Додаткові відомості
вересень 1997 - грудень 2007 року - викладач психолого-педагогічних дисциплін Педагогічного коледжу при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка;
січень 2008 - серпень 2008 - викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Київського міського університету ім. Б.Д. Грінченка;
вересень 2008 - лютий 2014 - старший викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
березень 2014 - доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
вересень 2023 - професор кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук "Психологічні особливості формування самооцінки майбутніх учителів в умовах криз професійного навчання", 2012 рік
дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук "Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму", 2019 рік
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
300 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | DYP-2804-2022 | 7 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/16093206; https://www.webofscience.com/wos/author/record/16189542 |
472 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | JQW-2648-2023 | 12 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/52275371; https://www.webofscience.com/wos/author/record/16189542 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 1288 | 13 | 19 | 2024.12.17 10:04:26 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 927 | 9 | 9 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
82 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 31.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olesia_Stoliarchuk |
Конференції (8)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11133 | Соціально-психологічна підтримка особистості в умовах суспільних трансформацій | Самореалізація українців в умовах війни: здобутки та виклики | Київ | document.pdf | |
8019 | Київські філософські студії-2022 | Етико-психологічні чинники агресії українців в умовах війни | м. Київ | document.pdf | |
8088 | Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми | Навчально-професійна діяльність студентів в умовах війни: мотиваційні виклики | Київ | document.pdf | |
6904 | ECOPSYCON-2021 "Паростки майбутнього у парадоксах буденності | Переваги та ризики особистісного зростання в умовах соціальної невизначеності | Київ | ||
6622 | Problems of practical application of innovations, methodology and experience | Проблема розвитку тривожно-депресивних станів у молоді в умовах карантинних обмежень | Lisbon, Portugal | ||
6611 | Проблеми саморозвитку особистості в сучасному суспільстві | Саморозвиток сучасного викладача: переваги та ризики | м. Харків, НЮУ ім. Ярослава Мудрого | ||
748 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Когнітивні та емоційно-поведінкові фактори повноцінного функціонування людини: культурно-історичний підхід' | Роль самосвідомості майбутнього фахівця у формуванні його професійного універсуму | Україна, Харків | ||
747 | Значимість психології в сучасному суспільстві | Суб'єктність особистості студента як умова формування його професійного універсуму | Одеса |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
24038 | Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49129 | Interaction of Digital Trends and Sustainable Development: The role of Contemporary Art | |
48547 | Self-Development as a Vector of Sustainable Development of Society: The Perspective of Ukrainian Students | |
46246 | Bridging Education and Sustainable Development: Assessing Future Psychologists’ Perspectives | |
45602 | Vocation: Theory and Practice | |
45016 | Scientist and teacher – two facets of being a lecturer of high school in a postmodern world | |
41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
42196 | Money phenomenon as a value-based self-identification: speech semantics, communicative culture, philosophical meanings | |
42550 | Real and Virtual Space of Life Activities of Ukrainian Adolescents in War Conditions | |
41233 | Academic Procrastination As A Challenge For Students’ Mental Health In The Context Of Distance Learning And The Virtual World During The Covid-19 Pandemic | |
41791 | Ukrainian Students’ Analysis of Abuse Treatment by Parents: Retrospective and Perspective in Virtual and Real Environments | |
41434 | Value Semantics of Multivector Behavior of Virtual Communities as a Psycho-Potential Hazard to Spiritual Foundations, Information Culture, and National Security | |
40224 | Value Complexity of Virtual Communities and Information Security in the Postmodern World: Semantic Focus and Language Innovations |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (29)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50091 | Self-realization as a Driver of Sustainable Social Development: Balancing Individual Goals and Collective Values | |
49575 | Використання штучного інтелекту у професійному навчанні майбутніх психологів | |
49128 | Реалізація ідей сталого розвитку суспільства у баченні Майбутніх психологів | |
46541 | Психологічне благополуччя внутрішньо переміщених підлітків | |
45744 | Проблема адаптації сучасних підлітків до умов шкільного навчання | |
45052 | Конструктивна поведінка особистості в контексті проблеми психічного та психологічного здоров'я | |
45039 | Особливості переживання кризи батьківства в ситуації передчасного народження дитини | |
45737 | Зміст і детермінанти переживання студентською молоддю кризи втрати почуття безпеки | |
42412 | Проблема усвідомлення особистістю покликання: теоретико-емпіричні аспекти | |
41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
41788 | Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків | |
41433 | Навчання та психоемоційний стан українських підлітків в умовах війни в Україні | |
41791 | Ukrainian Students’ Analysis of Abuse Treatment by Parents: Retrospective and Perspective in Virtual and Real Environments | |
41234 | Конструктивна поведінка особистості в трансформаціях суспільних відносин | |
39309 | Развитие профессионального универсума студентов | |
37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
30491 | Роль рефлексивності майбутніх психологів у переживанні криз професійного навчання | |
20453 | Lecturers’ and students’ reflection of psychological characteristics of future specialist’ professional becoming | |
20306 | Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівців | |
20396 | Динаміка та взаємодія факторів професійного становлення майбутніх фахівців соціономічної сфери | |
20118 | Діагностика схильності до жорстокого поводження з дітьми | |
19721 | Самоактуалізація як чинник становлення особистості майбутнього фахівця | |
11655 | Роль успішності навчально-професійної діяльності у формуванні професійного універсуму майбутнього фахівця | |
10492 | Суб'єктність особистості студента як умова формування його професійного універсуму | |
10403 | Кореляційний аналіз вступної, навчальної та професійно орієнтованої мотивації студентів | |
10404 | Динаміка життєвих пріоритетів студентської молоді | |
10402 | Феномен автентичності особистості викладача психології | |
8751 | Родинні настанови студентської молоді |
Фахові видання, що затверджені МОН (38)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50352 | Особистісна криза як предиктор посттравматичного стресового розладу студентської молоді | |
49575 | Використання штучного інтелекту у професійному навчанні майбутніх психологів | |
49128 | Реалізація ідей сталого розвитку суспільства у баченні Майбутніх психологів | |
46541 | Психологічне благополуччя внутрішньо переміщених підлітків | |
45744 | Проблема адаптації сучасних підлітків до умов шкільного навчання | |
45052 | Конструктивна поведінка особистості в контексті проблеми психічного та психологічного здоров'я | |
45039 | Особливості переживання кризи батьківства в ситуації передчасного народження дитини | |
45737 | Зміст і детермінанти переживання студентською молоддю кризи втрати почуття безпеки | |
42412 | Проблема усвідомлення особистістю покликання: теоретико-емпіричні аспекти | |
41788 | Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків | |
41433 | Навчання та психоемоційний стан українських підлітків в умовах війни в Україні | |
41234 | Конструктивна поведінка особистості в трансформаціях суспільних відносин | |
37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
30491 | Роль рефлексивності майбутніх психологів у переживанні криз професійного навчання | |
30013 | Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця | |
29174 | Формування психолоічної готовності студентв до майбутньої професійної діяльності | |
27959 | Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді | |
24034 | Суб’єктність як чинник становлення особистості майбутнього фахівця | |
24751 | Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця: прикладний аспект | |
24752 | Рефлексивно-проектувальне навчання як засіб оптимізації становлення особистості майбутнього фахівця | |
24037 | Динаміка професійного універсуму майбутніх фахівців | |
36763 | Зміст і психометричні характеристики методики діагностики професійного універсуму майбутнього фахівця | |
18749 | Опис та психометричні характеристики психодіагностичної методики "Рівень і тип професійного становлення студентів" | |
20306 | Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівців | |
19730 | Динаміка пріоритетів професійної діяльності сучасних студентів | |
19600 | Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців | |
19720 | Криза фахового навчання як підгрунтя емоційного вигорання студентів | |
19560 | Динаміка професійного становлення студентів | |
15891 | Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій | |
15895 | Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ | |
11656 | Вплив криз фахового навчання на формування професійного універсуму студентів | |
10403 | Кореляційний аналіз вступної, навчальної та професійно орієнтованої мотивації студентів | |
36831 | Специфіка переживання криз професійного навчання майбутніми психологами | |
8748 | Формування психологічної компетентності майбутніх учителів | |
3096 | Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів | |
2832 | Психологічні настанови студентів і магістрантів щодо ролі викладача у їх фаховому становленні | |
1174 | Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
36 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-20.02.2017 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
119 | Value Complexity of Virtual Communities and Information Security in the Postmodern World: Semantic Focus and Language Innovations | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40224/ | 2022 |
329 | Bridging Education and Sustainable Development: Assessing Future Psychologists’ Perspectives | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46246/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
504 | Литовський бізнес-коледж (м. Клайпеда, Литовська республіка) | Міжнародне стажування | 29.05.2023 - 09.07.2023 | Jurgita Martiekiene Directof of Lithuanina Business School | Учасник програми | Сертифікат стажування_Столярчук О.А..pdf |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
755 | Supporting Well-being of Mothers and Children Affected by War in Ukraine (NADIIA) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
150 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1741 | Інше | - | 01.03.2017 | |
3189 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 20.06.2019 | |
3926 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
5741 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 26.11.2021 | |
6021 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ №785.pdf | 25.11.2021 |
6497 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
7237 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_599_15.11.2022.pdf | 15.11.2022 |
7719 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
8574 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 09.07.2023 |
9688 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10377 | Основи тестології та розробки тестових завдань | Інший модуль | Витяг.pdf | 16.10.2024 |
10635 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (4)
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
7332 | Державна атестація студентів спеціяльності "Інформатика" |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
5644 | Методичні вказівки з педагогічної/навчальної практики для студентів Інституту суспільства напряму підготовки 6.020301 «Філософія» (освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр») за вимогами кредитно-модульної системи |
Нові освітні програми (2)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
79 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сімейна психологія | Не міжгалузева | Створення програми | 25.04.2024 | 391_25.04.2024.pdf |
82 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сімейна психологія | Не міжгалузева | Набір на програму | 30.08.2024 | спс-м-з-к.pdf |
Сертифіковані ЕНК (10)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | Вікова психологія (2 курс) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 | |
136 | Психологія вищої школи (5 курс, ІС, з.ф.н.) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
702 | Методика викладання психологічних дисциплін (5 курс, ЕКПС, денна) | - | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 | - |
810 | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
813 | Загальна психологія з практикумом (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
854 | Університетські студії (1 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1088 | Психологія особистісної ефективності (2 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 785 | 25.11.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1303 | Методика викладання психологічних дисциплін (5 курс, ЕКП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1936 | Життєві кризи особистості (1 курс, 2р ВО, ЕКП, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1973 | Університетські студії (1 курс, 1р ВО, КП, ПП, СП, ПБУ, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
Використання ЕНК (29)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
205 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
209 | Інститут людини | Психологія вищої школи (6 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
395 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс, ІС, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
406 | Інститут людини | Психологія сучасної сім'ї (з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
772 | Інститут людини | Психологія сучасної сім`ї (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
773 | Інститут людини | Психологія сучасної сім`ї (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
3826 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3903 | Інститут людини | Психологія сучасної сім`ї (2 курс) | Бакалавр | Заочна | 13 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
6310 | Інститут людини | Загальна психологія з практикумом (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7017 | Інститут людини | Психологія особистісної ефективності (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7431 | Інститут людини | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7511 | Інститут людини | Методика викладання психологічних дисциплін (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8030 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
9142 | Інститут людини | Загальна психологія з практикумом (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9884 | Інститут людини | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
9964 | Інститут людини | Методика викладання психологічних дисциплін (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10092 | Інститут людини | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10455 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10838 | Інститут людини | Психологія особистісної ефективності (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
12111 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна психологія з практикумом (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12319 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12341 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика викладання психологічних дисциплін (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12507 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12606 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія особистісної ефективності (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12885 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна психологія з практикумом (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13134 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13154 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика викладання психологічних дисциплін (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13312 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13417 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія особистісної ефективності (2 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1452 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,94 | 12.01.2017 |
2298 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,65 | 27.12.2018 |
3118 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,92 | 28.12.2019 |
4075 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,79 | 28.12.2020 |
4886 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,92 | 28.12.2021 |
5746 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,94 | 30.12.2022 |
6615 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,85 | 30.12.2023 |