Додаткові відомості
Посади: практичний психолог у Путивльській ЗОШ № 1 ім. Р. Руднєва,
практичний психолог і викладач психології у Путивльському педагогічному коледжі ім. С. В. Руднєва,
викладач у Педагогічному коледжі ГУОН КМДА при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка,
2008-2012 - викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка
2012-2014 - старший викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
2014-2019 - доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
З 2019 - доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 3 | 1 | 2024.11.22 06:03:59 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
301 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FFV-4089-2022 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/24094483 |
462 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FFV-4089-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/24094483 |
587 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FFV-4089-2022 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/24094483 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 845 | 8 | 8 | 2024.11.20 10:05:10 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 602 | 8 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
58 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 26 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Kokhanova |
Конференції (15)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10475 | Scientific Problems and Options for Their Solution | Токсична маскулінність та її трансформації в сучасному суспільстві | Bucharest, Romania | ||
10474 | Scientific Research as a Mechanism of Effective Human development | Чинники конструктивної поведінки особистості | Sofia, Bulgaria | ||
9618 | Огнев'юковські читання "Освіта - сутність часу" | Освітологічні концепти психології особистості | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8857 | XI Міжнародна науково-практична конференція | Вплив гендерних стереотипів на самореалізацію жінок | Львів, Україна | ||
8847 | III International Scientific and Practical Conference «Theoretical and practical aspects of science» | Самореалізація особистості в умовах трансформацій суспільних відносин | Prague, Czech Republic | ||
7365 | V International Conference of Mental Health Care "Mental Health: Global Challenges of XXI century" | Social workers' activities in tne field of population' mental health preservation in the XXI century | Agrigento, Italy | document.pdf | |
6596 | Modern systems of science and education in the USA, EU and post-Soviet countries 2021 | Переваги та ризики дистанційного навчання для адаптації першокурсників | USA | ||
5635 | Actual Trends of Modern Scientific Research | Вивчення життєздатності внутрішньо переміщених осіб | Munich | document.pdf | |
4314 | Public health - social, educational and psychological dimensions (Публічне здоров’я – соціальні, освітні та психологічні аспекти) | Harmonization of personality's self-regard: psychological dimension (Гармонізація самоставлення особистості: психологічний вимір) | Lublin, Poland (Люблін, Польща) | ||
4315 | Public health - social, educational and psychological dimensions | Harmonization of personality's self-regard: psychological dimension | Lublin, Poland | ||
4101 | Аксіогенез обдарованої особистості: стратегії емпіричного дослідження | Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, лабораторія психології обдарованості | ||
2570 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Соціально-психологічні особливості входження першокурсників в освітнє середовище сучасного університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1621 | Інноваційні наукові дослідження в сфері соціології, психології та політичних наук | Інформаційно-психологічна культура особистості: теоретичний аспект | м. Сладковічево, Словацька республіка | ||
317 | 'Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців' | Індивідуальний стиль діяльності педагога як фактор формування особистості майбутнього фахівця | м. Хмельницький | ||
318 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Психологічна культура особистості сучасних студентів | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
41233 | Academic Procrastination As A Challenge For Students’ Mental Health In The Context Of Distance Learning And The Virtual World During The Covid-19 Pandemic | |
41791 | Ukrainian Students’ Analysis of Abuse Treatment by Parents: Retrospective and Perspective in Virtual and Real Environments | |
40381 | Social Workers' Activities in the Field of Population' Mental Health Preservation in the XXI century |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50091 | Self-realization as a Driver of Sustainable Social Development: Balancing Individual Goals and Collective Values | |
41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
41788 | Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків | |
44426 | How teenagers view bullying: gender differences and psychological implications | |
41791 | Ukrainian Students’ Analysis of Abuse Treatment by Parents: Retrospective and Perspective in Virtual and Real Environments | |
40381 | Social Workers' Activities in the Field of Population' Mental Health Preservation in the XXI century | |
37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
24226 | Психологія захоплень сучасних підлітків | |
20351 | Віртуальне спілкування як вид ділової комунікації | |
18502 | Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище | |
13333 | Problen of integration of first-year students on educational environment | |
5563 | Individual style of professional activity: value and problem of formation |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46432 | Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку | |
41788 | Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків | |
44426 | How teenagers view bullying: gender differences and psychological implications | |
37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
27959 | Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді | |
24226 | Психологія захоплень сучасних підлітків | |
26309 | Уявлення сучасних студентів про майбутню професію | |
20351 | Віртуальне спілкування як вид ділової комунікації | |
21948 | Проблема становлення особистості в період дорослішання | |
12601 | Inquiry-based learning of future specialists on the partnership principles | |
13895 | Values and value orientations, their role in the personality development | |
2004 | Partnership as factor of socialization of the personality |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
205 | Social Workers' Activities in the Field of Population' Mental Health Preservation in the XXI century | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40381/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
50 | Уявлення сучасних студентів про майбутню професію | фахове | службова | 2018 |
410 | Як підлітки ставляться до булінгу: гендерні відмінності та психологічні наслідки | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44426/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
118 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (24)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
830 | Лідерський модуль | - | 16.11.2016 | |
893 | Модуль з ІКТ | - | 01.12.2017 | |
1016 | Фаховий модуль (стажування) | - | 06.04.2017 | |
1580 | Інше | - | 01.03.2017 | |
1796 | Дидактичний модуль | - | 01.12.2017 | |
2483 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
2702 | Інше | Інший модуль | 18.12.2018 | |
3798 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 |
3911 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
4214 | інше | Інший модуль | 31.01.2020 | |
4215 | інше | Інший модуль | 30.06.2020 | |
4216 | інше | Інший модуль | 31.08.2020 | |
5346 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5904 | Цифровий модуль | Інший модуль | 30.11.2021 | |
6014 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ №785.pdf | 25.11.2021 |
6664 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6680 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
6710 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 20.10.2022 | |
7440 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 |
7633 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.04.2023 | |
8040 | Цифровий модуль | Фаховий модуль (в Україні) | nakaz_178_04.04.2023.pdf | 04.04.2023 |
9659 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
9726 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Коханова О_m.pdf | 01.04.2024 |
10041 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
67 | “Психологія в моєму житті” | Студентський battle | Інститут суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка | 12.04.2016 | 2 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
16139 | The Hystory of Psychology: from Antiquity to the beginning of the XXth century |
Сертифіковані ЕНК (17)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
135 | Історія психології (5 курс, ПП(ДВ), з.ф.н.) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
177 | Психологія загальна (1 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Інститут людини | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
227 | Історія психології (4 курс, ПП, з.ф.н.) | Інститут людини | Бакалавр | Заочна | 2015 | 600 | 18.12.2015 | |
304 | Історія психології (3 курс) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 | |
325 | Історія психології (2 курс, П) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 | |
365 | Історія психології (1 курс, ПС, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | - |
609 | Психологія (2 курс, УМЛ, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2019 | 882 | 21.12.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
690 | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 198 | 19.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
796 | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
847 | Психологія (1 курс, МЛА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
854 | Університетські студії (1 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1089 | Психологія (2 курс, УМЛ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 785 | 25.11.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1326 | Психологія (1 курс, МЛН, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1426 | Психологія (1 курс, МЛІС, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | 23/24 н.р. |
1427 | Психологія (1 курс, МЛФ, МЛІТ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | 23/24 н.р. |
1757 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1806 | Психологія (1 курс, МЛА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (39)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
312 | Інститут людини | Історія психології (4 курс, ПП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
313 | Інститут людини | Історія психології (5 курс, ПП(ДВ), з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
398 | Інститут людини | Психологія загальна (1 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3721 | Інститут людини | Історія психології (1,2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
5187 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5188 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 3 | не враховується | 27.12.2019 |
5189 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5601 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6479 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 3 | 10 | 10.12.2020 |
6480 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7001 | Інститут людини | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7008 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7009 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7846 | Інститут людини | Психологія розвитку (1 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8273 | Інститут людини | Психологія (1 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8287 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8288 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8974 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9360 | Інститут людини | Практика (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9426 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9764 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
10195 | Інститут людини | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10624 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10986 | Факультет інформаційних технологій та управління | Навчальна (педагогічна) практика (3 курс, ІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11498 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
11738 | Інститут людини | Соціально-політичні студії (1-3 курс, ПЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12186 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12285 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12411 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12412 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12797 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12973 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, УМЛ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13085 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13213 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФІФ, ФІТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13214 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13215 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13216 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13718 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13787 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
634 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,95 | 30.12.2016 |
1185 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,82 | 12.01.2017 |
2038 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,86 | 26.12.2018 |
2711 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,76 | 28.12.2019 |
3790 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,84 | 28.12.2020 |
4906 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,81 | 28.12.2021 |
5738 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,43 | 30.12.2022 |
6617 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,87 | 30.12.2023 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва конкурсу | Рівень | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | Гушель Владислав Анатолійович | IV | Мистецтво жити разом - 2019 | Всеукраїнський рівень | 2019 | |
48 | Бурячок Єлизавета Романівна | II | Міжнародний конкурс студентських наукових робіт «Управлінські, соціальні та поведінкові науки у реалізації засад сталого розвитку» у 2022/2023 н.р. | Міжнародний рівень | 1.pdf | 2023 |
56 | Бурячок Єлизавета Романівна | III | Всеукраїнський студентський професійний творчий конкурс наукових робіт із галузі «Гендерні дослідження» | Всеукраїнський рівень | - | 2024 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
189 | Бережна Дар’я Володимирівна | V | Педагогічна та вікова психологія | I | 2022 |