Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010 р. (вища освіта) Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи (2017 р.) Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 49 | 4 | 0 | 2024.11.28 10:24:03 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 22 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
553 | Відділ кадрів | 4.6 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Ilona-Tryhub |
Конференції (5)
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31903 | Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts | |
32238 | Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts | |
32237 | The experience of training experts in the field of education in Eastern Euorope | |
32236 | Postgraduate extent of the education module «Higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» | |
16673 | Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії | |
15843 | Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов’янських східно-європейських країнах | |
15841 | Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти | |
9899 | Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти | |
7171 | Освіта як об’єкт експертизи | |
4008 | Training consultants for the development of education: experience ofthe Russian Federation | |
2576 | Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у Російській Федерації | |
2549 | Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання | |
1497 | Сутність та функції соціології освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
32237 | The experience of training experts in the field of education in Eastern Euorope | |
32236 | Postgraduate extent of the education module «Higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» | |
32235 | Trends of professional training of experts in the field of education in the Balkan countries | |
16673 | Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії | |
15843 | Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов’янських східно-європейських країнах | |
15841 | Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти | |
10956 | Професійна компетентність експертів у галузі освіти | |
9899 | Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
7171 | Освіта як об’єкт експертизи | |
4000 | Expertise as part of professional activities of education: theoretical aspectst | |
2576 | Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у Російській Федерації | |
2549 | Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання | |
1497 | Сутність та функції соціології освіти |
Відповідальний секретар, випусковий редактор наукових періодичних видань Університету (2)
ID | Назва видання | Тип фахового видання | Рік підтвердження фаховості | Додано |
---|---|---|---|---|
11 | Педагогічний процес: теорія і практика | - | 2015 | |
14 | The Modern Higher Education Review | - | не встановлено |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
180 | Експертиза у галузі освіти: теоретичний аналіз базових понять | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32238/ | 2020 |
181 | Підготовка експертів у галузі освіти: досвід Східної Європи | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32237/ | 2020 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
2 | Празький інститут підвищення кваліфікації | Підвищення кваліфікації | 24-30.04.2016 | Учасник проекту | ||
40 | Інститут Гердера | Наукове дослідження «Історичні аспекти професійної підготовки експертів у галузі освіти у східноєвропейських країнах» | 01-30.06.2017 р. | Інститут Гердера (нім. | Учасник проекту | Tryhub.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
30 | Програма імені Жана Моне | 587094-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до ЄС | 01.09.2017-31.08.2020 | Учасник проекту |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (4)
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1026 | «Апробація наукових досліджень: публікації у наукометричних журналах» | Науковий семінар в рамках Фестивалю науки у Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ | 25.04.2016 | 2 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
33172 | Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: досвід Європейського Союзу : методичні рекомендації до освітнього модуля | |
10955 | Освітометрія (освітні вимірювання) | |
10953 | Сутність і зміст експертної діяльності в освіті | |
4029 | Макромодуль IX. Методологія міждисциплінарних досліджень у сфері освіти(п. 3.9 Розділу ІІІ. Рекомендовані джерела до вивчення) | |
4025 | Макромодуль І. Вступ до освітології (п. 3.1 Розділу ІІІ. Рекомендовані джерела до вивчення) |