Додаткові відомості
2005-2009 - Київський національний лінгвістичний університет - факультет англійської мови, спеціальність "Психологія" (бакалаврат)
2009-2011 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка - факультет психології, спеціальність "Психологія" (магістратура, диплом з відзнакою)
2011-2014 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка - факультет психології, спеціальність "Загальна психологія, історія психології" (аспірантура)
2018-2022 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії, спеціальність "Когнітивно-поведінкова психотерапія".
2019-2021 - Київський університет імені Бориса Грінченка - Інститут людини, спеціальність "Психологія" (докторантура)
З 01.08.2023 до теперішнього часу - Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ - завідувач кафедри практичної психології. Задачі: органіізація роботи кафедри. Викладання низки дисциплін, таких як «Основи психотерапії», «Лінгвістичні аспекти психологічного консультування», «Психологічна допомога і самодопомога при депресії та тривозі», «Вступ до спеціальності» та ін; участь у громадських проектах та соціально-орієнтованих заходах.
З 15.06.2022 до 14.06.2023 - Байройтський університет, м. Кульмбах (Німеччина) - гостьовий дослідник. Задачі: проведення дослідження на тему «Харчова поведінка осіб, переміщених з України у зв'язку з війною»
З 01.09.2019 до 31.07.2023 - Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ - доцент кафедри практичної психології. Задачі: викладання низки дисциплін, таких як «Психолінгвістика», «Психопрофілактика та психокорекція», «Психологія реабілітаційної діяльності», «Диференціальна психологія» та ін; участь у громадських проектах та соціально-орієнтованих заходах.
З 12.11.2019 до 01.10.2022 у - Освітній портал «Всеосвіта», м. Київ - Лектор. Задачі: проведення лекцій просвітницького та психопрофілактичного характеру для педагогів та практичних психологів закладів освіти.
З 20.06.2018 по 31.05.2019 - Giunti Psychometrics Ukraine, м. Київ - Експерт-психолог. Задачі: проведення співбесід за результатами психологічного тестування з держслужбовцями, визначення відповідності їх індивідуально-психолгічних якостей вимогам професійної діяльності, написання звітів.
З 01.09.2017 до 31.08.2019 - Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ - старший викладач кафедри практичної психології. Задачі: викладання низки дисциплін, таких як «Психолінгвістика», «Психопрофілактика та психокорекція», «Психологія реабілітаційної діяльності», «Диференціальна психологія» та ін; участь у громадських проектах та соціально-орієнтованих заходах.
З 13.01.2016 по 01.09.2017 - ДВНЗ «Київський коледж легкої промисловості», м. Київ - Практичний психолог, викладач психології. Задачі: діагностична, психокорекційна і тренінгова робота зі студентами, їх батьками та викладачами; проведення розвиваючих та просвітницьких заходів психологічної спрямованості; індивідуальне консультування; викладання курсу «Основи психології».
З 02.03.2015 до 03.08.2023 - Школа І-ІІІ ступенів №36 ім. С. П. Корольова, м. Київ - Практичний психолог. Задачі: психологічна, психокорекційна і тренінгова робота з учнями, їх батьками та вчителями; психологічний супровід впровадження експериментальних програм в освітній процес; проведення вступних кампаній.
З 15.09.2013 по 30.05.2015 - Гімназія «Київська Русь», м. Київ - Вчитель психології. Задачі: викладання ряду предметів психологічної спрямованості, зокрема: психологія спілкування, етика і психологія сімейного життя та ін.; психологічне консультування учнів, їх батьків та вчителів.
З 01.11.2011 по 01.11.2014 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ - Викладач психології (у межах навчання в аспірантурі). Задачі: проведення практичних, лабораторних і семінарських занять з курсів: «Психологія відчуття та сприймання», «Психологія емоцій і волі», «Психологія особистості», «Диференційна психологія», «Конфліктологія». Організація групової та самостійної діяльності студентів.
З 01.09.2013 до теперішнього часу - Психологічне консультування та психотерапія.
«Індивідуально-психологічні особливості сприймання літературних текстів», 2015 р.
«Онтогенез і дизонтогенез особистісного становлення підлітків», 2022 р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 6 | 1 | 2024.11.30 06:01:00 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
109 | Кафедра практичної психології | - | 3 | 0 | 2021 | - |
463 | Кафедра практичної психології | DWW-5239-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/15655649 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 58 | 4 | 0 | 2024.12.14 11:13:37 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 58 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
65 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра практичної психології | 7.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Lytvynenko |
Конференції (19)
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
37272 | Становлення особистості підлітка (онтогенетичний і дизонтогенетичний аспект) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45983 | Investigation of Ukrainian refugees’ eating behavior and psychological distress: study protocol and baseline data | |
40644 | Representation of the rules for living in personal narratives of adolescents with hearing impairments | |
39763 | Semantic Indicators of Personal Orientation in the Narratives of Adolescents with Deprivation of Verbal Development | |
30284 | Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50743 | Семантико-морфологічний склад атрибутивних висловлювань викладачів ЗВО про якість виконання професійної діяльності | |
50428 | Семантико-морфологічний склад атрибутивних висловлювань викладачів ЗВО про якість виконання професійної діяльності | |
41014 | A Conceptual Rationale for a Contemporary Unified Code of Ethics in Ukraine | |
39763 | Semantic Indicators of Personal Orientation in the Narratives of Adolescents with Deprivation of Verbal Development | |
37267 | The Influence Of Maladaptive Cognitive Schemas of Adolescents With Vision Impairments On Their Affective Sphere | |
39008 | Специфіка когнітивної сфери підлітків у контексті їх особистісного становлення | |
31315 | Взаємозв'язок когніцій та емоцій підлітків у контексті їх особистісного становлення | |
31838 | Адаптація україномовної версії Дюссельдорфського опитувальника схем для дітей | |
30162 | The Problems of Psychological Adaptation and Support of Internally Displaced First-Year Students |
Фахові видання, що затверджені МОН (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50743 | Семантико-морфологічний склад атрибутивних висловлювань викладачів ЗВО про якість виконання професійної діяльності | |
49247 | Зв’язок долаючої поведінки із залежністю як неконструктивною формою реакції на стрес | |
49248 | Психічний стан особистості в умовах дистанційної роботи | |
37559 | The Factors of Ontogenesis and Dysontogenesis of Adolescents’ Personal Formation | |
39637 | Вікова динаміка онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків | |
37265 | Психологічна типологізація підлітків з огляду на генетичний аспект їх становлення | |
39008 | Специфіка когнітивної сфери підлітків у контексті їх особистісного становлення | |
37264 | Специфіка поведінкових проявів підлітків в контексті їх особистісного становлення | |
31315 | Взаємозв'язок когніцій та емоцій підлітків у контексті їх особистісного становлення | |
31838 | Адаптація україномовної версії Дюссельдорфського опитувальника схем для дітей | |
34377 | Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків | |
34794 | Технології психопрофілактичної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків | |
30969 | Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів | |
30284 | Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків | |
27783 | Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків | |
30967 | Практичні аспекти роботи психолога із внутрішньо переміщеними студентами першого курсу | |
24188 | Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їх особистісного становлення | |
22450 | Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: задачі та вектори розвитку | |
20335 | Особливості практичної роботи з мріями студентів, які мають порушення слуху |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
6 | Investigation of Ukrainian refugees' eating behavior, food intake, and psychological distress: Study protocol and baseline data | Покликання | 2024 | 2024 | University of Bayreuth (Germany) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (5)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
104 | Учасник проекту | Ріджент Університет (США) | Дослідження постдипломної кроскультурної супервізійної програми у галузі психологічного консультування та травмотерапії | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ | проект_Ріджент.pdf | 01.09.2016-30.06.2020 |
141 | Учасник проекту | Ріджент Університет (США) | Характеристики і перспективи індивідуальної стійкості, стресу та благополуччя дорослих в Україні | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ | Наказ.PDF | 01.04.2021-31.12.2022 |
175 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
180 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
200 | Учасник проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 р. - грудень 2026 р. |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
26 | Investigation of Ukrainian refugees' eating behavior, food intake, and psychological distress: Study protocol and baseline data | https://doi.org/10.1111/aphw.12477 | Applied Psychology: Health and Well-Being | Покликання | Покликання | 2023 | 2023 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
49 | Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30284/ | 2020 |
143 | Representation of the rules for living in personal narratives of adolescents with hearing impairments | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40644/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
121 | Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30969/ | 2020 |
122 | Практичні аспекти роботи психолога із внутрішньо переміщеними студентами першого курсу | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30967/ | 2020 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (4)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
522 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту | |
526 | Університет Байрота, Німеччина | Наукове дослідження | 01.07.2022-31.05.2023 | Dr. Robert Tietze | Учасник програми | |
627 | Університет імені Адама Міцкевича (Польща) | Міжнародне стажування | 16-19.12.2023 | Kostiantyn Mazur, IRO coordinator | Учасник програми | |
744 | Häme University of Applied Sciences (HAMK) Фінляндія | Міжнародне стажування | 09.11 - 16.11.2024 | Martti Majuri, Director of Edu Research Unit | Учасник програми | CARE letter of invitation signed.pdf |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
135 | Наукове стажування | Університет Фоджа (Італія) | Індивідуальний | - | 2018 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
41 | Наукове дослідження ефективності «Постдипломної кроскультурної супервізійної програми в галузі психологічного консультування та | Повноцінне дослідження | 12.2019 | http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/6278-realizatsiia-naukovoho-doslidzhennia-efektyvnosti-postdyplomnoi-kroskulturnoi-superviziinoi-prohramy-v-haluzi-psykholohichnoho-konsultuvannia-ta-travmoterapii-v-umovakh-sotsialno-ekonomichnoi-i-politychnoi |
122 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
288 | Разова участь | 2017 | 1 |
Підвищення кваліфікації (18)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1812 | Лідерський модуль | - | 01.12.2017 | |
1997 | Інше | - | - | 28.12.2017 |
1998 | Дослідницький модуль | - | 20.12.2017 | |
2043 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 11.01.2018 | |
2308 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.06.2018 | |
2309 | Інше | Інший модуль | 08.08.2018 | |
2310 | Інше | Інший модуль | 12.09.2018 | |
2485 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
2570 | Інше | Інший модуль | 09.11.2018 | |
3039 | Інше | Інший модуль | 22.02.2019 | |
3129 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 15.05.2019 | |
3484 | ІКТ | Інший модуль | Наказ №215_01.04.19.pdf | 01.04.2019 |
3754 | Інше | Інший модуль | 29.11.2019 | |
4552 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
7207 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7973 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.02.2022 | |
8951 | Mediation and negotiation training | Інший модуль | 20.12.2023 | |
9995 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48258 | Психологічна допомога і самодопомога при депресії та тривозі |
Сертифіковані ЕНК (7)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
366 | Стратегії розвитку науки (2 курс, ПП, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | |
412 | Основи психопрофілактики і психокорекції (3 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 843 | 22.12.2018 | |
419 | Експериментальна психологія (2 курс, ПС, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 215 | 01.04.2019 | |
823 | Логопсихологія з основами спеціальної психології (2 курс, КО, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | − |
1264 | Основи психотерапії (3 курс, ПП, КП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1841 | Психологічна допомога і самодопомога при депресії та тривозі (3 курс, КП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1973 | Університетські студії (1 курс, 1р ВО, КП, ПП, СП, ПБУ, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
Використання ЕНК (13)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3650 | Інститут людини | Галузі психологічної науки: Юридична психологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3814 | Інститут людини | Патопсихологія (5 курс) | Магістр | Заочна | 8 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3956 | Інститут людини | Стратегії розвитку науки (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 11 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
5537 | Інститут людини | Практична психологія: Патопсихологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5591 | Інститут людини | Психологічна допомога та самодопомога при депресії та тривозі (3 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5930 | Інститут людини | Експериментальна психологія (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 27.12.2019 |
8218 | Інститут людини | Логопсихологія з основами спеціальної психології (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
10025 | Інститут людини | Основи психотерапії (3 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10207 | Інститут людини | Психологія стресу та посттравматичний стресовий розлад (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11452 | Інститут людини | Психологічна допомога і самодопомога при депресії та тривозі (3 курс, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12370 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Основи психотерапії (3 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13183 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Основи психотерапії (3 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13308 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1228 | Кафедра практичної психології | 4,48 | 12.01.2017 |
2072 | Кафедра практичної психології | 4,89 | 26.12.2018 |
2994 | Кафедра практичної психології | 4,87 | 28.12.2019 |
5019 | Кафедра практичної психології | 4,96 | 28.12.2021 |
5765 | Кафедра практичної психології | 5,00 | 30.12.2022 |
6637 | Кафедра практичної психології | 4,85 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
117 | Бандура Юлія Валеріївна | VI | Загальна та соціальна психологія | I | 2020 |
190 | Шафорост Аліна Вікторівна | V | Педагогічна та вікова психологія | I | 2022 |
191 | Греченко Марія Сергіївна | V | Загальна та соціальна психологія | I | 2022 |