Додаткові відомості
У 2016 році з відзнакою закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка та здобула кваліфікацію магістра дошкільної освіти, викладача дошкільної педагогіки і психології, організатора дошкільної освіти, вчителя англійської мови у дошкільних закладах.
З 2017 по 2021 рік - навчання в аспірантурі Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки"
2014 р. - вихователь ЗДО № 525 м. Києва;
2014-2016 рр. - лаборант кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту;
2016-2021 рр. - викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту;
з 2021 р. - старший викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту.
з вересня 2022 по лютий 2023 р. - старший викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти.
з вересня 2023 - викладач Фахового коледжу "Універсум"
Генеза ідей розвивального освітнього середовища
дітей у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)
Науково-дослідна та методична діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 16 | 3 | 0 | 2024.12.14 10:58:51 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 16 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
104 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 8.1 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Yana_Matiushynets |
1053 | Фаховий коледж «Універсум» | ЦК з педагогічної освіти | 9.3 | 0 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Yana-Matiushynets |
Конференції (39)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8622 | ІV Міжнародна наукова конференція "ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ" | Проєктування освітнього середовища ЗВО в умовах реалізації нових професійних стандартів підготовки майбутніх педагогів | м. Київ | ||
7388 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю "НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ" | Генеза ідей розвивального освітнього середовища дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6988 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання" | Середовищний підхід до реалізації міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу ЗЗСО | Інститут педагогіки НАПН України | ||
6749 | VІ Всеукраїнський науково-методологічний семінар з історії освіти «Понятійно-термінологічний апарат історико-педагогічних досліджень: історія і сучасні підходи» у рамках Всеукраїнського фестивалю науки – 2021 (до 30-ї річниці Незалежності України) | Характеристика понятійного апарату у поступі історії педагогіки кінця ХІХ – 20-ті рр. ХХ століття | Державна науково-педагогічна бібліотека україни імені В. О. Сухомлинського | document.pdf | |
6605 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в початковій освіті:проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення» | Ідеї М. Володькевича про підготовку дитини до життя в освітньому середовищі початкової школи (1900-і рр.) | Полтава | ||
6604 | IV Всеукраїнська науково-практична онлайн – конференція Софія Русова – предтеча Нової української школи | Ідеї Софії Русової про роль соціального середовища для розвитку особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку | Ріпки, Україна | ||
5990 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність педагога в умовах парадигмальних змін" | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5710 | Публікаційна стратегія науковця | Учасник | Web of Science Group, Clarivate Analytics Company | ||
5711 | Тестування на національній онлайн-платформі Дія. Цифрова освіта. | Учасник | Міністерство цифрової трансформації України, м.Київ | ||
6216 | Всеукраїнський науково-методологічний семінар з історії освіти «Дослідницькі підходи до історико-педагогічних розвідок: від традицій до новацій» | Дослідження педагогічної думки щодо розвивальних середовищ для дітей в імперську добу | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського | ||
5462 | Пошук інформації у Scopus | Учасник | BrightTALK | ||
5460 | Пошук і аналіз літератури у Web of Science Core Collection | Учасник | Web of Science Group, Clarivate Analytics Company | ||
5461 | Знайомство зі Scopus | Учасник | BrightTALK | ||
5415 | Що нам готує новий інтерфейс Web of Science Core Collection | Учасник | Web of Science Group, Clarivate Analytics Company | ||
5406 | Публікації в міжнародних виданнях | Учасник | Web of Science Group, Clarivate Analytics Company | ||
5401 | Критерії та процедура відбору видань до Web of Science Core Collection | Учасник | Web of Science Group, Clarivate Analytics Company | ||
5389 | ХIХ Міжнародна науково-практична конференція «Scientific bases of solving of the modern tasks» | Педагогічні погляди Наталії Лубенець про значення розвивального середовища в підготовці дітей до навчання у школі | Frankfurt am Main, Germany | ||
5390 | Онлайн-курс «Академічна доброчесність» | https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/371e85c263d549d7b24fb296c4fff756/valid.html | Проект EdEra | ||
5391 | Онлайн-курс «Ключові уміння 21-го століття» | https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/da8ee0a1c0b34634979a91cae0970e4a/valid.html | Проект EdEra | ||
5397 | І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення" | Впровадження інноваційних освітніх проектів з метою забезпечення якості освітнього процесу | м.Київ | ||
5396 | І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення" | Обґрунтування нових підходів до впровадження ключових компетентностей в Новій українській школі | м.Київ | ||
5459 | IV Міжнародна науково-практична конференція Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта– 2020: глобалізований простір інновацій | Педагогічні ідеї Cофії Русової про розвивальнесередовище для дітей дошкільного та молодшогошкільного віку | Національна академія педагогічних наук України | ||
5388 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Ідеї про розвивальне середовище для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній спадщині Софії Русової | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5709 | Підвищення кваліфікації за проєктом MoPED | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) | ||
5271 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ" | Актуальність педагогічного досвіду Т. Лубенця про розвивальне середовище для розбудови Нової української школи | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) | ||
4688 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Адаптація прогресивних ідей українських педагогів про розвивальні середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у 20-х рр. ХХ століття в сучасний освітній простір України | Київський університет імені Бориса Грінченка, м.Київ | ||
4687 | I Міжнародна науково-практична конференція "Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи" | Інноваційні моделі освітніх середовищ у закладах дошкільної та загальної середньої освіти (початкова школа) | Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка | ||
4439 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Велет українського слова" | Актуальність ідеї Пантелеймона Куліша про викохування дітей в умовах освітніх змін | Національна академія педагогічних наук україни | ||
4287 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Форми репрезентації джерел з історії освіти" | Особливості репрезентації електронних джерел із проблем історії освіти | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
4286 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків" | Реалізація ідей соціального виховання у розвивальних середовищах для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (30-ті рр. ХХ ст.) | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
4391 | V Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін" | Адаптація прогресивних ідей педагогів кінця ХІХ - початку ХХ століття про розвивальне середовище для дітей | Суми | ||
4285 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації" | Особливості функціонування розвивальних середовищ для дітей в дошкільних установах то початкових школах кінця ХІХ - початку ХХ століття | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
3478 | ІІ Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти» | Особливості становлення та поступу розвивальних середовищ для дітей в дошкільних установах та початкових школах УНР (1917-1919 рр.) | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3205 | Тренінг "Публікація у виданнях Scopus та Web of Science: від ідеї до реалізації" | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
3257 | Щорічна наукова конференція "Якість освіти України: сучасні виклики та пріоритети розвитку" | Ідеї українських педагогів кінця ХІХ – поч. ХХ ст. про розвивальне середовище для дітей у контексті розбудови Нової української школи | Київський університет імені Бориса Грінченка, м.Київ | ||
3298 | Module "Higer Education Quality and Its Expert Support: Ukraine's movement towards the European Union" within Jean Monnet Actions under ERASMUS+ Programme | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2326 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи» | Ідеї розвивального середовища для дітей дошкільного віку на шпальтах журналу «Вільна українська школа» | м. Київ | ||
2327 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Функціонування розвивального середовища для дітей: ґенеза ідей українських педагогів | м. Київ | ||
1761 | ІІ Грінченківська зимова наукова школа для аспірантів і докторантів у галузі знань «Освіта/Педагогіка» | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36737 | Педагогічні ідеї та практики функціонування розвивальних середовищ у народних дитячих садках і дитячих притулках на теренах України (1899–1910) | |
31697 | Актуальність педагогічних практик Тимофія Лубенця про розвивальне середовище для дітей у контексті розбудови Нової української школи | |
36607 | Mодифікація розвивальних середовищ майданів, захистків та осередків для дітей на теренах України (1917-1919) | |
36746 | Висвітлення ідей про розвивальне середовище для дітей на шпальтах газети «Народній учитель» | |
27988 | Особливості становлення та поступу розвивальних середовищ для дітей в УНР (1917-1919) | |
22678 | Ідеї розвивального середовища для дітей дошкільного віку на шпальтах часопису «Вільна українська школа» (1917–1919) | |
14452 | Підготовка майбутніх вихователів до проектування розвивального середовища засобами Smart-технологій | |
15842 | Підготовка майбутніх вихователів до проектування розвивального середовища засобами SMART-технологій |
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36737 | Педагогічні ідеї та практики функціонування розвивальних середовищ у народних дитячих садках і дитячих притулках на теренах України (1899–1910) | |
36604 | Практичні аспекти розвивального середовища дитячого клубу за матеріалами книги Б. Боровича «Дитячий клуб (Історія одного досвіду)» (1919) | |
31697 | Актуальність педагогічних практик Тимофія Лубенця про розвивальне середовище для дітей у контексті розбудови Нової української школи | |
27988 | Особливості становлення та поступу розвивальних середовищ для дітей в УНР (1917-1919) | |
24249 | Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
251 | Висвітлення ідей про розвивальне середовище для дітей на шпальтах газети «Народній учитель» | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36746/ | 2021 |
252 | Mодифікація розвивальних середовищ майданів, захистків та осередків для дітей на теренах України (1917-1919) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36607/ | 2021 |
316 | Соціокультурний концепт функціонування розвивальних середовищ у педагогічній спадщині Cофії Русової | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40779/ | 2022 |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
535 | Адаптаційний тренінг для студентів-першокурсників | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
669 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
Індивідуальні гранти (1)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
1 | «Internship Programme of German Business» for Ukraine | Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку (BMZ) | Подано | Документ відсутній | 2020 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
48 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 01.10.2022 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
208 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2244 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
2404 | Лідерський модуль | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2405 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2406 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2881 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 88350001-converted.pdf | 26.12.2018 |
3120 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
3890 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
4766 | Інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
5296 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
6408 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7338 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7473 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 |
10002 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
10360 | Створюємо простір дитинства разом | Інший модуль | Лосєва сертифікат СПДР.pdf | 19.01.2024 |
10361 | Цифровий учитель | Інший модуль | Лосєва сертифікат.pdf | 19.01.2024 |
10362 | Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей в надзвичайних ситуаціях | Інший модуль | Лосєва сертифікат ДСС.pdf | 19.01.2024 |
10363 | Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян | Інший модуль | Лосєва сертифікат ЦНО.pdf | 13.02.2024 |
10364 | Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів | Інший модуль | Академдобр.pdf | 19.01.2024 |
10365 | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості | Інший модуль | Лосєва сертифікат ПК.pdf | 08.02.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
665 | Адаптаційний тренінг для першокурсників | Тренінг | Педагогічний інститут | 07.10.2016 | 2 |
1236 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1262 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 | 5 |
Підготовка та проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів педагогічними працівниками (3)
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
416 | Педагогіка (4 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 843 | 22.12.2018 | - |
426 | Дидактика початкової школи (2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
679 | Дидактика початкової школи (2 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | - |
720 | Педагогіка дошкільна (2 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2020 | 212 | 02.04.2020 | - |
993 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1097 | Педагогіка дошкільна (2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 785 | 25.11.2021 | − |
1852 | Психологія (загальна, дитяча, педагогічна) (2-3 курс, ДО, денна) | Фаховий коледж «Універсум» | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1866 | Практикум з ігрової діяльності (1-2 курс, ДО, денна) | Фаховий коледж «Універсум» | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (21)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5443 | Педагогічний інститут | Педагогіка (4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5613 | Педагогічний інститут | Психологія сім`ї (3 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6174 | Педагогічний інститут | Відповідальне батьківство (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7625 | Педагогічний інститут | Педагогіка дошкільна (2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7967 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8164 | Педагогічний інститут | Дидактика початкової школи (2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8178 | Педагогічний інститут | Педагогіка дошкільна (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8626 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8925 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
8928 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9431 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
10042 | Педагогічний інститут | Педагогіка дошкільна (2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10443 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10683 | Педагогічний інститут | Відповідальне батьківство (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11109 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (пропедевтична) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11419 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11725 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
11967 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12188 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12375 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка дошкільна (2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12490 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
619 | Кафедра педагогіки та психології | 4,58 | 30.12.2016 |
1264 | Кафедра педагогіки та психології | 4,87 | 12.01.2017 |
2105 | Кафедра педагогіки та психології | 4,77 | 27.12.2018 |
2532 | Кафедра педагогіки та психології | 4,64 | 28.12.2019 |
3876 | Кафедра педагогіки та психології | 4,89 | 28.12.2020 |
5072 | Кафедра педагогіки та психології | 4,89 | 28.12.2021 |
5710 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,90 | 30.12.2022 |
6139 | ЦК з педагогічної освіти | 4,92 | 30.12.2023 |