Додаткові відомості
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012 р. (диплом кандидата наук, 2013 р.)
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (диплом магістра з відзнакою, 2006 р., кваліфікація: "Викладач дошкільної педагогіки та психології").
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (диплом спеціаліста, 2001 р., кваліфікація: "Організатор-методист дошкільного виховання; вихователь дітей дошкільного віку).
Київський педагогічний коледж ім.К.Д. Ушинського (диплом бакалавра, 1999 р., кваліфікація: "Вихователь дітей дошкільного віку, організатор образотворчої діяльності").
З вересня 2024 р. - доцент кафедри дошкільної освіти та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (Суміщення).
З 2013 н.р. старший викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
2008-2013 рр. – викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
2000-2008 рр. викладач Київського педагогічного коледжу імені К.Д.Ушинського.
1999-2000 рр. – вихователь дошкільного навчального закладу № 620 Дарницького району м. Києва.
Участь у Всеуніверситетському конкурсі "Словник Бориса Грінченка та сучасність"
Член ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» (з 2018 р. – донині, членський квиток № 003 083).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 1 | 2024.11.30 06:03:27 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 176 | 8 | 3 | 2024.12.18 14:06:25 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 146 | 8 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
147 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 10 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Ulia_Volinec |
Конференції (66)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11374 | PEDAGOGY IN AN INTERDISCIPLINARY DIMENSION: THE REALITIES OF HIGHER EDUCATION IN THE CONTEXT OF TODAY’S CHALLENGES | Мотивація як важливий чинник безперервного професійного розвитку фахівців з дошкільної освіти | Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University | document.pdf | |
10840 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ" | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | ||
11402 | Міжнародній науково-практичнf онлайн-конференціz | - | Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
10841 | V Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «ОБДАРОВАНІ ДІТИ – СКАРБ НАЦІЇ!» | - | Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
10790 | VIII Міжнародна науково-практична конференція «Formation of professional culture of specialists in the field of education» | РОЛЬ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ЕЛЕМЕНТАРНИХ КОНСТРУКТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ | Plovdiv, Bulgaria | ||
10896 | ХVІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА: АКТУАЛЬНІ ДИСКУРСИ» | Формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: сучасні виклики та досвід | Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, Ужгород | document.pdf | |
10997 | Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Формування професійних умінь майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці | м. Київ ІПВ НАПН України | document.pdf | |
9803 | The XI International Scientific and Practical Conference "The latest information and communication technologies in education" | МОНІТОРИНГ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | Florence, Italy. | ||
9804 | The IX International Scientific and Practical Conference \ | РОЗВИТОК КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Bilbao, Spain. | ||
9805 | The VIII International Scientific and Practical Conference "Modern technologies of human development" | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ | Bordeaux, France | ||
9806 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
9236 | Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція | - | Національна академія наук України, Інститут обдарованої дитини | document.pdf | |
9160 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція | Наступність дошкільної та початкової освіти: теорія та практика | Комунальний заклад Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» | document.pdf | |
8725 | VII Міжнародна науково-практична конференція «Theoretical methods and improvement of science» | Методичний супровід впровадження інновацій у закладах дошкільної освіти | Бордо, Франція | ||
8288 | The III International scientific and practical conference “Development of modern science, experience and trends” | Підготовка вихователя до формування технологічних умінь дітей дошкільного віку засобом конструювання з будівельним матеріалом: теоретичний аспект | Boston, USA | ||
8281 | The ХХXVI International Scientific and Practical Conference «The main prospects for the development of science in modern life» | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Warsaw, Poland | ||
8287 | Всеукраїнська інтернет конференція "Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації" | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку в процесі конструювання | Інститут проблем виховання НАПН України | ||
8137 | ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ІННОВАЦІЇ» | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку в процесі конструювання | ЦЕНТР РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
8135 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі" | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до психологопедагогічного супроводу розвитку дітей дошкільного віку в процесі дослідницької діяльності | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | ||
8136 | "Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти" | - | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" | ||
8048 | Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА СПЕЦИФІКА МОНІТОРИНГУ» | -- | ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
7271 | VII Міжнародна наукова конференція «MODERN TRENDS IN DEVELOPMENT SCIENCE AND PRACTICE» | ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ДЕРЖАВНИХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Варна, Болгарія | ||
7270 | VII Міжнародна наукова конференція «MODERN TRENDS IN DEVELOPMENT SCIENCE AND PRACTICE» | РОЗВИТОК УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Варна, Болгарія | ||
7166 | ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції з міжнародною участю "НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ" | Становлення і розвиток дошкільного педагога в умовах професійної діяльності | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7167 | ХХХІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи" | "Дидактичні ігри як засіб навчання рахунку дітей старшого дошкільного віку" | м. Переяслав, Україна | ||
7095 | V Міжнародна науково-практична конференція «Science, theory and practice» | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО МАСУ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Токіо, Японія | ||
6930 | CON ACTAS DE LA CONFERENCIA INTERNACIONAL CIENTÍFICA Y PRÁCTICA «PROBLEMAS Y PERSPECTIVAS DE LA APLICACIÓN DE LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA INNOVADORA» | Дослідницькі уміння майбутніх дошкільних педагогів: сутність та класифікація | PANAMÁ | document.pdf | |
6854 | XXVI Міжнародна науково-практична конференція «Topical issues of practice and science» | Ігри як засіб розвитку уявлень про кількість у дітей третього року життя | Лондон, Великобританія | ||
6719 | XXV Міжнародна науково-практична конференція "Implementation of modern science and practice" | LEGO-КОНСТРУКТОР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Варна, Болгарія | ||
6718 | X Міжнародна науково-практична конференція «THE WORLD OF SCIENCE AND INNOVATION» | PEDAGOGICAL CONDITIONS OF CREATIVITY DEVELOPMENT OF FUTURE PRESCHOOL TEACHERS IN THE PROCESS OF PEDAGOGICAL PRACTICE | Лондон, Великобританія | ||
6695 | VIII Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE AND EDUCATION: PROBLEMS, PROSPECTS AND INNOVATIONS» | Monitoring system for formation of self-assessment of children of senior preschool | Kyoto, Japan | ||
6553 | Actual problems of Science and Education | Empirical study of professional priorities of the future preschool teacher | Будапешт | ||
6010 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | без доповіді | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5859 | ІІI Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» | “Технології освіти майбутніх дошкільних педагогів в умовах змішаного навчання” | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5688 | "Нові вектори програми "Дитина" | "Дитяче експериментування та винахідництво"; "Шахи" | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5262 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ За підсумками реалізації Модуля «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус +: Жан Моне» | Формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до професійної діяльності в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) | document.pdf | |
5216 | Actual problems of Science and Education | Теоретичне обґрунтування моделі партнерської взаємодії фахівців дошкільної освіти і батьків вихованців | Будапешт | ||
5036 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Виховний потенціал творів Бориса Грінченка | Переяслав-Хмельницький | ||
4912 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ||
4917 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Підготовка майбутнього вихователя дітей старшого дошкільного віку на засадах дослідження як запит сучасності | Київ | ||
4911 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Дидактичні ігри математичного змісту як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ||
4913 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Педагогічні умови формування творчих умінь дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності | Переяслав-Хмельницький | ||
4918 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Розвиток креативності майбутніх дошкільних педагогів у процесі проходження педагогічної практики | Старобільськ | ||
4915 | Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до організації експериментально-дослідницької діяльності в ЗДО | Біла Церква | ||
4914 | Actual problems of Science and Education | Study of the problem of education of responsibility in children of previouspreschool age in family inter-mediation and post office of preschool education | Будапешт | ||
4921 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Використання інтелектуальних ігор як засіб оптимізації навчання дітей старшого дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ||
4920 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Розвиток пізнавальної дітей старшого дошкільного віку в процесі експериментальної діяльності: теоретичний аспект | Переяслав-Хмельницький | ||
4919 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Формування ігрових умінь як профілактика конфліктів у дітей старшого дошкільного віку: теоретичний аспект | Переяслав-Хмельницький | ||
3880 | Особистість у просторі виховних інновацій | Особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | Інститут проблем виховання НАПН України | ||
3872 | Actual problems of Science and Education | 1. Практичні аспекти проблеми підготовленості батьків до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку | Будапешт | ||
2019 | "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Формування лідерських якостей майбутнього дошкільного педагога в умовах євроінтеграції: теоретичний аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2121 | ХХІХ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації" | "Аплікація як засіб художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку: теоретичний аспект" | Переяслав-Хмельницький | ||
2119 | ХХІХ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації" | Вплив продуктивної та ігрової діяльності на розвиток дрібної моторики у дітей молодшого дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ||
1862 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Формування дослідницької компетентності дошкільних педагогів в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1840 | Оновлення системи і змісту дошкільної освіти: нові підходи, нова якість" | Формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів | Інститут проблем виховання НАПН України | ||
1841 | Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти | Формування професійно-дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти | Рівненський державний гуманітарний університет | ||
1795 | Сутність та інноваційний потенціал превентивної педагогіки і інклюзивної освіти дітей та молоді в умовах соціальної згуртованості | Дослідницька діяльність педагогів як умова професійного зростання | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ||
1230 | ХVIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Педагогічна практика як основа розвитку творчого потенціалу майбутніх вихователів | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
1236 | Science and Education a New Dimension | Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості | Budapest | ||
1232 | Х Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до екологічного виховання дітей: теоретичний аспект | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
1231 | Х Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Метод проекту як освітній і розвивальний потенціал у роботі з дітьми старшого дошкільного віку | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
1237 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасне довкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» | Формування дослідницької компетентності студентів-майбутніх вихователів | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м. Ніжин | ||
1233 | Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji Pedagogika. Najnowsze badania naukowe. Teoria, praktyka. | Формування дослідницької компетентності майбутніх вихователів дошкільних навальних закладів | Warszawa | ||
1239 | Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : ІІ Міжнародна науково-практична конференція | Модель змістово-технологічного забезпечення формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів ДНЗ | м. Суми, СумДПУ імені А.С. Макаренка | ||
129 | Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіти | Дослідницькі компетентності у системі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | Севастопольський центр професійно-технічної освіти імені маршала інженерних військ А.В.Геловані | ||
128 | 'Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: дошкілля - початкова школа' | Розвиток творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільної освіти у процесі дослідницької діяльності | Хмельницька обласна рада |
Монографії (колективні) (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48597 | Особливості формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в конструктивній діяльності | |
40119 | Development of fine motor skills of children of young preschool age in educational activities in preschool educational institution | |
31895 | Теоретичні засади та модель формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку | |
31199 | Формування готовності майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення професійної діяльності в умовах євроінтеграції. | |
27683 | Pedagogical conditions of forming leadership qualities of the future pedagogue in the conditions of euro integration | |
27247 | Formation of research skills of teachers of preschool education in vocational training as one of the directions of a new strategy of higher education institutions | |
10180 | Підготовка майбутніх вихователей до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40615 | Future Preschool Teachers’ Search and Research Skills Formation During Professional Training |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (27)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48998 | Особливості педагогічного супроводу дітей раннього віку з конструктивної діяльності | |
47806 | Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності | |
45251 | Методичний супровід впровадження інновацій у заклад дошкільної освіти | |
41115 | Розвиток уявлень про кількість у дітей раннього віку життя | |
37882 | Pedagogical conditions for the formation of leadership qualities of future heads of preschool education institutions | |
36296 | Monitoring system for formation of self-assessment of children of senior preschool | |
36658 | Інноваційні технології навчання в державних закладах дошкільної освіти: теоретичний аспект | |
35615 | Empirical study of professional priorities of the future preschool teacher | |
39487 | Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів, як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції | |
37465 | Педагогічні умови формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку | |
31203 | Формування творчої самостійності у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності | |
31126 | Теоретичне обґрунтування моделі партнерської взаємодії фахівців дошкільної освіти і батьків вихованців | |
31119 | Роль педагогічної практики у професійному становленні майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти | |
26747 | Study of the problem of education of responsibility in children of senior pre-school age in interaction of family and of preschool education institution | |
30141 | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах євроінтеграції | |
25835 | Розвиток емпатії у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти | |
24486 | Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позаурочній діяльності | |
25016 | Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності | |
23780 | Формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до екологічного виховання дітей дошкільного віку | |
23649 | Практичні аспекти проблеми підготовленості батьків до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку | |
21275 | Формування лідерських якостей майбутнього дошкільного педагога в умовах євроінтеграції: теоретичний аспект | |
19985 | Дослідницькі уміння як професійна компетентність дошкільного педагога | |
19449 | Навчання на засадах дослідження як запит соціуму і ознака сучасності професійної підготовки педагога | |
14467 | Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості | |
14754 | Роль і місце дослідницької діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у структурі професійної діяльності | |
10180 | Підготовка майбутніх вихователей до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід | |
9866 | Формування дослідницької компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Фахові видання, що затверджені МОН (27)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49830 | Теоретичні засади підготовки майбутніх вихователів до взаємодії з дітьми середнього дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності | |
48998 | Особливості педагогічного супроводу дітей раннього віку з конструктивної діяльності | |
48088 | Організація партнерської взаємодії учасників освітнього процесу у групах раннього віку закладу дошкільної освіти | |
45251 | Методичний супровід впровадження інновацій у заклад дошкільної освіти | |
46997 | Формування дослідницької компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
41115 | Розвиток уявлень про кількість у дітей раннього віку життя | |
39487 | Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів, як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції | |
37465 | Педагогічні умови формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку | |
31523 | Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції | |
31527 | Сучасні підходи до формування ціннісного ставлення до природи в дітей старшого дошкільного віку | |
31525 | Упровадження інформаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх дошкільних педагогів | |
27639 | Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку на основі взаємодії фахівців закладів дошкільної освіти з батьками | |
29478 | Особливості проявів конфліктів у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності | |
27589 | Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти | |
25018 | Realization of the Training Program "Organization of Cooperation with Parents" in the Process of Preparing Future Faculty of Preschool Education | |
24159 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками вихованців | |
23655 | Етапи формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до дослідницької діяльності | |
20536 | Формування професійно-дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти | |
14755 | Організація та проведення експерементальної роботи щодо формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | |
14085 | Організація та проведення експерементальної роботи щодо формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | |
250 | Psychological and pedagogical aspects of the research activities of future educators CCA | |
452 | Psychological and pedagogical aspects research activities maybutnihvyhovateliv PEI | |
764 | Дослідницька діяльність майбутніх вихователів ДНЗ: теоретичні основи і методика | |
8089 | Теоретичні основи формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дослідницької діяльності | |
763 | Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | |
29437 | Особливості підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти | |
8064 | Становлення культури мислення майбутнього педагога в процесі професійної підготовки |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
222 | Future Preschool Teachers’ Search and Research Skills Formation During Professional Training | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40615/ | 2022 |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
234 | Інновації у педагогічній освіті та підготовці лідера нової школи: досвід країн Європейського Союзу | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
447 | Інновації у підготовці вчителя-лідера для нової Європейської школи | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
165 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
48 | Модератор соціального проекту від кафедри дошкільної освіти | 2016 | 3 |
210 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (23)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
826 | Лідерський модуль | - | 16.11.2016 | |
1054 | Фаховий модуль (стажування) | - | 10.10.2013 | |
1310 | Модуль з ІКТ | - | 19.02.2015 | |
2457 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2854 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | Сертифікат_юлія-волинець.pdf | 11.01.2018 |
2857 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 12.12.2018 | |
3627 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
4104 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 04.05.2020 | |
5062 | Інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
5090 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5167 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_58_01.02.21.pdf | 01.02.2021 |
5453 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 27.06.2021 | |
6380 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6454 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
7298 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7980 | Лідерський модуль | Інший модуль | nakaz_675_27.10.2023 (1).pdf | 27.10.2023 |
8427 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 |
9651 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
9787 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 | |
10418 | Український правопис у дії:основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль | 14.11.2024 | |
10423 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль | 14.11.2024 | |
10488 | Обдаровані діти скарби нації | Інший модуль | Витяг з протоколу _9_Волинець Ю.О.pdf | 21.11.2024 |
10511 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_10_2024.pdf | 05.11.2024 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
46 | Дослідницько-пошукова студія | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 12.10.2016 |
87 | Наукова студія «Пошуково-дослідницька діяльність» | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 15 | Не зазначено | 22.05.2017 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
562 | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
918 | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 58 | 01.02.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
987 | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1578 | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | − |
1906 | Конструювання та експериментування в ЗДО (4 курс, 1р ВО, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Використання ЕНК (22)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5224 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6322 | Педагогічний інститут | Здоров`язбережувальні технології в дошкільній освіті (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6522 | Педагогічний інститут | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7598 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7599 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7601 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8396 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8622 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8634 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9033 | Педагогічний інститут | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9339 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9686 | Педагогічний інститут | Організація і управління в дошкільній освіті (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9693 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10722 | Педагогічний інститут | Дитяче експериментування та винахідництво з методикою (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10736 | Педагогічний інститут | Здоров`язбережувальні технології в дошкільній освіті (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10993 | Педагогічний інститут | Конструювання та експериментування в ЗДО (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11053 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11090 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12643 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13167 | Факультет педагогічної освіти | Мистецьке рукоділля (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13462 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13706 | Факультет педагогічної освіти | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
625 | Кафедра дошкільної освіти | 4,39 | 30.12.2016 |
1016 | Кафедра дошкільної освіти | 4,68 | 12.01.2017 |
1878 | Кафедра дошкільної освіти | 4,50 | 26.12.2018 |
3237 | Кафедра дошкільної освіти | 4,74 | 28.12.2019 |
3604 | Кафедра дошкільної освіти | 4,92 | 28.12.2020 |
4604 | Кафедра дошкільної освіти | 4,92 | 28.12.2021 |
5675 | Кафедра дошкільної освіти | 4,89 | 30.12.2022 |
6559 | Кафедра дошкільної освіти | 4,95 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
515 | Щорічний конкурс "Словник Грінченка та сучасність" | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 05.12.2017 |