Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, 1989 Перелік місць роботи
Із 1989 р. до 2013 р. працювала в Житомирському державному університеті імені Івана Франка, з 201З р. – доцент кафедри психології Київського університету імені Бориса Грінченка, з 2014 р. – доцент кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка, з 2022 р. – доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків Громадська активність
член спеціалізованої вченої ради К 26.133.04 Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 1 | 2025.11.27 06:06:27 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 629 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
| 450 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
| 319 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 715 | 12 | 20 | 2025.12.03 10:04:42 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 463 | 10 | 13 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 123 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 168.6 | 4 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Muzyka |
Конференції (9)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 7192 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити, освітні тренди» | Самоефективність студентів як суб'єктний ресурс професіоналізації | Київ | document.pdf | |
| 7190 | ІV Міжнародна науково-практична конференція "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Особистісно-ціннісні чинники розвитку самоефективності студентів | Київ | document.PDF | |
| 7191 | ІІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Ціннісно-мотиваційні засади і психосемантичні особливості розвитку самоефективності в освітньому просторі | Київ | document.pdf | |
| 7189 | ІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Ціннісно-мотиваційні чинники професіоналізації студентів | Київ | document.pdf | |
| 2264 | Особистісні та ситуаційні детермінанти здоров'я | Аксіопсихологічні аспекти життєстійкості обдарованої особистості | Донецький національний університет імені Василя Стуса |
|
|
| 2079 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти у вимірах розбудови суспільства сталого розвитку та міжкультурної інтеграції» | Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 2013 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Педагогічна взаємодія: ціннісно-мотиваційні аспекти | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 1638 | Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми перспективи розвитку | Педагогічна взаємодія як чинник розвитку внутрішньої мотивації навчально-професійної діяльності студентів | Бердянськ |
|
|
| 1639 | Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми | Вікова динаміка референтних стосунків музично обдарованої особистості | Київ |
|
Монографії (колективні) (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
| 35585 | Ціннісний досвід досягнень і розвиток професійної самоефективності студентів / Сучасна освіта, навчання і виховання | |
| 32882 | Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі | |
| 20317 | Ціннісна детермінація становлення обдарованої особистості | |
| 14847 | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
| 41540 | Development of e-platform for psychological online testing of gifted senior pupils and students | |
| 36509 | Психосемантичні основи професійної самоефективності студентів: стан сучасного наукового дискурсу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52250 | Peculiarities of the relationship between general and professional self-efficacy in first-year students | |
| 49441 | Взаємозв’язок психологічного добробуту і професійної самоефективності старшокласників та студентів в умовах війни | |
| 49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
| 45640 | A University as a Space of Values for Students' Professional Self-Efficacy Development | |
| 44380 | Development of assertiveness of gifted students in difficult life situations | |
| 41057 | Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л.С. Виготського | |
| 41540 | Development of e-platform for psychological online testing of gifted senior pupils and students | |
| 32877 | Адаптаційний тренінг як засіб розвитку самоефективності студентів | |
| 19033 | Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти | |
| 14847 | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52250 | Peculiarities of the relationship between general and professional self-efficacy in first-year students | |
| 49441 | Взаємозв’язок психологічного добробуту і професійної самоефективності старшокласників та студентів в умовах війни | |
| 49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
| 45640 | A University as a Space of Values for Students' Professional Self-Efficacy Development | |
| 41057 | Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л.С. Виготського | |
| 31472 | Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу | |
| 29782 | Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості | |
| 29794 | Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень | |
| 27618 | Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів | |
| 24241 | Самоефективність як чинник професіоналізації студентів | |
| 24166 | Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів | |
| 19587 | Вікові аспекти розвитку референтних стосунків осіб із ознаками музичної обдарованості | |
| 22120 | Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів | |
| 14799 | Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості | |
| 15521 | Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів | |
| 11647 | Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб’єктної активності | |
| 11643 | Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості | |
| 3597 | Особливості застосування методики «Профіль латеральної організації мозку» в роботі психолога | |
| 3528 | Мотивація досягнення у структурі творчої активності технічно обдарованих підлітків | |
| 14846 | Мотивація творчої активності у становленні технічно обдарованої особистості | |
| 3328 | Теоретичні та методологічні проблеми дослідження мотивації творчості |
Заявки на колективні гранти (10)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 758 | Онлайн-психодіагностування і саморозвиток учнів і студентів в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 756 | Психологічні ресурси життєстійкості в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 730 | Розвиток самоефективності і психологічної стійкості в умовах війни | Академія української преси | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 670 | Психологія критичного мислення | Академія української преси | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 668 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 546 | Культура академічної доброчесності | Центр культурного менеджменту за фінансування Посольства Королівства Нідерландів | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 536 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 533 | Адаптаційний тренінг для студентів-першокурсників | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 358 | The effectiveness of teacher training in Ukraine in the context of EU values and educational practices (EFFECT) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 04.12.2025 |
| 182 | Впровадження цінностей ЄС у процесі підготовки вчителів в Україні | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 04.12.2025 |
Індивідуальні гранти (10)
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 475 | Психолого-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів в умовах реалізації нових освітніх стандартів | Етап дослідження | 25.09.2025 00:00 | https://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/9538-promizhnyi-zvit-naukovoi-temy-kafedry-osvitolohii.html |
| 198 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 121 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 10.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (49)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12615 | Ефективна комунікація з військовими / ветеранами / ветеранками | Лідерський модуль |
|
19.06.2025 |
| 12552 | Навчання та супровід здобувачів вищої освіти з ООП | Лідерський модуль |
|
22.05.2025 |
| 12403 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 |
| 11803 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 |
| 11637 | Академічна доброчесність і ШІ в освіті +11536 | Дидактичний модуль |
|
18.03.2025 |
| 11536 | Український правопис у дії: основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 |
| 10190 | Захист персональних даних | Інший модуль | Музика certificate.pdf | 30.09.2024 |
| 10189 | Цифровий учитель | Інший модуль | Цифровий учитель.pdf | 31.08.2024 |
| 10114 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_april_2024.pdf | 02.05.2024 |
| 9653 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 |
| 9348 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Музика О_m.pdf | 01.04.2024 |
| 9268 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
21.03.2024 |
| 8615 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 |
| 8383 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Музика О.О..pdf | 16.11.2023 |
| 8341 | Оцінювання без знецінювання | Інший модуль | Музика О. Оцінювання без знецінювання_certificate.pdf | 30.10.2023 |
| 8281 | Школа стійкості | Інший модуль | Музика О. Школа стійкості_certificate_compressed.pdf | 19.09.2023 |
| 8279 | Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | Музика О. Вчителі 2.0_certificate_compressed.pdf | 18.09.2023 |
| 8113 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
| 7368 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 |
| 6415 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 |
| 6365 | інше | Інший модуль |
|
17.06.2022 |
| 6259 | інше | Інший модуль |
|
15.04.2022 |
| 6258 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 28.03.2022 |
| 5596 | інше | Інший модуль |
|
01.11.2021 |
| 5246 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
| 4957 | інше | Інший модуль |
|
06.02.2021 |
| 4956 | інше | Інший модуль |
|
10.02.2021 |
| 4955 | інше | Інший модуль |
|
02.02.2021 |
| 4224 | Інше | Інший модуль |
|
29.05.2020 |
| 4164 | Інше | Інший модуль |
|
21.06.2020 |
| 4011 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
05.02.2020 |
| 3983 | інше | Інший модуль |
|
07.06.2020 |
| 3915 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
| 3865 | інше | Інший модуль | Музика_ОО_Certificate.pdf | 12.04.2020 |
| 3676 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
| 3654 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
| 3092 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
25.04.2019 |
| 3024 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
27.03.2019 |
| 2503 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 05-06_18_sert_kurs.pdf | 04.09.2018 |
| 2352 | Інше | Інший модуль | Музика_О_О_Certificate.pdf | 30.09.2018 |
| 2337 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Certificate_Muzyka_O.pdf | 02.09.2018 |
| 2245 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
30.05.2018 |
| 2125 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
13.04.2018 |
| 1923 | Інше | - |
|
06.12.2017 |
| 1892 | Інше | - |
|
21.03.2012 |
| 1490 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
17.03.2017 |
| 1323 | Дослідницький модуль | - |
|
26.12.2016 |
| 941 | Модуль з ІКТ | - |
|
10.04.2017 |
| 824 | Лідерський модуль | - |
|
16.11.2016 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1245 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
| 1038 | Вікові чинники ціннісного розвитку обдарованої особистості | Науковий семінар | Київський міський будинок вчителя | 20.10.2016 | 2 |
| 1037 | Проблеми ресоціалізації випускників інтернатних закладів | Круглий стіл | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України | 28.10.2016 | 2 |
| 664 | Адаптаційний тренінг для першокурсників | Тренінг | Педагогічний інститут | 07.10.2016 | 2 |
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 88 | Проблемна група «Психогенез» | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 12 | Не зазначено | 20.05.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 7796 | Навчальна(пропедевтична) практика: методичні рекомендації |
Навчальні та методичні матеріали (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 47381 | Ціннісна підтримка професійної самоефективності музично обдарованих студентів: психолого-технологічний комплекс | |
| 19545 | Практика з додаткової спеціалізації «Практична психологія»: методичні рекомендації | |
| 19546 | Курсові роботи з педагогіки та психології: методичні рекомендації | |
| 16025 | Методичні рекомендації до програми навчальної (психолого-педагогічної) практики для студентів 2-го курсу напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» | |
| 18580 | Навчальна та виробнича практика з психології: методичні рекомендації | |
| 7796 | Навчальна(пропедевтична) практика: методичні рекомендації | |
| 2853 | Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Загальна психологія” | |
| 2806 | Особливості рефлексії здібностей технічно обдарованих підлітків |
Сертифіковані ЕНК (27)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2267 | Педагогіка та психологія (2 курс, 1р ВО, ХОР, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 693 | 03.11.2025 00:00 | – |
| 2132 | Педагогіка та психологія (2 курс, 1р ВО, АМ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 2131 | Педагогіка і психологія вищої школи (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 2094 | Психологічні ресурси особистості у складних життєвих умовах (2 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
| 1801 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1579 | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1474 | Психологія (2 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1452 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1297 | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1196 | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1195 | Психологія (1 курс, ІВО, ІВФ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1130 | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 23/24 н.р. |
| 973 | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | − |
| 899 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 898 | Психологія (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 756 | Психологія: Педагогічна психологія (1 курс, ПМПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2020 | 282 | 26.05.2020 03:00 | |
| 740 | Психологія: Інтеракційна психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2020 | 251 | 12.05.2020 03:00 | |
| 694 | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 02:00 | |
| 655 | Психологія: Психологія розвитку дитини (5 курс, ПМДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 02:00 | |
| 559 | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 768 | 11.11.2019 02:00 | |
| 558 | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 02:00 | |
| 397 | Психологія (2 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 736 | 13.11.2018 00:00 | |
| 388 | Психологія (2 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 00:00 | |
| 387 | Психологія (1 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 00:00 | |
| 347 | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 846 | 28.12.2017 00:00 | - |
| 308 | Психологія (1 курс, ХКСб) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 00:00 | |
| 186 | Загальна психологія (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 |
Використання ЕНК (50)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14866 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14759 | Факультет педагогічної освіти | Практика навчальна педагогічна (1-2 курс, 1р ВО, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14738 | Факультет педагогічної освіти | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14714 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14712 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (2 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14629 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Магістр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14557 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14444 | Факультет педагогічної освіти | Практика виробнича (навчально-методична) (4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14436 | Факультет педагогічної освіти | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | 15 | 31.12.2024 |
| 14032 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 15 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 14011 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
| 13963 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ІВО, ІВФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
| 13827 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
| 13768 | Факультет педагогічної освіти | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
| 13754 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
| 13752 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (2 курс, ХР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
| 13682 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
| 13607 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
| 12974 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
| 12952 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
| 12892 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
| 12838 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
| 12789 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
| 12749 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2022 |
| 12189 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
| 12170 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
| 12119 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
| 11737 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, денна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11736 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11684 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11469 | Педагогічний інститут | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
| 11420 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10439 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9432 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
| 9348 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
| 9146 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9145 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 8900 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
| 8746 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
| 8737 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
| 8734 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
| 8733 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
| 8731 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
| 8231 | Педагогічний інститут | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
| 8201 | Педагогічний інститут | Психологія: Педагогічна психологія (1 курс, ПМПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
| 8191 | Педагогічний інститут | Психологія: Інтеракційна психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
| 8169 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
| 7629 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
| 7627 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
| 5625 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7507 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,99 | 31.12.2024 |
| 6577 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,63 | 30.12.2023 |
| 5702 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,82 | 30.12.2022 |
| 4349 | Кафедра педагогіки та психології | 4,70 | 28.12.2021 |
| 3912 | Кафедра педагогіки та психології | 4,83 | 28.12.2020 |
| 2712 | Кафедра педагогіки та психології | 4,82 | 28.12.2019 |
| 2134 | Кафедра педагогіки та психології | 4,96 | 27.12.2018 |
| 1300 | Кафедра педагогіки та психології | 4,77 | 12.01.2017 |
| 631 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 30.12.2016 |
Підготовка переможців Міжнародних наукових конкурсів, олімпіад з навчальних дисциплін, спеціальностей (1)
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (7)
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 93 | Виливченко Ілона Вікторівна | II | Гендерні дослідження | I | 04.12.2025 |
| 5 | Повисок Альона Анатоліївна | VI | Дошкільна освіта | I | 04.12.2025 |