Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, 1989 Перелік місць роботи
Із 1989 р. до 2013 р. працювала в Житомирському державному університеті імені Івана Франка, з 201З р. – доцент кафедри психології Київського університету імені Бориса Грінченка, з 2014 р. – доцент кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка, з 2022 р. – доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків Громадська активність
член спеціалізованої вченої ради К 26.133.04 Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 1 | 1 | 2024.11.30 06:04:11 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
319 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
450 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
629 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 593 | 11 | 15 | 2024.12.22 10:14:35 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 383 | 9 | 7 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
123 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 146 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Muzyka |
Конференції (9)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
7192 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити, освітні тренди» | Самоефективність студентів як суб'єктний ресурс професіоналізації | Київ | document.pdf | |
7190 | ІV Міжнародна науково-практична конференція "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Особистісно-ціннісні чинники розвитку самоефективності студентів | Київ | document.PDF | |
7191 | ІІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Ціннісно-мотиваційні засади і психосемантичні особливості розвитку самоефективності в освітньому просторі | Київ | document.pdf | |
7189 | ІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Ціннісно-мотиваційні чинники професіоналізації студентів | Київ | document.pdf | |
2264 | Особистісні та ситуаційні детермінанти здоров'я | Аксіопсихологічні аспекти життєстійкості обдарованої особистості | Донецький національний університет імені Василя Стуса | ||
2079 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти у вимірах розбудови суспільства сталого розвитку та міжкультурної інтеграції» | Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2013 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Педагогічна взаємодія: ціннісно-мотиваційні аспекти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1638 | Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми перспективи розвитку | Педагогічна взаємодія як чинник розвитку внутрішньої мотивації навчально-професійної діяльності студентів | Бердянськ | ||
1639 | Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми | Вікова динаміка референтних стосунків музично обдарованої особистості | Київ |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
35585 | Ціннісний досвід досягнень і розвиток професійної самоефективності студентів / Сучасна освіта, навчання і виховання | |
32882 | Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі | |
20317 | Ціннісна детермінація становлення обдарованої особистості | |
14847 | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
41540 | Development of e-platform for psychological online testing of gifted senior pupils and students | |
36509 | Психосемантичні основи професійної самоефективності студентів: стан сучасного наукового дискурсу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49441 | Взаємозв’язок психологічного добробуту і професійної самоефективності старшокласників та студентів в умовах війни | |
49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
45640 | A University as a Space of Values for Students' Professional Self-Efficacy Development | |
44380 | Development of assertiveness of gifted students in difficult life situations | |
41057 | Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л.С. Виготського | |
41540 | Development of e-platform for psychological online testing of gifted senior pupils and students | |
32877 | Адаптаційний тренінг як засіб розвитку самоефективності студентів | |
19033 | Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти | |
14847 | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень |
Фахові видання, що затверджені МОН (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49441 | Взаємозв’язок психологічного добробуту і професійної самоефективності старшокласників та студентів в умовах війни | |
49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
45640 | A University as a Space of Values for Students' Professional Self-Efficacy Development | |
41057 | Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л.С. Виготського | |
31472 | Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу | |
29782 | Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості | |
29794 | Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень | |
27618 | Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів | |
24241 | Самоефективність як чинник професіоналізації студентів | |
24166 | Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів | |
19587 | Вікові аспекти розвитку референтних стосунків осіб із ознаками музичної обдарованості | |
22120 | Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів | |
14799 | Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості | |
15521 | Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів | |
11647 | Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб’єктної активності | |
11643 | Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості | |
3597 | Особливості застосування методики «Профіль латеральної організації мозку» в роботі психолога | |
3528 | Мотивація досягнення у структурі творчої активності технічно обдарованих підлітків | |
14846 | Мотивація творчої активності у становленні технічно обдарованої особистості | |
3328 | Теоретичні та методологічні проблеми дослідження мотивації творчості |
Заявки на колективні гранти (10)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
182 | Впровадження цінностей ЄС у процесі підготовки вчителів в Україні | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
358 | The effectiveness of teacher training in Ukraine in the context of EU values and educational practices (EFFECT) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
533 | Адаптаційний тренінг для студентів-першокурсників | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
536 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
546 | Культура академічної доброчесності | Центр культурного менеджменту за фінансування Посольства Королівства Нідерландів | Коллективний | - | 2021 |
668 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
670 | Психологія критичного мислення | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
730 | Розвиток самоефективності і психологічної стійкості в умовах війни | Академія української преси | Коллективний | - | 2023 |
756 | Психологічні ресурси життєстійкості в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 2023 |
758 | Онлайн-психодіагностування і саморозвиток учнів і студентів в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (9)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
26 | Mutual support and development of self-efficacy | Culture of Solidarity Fund | Подано | Документ відсутній | 2020 |
27 | Sources of student self-efficacy | Culture of Solidarity Fund | Подано | Документ відсутній | 2020 |
31 | Психологія діалогу | Konrad-Adenauer-Stiftung | Подано | Документ відсутній | 2020 |
76 | Вектори української психології | Американська фундація «Я розмовляю українською» | Подано | Документ відсутній | 2021 |
77 | Психологія мови | Американська фундація «Я розмовляю українською» | Подано | Документ відсутній | 2021 |
78 | Resource Center for Gifted Students (RESOURCE) | European Endowment for Democracy (ЕЕD) | Подано | Документ відсутній | 2021 |
148 | Тhe war changed my life | Institut für die Wissenschaften vom Menschen (IWM) | Подано | Документ відсутній | 2022 |
329 | Психологія асертивності і самоефективності | Litosvita | Подано | Документ відсутній | 2024 |
330 | Розвиток асертивності обдарованих студентів у складних життєвих ситуаціях | Litosvita | Виграно | Документ відсутній | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
198 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
121 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 10.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (43)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
824 | Лідерський модуль | - | 16.11.2016 | |
941 | Модуль з ІКТ | - | 10.04.2017 | |
1323 | Дослідницький модуль | - | 26.12.2016 | |
1490 | Фаховий модуль (стажування) | - | 17.03.2017 | |
1892 | Інше | - | 21.03.2012 | |
1923 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2125 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 13.04.2018 | |
2245 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
2337 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Certificate_Muzyka_O.pdf | 02.09.2018 |
2352 | Інше | Інший модуль | Музика_О_О_Certificate.pdf | 30.09.2018 |
2503 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 05-06_18_sert_kurs.pdf | 04.09.2018 |
3024 | Лідерський модуль | Інший модуль | 27.03.2019 | |
3092 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 25.04.2019 | |
3654 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
3676 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3865 | інше | Інший модуль | Музика_ОО_Certificate.pdf | 12.04.2020 |
3915 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
3983 | інше | Інший модуль | 07.06.2020 | |
4011 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 05.02.2020 | |
4164 | Інше | Інший модуль | 21.06.2020 | |
4224 | Інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4955 | інше | Інший модуль | 02.02.2021 | |
4956 | інше | Інший модуль | 10.02.2021 | |
4957 | інше | Інший модуль | 06.02.2021 | |
5246 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
5596 | інше | Інший модуль | 01.11.2021 | |
6258 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 28.03.2022 |
6259 | інше | Інший модуль | 15.04.2022 | |
6365 | інше | Інший модуль | 17.06.2022 | |
6415 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7368 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 |
8113 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
8279 | Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | Музика О. Вчителі 2.0_certificate_compressed.pdf | 18.09.2023 |
8281 | Школа стійкості | Інший модуль | Музика О. Школа стійкості_certificate_compressed.pdf | 19.09.2023 |
8341 | Оцінювання без знецінювання | Інший модуль | Музика О. Оцінювання без знецінювання_certificate.pdf | 30.10.2023 |
8383 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Музика О.О..pdf | 16.11.2023 |
8615 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 |
9268 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль | 21.03.2024 | |
9348 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Музика О_m.pdf | 01.04.2024 |
9653 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10114 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_april_2024.pdf | 02.05.2024 |
10189 | Цифровий учитель | Інший модуль | Цифровий учитель.pdf | 31.08.2024 |
10190 | Захист персональних даних | Інший модуль | Музика certificate.pdf | 30.09.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
664 | Адаптаційний тренінг для першокурсників | Тренінг | Педагогічний інститут | 07.10.2016 | 2 |
1037 | Проблеми ресоціалізації випускників інтернатних закладів | Круглий стіл | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України | 28.10.2016 | 2 |
1038 | Вікові чинники ціннісного розвитку обдарованої особистості | Науковий семінар | Київський міський будинок вчителя | 20.10.2016 | 2 |
1245 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
88 | Проблемна група «Психогенез» | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 12 | Не зазначено | 20.05.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
7796 | Навчальна(пропедевтична) практика: методичні рекомендації |
Навчальні та методичні матеріали (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47381 | Ціннісна підтримка професійної самоефективності музично обдарованих студентів: психолого-технологічний комплекс | |
19545 | Практика з додаткової спеціалізації «Практична психологія»: методичні рекомендації | |
19546 | Курсові роботи з педагогіки та психології: методичні рекомендації | |
16025 | Методичні рекомендації до програми навчальної (психолого-педагогічної) практики для студентів 2-го курсу напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» | |
18580 | Навчальна та виробнича практика з психології: методичні рекомендації | |
7796 | Навчальна(пропедевтична) практика: методичні рекомендації | |
2853 | Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Загальна психологія” | |
2806 | Особливості рефлексії здібностей технічно обдарованих підлітків |
Сертифіковані ЕНК (23)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
186 | Загальна психологія (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
308 | Психологія (1 курс, ХКСб) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 | |
347 | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 846 | 28.12.2017 | - |
387 | Психологія (1 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 | |
388 | Психологія (2 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 | |
397 | Психологія (2 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 736 | 13.11.2018 | |
558 | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
559 | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 768 | 11.11.2019 | |
655 | Психологія: Психологія розвитку дитини (5 курс, ПМДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | |
694 | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 | |
740 | Психологія: Інтеракційна психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2020 | 251 | 12.05.2020 | |
756 | Психологія: Педагогічна психологія (1 курс, ПМПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2020 | 282 | 26.05.2020 | |
898 | Психологія (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
899 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
973 | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | − |
1130 | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р. |
1195 | Психологія (1 курс, ІВО, ІВФ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1196 | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1297 | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1452 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1474 | Психологія (2 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1579 | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | − |
1801 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (65)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
343 | Інститут людини | Загальна психологія (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
403 | Інститут людини | Психологія загальна та вікова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
585 | Педагогічний інститут | Вікова психологія (3 курс, ПО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
586 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ОМб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
587 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
588 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ХКСб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
589 | Педагогічний інститут | Психологія загальна та вікова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
590 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
591 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (6 курс, ММ(СС), денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
592 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (6 курс, ММ(СС), заочна) | Магістр | Заочна | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
593 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
594 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
595 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
596 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
597 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
722 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ(СС), денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3824 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3880 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3886 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс) | Бакалавр | Заочна | 12 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3905 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс) | Бакалавр | Заочна | 7 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5462 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5463 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5464 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), заочна) | Магістр | Заочна | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5594 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5598 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5603 | Педагогічний інститут | Психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5604 | Педагогічний інститут | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5625 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
7627 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7629 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8169 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
8191 | Педагогічний інститут | Психологія: Інтеракційна психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8201 | Педагогічний інститут | Психологія: Педагогічна психологія (1 курс, ПМПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8231 | Педагогічний інститут | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8731 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8733 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8734 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8737 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8746 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8900 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9145 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9146 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9348 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
9432 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10439 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11420 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11469 | Педагогічний інститут | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11684 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11736 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11737 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, денна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12119 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12170 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12189 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12749 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2022 |
12789 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12838 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12892 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
12952 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
12974 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13607 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13682 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13752 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (2 курс, ХР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13754 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13768 | Факультет педагогічної освіти | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13827 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
631 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 30.12.2016 |
1300 | Кафедра педагогіки та психології | 4,77 | 12.01.2017 |
2134 | Кафедра педагогіки та психології | 4,96 | 27.12.2018 |
2712 | Кафедра педагогіки та психології | 4,82 | 28.12.2019 |
3912 | Кафедра педагогіки та психології | 4,83 | 28.12.2020 |
4349 | Кафедра педагогіки та психології | 4,70 | 28.12.2021 |
5702 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,82 | 30.12.2022 |
6577 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,63 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Міжнародних наукових конкурсів, олімпіад з навчальних дисциплін, спеціальностей (1)
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (7)
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
5 | Повисок Альона Анатоліївна | VI | Дошкільна освіта | I | 2017 |
93 | Виливченко Ілона Вікторівна | II | Гендерні дослідження | I | 2019 |