Додаткові відомості
Магістратура: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011 рік - викладач дошкільної педагогіки і психології;
Друга вища освіта (спеціалітет): Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2014 рік - вчитель англійської мови;
Аспірантура: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 - 2020 рік - навчання на денній формі (спеціальність 011 Науки про освіту (Освітні, педагогічні науки)).
Третя вища освіта (магістратура): Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023 рік (спеціальність "Соціальна робота")
Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка, 2011 рік, посада - методист навчальної частини навчально-методичного відділу.
Спеціалізована загальноосвітня школа № 316 з поглибленим вивченням української мови, 2022-2023 рік, посада - вчитель англійської мови.
Академічна чесність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців в університетах Європейського Союзу
Членкиня ГО "Educators and Scholars International Foundation"
Науково-дослідна та методична діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 108 | 6 | 2 | 2024.11.20 10:57:17 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 88 | 5 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
305 | Фаховий коледж «Універсум» | ЦК з педагогічної освіти | 57.5 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Dana_Sopova |
Конференції (54)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10151 | Відкрита лекція "Академічна доброчесність у формуванні лідерських якостей здобувачів освіти" | Академічна доброчесність у формуванні лідерських якостей здобувачів освіти | ДЗВО "Університет менеджменту освіти" | ||
10124 | Онлайн-практикум "Мрійте, вірте, досягайте: побудова успішної кар'єри в сфері освіти" | Учасник | м. Київ, «Центр освітнього консалтингу «Інвесто» | document.pdf | |
10060 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи» | Підготовка майбутніх вихователів до навчання англійської мови дітей дошкільного віку | м. Київ | document.pdf | |
9845 | Круглий стіл «Нова освітня реальність: інноваційні зміни у фаховій підготовці вихователя закладу дошкільної освіти» | Ментальне здоров’я вихователя, його вплив на формування особистості дитини дошкільного віку | Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С. Макаренка | ||
9701 | VII International Scientific and Practical Conference «Scientific advances and in-novative approaches» | Project activity in higher education of future social pedagogics | Tokio, Japan | ||
9699 | VII International Scientific and Practical Conference «Scientific advances and in-novative approaches» | Ethical aspect of image formation and socialization of future social teachers in colleges. | Tokio, Japan | ||
9604 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
9556 | Міжнародна конференція ICTEPI 2023 | Використання цифрових інструментів для опанування практичних дисциплін у дистанційному форматі підготовки бакалаврів дошкільної освіти | м. Івано-Франківськ, Україна | ||
9728 | Освітня ватра перемоги | Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану | ДЗВО «Університет менеджменту освіти», м. Київ | document.pdf | |
8900 | Онлайн-курс з мінної безпеки "Дивись під ноги! Дивись куди йдеш!" | Студент | м. Київ | document.pdf | |
8402 | Міжнародна науково-практична конференція "Україна і світ у концептуальних засадах Патріарха Йосипа Сліпого" | Дотримання морально-етичних принципів під час підготовки соціальних педагогів у закладі фахової передвищої освіти | м. Тернопіль, Україна | document.docx | |
8554 | XXXV Міжнародна науково- практична конференція «Science, development and the latest development trends» | Концепція мовної освіти і мовленнєвого розвитку у педагогічній спадщині С.Ф. Русової | Франція, Париж | ||
8236 | Навчальний курс "TECH SUMMER FOR TEACHERS BOOTCAMP" 10 год | Студент | м. Київ | document.pdf | |
8149 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Дослідження молодих учених: від ідеї до реалізації" | Член журі | м. Київ | document.pdf | |
7998 | IV Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи" | "Порушення принципів академічної доброчесності студентами та їхнє сприйняття наслідків недоброчесних дій" | м. Львів | document.pdf | |
7929 | Курс "6 кроків до доброчесності: від теорії до практики" від Офісу доброчесності при НАЗК | Студент | м. Київ | document.pdf | |
7215 | Workshop "Strategies and Trends Supporting the Development and Modernization of Universities" | Учасник проєкту | м. Брно, м. Злін (Чеська Республіка) | ||
7216 | International Scientific Symposium "Intellectual capital is the foundation of innovative development" | ICT Technologies in cooperation with parents of children in the first link of the education system: interaction for the sake of the child | Німеччина | ||
6675 | Онлайн міжнародна конференція "Інклюзія та інтернаціоналізація як складові вищої школи" | Як зацікавити закордонних студентів, політика мобільності закордонних студентів | Університет Масарика (Брно, Чеська Республіка) | document.pdf | |
6651 | Всеукраїнська студентсько-учнівська науково-практична он-лайн конференція "Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників" | Педагогічні умови формування діалогічної компетенції дітей передшкільного віку | НУБІП (Україна) | ||
6683 | Онлайн-курс "Етикет на всі випадки життя" | Студент | Платформа "Coursera" | document.pdf | |
6682 | Інтернет-конференція «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» | Учасник | м. Київ | document.pdf | |
5818 | ІІІ міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти" | Імплементація європейського досвіду розвитку академічної доброчесності майбутніх фахівців в систему вищої освіти України | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5314 | Курс "Теорія брехні. Профайлінг" на платформі Coursera | Student | National Research Tomsk State University, Международная Академия исследования лжи and E-Learning Development Fund | document.pdf | |
5313 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу" | Застосування європейського досвіду розвитку академічної чесності в системі вищої освіти України | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5228 | Вебінар "Використання можливостей "На Урок" для дистанційного навчання" | Учасник | Вебінар | document.pdf | |
5312 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації" | Член журі у конкурсі наукових проєктів за напрямом "Наука та освіта: утвердження академічної доброчесності та наукової етики" | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5227 | Вебінар видавництва John Wiley i Sons "Онлайн ресурси видавництва Wiley в допомогу дослідникам" | Слухач | Вебінар | ||
5212 | Модуль програми «Еразмус+: Жан Моне» «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» | Слухач | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5211 | V міжнародна Грінченківська зимова наукова школа для магістрантів, аспірантів та докторантів у галузі знань "01 Освіта/ Педагогіка" | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4738 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Спільне та відмінне у розвитку академічної чесності студентів у країнах Європейського союзу та України | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4309 | Освітологічні дебати - 2019. Академічна доброчесність у забезпеченні якості освіти | Академічна доброчесність в освітньому процесі України та досвід країн ЄС | м. Київ | ||
4307 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи" | Реалізація принципів академічної чесності у процесі професійної підготовки вчителя Нової української школи | м. Старобільськ | ||
4306 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації" | - | м. Київ | ||
3534 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Академічна доброчесність в системі професійної підготовки майбутнього педагога | м. Київ, Україна | ||
3402 | Active Citizens Local Training 2018/19 | Skills, expertise and practice in sustainable social development, intercultural dialogue, social action planning and community networking | British Council, Kyiv, Ukraine | ||
3252 | Міжнародний літній науковий симпозіум “Інноватика в сучасній освіті та науці: теорія, методологія, практика” | Особливості розвитку академічної чесності майбутніх фахівців в університетах Європи | м. Одеса | ||
3400 | ERASMUS+ Letter of Confirmation | Higher Education Management in the Faculty of Management | University of Tampere (Finland) | ||
3401 | Модуль програми «Еразмус+: Жан Моне» | «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2518 | Семінар (загальна кількість годин - 30) | Семінар "Academic Writing'', який пройшов у рамках реалізації програми Еразмус+(К107) Київським університетом імені Бориса Грінченка та Університетом Тампере (Фінляндія) | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2162 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених, аспірантів та студентів "Основні напрями розвитку наукових досліджень молодих учених" | Етичний кодекс як гарант академічної чесності в університетах Європейського Союзу | м. Переяслав-Хмельницький | ||
2163 | ІІ Міжнародна конференція "Сучасна вища освіта: реалії, проблеми, перспективи" | Історичний аналіз проблеми академічної чесності майбутніх фахівців в європейській практиці | м. Кременчук | ||
1730 | Міжнародна наукова конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст» | Порушення принципів академічної чесності як проблема вищої освіти в Україні та країнах Європейського союзу | м. Умань | ||
1731 | Круглий стіл «Роль наукової молоді в розвитку національної освіти й науки», який проводився у рамках Всеукраїнського фестивалю науки – 2017 | Аналіз розвитку академічної чесності студентів і молодих науковців у європейській практиці | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
1724 | Наукова конференція «Освітологія – 2017» | Євроінтеграційні процеси у вищій освіті України | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1723 | Міжвузівська регіональна науково-методична конференція «Модернізація змісту професійної освіти – умова підготовки компетентного фахівця нової формації» | Академічна чесність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців на сучасному етапі становлення вищої освіти | м. Житомир | ||
1732 | ІІІ-я Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання сучасної науки» | Академічна чесність у розвитку лідерського потенціалу університетської спільноти | Міжнародний Центр Наукових Досліджень (International Center for Scientific Research), м. Київ | ||
1721 | Всеукраїнська науково-практична конференціїя«Українське суспільство: контури інновацій» | Філософський аспект академічної чесності як проблеми інноваційного суспільства | Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ | document.pdf | |
1720 | V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми вищої професійної освіти» | Академічна чесність у формуванні професійно-етичної компетентності майбутніх педагогів | Національний авіаційний університет, м. Київ | document.pdf | |
1719 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації» | Академічна чесність як ознака якості університетської освіти | Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ | document.pdf | |
1704 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Наукова Україна: проблеми сучасності та перспективи майбутнього» | Прояви академічної нечесності як проблема розвитку сучасної освіти | Центр наукових технологій, м. Харків | ||
1703 | ІІ Грінченківська зимова наукова школа для аспірантів і докторантів у галузі знань «Освіта/Педагогіка» | Учасник | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1253 | Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій" | Історичний огляд розвитку академічної чесності студентів в європейській освітній практиці | Київський університет імені Бориса Грінченка м.Київ, Україна | ||
1252 | V Міжнародна науково-практична конференція "Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства" | Теоретичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів | Київський національний університет імені Тараса Шевченка м. Київ, Україна |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47901 | The use of digital tools for mastering practical disciplines in the distance format of training bachelors of preschool education |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46344 | Вивчення ідіоматики англійської мови засобом ІКТ як детермінанта розвитку креативності та пізнавального інтересу студентів | |
46342 | Етичні домінанти англійських мережевих сленгових неологізмів в розвитку креативності майбутніх соціальних педагогів на заняттях з іноземної мови | |
47227 | Ethical principles of social educator activity | |
42987 | Теоретичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів | |
41501 | Розвиток пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням: науково-етичний підхід | |
41710 | Медіа дидактичний супровід розвитку пізнавального інтересу та креативності студентів у процесі іншомовної підготовки | |
38594 | Співпраця закладу дошкільної освіти з родинами вихованців в умовах пандемії 2020-2021 років | |
36283 | Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів | |
32482 | Trends in the academic integrity development of future spesialists in European universities | |
27796 | Academic integrity as a part of modern higher education quality | |
27795 | Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training | |
26113 | Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога | |
22546 | Поняття академічної чесності: науковий дискурс |
Фахові видання, що затверджені МОН (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49316 | Скетч-ноутінг як засіб підвищення мотиваційно-когнітивного аспекту студентів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням | |
47680 | Академічна доброчесність як складова професійної підготовки студентів мистецьких спеціальностей на сучасному етапі становлення фахової перед вищої освіти | |
47630 | Імплементація принципів академічної доброчесності в Фаховому коледжі | |
46344 | Вивчення ідіоматики англійської мови засобом ІКТ як детермінанта розвитку креативності та пізнавального інтересу студентів | |
46342 | Етичні домінанти англійських мережевих сленгових неологізмів в розвитку креативності майбутніх соціальних педагогів на заняттях з іноземної мови | |
47227 | Ethical principles of social educator activity | |
42987 | Теоретичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів | |
41501 | Розвиток пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням: науково-етичний підхід | |
41508 | Етико-поведінкові аспекти впливу соціальних мереж на розвиток пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням | |
41710 | Медіа дидактичний супровід розвитку пізнавального інтересу та креативності студентів у процесі іншомовної підготовки | |
36283 | Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів | |
26113 | Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога | |
24114 | Е-середовище як складова корпоративної культури в університетах Французької Республіки | |
23124 | Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти | |
22546 | Поняття академічної чесності: науковий дискурс | |
21154 | Історичний аналіз проблеми академічної чесності майбутніх фахівців в європейській практиці | |
21125 | Теоретичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів |
Статті у науково-методичних та методичних виданнях (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47642 | Формування етичних цінностей майбутніх соціальних педагогів в умовах фахового коледжу | |
47215 | Modern Methods of Teaching Foreign Languages in Vocational Colleges | |
46540 | Project activity in higher and secondary education | |
46964 | Етичний аспект формування іміджу та соціалізації майбутніх соціальних педагогів в коледжах | |
47643 | Проектна діяльність у вищій освіті майбутніх соціальних педагогіків | |
42986 | Концепція мовної освіти і мовленнєвого розвитку у педагогічній спадщині С.Ф. Русової | |
41584 | Порушення принципів академічної доброчесності студентами та їхнє сприйняття наслідків недоброчесних дій | |
36282 | Педагогічні умови формування діалогічної компетенції дітей передшкільного віку |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (1)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
87 | Фаховий коледж «Універсум» | The Modern Higher Education Review | Технічний супровід | Заступник головного редактора | № 6 | Дотримано | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
486 | Етичні принципи діяльності соціального педагога | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/47227/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (29)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
39 | Програма Еразмус+ з Університетом Тампере (Фінляндія) | Наукове стажування | 02.01.2018-31.05.2018 р. | Юлія Шумілова Yulia.Shumilova@staff.uta.fi | Учасник проекту | Scan_15.11_1.2017_16-07-14.pdf |
257 | Університет імені Масарика м.Брно (Чехія) | Зміни у педагогічних університетах та факультетах у 21 столітт | 06-29.04.2021 | Zdenka Vagnerova | Учасник програми | |
258 | Університет імені Масарика м.Брно (Чехія) | Зміни у педагогічних університетах та факультетах у 21 столітт | 11-15.10.2021 | Zdenka Vagnerova | Учасник програми | |
259 | Університет імені Масарика м.Брно (Чехія) | Зміни у педагогічних університетах та факультетах у 21 столітт | 20.10-14.12.2020 | Zdenka Vagnerova | Учасник програми | |
264 | м.Люблін, Польща | INNOVATIVE FORMS OF MODERN EDUCATION WITH USING GOOGLE MEET AND GOOGLE CLASSROOM PLATFORMS | 01-08.11.2021 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
285 | м.Люблін, Польща | Academic integrity in countries of the European Union and Ukraine | 22-29.11.2021 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
326 | м.Люблін, Польща | Academic integrity in the training for bachelors in the countries of European Union and Ukraine | 20-27.06.2022 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
328 | м.Люблін, Польща | Interactive technologies and cloud services in oline education: the experience of EU countries and Ukraine | 11-25.07.2022 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
343 | м.Люблін, Польща | «Інтерактивні технології змішаного навчання в Закладах освіти: Досвід країн Європейського Союзу та України» | 22.08.-05.09.2022 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
346 | м.Люблін, Польща | Academic integrity in the training for masters and doctors of philosophy (PhD) in the countries of EU and Ukraine | 19.09.-26.09.2022 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
354 | м.Люблін, Польща | Informal education of students of higher education: experience of the EU countries and Ukraine | 03-30.10.2022 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
386 | м. Люблін (Польща) | INFORMAL EDUCATION IN TRAINING HUMANITARIAN SPECIALISTS: EXPERIENCE OF THE EU COUNTRIES AND UKRAINE | 14-21.11.2022 | Arkadiusz Malek | Учасник програми | Dana Sopova (1).pdf |
541 | м.Люблін, Польща | Інтерактивні технології змішаного навчання в підготовці здобувачів технічних спеціальностей в Європейських країнах та Україні | 28.08-04.09.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
542 | м.Люблін, Польща | Академічна доброчесність і тайм-менеджмент в підготовці наукових працівників: міжнародний та вітчизняний досвід | 23-30.10.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
543 | м.Люблін, Польща | Неформальна освіта у підготовці гуманітарних спеціальностей: досвід європейських країн та України | 21-28.08.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
544 | м.Люблін, Польща | Академічна доброчесність і тайм-менеджмент в підготовці наукових працівників: міжнародний та вітчизняний досвід | 07-14.08.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
545 | м.Люблін, Польща | Неформальна освіта у підготовці бакалаврів і магістрів в країнах Європейського союзу та України | 26.06-03.07.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
546 | м.Люблін, Польща | Фандрайзинг і основи грантової діяльності: міжнародний і вітчизняний досвід | 12-19.06.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
547 | м.Люблін, Польща | Трансфер освітніх технологій в кранах Європейського Союзу та України | 22-29.05.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
548 | м.Люблін, Польща | Інтерактивні технології змішаного навчання в підготовці магістрів і аспірантів в країнах ЄС та України | 24.04-01.05.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
549 | м.Люблін, Польща | Інтерактивні технології змішаного навчання в підготовці бакалаврів і магістрів в ЄС та Україні | 06-13.03.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
550 | м.Люблін, Польща | Академічна доброчесність в підготовці магістрів та аспірантів в країнах ЄС та України | 11-18.09.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
551 | м.Люблін, Польща | Трансфер освітніх технологій в країнах ЄС та України | 18-25.09.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
552 | м.Люблін, Польща | Неформальна освіта в підготовці магістрів та аспірантів в кранах ЄС та України | 02-09.10.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | Dana Sopova (25).pdf |
553 | м.Люблін, Польща | Інтерактивні технології змішаного навчання в підготовці здобувачів гуманітарних спеціальностей в ЄС та Україні | 16-23.10.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
554 | м.Люблін, Польща | Неформальна освіта у навчанні магістрів та аспірантів в ЄС та Україні | 06-13.11.2023 | Prof. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
555 | Університет Ка Фоскарі (Венеція, Італія) | Менеджмент наукових та освітніх проєктів: міжнародний досвід | 30-31.05.2023 | Університет Ка Фоскарі (Венеція, Італія) | Учасник програми | |
556 | Університет Ка Фоскарі (Венеція, Італія) | Неформальна освіта та академічна доброчесність в закладах вищої освіти: міжнародний та вітчизняний досвід | 20.06-20.09.2023 | Університет Ка Фоскарі (Венеція, Італія) | Учасник програми | |
588 | Прага, Чехія | УПРАВЛІННЯ ТРАНСФЕРОМ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ | 21.08-21.11.2023 | Чеський технічний університет | Учасник програми |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
606 | Академічні цінності вищої освіти Литовської Республіки та України в контексті цифрового викладання і навчання | Спільний грант Міністерства освіти і науки України, Міністерства освіти, науки та спорту Литовської Республіки і Науково-дослідної ради Литви для реалізації науково-дослідних проєктів у 2022‑2023 рр. | Коллективний | - | 2021 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
76 | Гриневич Лілія Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-педагогічної та міжнародної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка | Академічна чесність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців в університетах Європейського Союзу/ 011 «Науки про освіту» (Освітні, педагогічні науки) | Аспірантура 2016-2020р. | Київський університет імені Бориса Грінченка | Сопова.pdf | 2021 |
Підвищення кваліфікації (43)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2718 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 29.11.2018 | |
2913 | Інше | Інший модуль | 22.02.2019 | |
3853 | інше | Інший модуль | 21.02.2020 | |
3854 | інше | Інший модуль | 20.03.2020 | |
4747 | Інше | Інший модуль | 14.12.2020 | |
4780 | Інше | Інший модуль | 21.12.2020 | |
5015 | Лідерський модуль | Інший модуль | 05.03.2021 | |
5057 | інше | Інший модуль | 29.04.2021 | |
5104 | Інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
5105 | Інше | Інший модуль | 13.03.2021 | |
5106 | Інше | Інший модуль | 05.02.2021 | |
5113 | інше | Інший модуль | 23.04.2021 | |
6112 | Лідерський модуль | Інший модуль | 08.12.2021 | |
6312 | Цифровий модуль | Інший модуль | 24.05.2022 | |
6432 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6513 | інше | Інший модуль | 27.07.2022 | |
6544 | інше | Інший модуль | 25.07.2022 | |
6651 | інше | Інший модуль | 26.09.2022 | |
6677 | інше | Інший модуль | 09.09.2022 | |
6678 | інше | Інший модуль | 10.10.2022 | |
6881 | інше | Інший модуль | 21.11.2022 | |
8323 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF BLENDED LEARNING | Інший модуль | 04.09.2023 | |
8324 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF BLENDED LEARNING IN THE BACHELOR'S AND MASTER'S TRAINING | Інший модуль | 13.03.2023 | |
8325 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF BLENDED LEARNING IN THE TRAINING OF MASTERS AND PHD | Інший модуль | 01.05.2023 | |
8326 | NON-FORMAL EDUCATION IN THE TRAINING OF MASTERS AND PhD | Інший модуль | 15.05.2023 | |
8327 | TRANSFER OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND UKRAINE | Інший модуль | 29.05.2023 | |
8328 | FUNDRAISING AND FUNDAMENTALS OF GRANT ACTIVITY: FOREIGN AND DOMESTIC EXPERIENCE | Інший модуль | 19.06.2023 | |
8329 | INFORMAL EDUCATION IN THE TRAINING OF BACHELOR'S AND MASTER'S DEGREES | Інший модуль | 03.07.2023 | |
8330 | ACADEMIC INTEGRITY AND TIME-MANAGEMENT IN THE PREPARATION OF SCIENTIFIC WORKS: FOREIGN AND NATIVE EXPERIENCE | Інший модуль | 14.08.2023 | |
8331 | INFORMAL EDUCATION IN TRAINING HUMANITARIAN SPECIALISTS: EXPERIENCE OF THE EU COUNTRIES AND UKRAINE | Інший модуль | 28.08.2023 | |
8332 | ACADEMIC INTEGRITY IN THE TRAINING OF MASTERS AND PHD IN COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND UKRAINE | Інший модуль | 18.09.2023 | |
8333 | TRANSFER OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND UKRAINE | Інший модуль | 25.09.2023 | |
8334 | NON-FORMAL EDUCATION IN THE TRAINING OF MASTERS IND PhD STUDENTS IN THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND UKRAINE | Інший модуль | Dana Sopova (25).pdf | 09.10.2023 |
8335 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF BLENDED LEARNING IN THE TRAINING OFEDUCATION SEEKERS HUMANITARIAN SPECIALIES | Інший модуль | 23.10.2023 | |
8336 | ACADEMIC INTEGRITY AND TIME-MANAGEMENT IN THE PREPARATION OF SCIENTIFIC WORKS: FOREIGN AND NATIVE EXPERIENCE | Інший модуль | 30.10.2023 | |
8337 | NON-FORMAL EDUCATION IN THE TRAINING OF MASTERS AND PhD STUDENTS | Інший модуль | 13.11.2023 | |
8751 | Стажування | Інший модуль | 20.09.2023 | |
8752 | Стажування | Інший модуль | 31.05.2023 | |
8753 | Стажування | Інший модуль | 21.11.2023 | |
8771 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_786_.pdf | 04.12.2023 |
9101 | Діалог та медіація: шлях до порозуміння | Інший модуль | Сопова.pdf | 11.12.2023 |
9141 | Інший | Інший модуль | 27.12.2023 | |
10123 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_april_2024.pdf | 02.05.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1221 | Академічна доброчесність у контексті якості вищої освіти | науково-практичний семінар для викладачів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 11.10.2017 | 2 |
Підготовка та проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів педагогічними працівниками (34)
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (4)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
370 | Конкурс наукових проєктів за напрямом «Наука та освіта: утвердження академічної доброчесності та наукової етики» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.04.2023 |
371 | Конкурс творчих проєктів «Мовна підготовка учнів в закладах освіти» | Фаховий коледж "Універсум" | 04.10.2023 |
372 | Конкурс фотоколажів "Я - майбутній вихователь" | Фаховий коледж "Універсум" | 24.09.2023 |
373 | Творчий конкурс «Театр в сучасному ЗДО» | Фаховий коледж "Універсум" | 25.10.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1641 | Вступ до спеціальності (1 курс, СП, денна) | Фаховий коледж «Універсум» | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1786 | Методика розвитку мовлення і навчання елементів грамоти (2 курс, ДО, денна) | Фаховий коледж «Універсум» | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (1)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13720 | Фаховий коледж «Універсум» | Вступ до спеціальності (1 курс, СП, денна) | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
895 | ЦК з педагогічної освіти | 4,92 | 29.12.2017 |
1756 | ЦК з педагогічної освіти | 4,56 | 22.12.2018 |
3061 | ЦК з педагогічної освіти | 4,87 | 28.12.2019 |
3570 | ЦК з педагогічної освіти | 4,81 | 28.12.2020 |
4671 | ЦК з педагогічної освіти | 4,70 | 28.12.2021 |
5244 | ЦК з педагогічної освіти | 4,72 | 30.12.2022 |
6137 | ЦК з педагогічної освіти | 4,79 | 30.12.2023 |
Підготовка студентів до участі у студентських наукових конференціях (3)
ID | %konf_name% | Рік | %konf_level% | Покликання |
---|---|---|---|---|
6 | ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів" | 2024 | Всеукраїнський рівень | Покликання |
13 | ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів" | 2024 | Всеукраїнський рівень | Покликання |
18 | ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів" | 2024 | Всеукраїнський рівень | Покликання |