Додаткові відомості
Київський університет імені Тараса Шевченка, спеціальність математика, 1994
Київський університет імені Бориса Грінченка, теорія і методика професійної освіти, 2016
Київський університет імені Тараса Шевченка, інженер кафедри загальної математики, 1994-1999
Політехнічний ліцей НТУУ "КПІ", викладач математики, 1999-2005
Гімназія №136 м. Києва, вчитель математики, 2005-2008
Технічний ліцей м. Києва, вчитель математики, 2008-2009
ЗОШ №81 м. Києва, заступник директора, 2009-2011
Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка, викладач циклової комісії економіко-математичних дисциплін і менеджменту, 2011-2016
Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка, завідувач шкільним відділенням 2016 - 2019
Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, старший викладач кафедри початкової освіти 2019 - 2023
Факультет педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка 2024 - по теперішній час
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 5 | 1 | 2024.11.30 06:03:15 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
347 | Кафедра початкової освіти | FVF-0211-2022 | 5 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/27780609 |
456 | Кафедра початкової освіти | FVF-0211-2022 | 8 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/27780609 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 158 | 7 | 5 | 2024.12.14 11:19:09 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 128 | 7 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
396 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 98.9 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nina-Rudenko |
Конференції (29)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9865 | ІІІ Всеукраїнська наукова конференція з міжнародною участю “Мережа шкіл новаторства України. Розвиток професійної компетентності керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників у контексті реалізації неперервної освіти” | “Методичний супровід упровадження коміксів в освіту дітей старшого дошкільного віку та учнів початкової школи” | Полтава | ||
9102 | «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»» | «Комікси як сучасний інтерактивний засіб навчання: створення на основі е-ресурсів та використання на уроках у початковій школі» | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9104 | Всеукраїнський педагогічний міст: «Колеги, об’єднаймося заради майбутнього України!» | ЕНК «Математична і природнича освіта» для студентів 1-2 курсу спеціальності Початкова освіта | Київ | document.pdf | |
8821 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи" | Застосування ІКТ на уроках математики | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського | document.pdf | |
8238 | XXXII Міжнародна науково-практична конференція «Modern development of science and the latest perspectives» | ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ | Ванкувер, Канада | ||
8237 | XXXI Міжнародна науково-практична конференція «Modern innovations and promising ways of development of culture and science» | ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | Бостон, США | ||
8108 | XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education ICon-MaSTEd2022 | STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils | Kryvyi Rih State Pedagogical University | document.pdf | |
7242 | «СУЧАСНА ПОЧАТКОВА ОСВІТА В УМОВАХ ЇЇ РЕФОРМУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» | Інтерактивний компонент математичної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в Країнах Європи | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
7176 | НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування ігрових та діяльнісних методів навчання на уроках математики | Київ, Україна | ||
7101 | SECTORAL RESEARCH XXI: CHARACTERISTICS AND FEATURES II International Scientific and Theoretical Conference | ФОРМУВАННЯ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА РУХ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМІКСІВ | Chicago, USA | ||
7069 | The III International Science Conference «Interaction of society and science: problems and prospects», | Застосування інтерактивної технології «Ажурна пилка» на уроках математики в початковій школі | London, England | ||
7062 | II International Scientific and Theoretical Conference «INTERDISCIPLINARY RESEARCH: SCIENTIFIC HORIZONS AND PERSPECTIVES» | ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН ДОШКИ PADLET НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | Вільнюс | ||
7045 | The I International Science Conference «Problems of modern science and practice», | Застосування інерактивної технології «дерево рішень» на уроках математики в початковій школі | Boston | ||
6973 | XXXII Міжнародна науково-практична конференція “ACTUAL PROBLEMS OF MODERN SCIENCE AND PRACTICE” | ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕЛЕКТ КАРТ ПРИ МОДЕЛЮВАННІ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | Бостон, США | ||
6003 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | Сучасний педагог в умовах парадигмальних змін | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5819 | ІІI Міжнародноа наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» | Андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5378 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Застосування інтелект-карт в організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5606 | Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships | Making a difference through partnerships | European University Association | document.pdf | |
4599 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Компаративний аналіз європейського досвіду підготовки майбутніх вчителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики | м. Київ | ||
4403 | Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи | Застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
3730 | SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT, PEDAGOGY. #5 | Використання ІКТ на уроках математики в початковій школі | Barselona | document.pdf | |
667 | Проблеми емпіричних досліджень у психології | Педагогічні інновації на уроках математики початкової школи | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | ||
660 | Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad. | Використання інтерактивних технологій навчання при вивченні дробів у початковій школі | Wroclaw | ||
661 | Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad. | Розв'язування задач із застосуванням деяких інтерактивних технологій на уроках математики у початковій школі | Wroclaw | ||
665 | Pedagogika. Teoria. Praktyka | Застосування інтерактивних технологій при розв’язуванні логічних задач на годинах цікавої математики в початковій школі | Szczecin | ||
664 | Pedagogika. Teoria. Praktyka | Ефективність застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі | Szczecin | ||
663 | 1025-РІЧЧЯ ІСТОРІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТРАДИЦІЇ, СУЧАСНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
666 | Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД | Навчання студентів застосуванню інтерактивних технологій на уроках математики | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | ||
662 | Міжнародна науково-практична конференція «РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА» | Готовність майбутнього вчителя початкових класів до впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
49624 | Trauma-informed training as a means of stabilizing the negative impact of stressful and destructive factors of war on the inner world of future specialists | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
45264 | Education as an open system and education as a process of organizing e-learning in the online space in the context of a variable definition of the phenomenon "quality" | |
45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
41478 | Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries | |
40983 | Effective education in the conditions of noosphere existence of mankind with objective and virtual realities | |
41400 | STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils | |
43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
41660 | The phenomenon "Nature" in social and individual culture, in socio-cultural reality and in socio-cultural experience of mankind and man | |
37183 | Developing Subjectivity in Future Primary School Teachers | |
38032 | The Use of ICT Tools to Organize Distance Learning of Mathematics for Primary School Students under COVID-19 Pandemic Conditions | |
36636 | ІКТ як засіб реалізації тематичного ФІН-моделювання в організації навчання у закладах вищої педагогічної та освіти дорослих |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
45264 | Education as an open system and education as a process of organizing e-learning in the online space in the context of a variable definition of the phenomenon "quality" | |
47405 | Методичний супровід упровадження коміксів в освіту дітей старшого дошкільного віку та учнів початкової школи | |
45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
39332 | Формування умінь розв'язування задач на рух в учнів початкової школи за допомогою коміксів | |
37171 | Застосування інерактивної технології «дерево рішень» на уроках математики в початковій школі | |
36709 | Застосування інтелект карт при моделюванні уроків математики в початковій школі | |
34889 | Застосування інтерактивних технологій та ІКТ на уроках математики в закладах загальної середньої освіти | |
39334 | Застосування інтерактивної технології «Ажурна пилка» на уроках математики в 4 класі | |
37367 | Застосування інтерактивної технології «Ажурна пилка» на уроках математики в початковій школі | |
40180 | Застосування е-ресурсів у процесі створення коміксів на уроках математики в початковій школі | |
37329 | Застосування онлайн дошки padlet на уроках математики у початковій школі | |
38813 | Моделювання уроку математики в початковій школі з використанням карт знань | |
38476 | Організаційно-методичні основи застосування освітньої стратегії “Дерево рішень” на уроках математики в початковій школі | |
37504 | Формування умінь розв’язування задач на рух в учнів початкової школи за допомогою коміксів | |
31502 | Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики | |
32872 | Застосування веб-квест-технології у підготовці майбутніх учителів початкової школи | |
33667 | Застосування е-середовища на уроках математики в початковій школі |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47405 | Методичний супровід упровадження коміксів в освіту дітей старшого дошкільного віку та учнів початкової школи | |
40180 | Застосування е-ресурсів у процесі створення коміксів на уроках математики в початковій школі | |
39839 | Концептуальні ідеї застосування інтерактивної дошки padlet на уроках математики у початковій школі | |
38476 | Організаційно-методичні основи застосування освітньої стратегії “Дерево рішень” на уроках математики в початковій школі | |
31502 | Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики | |
32872 | Застосування веб-квест-технології у підготовці майбутніх учителів початкової школи | |
30948 | Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату | |
18558 | Математичний інструментарій вимірювання готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики | |
14415 | Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть | |
14416 | Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови | |
12557 | Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі | |
10896 | Застосування інтерактивних технологій з використанням ІКТ на заняттях дисциплін математичного циклу | |
8510 | Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
195 | Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30948/ | 2020 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
337 | Університет природничо-гуманітарних наук (Польща) | Міжнародне стажування | 01.12.2021-15.02.2022 | Директор Інституту педагогіки професор Анна Клім-Клімашевська | Учасник програми | |
631 | Університет імені Масарика, Брно (Чехія) | Міжнародне стажування | 04.10-22.11.2023 | Zdenka Vagnerova, IRO coordinator | Учасник програми | |
857 | Міністерство освіти і науки України та the LEGO Foundation | Діяльнісний підхід у початковій школі: наскрізний вимір | 04.11 –05.11. 2024 | Оксана Рома, керівниця освітніх ініціатив the LEGO Foundation в Україні | Учасник програми | Лист_42535 (Руденко)-1.pdf |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
818 | EU triad | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
181 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
292 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | Аналітик-дослідник | 03.11.2023 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | Хоружа Людмила Леонідівна, доктор педагогічних наук, професоор, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка | «Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики» | 2012-2016 рр. | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 2016 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
99 | системна робота, Школа майбутнього першокласника | 23.01.2016-24.12.2016 | 3 |
264 | системна робота впродовж року | січень-грудень 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
568 | Стажування | - | 13.12.2016 | |
3924 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
3965 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
3979 | Інше | Інший модуль | 23.02.2020 | |
4029 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4234 | інше | Інший модуль | Руденко Н,М.2020_05_27 Сертифікати конференції _Якість професійної підготовки _175.pdf | 27.05.2020 |
4235 | інше | Інший модуль | Сертифікат Руденко Ніна.pdf | 29.05.2020 |
4666 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5030 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.03.2021 | |
6048 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
6587 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6588 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7276 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7407 | ІКТ (енк) | Інший модуль | наказ № 756.pdf | 29.12.2022 |
9036 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9681 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль | 01.04.2024 | |
9774 | Cybersecurity Awareness Course | Цифровий модуль | _Certificate STCU - NR.pdf | 27.02.2024 |
10231 | Knovlege security, Research Vetting and Cyber Security Cource | Дослідницький модуль | 17.10.2024 | |
10630 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
47 | Фрактал | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 17.03.2016 |
124 | Фрактал | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 20 | Не зазначено | 30.10.2017 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (7)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
701 | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 198 | 19.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
743 | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 21/22 н.р. |
744 | Математична і природнича освіта з методикою навчання (2-3 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
857 | Математична і природнича освіта з методикою навчання (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1134 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1373 | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1941 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, 1р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
Використання ЕНК (25)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7490 | Інститут людини | Математика зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7492 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7495 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7496 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта з методикою навчання (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7497 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта з методикою навчання (3 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8172 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8650 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (особистісно-професійне становлення) (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9007 | Педагогічний інститут | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9292 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
9310 | Педагогічний інститут | Методики навчання (обраному предмету) (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9942 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта з методикою навчання (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10499 | Інститут людини | Математика зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10522 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11728 | Педагогічний інститут | Математична і природнича освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
11997 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11998 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (навчально-методична) (4 курс, ПО) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12155 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12332 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта з методикою навчання (2-3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12532 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12581 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12937 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13149 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта з методикою навчання (2-3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13343 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13388 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13866 | Факультет педагогічної освіти | Математична і природнича освіта з методикою навчання (1 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
237 | Фаховий коледж «Універсум» | 4,35 | 23.12.2016 |
883 | ЦК економіко-математичних дисциплін і менеджменту | 4,46 | 29.12.2017 |
1744 | ЦК економіко-математичних дисциплін і менеджменту | 4,42 | 22.12.2018 |
2739 | ЦК економіко-математичних дисциплін і менеджменту | 4,42 | 28.12.2019 |
4010 | Кафедра початкової освіти | 4,36 | 28.12.2020 |
4865 | Кафедра початкової освіти | 4,64 | 28.12.2021 |
5718 | Кафедра початкової освіти | 3,76 | 30.12.2022 |
6597 | Кафедра початкової освіти | 4,80 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
185 | Широков Денис Леонідович | V | Початкова освіта | I | 2022 |