Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010 р. (вища освіта) Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи (2017 р.) Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 44 | 3 | 0 | 2025.10.27 10:16:04 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 19 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 553 | Ректорат | Загальноуніверситетські підрозділи | 7.60000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Ilona-Tryhub |
Конференції (5)
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 31903 | Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts | |
| 32238 | Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts | |
| 32237 | The experience of training experts in the field of education in Eastern Euorope | |
| 32236 | Postgraduate extent of the education module «Higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» | |
| 16673 | Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії | |
| 15843 | Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов’янських східно-європейських країнах | |
| 15841 | Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти | |
| 9899 | Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти | |
| 7171 | Освіта як об’єкт експертизи | |
| 4008 | Training consultants for the development of education: experience ofthe Russian Federation | |
| 2576 | Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у Російській Федерації | |
| 2549 | Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання | |
| 1497 | Сутність та функції соціології освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (14)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 32237 | The experience of training experts in the field of education in Eastern Euorope | |
| 32236 | Postgraduate extent of the education module «Higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» | |
| 32235 | Trends of professional training of experts in the field of education in the Balkan countries | |
| 16673 | Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії | |
| 15843 | Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов’янських східно-європейських країнах | |
| 15841 | Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти | |
| 10956 | Професійна компетентність експертів у галузі освіти | |
| 9899 | Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти | |
| 13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
| 7171 | Освіта як об’єкт експертизи | |
| 4000 | Expertise as part of professional activities of education: theoretical aspectst | |
| 2576 | Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у Російській Федерації | |
| 2549 | Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання | |
| 1497 | Сутність та функції соціології освіти |
Відповідальний секретар, випусковий редактор наукових періодичних видань Університету (2)
| ID | Назва видання | Тип фахового видання | Рік підтвердження фаховості | Додано |
|---|---|---|---|---|
| 14 | The Modern Higher Education Review | - | не встановлено | |
| 11 | Педагогічний процес: теорія і практика | - | 2015 |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 181 | Підготовка експертів у галузі освіти: досвід Східної Європи | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32237/ | 2020 |
| 180 | Експертиза у галузі освіти: теоретичний аналіз базових понять | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32238/ | 2020 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 40 | Інститут Гердера | Наукове дослідження «Історичні аспекти професійної підготовки експертів у галузі освіти у східноєвропейських країнах» | 01-30.06.2017 р. | Дистанційна | Інститут Гердера (нім. |
Учасник проекту | Tryhub.pdf |
| 2 | Празький інститут підвищення кваліфікації | Підвищення кваліфікації | 24-30.04.2016 | Дистанційна | Учасник проекту |
|
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 30 | Програма імені Жана Моне | 587094-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до ЄС | 01.09.2017-31.08.2020 | Учасник проекту |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (7)
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1026 | «Апробація наукових досліджень: публікації у наукометричних журналах» | Науковий семінар в рамках Фестивалю науки у Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ | 25.04.2016 00:00 | 2 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 33172 | Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: досвід Європейського Союзу : методичні рекомендації до освітнього модуля | |
| 10955 | Освітометрія (освітні вимірювання) | |
| 10953 | Сутність і зміст експертної діяльності в освіті | |
| 4029 | Макромодуль IX. Методологія міждисциплінарних досліджень у сфері освіти(п. 3.9 Розділу ІІІ. Рекомендовані джерела до вивчення) | |
| 4025 | Макромодуль І. Вступ до освітології (п. 3.1 Розділу ІІІ. Рекомендовані джерела до вивчення) |