Додаткові відомості
Київське міське педагогічне училище №3. Рік закінчення -1994 р., спеціальність: викладання в початкових
класах; кваліфікація: вчитель початкових класів,
вихователь групи продовженого дня.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (з відзнакою) - 2001 р., спеціальність: «Дефектологія (логопедія)»; кваліфікація: логопед, викладач логопедії
і спеціальної психології.
Аспірантура Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. Рік закінчення: 2016 р.
1992-1995 рр. вчитель початкових класів середньої школи №301 м. Києва;
1995-2004 рр. вчитель-логопед спеціального дошкільного навчального закладу №591 для дітей з органічними ураженнями ЦНС м. Києва;
2012-2016 рр. логопед Медичної мережі "Добробут";
2013-2019 рр. логопед Клініки МЕДІКОМ;
з 2016 р. старший викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (з 01.09.2019р. - кафедри спеціальної та інклюзивної освіти), з 2021 р. - доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освііти.
«Формування комунікативних навичок у старших дошкільників з порушеннями зору та інтелекту». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 - корекційна педагогіка.
Член Європейської асоціації педагогів і психологів "Science"
Член Української Асоціації Терапевтів Мови та Мовлення
Член ГО "МІЖНАРОДНА ФУНДАЦІЯ НАУКОВЦІВ ТА ОСВІТЯН"
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 0 | 0 | 2024.11.18 06:02:07 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
461 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | AAW-3840-2020 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2057652 |
639 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | AAW-3840-2020 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2057652 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 101 | 6 | 2 | 2024.11.20 10:30:20 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 78 | 5 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
71 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 49.4 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Babych_Nataliia |
Конференції (60)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10928 | Український форум якості освіти | Десять складових зразкової акредитації | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
10018 | Енцефалографія для немедичних фахівців | Участь у навчальному вебінарі | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
10035 | 1st International & 18th National Speech-Language Pathology Conference “Challenges in Speech-Language Pathology - processes of diagnosis and therapy" In memory of prof. Halina Mierzejewska | Interdisciplinary approach in orthodontic treatment with speech therapy as a key to stable results (clinical case report) | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Uniwersytet Warszawski | document.pdf | |
9742 | Konferencja Naukowa Diagnoza i terapia miofunkcjonalna – ujęcie interdyscyplinarne | Участь у тренінгах | Katedrę Logopedii i Zaburzeń Rozwoju w Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie | ||
9739 | Конгрес Асоціації логопедів України "Важливість мультидисциплінарного підходу при подолання порушень мовлення" | Участь у панельній дискусії | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
9612 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні проблеми логопедії та логопсихології" | «Дослідження профілю «ідеального» логопеда очима батьків у контексті удосконалення підготовки вчителів-логопедів» | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
9351 | V Всеукраїнський тифлофорум "Психолого-педагогічна підтримка дітей з порушеннями зору в умовах нових викликів" | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України | ||
9349 | Огнев’юківські читання "Освіта - сутність часу" круглий стіл "Освітологічні концепти психології особистості" | "Шляхи відновлення ресурсів у викладачів і студентів під час війни" | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
9350 | "Міжнародний та український досвід використання людино-тваринної взаємодії для допомогилюдям у різних життєвих ситуаціях" | Участь у панельній дискусії | ОНЛАЙН | ||
9613 | "Як говоримо. Фонетика не тільки для логопедів" | участь у презентації | Gliwice, Polska | document.pdf | |
8966 | Науково-практична конференція "Епілепсія у дітей" | Участь у панельній дискусії | ОНЛАЙН | document.pdf | |
8864 | "Психічне здоров’я як виклик сучасності. Роль SCWEW у підтримці дітей/учнів з психічними розладами" | Участь у панельній дискусії | Варшава, Польща | document.pdf | |
8791 | ХV Міжнародна науково-практична конференція "Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи" | Нові напрями підготовки логопедів в умовах сучасного ринку праці | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | ||
8674 | 5-й Національний конгрес "Інсульт і судинно-мозкові захворювання" | Участь у панельній дискусії | ОНЛАЙН | document.pdf | |
8276 | Діти з порушеннями зору: від задатків до обдарованості. Розвиток дитини в умовах війни | Участь у панельній дискусії | Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України | document.pdf | |
7503 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХі століття" | "Сучасні вимоги до міофункціонального профілю майбутнього логопеда" | ONLINE | document.pdf | |
7372 | "Тріада тейпування - навичка ХХІ століття" | "Кінезіотейпування в логопедичній практиці" | ONLINE | ||
7264 | Міжнародному онлайн конгресі "VOICE and SPEECH: тенденції розвитку в XXI столітті" | Участь у тренінгах | Speech Therapy Center "LOGODAR" (Ukraine) | document.pdf | |
7265 | І Зібрання ГО "Українська академія дитячої інвалідності" з міжнародною участю "Медико-соціальна реабілітація дітей з обмеженням життєдіяльності" | Участь у панельній дискусії | м. Київ, ГО Українська академія дитячої інвалідності" | document.pdf | |
7263 | "Чотири дієві освітні принципи" | Участь у тренінгах | Прогресивна Рада Освітян | document.pdf | |
7262 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Особливі діти" | Участь у панельній дискусії | Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України | ||
7261 | V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті дошкільної та початкової освіти" | Участь у майстер-класах | м. Вінниця | document.pdf | |
7260 | «Ключові ланки міофункціональної терапії у дітей: причина і наслідки міодісфункцій. Міофункціональний апарат «LM-Activator»» | Участь у панельній дискусії | ONLINE | document.pdf | |
6563 | "Пароксизмальні стани у дітей" | Участь у панельній дискусії | ONLINE | ||
6359 | IX Міжнародній науково-практичній конференції «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: роль оцінювання якості викладання та навчання в процесі акредитації» | Участь у панельній дискусії | ОН-ЛАЙН | document.pdf | |
6161 | "Педіатрія: актуальні питання та новітні виклики" | Превентивна логопедія: сучасні аспекти розвитку | ONLINE | document.pdf | |
6059 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Майстер-клас «Інноваційний контент формування складоритму як ресурс мовленнєвого розвитку дітей з ООП» | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | document.pdf | |
6058 | "Складова структура слова: порушення та корекція" | «Формування складоритмічної структури мовлення: інноваційні підходи» | М. Київ | ||
6054 | VІІ Науково-практична конференція \ | \ | м. Київ, ЦРСБ \ | ||
4895 | "Сучасний світ і незрячі: освіта, професійне становлення і соціальна взаємодія" | Ритм-рух-простір як параметри складоритму в системі розвитку мовлення у дітей із порушеннями зору | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, м.Луцьк | ||
4894 | "Арт-терапевтичні технології як унструмент супроводу дітей з особливими потребами в інклюзивних навчальних закладах України: перспективи та шляхи імплементації" | Участь у майстер-класах/круглому столі | Ukrainian Global School, м.Київ | ||
4893 | "Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими освітніми потребами" | Майстер-клас «Формування складоритмічної структури мовлення: інноваційні підходи» | Бердянський державний педагогічний університет | ||
4891 | "Практичний аспект сучасної логопедії. Міждисциплінарний підхід" | Артикуляційна диспраксія у дітей з порушеннями мовлення | м.Одеса | ||
4890 | "Освіта дітей з ментальними порушеннями. Права та проблеми" | Участь в круглому столі | Київська міська державна адміністрація | ||
4887 | "Адаптивні техніки масажу в комлексному лікуванні та профілактиці вроджених та набутих дисфункцій" | Тейпування м'язів обличчя в логопедичній практиці | м. Київ, ЦРСБ "Partner +" | ||
3776 | "Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації" | Особливості розвитку складартиму у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: когнітивний підхід | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | ||
3973 | "Каністерапія в комплексній реабілітації людей з обмеженими фізичними можливостями та особливими освітніми потребами" | Участь у майстер-класах, круглому столі | м. Київ, Міжнародний Виставковий Центр | ||
3773 | Фестиваль практичної логопедії | Участь у майстер-класах | Великий конференц-зал Національної академії наук України | ||
3964 | Scientific and Professional Conference Pedagoge and Psechologe in the age of globalisation - 2018 | Articulation dyspraxia in children with speech disorders:speech therapy and medical aspects | Budapest | ||
3772 | Фестиваль освітнього лідерства «CLEVER» | Участь у панельній дискусії та майстер-класах | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3775 | "Сучасний світ і незрячі: інклюзивна освіта, інтелектуалізація праці, активізація дозвілля - запорука соціальної інтеграції осіб з інвалідністю" | Кінестетична диспраксія у дітей дошкільного віку з порушеннями зору та мовлення | Східноєвропейський національний унівкрситет імені Лесі Українки, м. Луцьк | ||
3771 | "Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими освітніми потребами" | Особливості рецептивної комунікації у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів | document.PDF | |
3774 | Фестиваль педагогічних ідей | Участь у майстер-класах | Київська міська державна адміністрація | ||
3770 | "Освіта дітей з ментальними порушеннями. Права та проблеми" | Участь у панельній дискусії | Київська міська державна адміністрація | document.PDF | |
3769 | "Діагностична та терапевтична остеопатія" | Використання логопедичного масажу в роботі з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату | м. Київ, ЦРСБ "Партнер+", Школа масажу та естетики тіла | document.PDF | |
2647 | «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Діагностичний інструментарій дослідження складоритму у дошкільників різних нозологій | Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут Людини | ||
2534 | «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення» | Технологія проведення діагностики стану сформованості складоритмічної структури мовлення у дітей з порушеннями мовлення | Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут Людини Інститут спеціальної педагогіки НАПН України м. Київ | ||
2533 | Фестиваль освітнього лідерства «CLEVER» | Участь в панельній дискусії | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2532 | «Міжнародний та український досвід організації інклюзивного навчання для дітей з важкими порушеннями зору – правові та психолого-педагогічні засади» | Основи тьюторського супроводу. Застосування методу Case-Study в професійній підготовці асистентів вчителів інклюзивних класів. | Харківський центр реабілітації молодих інвалідів та членів їх сімей «Право вибору» | ||
2530 | «Інноваційні підходи в спеціальній освіті» | Порушення складової структури мовлення у дітей з ТПМ | Всеукраїнська громадська організація «Українська асоціація корекційних педагогів», м. Київ | ||
2529 | «Спеціальна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку» | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | ||
2528 | «Сучасні проблеми логопедії та реабілітації» | Використання техніки орофаціальної міофункціональної терапії в логопедичній практиці | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | ||
2526 | «Сучасні підходи до реалізації корекційно-розвивального навчання дітей з порушеннями розумового розвитку» | Особливості формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями розумового розвитку | Інститут спеціальної педагогіки НАПН України | ||
2527 | «Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі неперервної освіти» | Комунікативний потенціал особистості дитини з порушеннями психофізичного розвитку | Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти» | ||
2525 | «Презентація метода аудіо-психо-фонології по методу Альфреда Томатіса» | Участь в тренінгових заходах та обговоренні | Благодійна організація «Всеукраїнський благодійний фонд «Альтернатива. Гармонія» | ||
1409 | "Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти" | Структура комунікативної особистості дошкільника з порушеннями зору та інтелекту | Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського | document.pdf | |
1410 | "Специальное образование: традиции и инновации" | Пути повышения эффективности формирования коммуникативных навыков у детей с нарушениями зрения и интеллекта в условиях семьи | Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка, г. Минск, Белоруссия | document.pdf | |
1408 | "Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід інклюзивної освіти дітей з порушеннями зору" | "Формування комунікативного потенціалу у дітей з порушеннями зору та інтелекту" | м. Київ, Національний педагогічний унівеситет імені М.П.Драгоманова | document.pdf | |
1411 | "Диференціальна діагностика важких мовленнєвих порушень у дітей раннього та дошкільного віку" | Комунікативні навички в структурі комунікативної особистості дошкільника з порушеннями зору та інтелекту | ВГО "Наукове товариство інвалідів "Інститут соціальної політики", м. Київ | document.pdf | |
7371 | "Робота логопеда (нейродефектолога) в аспекті міжнародної взаємодії із фахівцями суміжних галузей науки" | "Оцінювання функціонального стану артикуляційного апарату в команді із фахівцями ортодонтичного профілю" | ONLINE | document.pdf |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
26932 | Комунікативний потенціал дошкільників з порушеннями зору та інтелекту |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47251 | Family-Professional Collaboration in Early Childhood Education and Care in Ukrainian Policy | |
41431 | Results of Verification of the Methods of Speech Activity Formation in Children with Autistic Disorders | |
36608 | Auditory Gnosis Dysfunctions in Preschool Children with Severe Speech Disorders | |
36580 | Professional readiness of future special education teachers for inclusive education in Ukraine |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49856 | The impact of Playdough games on the development of oral motor skills in preschool children with childhood apraxia of speech | |
47991 | Management processes and systems of internal quality assurance of education in pre-school education institutions during martial status | |
49541 | Imaginative thinking formation in senior preschool children with speech disorders | |
48472 | Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine | |
43757 | Інтерактивні форми роботи закладу дошкільної освіти з родинами, які виховують дітей із порушеннями мовлення | |
45215 | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | |
41431 | Results of Verification of the Methods of Speech Activity Formation in Children with Autistic Disorders | |
49255 | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | |
37195 | Diagnostics of the Parameters of the Syllaborhythmic Speech Structure in Pre-School Children with Complex Disoders | |
34624 | Research on forming of reading skills of primary school age children with special educational needs by modern typography | |
30514 | Kształtowanie adekwatnej samooceny studentów jako warunek rozwoju zawodowego logopedy | |
27731 | Вплив колискових пісень на мовленнєвий розвиток дітей | |
25372 | Артикуляционния диспраксия у детей с нарушениями речи: логопедический и медицинский аспекты | |
19509 | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49629 | Мовленнєві дисфункції у військових з наслідками ЧМТ: огляд літератури | |
47909 | Технологія формування виразності мовлення у дітей із мовленнєвим дизонтогенезом | |
49541 | Imaginative thinking formation in senior preschool children with speech disorders | |
46828 | Координація команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами в аспекті управлінської діяльності | |
34458 | Criterion-indicative base of compositional rhythmic speech structure diagnostics | |
34179 | Prevention of graphomotor disorders by the means of structural impact on synthetic activity of children of preschool age | |
19197 | Стан сформованості комунікативного потенціалу старших дошкільників з порушеннями зору, інтелекту та при поєднанні цих порушень | |
19509 | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) | |
22959 | Системне дослідження особливостей засвоєння складоритму дітьми з порушеннями мовлення |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
129 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | САМ.pdf | 31.05.2020-11.05.2021 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
488 | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45215/ | 2023 |
499 | Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48472/ | 2024 |
545 | Стан сформованості образного мислення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49541/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
165 | Collegium Civitas, м.Варшава, Польща | Підвищення кваліфікації | 08.11.2019-13.12.2019 | кординатор проекту Бут Юлія +380684203800 | Учасник програми | бабич.pdf |
284 | Західно-Фінляндський Коледжу, м. Гуйттінен | Підвищення кваліфікації | 01.02-12.03.2021 | Sami Malinen Pricipal | Учасник програми | |
435 | Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської | Міжнародне стажування | 01.11.2021-31.01.2022 | Professor Ewa M.Kulesza | Учасник програми | Nataliia Babych_ Confirmation_1.11.21-31.01.2022.pdf |
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
371 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
513 | Preparing postgraduate professionals for quality ECI through successful family professional collaboration | Еразмус+ | Коллективний | - | 2020 |
583 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
Завершені наукові дослідження (4)
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
34 | Занття у дитячому логопедичному центрі «Логотренажер» | 2016 | 5 |
285 | Системна робота впродовж відповідного етапу | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (35)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1476 | Фаховий модуль (стажування) | - | 28.02.2017 | |
1773 | Інше | - | 01.12.2017 | |
1841 | Інше | - | 04.12.2017 | |
2839 | Інше | Інший модуль | 10.10.2018 | |
3610 | Інше | Інший модуль | 02.12.2019 | |
3611 | Інше | Інший модуль | 04.08.2019 | |
3612 | Інше | Інший модуль | 29.11.2019 | |
3613 | Інше | Інший модуль | 27.11.2019 | |
3614 | Інше | Інший модуль | 28.02.2019 | |
3615 | Інше | Інший модуль | 25.11.2019 | |
3759 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | бабич.pdf | 13.12.2019 |
3792 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 |
4060 | Лідерський модуль | Інший модуль | 22.05.2020 | |
4521 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_464_01.09.20.pdf | 01.09.2020 |
4629 | інше | Інший модуль | 03.12.2020 | |
4960 | інше | Інший модуль | 03.02.2021 | |
5032 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 12.03.2021 | |
5462 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_448_06.30.2021.pdf | 30.06.2021 |
5683 | інше | Інший модуль | 16.09.2021 | |
5684 | інше | Інший модуль | 20.11.2021 | |
6560 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6600 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Nataliia Babych.pdf | 06.07.2022 |
7033 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7286 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7678 | Academic integrity in the training of masters and doctors of philosophy | Інший модуль | 03.04.2023 | |
7679 | Розроблення професійних стандартів | Інший модуль | 24.03.2023 | |
7753 | МОВА, МОВЛЕННЯ, ТЕРАПІЯ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД | Інший модуль | 24.04.2023 | |
7882 | Edukacja przedszkolna w kontekście środowiskowego modelu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny | Інший модуль | Новий Документ Microsoft Word (3).docx | 07.08.2023 |
8017 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_137_21.03.2023.pdf | 21.03.2023 |
8639 | Масаж в логопедії | Інший модуль | 22.11.2023 | |
8640 | Модель підтримки розвитку дітей | Інший модуль | 22.11.2023 | |
8660 | Розробка моделі фукціонування центрів фахової підтримки інклюзивної освіти | Інший модуль | 22.11.2023 | |
8666 | Інший | Інший модуль | 22.11.2023 | |
9921 | Планування заходів зі зміцнення здоров’я | Інший модуль | Витяг-Бабич_Н.М..pdf | 17.04.2024 |
9950 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (14)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
118 | «Сучасні методики та методи логопедичного обстеження дітей із порушеннями мовлення» (формування у студентів практичних навичок с | Круглий стіл | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 11.10.2016 | 2 |
119 | “Професійне кредо логопеда” в рамках Міжнародного дня логопеда | Фотосушка | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
120 | “Логопед устами дітей” в рамках Міжнародного дня логопеда | Фотоконкурс | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
121 | «Логопедія жартома» | Експрес-діагностика мовленнєвого розвитку | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
122 | «Логопедичне «Що? Де? Коли?» | Змагання | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
123 | “Міогімнастика в логопедичній роботі” | Гостьова презентація | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
376 | «Навчання, засноване на дослідженнях. Метод CASE-STUDY» | Інститутський форум “Навчання, засноване на дослідженні в системі забезпечення якості освіти” | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 | 2 |
1131 | Логопедичне "Що? Де? Коли?" | Вікторина | Київський університет імені Бориса Грінченка | 14.11.2017 | 2 |
1136 | Артикуляційний гігант | Логопедичний challange | Київський університет імені Бориса Грінченка | 14.11.2017 | 2 |
1142 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1153 | Модель Психолого-педагогічних заходів подолання дислексії в учнів молодшого шкільного віку | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1162 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1168 | Активізація мовленнєвої діяльності дитини в сенсорно-пізнавальному просторі інклюзивного навчання | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1190 | Тьютер-технологія у формуванні логокорекційної компетентності "Міогімнастика" | Наукова цукерня, логопедичний турнір | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
25 | Логодидактична майстерня | Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) | 20 | Університетський | 17.03.2016 |
142 | «Студія дослідження складоритму» | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 14.11.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43529 | Фонетика та фонологія з основами аудіології |
Нові освітні програми (2)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
62 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стратегії і практики інклюзивного навчання | Не міжгалузева | Створення програми | 25.05.2023 | nakaz_278_25.05.2023.pdf |
63 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стратегії і практики інклюзивного навчання | Не міжгалузева | Набір на програму | 04.09.2023 | спін-м-з-к.pdf |
Сертифіковані ЕНК (13)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
597 | Інноваційні техніки логопедичного масажу (5 курс, КО, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 882 | 21.12.2019 | |
779 | Логопедична корекція системних порушень мовлення (5 курс, КО, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | |
1058 | Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (3-4 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1059 | Технології інклюзивного навчання дітей із сенсорними порушеннями (4 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1201 | Логопедичні студії (5 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1249 | Фонетика та фонологія з основами аудіології (1 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1250 | Логопедія: ранній і дошкільний вік (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1251 | Логопедія: молодший шкільний та підлітковий вік (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1399 | Техніки логопедичного масажу (6 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 137 | 21.03.2023 | 23/24 н.р. |
1400 | Практикум з міології (6 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 137 | 21.03.2023 | 23/24 н.р. |
1401 | Авторські та нетрадиційні логопедичні технології (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 137 | 21.03.2023 | 23/24 н.р. |
1491 | Логопедія (дислалія, фонетико-фонематичне недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1840 | Психолого-педагогічний супровід дітей із сенсорними порушеннями (3-4 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (54)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
771 | Інститут людини | Основи корекційної педагогіки (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
3737 | Інститут людини | Логопедія (дизартрія, порушення голосу) (2,3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3803 | Інститут людини | Основи корекційної педагогіки (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3822 | Інститут людини | Педагогіка (загальна та спеціальна): Основи психолого-педагогічних досліджень (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5111 | Інститут людини | Інноваційні техніки логопедичного масажу (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5269 | Інститут людини | Логопедична корекція системних порушень мовлення (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5271 | Інститут людини | Логопедія (дизартрія, порушення голосу) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5454 | Інститут людини | Педагогіка (загальна та спеціальна): Основи психолого-педагогічних досліджень (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6133 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6139 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6144 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика (СЗДО) (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6364 | Інститут людини | Інноваційні техніки логопедичного масажу (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6573 | Інститут людини | Логопедичний практикум (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6574 | Інститут людини | Логопедія (дизартрія, порушення голосу) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6809 | Інститут людини | Переддипломна (науково-дослідна) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6866 | Інститут людини | Практика (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7233 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7234 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей із сенсорними порушеннями (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7470 | Інститут людини | Логопедична корекція системних порушень мовлення (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7679 | Інститут людини | Практика (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8243 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8252 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8253 | Інститут людини | Сучасні логопедичні технології (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8254 | Інститут людини | Логопедія (ФФНМ, ЗНМ, порушення темпо-ритмічної сторони мовлення) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8255 | Інститут людини | Практика (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8256 | Інститут людини | Практика (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8494 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8549 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8983 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9020 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей із сенсорними порушеннями (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9190 | Інститут людини | Інноваційні техніки логопедичного масажу (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9282 | Інститут людини | Логопедія (ФФНМ, ЗНМ, порушення темпо-ритмічної сторони мовлення) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9900 | Інститут людини | Курсова робота (на вибір з фахових дисциплін) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10216 | Інститут людини | Раннє втручання з основою на родинноцентрований підхід (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10525 | Інститут людини | Логопедичний практикум (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11115 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11120 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11364 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель-логопед (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11371 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель початкових класів для дітей з ТПМ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11379 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11790 | Інститут людини | Логопедія (дизартрія, порушення голосу) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11980 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11984 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (1-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12455 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12622 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології інклюзивного навчання дітей із сенсорними порушеннями (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12744 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедичні студії (5 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12753 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Фонетика та фонологія з основами аудіології (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12766 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: ранній і дошкільний вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12768 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: молодший шкільний та підлітковий вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
13601 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедичні студії (5 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13603 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Техніки логопедичного масажу (6 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13612 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія (дислалія, фонетико-фонематичне недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13623 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Фонетика та фонологія з основами аудіології (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13641 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Авторські та нетрадиційні логопедичні технології (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
655 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 30.12.2016 |
928 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,87 | 12.01.2017 |
1796 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,95 | 26.12.2018 |
2610 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 28.12.2019 |
3414 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,94 | 28.12.2020 |
4315 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,96 | 28.12.2021 |
5785 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,99 | 30.12.2022 |
6651 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,81 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)
ID | ПІБ студента | Інститут / факультет | Курс (період навчання) | Назва галузі / спеціальності | Призове місце | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
81 | Іванкевич Ірина Андріївна | Інститут людини | VI | Спеціальна освіта (за нозологіями) | III | - | 2020 |
90 | Любенко Людмила Віталіївна | Інститут людини | IV | Актуальні проблеми інклюзивної освіти | I | - | 2021 |
92 | Ковтун Марія Олегівна | Інститут людини | V | Спецальна освіта (за нозологіями) | III | - | 2021 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
44 | Донцова Уляна Вікторівна | IV | Спеціальна освіта (за нозологіями) | I | 2018 |
84 | Ковальчук Ольга Олександрівна | III | Спеціальна освіта (за нозологіями) | I | 2019 |
85 | Луценко Юлія Петрівна | III | Спеціальна освіта (за нозологіями) | I | 2019 |