Use in Education. Teachers’ professional development networks | |
| 10653 | Перспективи впровадження різних моделей змішаного навчання у післядипломній педагогічній освіті | |
| 3970 | Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно- комунікаційних технологій |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51609 | Виклики впровадження персоналізованого навчання з використанням штучного інтелекту у вищій освіті | |
| 48176 | Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні | |
| 47741 | Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту | |
| 36351 | Teachers' readiness to use e-portfolios | |
| 27895 | Використання додатків Go-Lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів | |
| 27746 | Досвід використання е-підручників і електронних засобів навчального призначення в умовах цифровізації загальної середньої освіти України | |
| 27905 | Опис цифрової компетентності педагогічного працівника | |
| 24404 | E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education | |
| 25993 | Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти | |
| 20285 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі | |
| 19820 | Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів | |
| 15412 | Модель ІКТ компетентності вчителів | |
| 14541 | Умови впровадження відкритого он-лайн навчання в післядипломній педагогічній освіті | |
| 10718 | Професійні мережі для професійного розвитку вчителів | |
| 13139 | Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти | |
| 12430 | Мобільні технології у післядипломній педагогічній освіті | |
| 8546 | Інформаційно-освітнє середовище для реалізації різних форм навчання у сучасній школі | |
| 4549 | Створення освітніх електронних ресурсів | |
| 13141 | Індивідуальне навчання та професійний розвиток педагогічних кадрів за кредитно-модульною організацією підвищення кваліфікації засобами інформаційно-комунікаційних технологій | |
| 3970 | Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно- комунікаційних технологій | |
| 10255 | Психолого-педагогічні основи адаптації вчителів до використання інформаційних технологій |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 7 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20285/ | 2018 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 35 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ | 2018 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 75 | Eurasia 2019 | CPEA-ST-2019/10067 | Університет Агдера (NO-UiA) | Розвиток математичних компетенцій студентів за допомогою цифрового математичного моделювання DeDiMaMo | 01.06.2019 – 01.06.2021 | Учасник проєкту | |
| 47 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Учасник проекту | |
| 19 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1/01/2014 – 31/12/2017 | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (4)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 920 | Enhancing AI Competences in Higher Education for Rapidly Evolving Networked Digital Society (EnAICo) | HORIZON-TMA-MSCA-SE | Коллективний | 101236757-enaico-esr-1.pdf | 2025 |
| 882 | Enhancing Digital Competences, Soft Skills, and Lifelong Learning: Navigating AI in a Post-COVID World of Globalization and Modern Challenges (EnDiCo) | HORIZON-MSCA-2023-SE-01 | Коллективний | 101182991_EnDiCo_ESR.pdf | 2024 |
| 841 | SCAFFOLD | Erasmus KA220 | Коллективний | - | 2024 |
| 421 | Digital Citizenship | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
Індивідуальні гранти (2)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 261 | Наукове дослідження | EURIZON Fellowship Programme: Remote Research Grants for Ukrainian Researchers | Подано | Документ відсутній | 2023 |
| 94 | STEM лбораторія вчителя: оналайн навчання | House of Europe | Виграно | Grant agreement Vorotnykova.pdf | 2021 |
Дослідно-експериментальна робота (12)
| ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|
| 143 | Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі | гімназія №179, спеціальна загальноосвітня школаінтернат №11, гімназія № 290, спеціалізована школа № 264, спеціалізована школа № 234, гімназія № 143, спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 4, Києво-Печерський ліцей № 171 «Лідер», спеціалізована шк | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2016 - 2021 |
| 142 | Модель Столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства | Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27 | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2014-2021 |
| 141 | Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі | гімназія № 39, СШ № 207, СЗШ № 249, СШ № 250, СЗШ №263 імені Євгена Коновальця, СШ № 313 | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2014-2018 |
| 123 | Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі | гімназія №179, спеціальна загальноосвітня школаінтернат №11, гімназія № 290, спеціалізована школа № 264, спеціалізована школа № 234, гімназія № 143, спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 4, Києво-Печерський ліцей № 171 «Лідер», спеціалізована шк | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2016 - 2021 |
| 122 | Модель Столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства | СЗШ № 81 | Науковий консультант | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2014-2021 |
| 121 | Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи | Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27 | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2015-2019 |
| 72 | «Використання сервісів Web 2.0 в освітній діяльності школи» | КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 Лисичанської міської ради Луганської області | - |
|
|
| 50 | «Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва». | СЗШ № 66 | - | Реєстр_Шапаренко.pdf | |
| 49 | «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток». | СЗШ №104 імені Олега Ольжича | - | Реєстр_Шапаренко.pdf | |
| 14 | Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі | 13 ЗНЗ | - | Reestr.pdf | |
| 13 | Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи | Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27 | - | Reestr.pdf | |
| 12 | Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі | гімназія № 39, СШ № 207, СЗШ № 249, СШ № 250, СЗШ №263 імені Євгена Коновальця, СШ № 313 | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 253 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 21.09.2022 00:00 | |
| 31 | Проектування та застосування електронного навчання вчителів у післядипломній освіті | Етап дослідження | 28.11.2019 00:00 | http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/6224-realizatsiia-naukovoho-doslidzhennia-proiektuvannia-ta-zastosuvannia-elektronnoho-navchannia-vchyteliv-u-pisliadyplomnii-osviti-u-ramkakh-naukovoi-temy-ippo.html |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Регіональний рівень | Науковий консультант | 2023 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (38)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 10292 | Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів | Дидактичний модуль | Воротникова І.П_19. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 10291 | Обдарованість:методи діагностики та шляхи розвитку | Дидактичний модуль | Воротникова І.П._21. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024 .pdf | 26.05.2024 00:00 |
| 10290 | Цифрова компетентність для електронного управління | Дидактичний модуль | Воротникова І.П._20.Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 23.05.2024 00:00 |
| 8136 | Teachers’ Talking Time | Інший модуль |
|
20.06.2023 00:00 |
| 8126 | Цифровий модуль | Інший модуль | №5 Витяг Варотникова І.П. 1..docx.pdf | 01.05.2023 00:00 |
| 7786 | Basic Servant Leadership Principles in Educational Context | Інший модуль |
|
01.03.2023 00:00 |
| 7704 | Професійно-орієнтований курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої освіти | Інший модуль |
|
01.03.2023 00:00 |
| 7585 | "Stem-школа" за дистанційною формою навчання | Інший модуль |
|
02.03.2023 00:00 |
| 6924 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
01.12.2022 00:00 |
| 6840 | інше | Інший модуль |
|
31.10.2022 00:00 |
| 6510 | інше | Інший модуль |
|
17.06.2022 00:00 |
| 6456 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 5570 | інше | Інший модуль |
|
27.10.2021 00:00 |
| 5569 | інше | Інший модуль |
|
26.10.2021 00:00 |
| 5546 | інше | Інший модуль |
|
14.10.2021 00:00 |
| 5397 | інше | Інший модуль |
|
12.02.2021 00:00 |
| 5355 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 00:00 |
| 4170 | Інше | Інший модуль |
|
30.06.2020 00:00 |
| 4168 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | DocAug262020.pdf | 07.08.2020 00:00 |
| 3935 | інше | Інший модуль |
|
28.04.2020 00:00 |
| 3665 | Інше | Інший модуль |
|
16.05.2019 00:00 |
| 3375 | Інше | Інший модуль |
|
16.08.2019 00:00 |
| 3374 | Інше | Інший модуль |
|
24.05.2019 00:00 |
| 3373 | Інше | Інший модуль |
|
04.11.2019 00:00 |
| 3371 | Інше | Інший модуль |
|
01.07.2019 00:00 |
| 3370 | Інше | Інший модуль |
|
24.04.2019 00:00 |
| 3055 | Інше | Інший модуль |
|
14.03.2019 00:00 |
| 2850 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | Microsoft Innovative Educator Expert 2018-2019.pdf | 24.08.2018 00:00 |
| 2693 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
14.12.2018 00:00 |
| 2692 | Інше | Інший модуль |
|
14.12.2018 00:00 |
| 1924 | Інше | - |
|
06.12.2017 00:00 |
| 1855 | Інше | - |
|
10.06.2017 00:00 |
| 1676 | Інше | - |
|
26.05.2017 00:00 |
| 1675 | Модуль з ІКТ | - |
|
23.03.2017 00:00 |
| 1660 | Інше | - |
|
01.03.2017 00:00 |
| 1047 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
21.11.2013 00:00 |
| 431 | Лідерський модуль | - |
|
28.04.2015 00:00 |
| 342 | Дидактичний модуль | - |
|
23.06.2015 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1286 | Освітній форум «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – 2017-2018 Н.Р. СТАРТ ЧИ ПРОДОВЖЕННЯ ПОСТУПУ» | майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 21.08.2017 00:00 | 3 |
| 693 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 09.09.2016 00:00 | 10 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 9 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Фільм «Разом до перемоги: діяльність ІПО Університету Грінченка в умовах воєнного стану» | 2022 |
Освітні заходи (ІПО) (1)
| ID | Підрозділ | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 37 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Організатор заходу | 2024 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (11)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49577 | Рекомендації до викладання математики з досвіду педагогів-тренерів НУШ | |
| 46236 | Моніторинг навчальних досягнень з математики як інструмент оцінювання якості освіти в умовах війни. | |
| 46232 | Результати опитування педагогів щодо якості природничо-математичної, технологічної та інформатичної освіти в умовах воєнного стану | |
| 41680 | Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична,інформатична, технологічна, соціальна і здоров'язбережувальна галузі | |
| 31742 | Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва | |
| 31741 | Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник | |
| 19555 | Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів | |
| 6572 | Використання Інтернет сервісів | |
| 6581 | Впровадження електронних засобів навчального призначення | |
| 8296 | Навчально-методичний посібник дистанційних курсів за моделлю навчання «Один учень – один комп’ютер» | |
| 6686 | Упроваждення інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів |
Використання ЕНК (2)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 283 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою (6 курс, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 268 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 26.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5140 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.9 | 30.11.2022 00:00 |
| 4207 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.7 | 06.12.2021 00:00 |
| 3319 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,9 | 30.11.2020 00:00 |
| 2447 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,8 | 25.11.2019 00:00 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
|---|---|---|---|
| 1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 17 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 63 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 48 | 2024 |
| 12 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 47 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 61 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Укладач | 2024 |
| 47 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2024 |
| 1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2023 |
Заходи для учнів та педагогів (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 3 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Член журі | 2023 |
Експертна діяльність (ІПО) (1)
| ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|
| 17 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Експертиза підручників, посібників | 2024 | - |
Розробка медійного контенту (ІПО) (1)
| ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|
| 26 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Створення, розробка та наповнення | 2024 | - |