Додаткові відомості
Освіта
Луганський державний педагогічний університет ім. Т.Г.Шевченка (1995) Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
4-Незаміщені 3-ціанопіридин-2(1Н)-тіони: синтез реакцією карбонілфункціоналізованих етоксиолефінів з ціанотіоацетамідом, будова та властивості Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
686 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | ACU-3632-2022 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3004476 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 67 | 5 | 1 | 2024.12.14 10:44:14 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 37 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
321 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 21.6 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Yaroslav_Yakunin |
709 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 26.8 | 42 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Yaroslav-Yakunin |
831 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 24.4 | 4 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Yaroslav-Yakunin |
1011 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 40.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Yaroslav-Yakunin |
1077 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 79 | 45 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Yaroslav-Yakunin |
Конференції (11)
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41018 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49514 | The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies | |
46821 | The Impact of Digitalization of Education on the Development of Key Teacher Competencies | |
49299 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45012 | Дистанційне навчання слухачів курсів підвищення кваліфікації під час війни | |
44714 | Формування інклюзивної компетентності освітян під час очних занять на курсах підвищення кваліфікації | |
44717 | Питання інклюзивної освіти на курсах підвищення кваліфікації для освітян | |
42830 | Ознайомлення слухачами курсів підвищення кваліфікації з базовими прийомами психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами | |
41554 | Development of the creative potential of teachers in the system of postgraduate education | |
38182 | Розгляд проблеми стресу з учителями різних спеціальностей у дистанційному форматі на курсах підвищення кваліфікації | |
39784 | Вирішення проблем підліткової агресії на дистанційних курсах для вчителів | |
36362 | Особливості організації спільної діяльності дитини з батьками в період локдауну | |
34368 | Дослідження потреб освітян щодо покращення навчальних модулів на курсах підвищення педагогічної кваліфікації |
Фахові видання, що затверджені МОН (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
5022 | Елементи системи електронного документообігу у форматі таблиць Microsoft Office Excel: потік звітної інформації | |
2582 | Ефективність використання інформаційно- комунікаційних технологій в системах дошкільної, початкової та середньої освіти | |
2587 | Лімітуючи фактори оптимального використання ІКТ на сучасному уроці |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
331 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence International | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49299/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
454 | Integration of Ukraine into European educational space: natural sciences | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Дослідно-експериментальна робота (4)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
19 | Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі | 43 СОЗ | - | Reestr.pdf | |
127 | Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі | СШ № 277 гімназія № 257 «Синьоозерна», СШ №252, гімназія №167, гімназія № 39, СЗШ № 180, СШ № 173, СЗШ № 250, СЗШ № 249, СЗШ № 8, Український колеж ім . В.О. Сухомлинського (СШ № 272), ПЛ НТУУ "КПІ" | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2012 - 2022 |
128 | Упровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗНЗ | НВК № 240 «Соціум» | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2017 - 2021 |
146 | Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі | СШ № 277 гімназія № 257 «Синьоозерна», СШ №252, гімназія №167, гімназія № 39, СЗШ № 180, СШ № 173, СЗШ № 250, СЗШ № 249, СЗШ № 8, Український колеж ім . В.О. Сухомлинського (СШ № 272), ПЛ НТУУ "КПІ", СЗШ № 292, гімназія № 107 "Введенська",СЗШ № 170, СШ | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2016 - 2021 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
275 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|
2 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Регіональний рівень | Науковий керівник | 2023 |
35 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Регіональний рівень | Науковий керівник | 2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (13)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
108 | Фаховий модуль (стажування) | - | 11.09.2015 | |
338 | Дидактичний модуль | - | 16.06.2015 | |
438 | Лідерський модуль | - | 21.05.2015 | |
798 | Модуль з ІКТ | - | 08.11.2016 | |
4058 | Лідерський модуль | Інший модуль | 22.05.2020 | |
4922 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 17.12.2020 | |
5778 | інше | Інший модуль | 12.11.2021 | |
5779 | інше | Інший модуль | 26.11.2021 | |
8318 | Професійно-орієнтований курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої освіти | Інший модуль | 2023.Якунін-Сертифікат КУБГ (30h).pdf | 01.03.2023 |
8745 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №793.pdf | 08.12.2023 |
10303 | Про.Безпека: безпечна освітня екосистема громади | Дидактичний модуль | Якунін Я.Ю._ 29 Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 11.09.2024 |
10731 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_7_Якунін Я.Ю.pdf | 18.09.2024 |
10798 | Літньої школи STREAM 2024 | Інший модуль | 2024.Якунін-Сертифікат(30h)_ STREAM.pdf | 26.09.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1287 | Освітній форум «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – 2017-2018 Н.Р. СТАРТ ЧИ ПРОДОВЖЕННЯ ПОСТУПУ» | постійно діючий | Київський університет імені Бориса Грінченка | 21.08.2017 | 3 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
---|---|---|---|---|
8 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Фільм «Разом до перемоги: діяльність ІПО Університету Грінченка в умовах воєнного стану» | 2022 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
2693 | Хімія: 11 клас (рівень стандарту) |
Навчальні та методичні матеріали (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50213 | Проєкт програми STEAM факультативу «Смартографія» для 7–9 класів: створення мотивації до вивчення предмета через спецінтерес дитини | |
41680 | Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична,інформатична, технологічна, соціальна і здоров'язбережувальна галузі | |
3471 | Генералізація фундаментальних природничих знань як логічний перехід до їх нового рівня - метапредметності. | |
3466 | ІКТ на уроках трудового навчання: принципи побудови інтерактивних опорних конспектів. | |
2966 | Електронні навчальні матеріали для уроків хімії в ЗНЗ | |
2987 | 5-бромацетіл-6-метил-2-метилтіо-3-ціанопірідін в синтезі кватернізірованних азинів, заміщених індолізіна і тіопірана | |
2989 | Молекулярна і кристалічна структура 5-бензоїл-6-трифторметил-3-ціано-2-етілтіопірідіна | |
3001 | Новий метод синтезу 5-ацетил-6-метил-3-ціанопірідін-2 (1Н)-тіонів і його властивості | |
2972 | Нуклеофільне вінільне заміщення у синтезі гетероциклів (огляд) | |
2985 | Синтез похідних 6-метил-5-фенілкарбамоіл-3-ціанопірідін-2(1Н)-тіо(селено)нів | |
3000 | Синтез, структура і реакції алкілування 5-Теноїл 5-бензоїл-6-трифторметіл-3-ціанопірідін-2-тіолатів N-метілморфолінія | |
2977 | Синтез похідних 6-гідроксі-3-ціано-5-етоксікарбонілпірідін-2-тіол |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2443 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,6 | 25.11.2019 |
3322 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,0 | 30.11.2020 |
4209 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.7 | 06.12.2021 |
5141 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.7 | 30.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
3 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 18 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
15 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 45 | 2023 |
66 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 45 | 2024 |
Проведення уроків для учнів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість уроків | Тип уроків | Покликання | Рік |
---|---|---|---|---|---|
1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 26 | Дистанційні | Покликання | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
4 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2023 |
Заходи для учнів та педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
4 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Член журі | 2023 |
Розробка медійного контенту (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
28 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Створення, розробка та наповнення | 2024 | - |