Додаткові відомості
Освіта
Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 1994 р. Спеціальність: Педагогіка і психологія (дошкільна). Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології. Вихователь Перелік місць роботи
З вересня 1994 р. працювала викладачем спеціальних методик у Київському педагогічному коледжі ім. К.Д. Ушинського.Із січня 2008 р. працює викладачем кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
«Розвиток ідеї здоров’язбереження у фізичному вихованні дітей в дошкільних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
6 | 11 | 2 | 2024.11.15 06:01:49 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
438 | Кафедра дошкільної освіти | ACZ-5762-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ACZ-5762-2022 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 218 | 8 | 6 | 2024.11.20 10:46:09 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 175 | 7 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
151 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 13.1 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Larisa_Garasenko |
Конференції (19)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
6582 | International scientific and practical conference "Topical issues of modern science and education" | Створення здоров`язбережувального середовища в закладах дошкільної освіти: методичне вираження | Талін, Естонія | ||
6580 | International scientific and practicaland practical conference "Problems and tasks of modernity and approaches to their solution" | Огляд сучасних тенденцій у сфері фізичного виховання та здоров`язбереження дітей дошкільного віку | Токіо, Японія | ||
6578 | International science conference "Prospects and Achievements in applied and basic science" | Удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до здоров`язбережувальної діяльності | Будапешт, Угорщина | ||
6579 | International science conference on e-learning and education | Формування мотивації у майбутніх педагогів дошкільної освіти до здоров`язбережувальної діяльності | Лісабон, Португалія | ||
6581 | International science conference of multidisciplinary research | Технології формування професійних умінь у майбутніх педагогів дошкільної освіти (обмін досвідом) | Берлін, Німеччина | ||
6173 | Всеукраїнська інтернет-конференція: "Еволюційні процеси в галузі дошкільної освіти: інноватика, досягнення, перспективний досвід" | Посилення професійно-практичної підготовки майбутніх вихователів: методичний аспект | м. Маріуполь | ||
6011 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Підготовка студентів до здорозв'язбережувальної діяльності | Київ | ||
6012 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Шляхи забезпечення якості підготовки майбутніх вихователів у галузі здоров'язбереження | Київ | document.pdf | |
5483 | Всеукраїнський педагогічний онлайн-форум НОВІ ВЕКТОРИ ПРОГРАМИ «ДИТИНА» | Здоров’я та фізичний розвиток | Київ | ||
6097 | Education, Law, Business | Сюжетні заняття з фізичної культури як засіб активізації рухової діяльності дітей | Мадрид | ||
6098 | Science and society | Використання ігрового методу для вдосконалення рухових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку | Намюр, Бельгія | ||
4429 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Формування мотивацій у майбутньому вихователів до здоровязбережувальної діяльності в умовах ЗДО | Київ | ||
4171 | Інновації у професійній підготовці в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Підготовка майбутніх педагогів до формування компетентності дітей дошкільного віку у галузі здоров'я та фізичного розвитку | Київ | ||
4165 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров'язбережувальної діяльності | м. Старобільськ | ||
3696 | Особистісний потенціал сучасного викладача закладу вищої освіти як основа професійного становлення майбутніх фахівців | Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності в ЗДО | Івано-Франківськ | ||
3058 | Хортінг- національний бренд України у світі : олімпійська перспектива | «Хортинг, як філософія здоров ’язбереження» | м.Ірпінь | ||
2042 | Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до запобігання учнівського травматизму | Рівне | ||
1759 | Сутність та іноваційний потенціал превентивної педагогіки і інклюзивної освіти дітей та молоді в умовах соціальної згуртованості | Підготовка вихователів до впровадження оздоровчих технологій як засобів превентивної педагогіки в освітньому освіті ДНЗ | Умань | ||
989 | Педагогічні науки. Новий погляд | Сучасні приорітети у сфері фізичного виховання дітей дошкільного віку | Вроцлав |
Монографії (колективні) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48292 | Formation of professional skills of future educators of preschool education institutions for the formation of the foundations of social and civic competence of young children | |
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
41220 | Формування управлінських умінь чинних вихователів закладів дошкільної освіти |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49004 | Teaching professional competence in preschool education | |
47901 | The use of digital tools for mastering practical disciplines in the distance format of training bachelors of preschool education | |
45986 | Professional training of future teachers of preschool education institutions to implement the development of child's abilities | |
47914 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
42783 | Training future pre-school professionals in psycho-pedagogical support for early childhood development | |
38114 | Features of the integral (somatic, mental, spiritual) health of students (a case based on students from Kyiv universities) | |
36958 | Entrepreneurship Education of IT Specialists through Distance Learning Technologies | |
36199 | Ціннісне ставлення до здоров'я як основа активної життєвою позиції людини | |
29837 | Моделі корпоративної культури в Сполучених Штатах Америки |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (24)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50226 | Фахова підготовка майбутніх вихователів до організації здоров’язбереження дітей раннього віку: методичні аспекти | |
46032 | Стан процесу організації фізичного виховання дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти | |
43568 | Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики | |
42641 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
43425 | Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти | |
35438 | Методичне забезпечення фізичного виховання та здоров`язбереження в закладі дошкільної освіти | |
40313 | Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх педагогів: методичне вираження | |
36654 | Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок | |
31201 | Творча спрямованість діяльності дітей дошкільного віку в рухливих іграх | |
32375 | Creativity as the basis of a future teacher’s innovative activity | |
32721 | Використання ігрового методу для вдосконалення рухових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку | |
32120 | Педагогічні умови забезпечення активного рухового режиму в умовах закладу дошкільної освіти | |
32723 | Сюжетні заняття з фізичної культури як засіб активізації рухової діяльності дітей | |
34002 | Шляхи формування у майбутніх вихователів ціннісного ставлення до здоров’я | |
27249 | Eco-education of children of pre-school age: health-security approach | |
31136 | Реалізація ідей здоров'язбереження у фізичному вихованні дітей докільного віку:фізична культура на повітрі | |
25044 | День здоров’я як один із компонентів активного рухового режиму ЗДО: удосконалення змісту та педагогічного супроводу | |
25043 | Оптимізація рухової активності дітей дошкільного віку під час проведення ранкової гімнастики | |
24912 | Формування еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку: здоров’язбережувальний підхід | |
19450 | Забезпечення здоров’язбережувального характеру фізичного виховання дітей дошкільного віку: пошук механізмів | |
19602 | Сучасні підходи до розгляду теоретичних основ фізичного виховання дітей дошкільного віку | |
14614 | Організація взаємодії зі студентами бакалаврату в процесі вивчення дисциплін професійного напряму (обмін досвідом) | |
10761 | Current priorities in physical education preschoolers | |
10763 | Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50226 | Фахова підготовка майбутніх вихователів до організації здоров’язбереження дітей раннього віку: методичні аспекти | |
46032 | Стан процесу організації фізичного виховання дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти | |
48383 | Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку | |
43568 | Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики | |
42641 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
43425 | Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти | |
35438 | Методичне забезпечення фізичного виховання та здоров`язбереження в закладі дошкільної освіти | |
40313 | Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх педагогів: методичне вираження | |
36654 | Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок | |
32375 | Creativity as the basis of a future teacher’s innovative activity | |
34682 | Ігрові технології в системі фахової підготовки педагогів дошкільної освіти | |
32725 | Застосування ігрового методу у процесі навчання дітей молодшого дошкільного віку рухових дій | |
33056 | Підготовка бакалаврів дошкільної освіти до художньо-творчої діяльності в ЗДО | |
32120 | Педагогічні умови забезпечення активного рухового режиму в умовах закладу дошкільної освіти | |
31880 | Підготовка студентів до проведення рухливих ігор в освітньому процесі закладу дошкільної освіти: методичне вираження | |
31136 | Реалізація ідей здоров'язбереження у фізичному вихованні дітей докільного віку:фізична культура на повітрі | |
29655 | Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку | |
27342 | Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти | |
20713 | Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку | |
19602 | Сучасні підходи до розгляду теоретичних основ фізичного виховання дітей дошкільного віку | |
14614 | Організація взаємодії зі студентами бакалаврату в процесі вивчення дисциплін професійного напряму (обмін досвідом) | |
14356 | Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у ситсемі дошкільної освіти України | |
10763 | Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
232 | Ігрові технології в системі фахової підготовки педагогів дошкільної освіти | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34682/ | 2021 |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
325 | Інновації у підготовці вчителя-лідера для нової Європейської школи | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
166 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
327 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічного супроводу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | Етап дослідження | 10.2023 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
47 | Модератор соціального проекту від кафедри дошкільної освіти | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (13)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
251 | Дидактичний модуль | - | 23.05.2016 | |
285 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
359 | Дослідницький модуль | - | 20.04.2016 | |
1055 | Фаховий модуль (стажування) | - | 23.09.2014 | |
1951 | Інше | - | 26.06.2017 | |
3096 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
4493 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 09.11.2020 | |
4917 | ІКТ(енк) | Інший модуль | - | 23.12.2020 |
5109 | Інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
5328 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
6137 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 30.12.2021 | |
8057 | Основні принципи лідерства служіння | Інший модуль | Гаращенко Лариса.pdf | 10.05.2023 |
9778 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
259 | Інноваційний проект для вихователів-методистів ДНЗ «Еко-середовище і технічні пристрої: ризики та переваги» | науково-методичний семінар | Київський міський Будинок природи | 23.06.2016 | 5 |
272 | Міжвузівський круглий стіл за участі студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта» та співробітників НДІ екології людини | науково-методичний семінар | Кафедра дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка | 17.05.2016 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Навчальні та методичні матеріали (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
14622 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
14713 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
8299 | Ігрова діяльність у дошкільній освіті п'ятирічних дітей | |
8301 | ДИТИНА програма виховання і навчання дітей від двох до семи років | |
8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" |
Сертифіковані ЕНК (4)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
169 | Теорія та методика фізичного виховання та валеологічної освіти (3 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
427 | Методика фізичного виховання дітей дошкільного віку (3 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2019 | 322 | 10.05.2019 | |
839 | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (1 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
840 | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (11)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6324 | Педагогічний інститут | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
6326 | Педагогічний інститут | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7537 | Педагогічний інститут | Методика формування елементів математики (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7703 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (особистісно-професійне становлення) (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
9857 | Педагогічний інститут | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10737 | Педагогічний інститут | Здоров`язбережувальні технології в дошкільній освіті (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10991 | Педагогічний інститут | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
11091 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12315 | Факультет педагогічної освіти | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12642 | Факультет педагогічної освіти | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13128 | Факультет педагогічної освіти | Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
626 | Кафедра дошкільної освіти | 4,78 | 30.12.2016 |
1026 | Кафедра дошкільної освіти | 4,53 | 12.01.2017 |
1886 | Кафедра дошкільної освіти | 4,36 | 26.12.2018 |
2487 | Кафедра дошкільної освіти | 4,91 | 28.12.2019 |
3615 | Кафедра дошкільної освіти | 4,82 | 28.12.2020 |
4656 | Кафедра дошкільної освіти | 4,86 | 28.12.2021 |
5678 | Кафедра дошкільної освіти | 4,96 | 30.12.2022 |
6551 | Кафедра дошкільної освіти | 4,77 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
182 | Кривченко Вікторія Віталіївна | IV | Дошкільна освіта | I | 2022 |