Додаткові відомості
1. Переяслав-Хмельницький державний педагогічний
університет імені Григорія Сковороди, 2003 р. (спеціальність:
«Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література»,
кваліфікація: вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури та
українознавства).
2. Переяслав-Хмельницький державний педагогічний
університет імені Григорія Сковороди, 2007 р. (аспірантура).
3. Київський університет імені Бориса Грінченка,
2018 р. (докторантура).
4. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний
педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018 р.
(спеціальність: 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування), професійна кваліфікація: магістр з професійної освіти, викладач ЗВО з професійної освіти (сфера обслуговування), менеджер у сфері обслуговування).
5. ДЗ «Південноукраїнський національний
педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», 2018 р.
(спеціальність: 035 Філологія).
1. ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія
Сковороди», викладач кафедри української лінгвістики і методики навчання,
2006−2012 рр.
2. ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія
Сковороди», доцент кафедри української лінгвістики і методики навчання, заступник
декана філологічного факультету, 2012−2018 рр.
3. Київський
університет імені Бориса Грінченка, професор кафедри української мови Інституту
філології, 2018 р. …
1. Дисертація
на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова): «Система
роботи над переказами різних типів і стилів мовлення в 5-7 класах
загальноосвітньої школи».
2. Дисертація
на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова): «Методика навчання лінгвістики тексту майбутніх учителів української
мови і літератури на засадах компетентнісного підходу».
Член громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян» (https://www.iesfukr.org/members?search=%D0%9E%D0%B2%D1%81%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE);
Член громадської організації "Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури".
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 12 | 2 | 2024.11.25 06:01:37 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
113 | Кафедра української мови | - | 1 | 0 | 2021 | - |
521 | Кафедра української мови | JKJ-5350-2023 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/JKJ-5350-2023 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 362 | 10 | 10 | 2024.12.22 11:35:14 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 235 | 8 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
263 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української мови | 38 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla_Ovsiienko |
Конференції (36)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11216 | Всеукраїнська наукова конференція (XVII щорічні Грінченківські читання) "Топоси долі родини Грінченків" | "Фемінітиви у творах Бориса Грінченка" | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київ, Україна | document.pdf | |
11187 | VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Теоретична і дидактична філологія: надбання, проблеми, перспективи розвитку» | «Квест як складник гейміфікованого навчання здобувачів української мови у фаховому комунікативному просторі» | Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Переяслав, Україна | document.pdf | |
10988 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція з міжнародною участю "Моделі мовного простору України і Європи" | "Мовна освіта в умовах війни: реалії, виклики, перспективи" | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Україна | document.pdf | |
10989 | ІХ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Актуальні проблеми літературознавства і мовознавства" | "Мобільні технології (як складник smart-технологій) на заняттях із мовознавчих дисциплін" | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Україна | document.pdf | |
9682 | "Слово вчителя (на пошанування Людмили Кожуховської)" | "Smart-технології у процесі формування мовно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя української" | м. Переяслав, Україна | document.pdf | |
9419 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Мова і війна» | «Військова лексика в міжособистісному спілкуванні молоді» | м. Черкаси, Україна, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | ||
9417 | Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології» | «Вебінар як важливий складник дистанційного навчання в умовах військового стану» | м. Запоріжжя, Україна, Класичний приватний університет | document.pdf | |
9418 | Міжнародний науковий форум «Лінгвофілософський підхід до мови: основні напрями і парадигми» (Огнев'юківські читання «Освіта — сутність часу») | «Лінгвофілософський підхід до вивчення тексту» | м. Київ, Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8691 | Міжнародна науково-практична конференція «Пріоритетні напрями філологічних, лінгводидактичних і соціальнокомунікаційних досліджень» | «Формування культури мислення та спілкування майбутніх фахівців з аналітики суспільних процесів: проблеми й перспективи» | м. Херсон, Україна | document.pdf | |
8388 | V Міжнародна науково-практична конференція «Міжкультурна комунікація і перекладознавство: точки дотику та перспективи розвитку» | "Ономасіологійний і семасіологійний зміст поняття «переклад термінів»" | м. Переяслав, Україна, Університет Григорія Сковороди в Переяславі | document.pdf | |
8390 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Мистецька освіта у міждисциплінарному вимірі» | "Вплив мистецтва на формування ключових компетентностей майбутнього" | м. Харків, Україна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | document.pdf | |
8391 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук та історії медицини» | "Основні засоби формування культури мислення та спілкування майбутніх фахівців з аналітики суспільних процесів" | м. Чернівці, Україна, Буковинський державний медичний університет | document.pdf | |
8393 | The III International Research and Practical Internet Conference "Development strategiest for modern education and science" | "Термінологія: розмежування визначень" | Žďár nad Sázavou, Czech Republik | ||
8386 | The III International Scientific and Practical Conference «Society and science. Problems and prospects» | "Методи вивчення термінів і терміносистем" | London, England | ||
8389 | The I International Science Conference «The latest problems of modern science and practice» | "Емоційний інтелект та його вплив на формування фахової компетентності майбутнього журналіста" | Boston, USA | ||
7772 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція "Український світ Бориса Грінченка" | "Методичні аспекти навчання культури мовлення студентів у науковій спадщині Бориса Грінченка" | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7771 | "Актуальні проблеми літературознавства і мовознавства" | "Вплив соціуму на сучасного комуніканта" | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6999 | "Умови економічного зростання в країнах з ринковою економікою" | "Лідерство служіння як основна риса особистості в умовах сталого розвитку держави й суспільства" | Університет імені Григорія Сковороди в Переяславі | document.pdf | |
7001 | "FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCH IN THE MODERN WORLD" | "Основні підходи до навчання української мови здобувачів-іномовців" | Бостон, США | ||
7000 | "THE WORLD OF SCIENCE AND INNOVATION" | "Актуальні проблеми інформатизації освітнього процесу в ЗВО" | Лондон, Великобритания | ||
6998 | "Передові технології реалізації освітніх ініціатив" | Дуальна система освіти як основа підготовки висококваліфікованого фахівця в сучасних ЗВО України | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" | document.pdf | |
6402 | IBIMA International Conference | “Formation of the virtual educational environment of the University in the conditions of education informatization” | Spain, Granada | document.pdf | |
5528 | "Філософсько-світоглядні та культурологічні контексти неперервної освіти" | "Якісна освіта як основний індикатор сталого розвитку держави й суспільства" | м. Дніпро, КЗВО "Дніпровська академія неперервної освіти" ДОР" | document.tif | |
5529 | "Умови економічного зростання в країнах з ринковою економікою" | «Потенційні можливості електронного курсу «Культура усного й писемного мовлення» ефективно формувати творчу ініціативу здобувачів вищої освіти» | м. Переяслав, Університет імені Григорія Сковороди в Переясаві | document.pdf | |
5530 | "Забезпечення якості вищої освіти в країнах Європейського Союзу" | "Підготовка майбутніх учителів української мови і літератури в контексті інформатизації як наскрізної тенденції у розвитку вищої освіти" | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5533 | "Features of the Educational Process Organization in EU Countries" | «The main factors of the impact on the formation of the communicative competence of the students in Hungary in the conditions of multilingualism» | Poland, Opole | document.tif | |
5532 | "Role of science and education in sustainable development" | "Quality education and science as a basic component of ensuring the state sustainable development" | Poland, Katowice | document.pdf | |
6086 | Science and society | Text as the basis for culturological approach in teaching Ukrainian as a foreign language at modern institutions of higher education | Namur, Belgium | document.pdf | |
5531 | "Лексико-граматична система української мови в комунікативному вимірі" | "Текст у комунікативному вимірі" | м. Острог, Національний університет "Острозька академія" | document.pdf | |
6085 | Research and Innovation | The influence of general European trends on a multilingual studying in Germany | New York, USA | document.pdf | |
5527 | "Філологія: сучасний погляд на вивчення актуальних проблем" | "Основні причини різновекторного потрактування поняття "текст" у сучасних лінгвістичних дослідженнях" | м. Запоріжжя, Класичний приватний університет | document.tif | |
5526 | "Теорія та практика сучасної науки та освіти" | "Індивідуальні освітні траєкторії як основні складники процесу динамічного розвитку системи освіти в Україні" | м. Дніпро, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара | document.tif | |
5525 | "Концептуальні засади компетентнісного навчання української мови" | "Освітні досягнення студентів-філологів у контексті компетентнісного підходу" | м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України | document.tif | |
3982 | Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії та перспективи | Текстова основа формування культуромовної компетентності майбутніх журналістів | м. Херсон, Україна | ||
3980 | Теоретична і дидактична філологія: надбання, проблеми, перспективи розвитку | Ігрові технології як ефективний засіб формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
3979 | Science and education: trends and prospects | The main problems in teaching linguistics students on the basis of competency-based approach | New York, USA |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47103 | Development of Multicultural Education: Tasks, Tools and Project Solutions | |
36916 | Модель веб-орієнтованого навчального курсу в системі освіти з підприємництва | |
29691 | Entrepreneurship Education of Future Travel Managers | |
33152 | Tools for Electronic Language Pedagogy in the Training System of a Future Primary School Teacher | |
29837 | Моделі корпоративної культури в Сполучених Штатах Америки |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
42147 | Polyfunctionality of the term in modern terminology | |
42146 | The formal structure of a term and its components | |
42145 | The content structure of a term and its components | |
42144 | Term as a component of various term systems | |
37014 | Formative assessment as an effective tool for teaching the culture of Ukrainian oral and written speech to students | |
37874 | Individual learning of students of various specialties at the lessons in culture of oral and written professional speech | |
37013 | Training future teachers of the Ukrainian language and literature within the framework of informatization as the comprehensive tendency in development of higher education | |
33113 | Practice-oriented exercises and tasks system for studying ukrainian as a foreign language in higher education institutions | |
33106 | Technology of teaching ukrainian as a foreign language in Ukrainian higher education institutions | |
33133 | Text as the basis for culturological approach in teaching ukrainian as a foreign language at modern institutions of higher education | |
33134 | The influence of general European trends on a multilingual studying in Germany | |
29691 | Entrepreneurship Education of Future Travel Managers |
Фахові видання, що затверджені МОН (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50602 | Technologies of virtual and augmented reality in teaching the curriculum «Ukaine language in the modern communicative space» to higher education acquires | |
49535 | Interactive cloud technologies and services during mixed teaching of the ukrainian language professional guidance of humanitarian education students | |
49580 | Academic integrity in the context of educational lobalization: challenges and opportunities for sustainable development | |
49564 | Gamification of the educational process students and cadets of institutions of higher education | |
49513 | Smart technologies in teaching the ukrainian language to students of general secondary and higher education | |
45834 | A model for forming the rhetorical competence of high school students | |
45739 | Main aspects of the rhetorization process of language education | |
45740 | Psychological preconditions and pedagogical principles of forming the rhetorical competence of high school students | |
49036 | Smart technologies in the process of training a modern philologist | |
42147 | Polyfunctionality of the term in modern terminology | |
42146 | The formal structure of a term and its components | |
42145 | The content structure of a term and its components | |
42144 | Term as a component of various term systems | |
37014 | Formative assessment as an effective tool for teaching the culture of Ukrainian oral and written speech to students | |
37874 | Individual learning of students of various specialties at the lessons in culture of oral and written professional speech | |
37013 | Training future teachers of the Ukrainian language and literature within the framework of informatization as the comprehensive tendency in development of higher education | |
33113 | Practice-oriented exercises and tasks system for studying ukrainian as a foreign language in higher education institutions | |
33106 | Technology of teaching ukrainian as a foreign language in Ukrainian higher education institutions | |
33091 | Формування українськомовної комунікативної компетентності студентів-іноземців на засадах студентоцентрованого підходу (у процесі навчання української мови як іноземної) | |
33197 | Linguodidactic principles of teaching linguistics to the text of future teachers of the Ukrainian language and literature on a competent basis |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
45 | Entrepreneurship Education of Future Travel Managers | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29691/ | 2020 |
66 | Tools for Electronic Language Pedagogy in the Training System of a Future Primary School Teacher | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/33152/ | 2020 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
530 | Smart-технології у процесі підготовки сучасного філолога | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49036/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (29)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2526 | Лідерський модуль | Інший модуль | 01.11.2018 | |
2562 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 23.10.2018 | |
2604 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 27.10.2018 | |
3079 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 25.04.2019 | |
4252 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 09.07.2020 | |
4282 | Інше | Інший модуль | 28.09.2020 | |
4362 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 05.11.2020 | |
4688 | Цифровий модуль | Інший модуль | 27.11.2020 | |
4706 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.12.2020 | |
5410 | інше | Інший модуль | 07.04.2021 | |
5411 | інше | Інший модуль | 08.04.2021 | |
5412 | інше | Інший модуль | 18.06.2021 | |
5413 | інше | Інший модуль | 13.07.2021 | |
5414 | інше | Інший модуль | 14.07.2021 | |
6417 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6479 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6538 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6794 | інше | Інший модуль | 27.01.2022 | |
6795 | інше | Інший модуль | 10.11.2022 | |
8256 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
9272 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль | 21.03.2024 | |
9593 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9700 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
9716 | Командна взаємодія як основа освітнього лідерства в Університеті | Лідерський модуль | 15.04.2024 | |
10052 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
10053 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
10334 | Школа експертів освітнього контенту | Інший модуль | Сертифікат_Школи експертів.pdf | 08.12.2024 |
10424 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 18.08.2024 |
10887 | За витягом ВР | Дослідницький модуль | 17.12.2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (18)
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1540 | Українська мова у професійному спілкуванні (1-3 курс, МЖ, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1628 | Культура мислення та спілкування (1 курс, ФІЛ, денна) | Факультет суспільно-гуманітарних наук | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1763 | Таємниці успішної комунікації (2 курс, КВД, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
Використання ЕНК (7)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7448 | Інститут філології | Культура мислення та спілкування: Культура усного і писемного мовлення (українська мова) (1 курс, ФІЛОС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8001 | Історико-філософський факультет | Українські студії (1 курс, ФІФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8832 | Інститут філології | Українська мова у професійному спілкуванні (1-3 курс, ЖУР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9896 | Історико-філософський факультет | Культура мислення та спілкування (1 курс, ФІЛОС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10575 | Інститут філології | Українська мова у професійному спілкуванні (1-3 курс, ЖУР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
13138 | Факультет суспільно-гуманітарних наук | Культура мислення та спілкування (1 курс, ФІЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13505 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Українська мова у професійному спілкуванні (1-3 курс, МЖ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2149 | Кафедра української мови | 4,56 | 27.12.2018 |
2803 | Кафедра української мови | 4,40 | 28.12.2019 |
3933 | Кафедра української мови | 4,40 | 28.12.2020 |
4410 | Кафедра української мови | 4,34 | 28.12.2021 |
6037 | Кафедра української мови | 4,55 | 30.12.2022 |
6914 | Кафедра української мови | 4,42 | 30.12.2023 |