Додаткові відомості
Закінчила Київський університет
імені Бориса Грінченка за спеціальностями:
2008 - 2012 н.р "Філологія (мова і література
англійська, китайська)" перший освітній рівень;
2012 - 2014 н.р. "Педагогіка
вищої школи" другий освітній рівень;
2013 - 2014 н.р. "Філологія (мова і література англійська) другий освітній рівень";
2012 - 2015 н.р. Лаборант кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2015 - 2018 н.р. Аспірантка кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2017 н. р. Викладач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2020 н. р. Викладач кафедри англійської філології та пекладу Київського університету імені Бориса Грінченка;
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 11 | 1 | 2024.11.15 06:00:52 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
204 | Кафедра англійської мови та комунікації | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 114 | 5 | 3 | 2024.11.20 11:24:51 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 108 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
176 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 0.7 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Dacok_Nadezda |
Конференції (14)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8472 | International scientific innovations in human life | POSSIBILITIES OF E-LEARNING IN THE FOREIGN LANGUAGE STUDIES | Manchester | ||
6156 | ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН | Педагогічна діяльність у умовах сучасних змін | Київ | ||
5794 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Професійна мобільність як показник неперервності освіти | Київ | document.pdf | |
5369 | НАУКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОГРЕСУ XXI СТОРІЧЧЯ | FOREIGN LANGUAGE AS A SCIENTIFIC SUPPORT OF THE TECHNOLOGICAL ADVANCES OF THE MODERN WORLD | Чернівці | document.pdf | |
5156 | Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження:світовий досвід | Професійна мобільність фахівців як відкриття нового часу | Полтава | ||
5157 | Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук | Формування професійної мобільності фахівців як шлях реформування професійної освіти | Миколаїв | ||
5158 | Вітчизняна наука на зламі епох:проблеми та перспективи розвитку | Професійна мобільність фахівців як сучасна необхідність | Переявлів-Хмельницький | ||
3496 | Вітчизняна наука на зламі епох: варіативність моделей непервної педагогічної освіти | Мобільність педагога- шлях до реалізації освітніх реформ | м. Київ | ||
3490 | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку | ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ЯК СУЧАСНОЇ НАУКИ | м. Переяслав-Хмельницький | ||
3486 | Забезпечення якості вищої освіти:Європейські й національні стандарти та індикатори | Професійна мобільність як індикатор якості освіти. 4 | м. Старобільськ | document.pdf | |
5155 | Теорія і практика інноваційних технологій в контексті глобальних проблем сучасності | Професійна мобільність як сегмент успішної професійної самореалізації фахівців | Київ | ||
3493 | Педагогіка у міждисциплінарному вимирі: від традицій до інновацій | Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки | м. Київ | ||
3487 | ТРАНСФОРМАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВИКЛИКІВ | Формування професійно мобільного фахівця як базис модернізації вищої освіти | м. Старобільськ | document.pdf | |
3495 | Дослідження молодих учених у контекстьі розвитку сучасної науки | Мобільність як необхідність сучасної професійної освіти | м. Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39335 | The role of the media in the professional education of future social workers |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
42692 | Особливості викладання іноземної мови в умовах електроннодистанційного навчання | |
32982 | Practical-Oriented Concept as a Principle of Professional Education of the Future Professionals | |
29551 | Мобільність вчителя іноземної мови як необхідність в професійній освіті | |
30640 | Вектори впливу освітнього середовища університету на формування професійної мобільності майбутніх фахівців | |
19607 | Вектори професійної мобільності фахівця з іноземної мови |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
42692 | Особливості викладання іноземної мови в умовах електроннодистанційного навчання | |
39337 | Особливості фонетичної компетентності у підготовці майбутніх учителів іноземних мов | |
29557 | Історія становлення професійної мобільності як наукового поняття | |
29560 | Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти | |
32980 | Професійна мобільність як показник неперервності педагогічної освіти | |
29553 | Формування професійної мобільності майбутніх учителів іноземних мов в освітньому середовищі університету | |
20112 | Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної підготовки | |
26363 | Формування професійно мобільного фахівця як базис модернізації вищої освіти | |
26361 | Формування професійної мобільність як спосіб забезпечення якісної освіти |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
201 | Професійна мобільність як показник неперервності педагогічної освіти | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32980/ | 2020 |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
518 | Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme | British Council | Коллективний | - | 2020 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (8)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1919 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2061 | Лідерський модуль | Інший модуль | 15.02.2018 | |
4271 | інше | Інший модуль | 28.04.2020 | |
4272 | інше | Інший модуль | 10.10.2020 | |
4273 | інше | Інший модуль | 11.10.2020 | |
4771 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.01.2020 | |
5230 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
9366 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 01.01.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
972 | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (9)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6796 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8698 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8897 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
10034 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ФН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10037 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10095 | Інститут філології | Виробнича (асистентська/без відриву) практика (5-6 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11569 | Інститут філології | Критичне й аналітичне читання англійською мовою (1-4 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12115 | Факультет романо-германської філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12889 | Факультет романо-германської філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1945 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,47 | 26.12.2018 |
2764 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,33 | 28.12.2019 |
3684 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,65 | 28.12.2020 |
4834 | Кафедра англійської мови та комунікації | 3,92 | 28.12.2021 |
5810 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,44 | 30.12.2022 |
6271 | Кафедра англійської мови та комунікації | 3,29 | 30.12.2023 |