Додаткові відомості
Закінчила Київський університет
імені Бориса Грінченка за спеціальностями:
2008 - 2012 н.р "Філологія (мова і література
англійська, китайська)" перший освітній рівень;
2012 - 2014 н.р. "Педагогіка
вищої школи" другий освітній рівень;
2013 - 2014 н.р. "Філологія (мова і література англійська) другий освітній рівень";
2012 - 2015 н.р. Лаборант кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2015 - 2018 н.р. Аспірантка кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2017 н. р. Викладач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2020 н. р. Викладач кафедри англійської філології та пекладу Київського університету імені Бориса Грінченка;
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 12 | 1 | 2025.10.27 06:02:59 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 204 | Кафедра англійської мови та комунікації | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 125 | 5 | 3 | 2025.10.31 10:06:56 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 96 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 176 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 1.10000 | 0 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Dacok_Nadezda |
Конференції (15)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11479 | Language: Research, Teaching, Application | Psycholinguistics sa a method of effective learning of a foreing language | Київ |
|
|
| 8472 | International scientific innovations in human life | POSSIBILITIES OF E-LEARNING IN THE FOREIGN LANGUAGE STUDIES | Manchester |
|
|
| 6156 | ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН | Педагогічна діяльність у умовах сучасних змін | Київ |
|
|
| 5794 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Професійна мобільність як показник неперервності освіти | Київ | document.pdf | |
| 5369 | НАУКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОГРЕСУ XXI СТОРІЧЧЯ | FOREIGN LANGUAGE AS A SCIENTIFIC SUPPORT OF THE TECHNOLOGICAL ADVANCES OF THE MODERN WORLD | Чернівці | document.pdf | |
| 5156 | Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження:світовий досвід | Професійна мобільність фахівців як відкриття нового часу | Полтава |
|
|
| 5157 | Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук | Формування професійної мобільності фахівців як шлях реформування професійної освіти | Миколаїв |
|
|
| 5158 | Вітчизняна наука на зламі епох:проблеми та перспективи розвитку | Професійна мобільність фахівців як сучасна необхідність | Переявлів-Хмельницький |
|
|
| 3496 | Вітчизняна наука на зламі епох: варіативність моделей непервної педагогічної освіти | Мобільність педагога- шлях до реалізації освітніх реформ | м. Київ |
|
|
| 3490 | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку | ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ЯК СУЧАСНОЇ НАУКИ | м. Переяслав-Хмельницький |
|
|
| 3486 | Забезпечення якості вищої освіти:Європейські й національні стандарти та індикатори | Професійна мобільність як індикатор якості освіти. 4 | м. Старобільськ | document.pdf | |
| 5155 | Теорія і практика інноваційних технологій в контексті глобальних проблем сучасності | Професійна мобільність як сегмент успішної професійної самореалізації фахівців | Київ |
|
|
| 3493 | Педагогіка у міждисциплінарному вимирі: від традицій до інновацій | Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки | м. Київ |
|
|
| 3487 | ТРАНСФОРМАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВИКЛИКІВ | Формування професійно мобільного фахівця як базис модернізації вищої освіти | м. Старобільськ | document.pdf | |
| 3495 | Дослідження молодих учених у контекстьі розвитку сучасної науки | Мобільність як необхідність сучасної професійної освіти | м. Київ |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 39335 | The role of the media in the professional education of future social workers |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 42692 | Особливості викладання іноземної мови в умовах електроннодистанційного навчання | |
| 32982 | Practical-Oriented Concept as a Principle of Professional Education of the Future Professionals | |
| 29551 | Мобільність вчителя іноземної мови як необхідність в професійній освіті | |
| 30640 | Вектори впливу освітнього середовища університету на формування професійної мобільності майбутніх фахівців | |
| 19607 | Вектори професійної мобільності фахівця з іноземної мови |
Фахові видання, що затверджені МОН (12)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53345 | Лінгвокультурна адаптація англомовних текстів у перекладі для українського читача | |
| 53081 | Використання засобів ІКТ у вивченні англійської мови як фахової. | |
| 53086 | Professional lexical competence development in blended learning | |
| 42692 | Особливості викладання іноземної мови в умовах електроннодистанційного навчання | |
| 39337 | Особливості фонетичної компетентності у підготовці майбутніх учителів іноземних мов | |
| 29557 | Історія становлення професійної мобільності як наукового поняття | |
| 29560 | Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти | |
| 32980 | Професійна мобільність як показник неперервності педагогічної освіти | |
| 29553 | Формування професійної мобільності майбутніх учителів іноземних мов в освітньому середовищі університету | |
| 20112 | Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної підготовки | |
| 26363 | Формування професійно мобільного фахівця як базис модернізації вищої освіти | |
| 26361 | Формування професійної мобільність як спосіб забезпечення якісної освіти |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 201 | Професійна мобільність як показник неперервності педагогічної освіти | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32980/ | 2020 |
Заявки на колективні гранти (1)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 518 | Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme | British Council | Коллективний | - | 2020 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Підвищення кваліфікації (16)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12466 | Basic Principles of Servant Leadership in Educational Context | Лідерський модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 12389 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_04_2025.pdf | 01.05.2025 00:00 |
| 12240 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 11760 | Розвиток компетентностей взаємодії та вирішення конфліктів у професійній діяльності викладача ЗВО | Лідерський модуль |
|
07.04.2025 00:00 |
| 11356 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 11275 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БР | Дослідницький модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 10649 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
28.11.2024 00:00 |
| 10477 | Mastering the Craft: Writing Techniques and Insights from Professional Authors | Дидактичний модуль | Дячок Надія.pdf | 19.11.2024 00:00 |
| 9366 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
01.01.2023 00:00 |
| 5230 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 00:00 |
| 4771 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
01.01.2020 00:00 |
| 4273 | інше | Інший модуль |
|
11.10.2020 00:00 |
| 4272 | інше | Інший модуль |
|
10.10.2020 00:00 |
| 4271 | інше | Інший модуль |
|
28.04.2020 00:00 |
| 2061 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
15.02.2018 00:00 |
| 1919 | Інше | - |
|
06.12.2017 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2135 | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, 1р ВО, ПЕР, очна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 972 | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (9)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 12889 | Факультет романо-германської філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12115 | Факультет романо-германської філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11569 | Інститут філології | Критичне й аналітичне читання англійською мовою (1-4 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10095 | Інститут філології | Виробнича (асистентська/без відриву) практика (5-6 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10037 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10034 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ФН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8897 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8698 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 6796 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7604 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,03 | 31.12.2024 00:00 |
| 6271 | Кафедра англійської мови та комунікації | 3,29 | 30.12.2023 00:00 |
| 5810 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,44 | 30.12.2022 00:00 |
| 4834 | Кафедра англійської мови та комунікації | 3,92 | 28.12.2021 00:00 |
| 3684 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,65 | 28.12.2020 00:00 |
| 2764 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,33 | 28.12.2019 00:00 |
| 1945 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,47 | 26.12.2018 00:00 |