Додаткові відомості
Освіта
В 2015 році закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Соціальна інформатика"
Перелік місць роботи
Науково-дослідна лабораторія цифровізації освіти 2013-2025 Теми дисертацій (захищених)
Методика візуалізації результатів діяльності викладачів закладів вищої освіти
Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 2 | 1 | 2025.10.27 06:04:34 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 657 | НДЛ цифровізації освіти | AAM-3709-2021 | 3 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/959744 |
| 506 | НДЛ цифровізації освіти | AAM-3709-2021 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/959744 |
| 314 | НДЛ цифровізації освіти | AAM-3709-2021 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/959744 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 183 | 8 | 6 | 2025.10.27 10:16:32 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 142 | 6 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 6 | НДЛ цифровізації освіти | НДЛ цифровізації освіти | 109.80000 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Anastasiia_Tiutiunnyk |
Конференції (3)
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52663 | Analysis of Digital Tools for Educational Quality Assessment at the University | |
| 51288 | Artificial intelligence in open university ecosystem context | |
| 42244 | Monitoring of the teacher's rating indicators for making management decisions using ICT | |
| 42466 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | |
| 3180 | Основні критерії і показники вебометричного рейтингу університетів світу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (16)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51765 | Індивідуальні траєкторії підвищення цифрової компетентності викладачів у системі професійного розвитку Університету Грінченка | |
| 42244 | Monitoring of the teacher's rating indicators for making management decisions using ICT | |
| 43176 | System for digital professional development of university teachers | |
| 43589 | Tracking the dynamics of lecturer rating indicators to ensure the quality of higher education | |
| 42243 | Використання візуалізації даних в системі електронного навчання | |
| 39973 | System for digital professional development of university teachers | |
| 39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
| 34241 | Технології візуалізації у світових дослідженнях | |
| 27194 | The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" | |
| 29872 | Using video materials in electronic learning courses | |
| 30148 | Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету | |
| 24295 | Methodology of MOOC creation on Wiki-portal | |
| 22684 | E-portfolio as an assessment tool of the student's activities | |
| 16224 | Introduction of STEAM education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing | |
| 16218 | Use of cloud technologies and soft skills in educational activity of students and teachers | |
| 16191 | Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51288 | Artificial intelligence in open university ecosystem context | |
| 51765 | Індивідуальні траєкторії підвищення цифрової компетентності викладачів у системі професійного розвитку Університету Грінченка | |
| 52259 | Цифрові інструменти моніторингу якості освіти в університеті | |
| 49552 | Introduction of an Individual Educational Trajectory in a Higher Education Institution Through the Implementation of a Catalog of Elective Disciplines | |
| 42244 | Monitoring of the teacher's rating indicators for making management decisions using ICT | |
| 43589 | Tracking the dynamics of lecturer rating indicators to ensure the quality of higher education | |
| 42243 | Використання візуалізації даних в системі електронного навчання | |
| 39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
| 34241 | Технології візуалізації у світових дослідженнях | |
| 29872 | Using video materials in electronic learning courses | |
| 30148 | Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету | |
| 4186 | Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів | |
| 3885 | Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 213 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42466/ | 2022 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 44 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (2)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 724 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
| 625 | Трансформація освітніх технологій в університеті в умовах глобальних кризових явищ | Національний фонд досліджень України | Коллективний | - | 2021 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 242 | Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти | Повноцінне дослідження | 19.05.2022 00:00 | https://kubg.edu.ua/struktura/pidrozdili/ndl-informatizatsiji-osviti/doslidzhennia-ndl-informatyzatsii-osvity/rozvytok-vidkrytoho-osvitnoho-informatsiinoho-seredovyshcha-universytetu-dlia-zabezpechennia-iakosti-osvity.html |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
| ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 116 | Буйницька Оксана Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач НДЛ цифровізації освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | «Методика візуалізації результатів діяльності викладачів закладів вищої освіти» / спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки | навчалась в аспірантурі Університету Грінченка на освітньо-науковій програмі «Освітні, педагогічні науки» (спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка) | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Диплом_Тютюнник.pdf | 2024 |
Підвищення кваліфікації (14)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11077 | Інший | Цифровий модуль | наказ №1006-дод3.pdf | 31.12.2024 00:00 |
| 10824 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
16.12.2024 00:00 |
| 9126 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8905 | Цифровий модуль | Інший модуль | Сертифікат_Тютюнник.pdf | 20.12.2023 00:00 |
| 8810 | Інший | Інший модуль |
|
08.12.2023 00:00 |
| 7545 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 00:00 |
| 7149 | інше | Інший модуль |
|
05.12.2022 00:00 |
| 6207 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 00:00 |
| 2867 | Інше | Інший модуль |
|
14.09.2018 00:00 |
| 2866 | Інше | Інший модуль |
|
13.04.2018 00:00 |
| 2865 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
23.03.2018 00:00 |
| 2260 | Інше | Інший модуль |
|
12.06.2018 00:00 |
| 1520 | Лідерський модуль | - |
|
26.04.2017 00:00 |
| 1293 | Модуль з ІКТ | - | 392 від 12.06.2017.pdf | 12.06.2017 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (7)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 764 | Використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар для навчальних відділів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 04.03.2016 00:00 | 2 |
| 763 | Використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар для навчальних відділів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 03.03.2016 00:00 | 2 |
| 747 | Словник Бориса Грінченка та сучасність | Конкурс | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2016 00:00 | 2 |
| 741 | STEM та Інтернет речей | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2016 00:00 | 2 |
| 739 | STEM та Інтернет речей | Майстер-клас в рамках Фестивалю науки | Київський університет імені Бориса Грінченка | 18.05.2016 00:00 | 2 |
| 709 | Вплив трендів інформаційного суспільства на якість вищої освіти" - ТEI 2016 | Міжнародний семінар для науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.04.2016 00:00 | 2 |
| 695 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 09.09.2016 00:00 | 10 |
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 56 | 3D друк: від теорії, до практики | Упродовж 2016 року (березень-червень) | 15 | Не зазначено | 10.03.2016 00:00 |
Оригінальні заходи (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рік | Назва | Дата затвердження на засіданні ректорату Університету |
|---|---|---|---|---|---|
| 29 | Загальноуніверситетські підрозділи | НДЛ цифровізації освіти | 2024 | Організація та проведення іміджевих заходів у «Цифровому хабі інноваційних рішень» | 23.12.2024 00:00 |
| 6 | НДЛ | НДЛ цифровізації освіти | 2023 | «Цифровий хаб Київського університету імені Бориса Грінченка» | 27.12.2023 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (7)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 346 | Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" | - | - | - | 2017 | 846 | 28.12.2017 00:00 | |
| 337 | Інформаційні технології в галузі психології (2 курс, ППб) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 00:00 | |
| 336 | Інформаційно-комунікаційні технології (1 курс, СПб) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 00:00 | |
| 335 | Інформаційно-комунікаційні технології у психології (1 курс, ПСб) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 00:00 | |
| 333 | ІКТ в галузі фінансів (2 курс, ФІКб) | Кафедра комп'ютерних наук і математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 00:00 | |
| 276 | Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" | - | - | - | 2016 | 611 | 11.11.2016 00:00 | |
| 210 | Сучасні ІКТ в освіті (ПВШ) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 317 | 08.07.2015 00:00 |
Використання ЕНК (13)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4020 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою освітньої установи (6 курс) | Магістр | Заочна | 4 | 10 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 3715 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікаційні технології у психології (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | не враховується | не враховується | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 3713 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікативні технології (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | не враховується | не враховується | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 3697 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційні технології в галузі психології (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | не враховується | не враховується | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 3690 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс) | Магістр | Заочна | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 3672 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ в галузі фінансів (2 курс, ФІК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | не враховується | не враховується | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 743 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікаційні технології (1 курс, КО(Л)) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 742 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційні технології в галузі психології (2 курс, ППб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 656 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікаційні технології (1 курс, СПб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 28.12.2017 00:00 |
| 654 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікаційні технології у психології (1 курс, ПСб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 28.12.2017 00:00 |
| 637 | Факультет інформаційних технологій та управління | ІКТ в галузі фінансів (2 курс, ФІКб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 28.12.2017 00:00 |
| 42 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікаційні технології (1 курс, СРб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 39 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інформаційно-комунікаційні технології (1 курс, КО(Л)) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 2329 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,78 | 27.12.2018 00:00 |
| 478 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,77 | 30.12.2016 00:00 |
Заходи мистецького спрямування (1)
| ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 671 | V ювілейний конкурс «Словник Бориса Грінченка та сучасність»link | Підготовка номерів студентів для участі в концертах, конкурсах, виставках тощо | м. Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б | Покликання | 05.12.2017 00:00 |