Додаткові відомості
У 1991 р. закінчила Лисичанське педагогічне
училище; спеціальність «Педагогіка та методика початкового навчання»;
У 1997 р. закінчила Луганський державний
педагогічний інститут ім. Т.Г. Шевченка; спеціальність «Педагогіка і
методика середньої освіти. Українська мова і література»;
У 2001 р. достроково закінчила аспірантуру Луганського
державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка;
У 2013 р. закінчила докторантуру Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету
ім. Г. Сковороди
Половинкинська
середня школа, вчитель початкових класів (1991-1992 р.р.).
Спеціалізована експериментальна багатопрофільна середня школа № 57 м. Луганська, вчитель початкових класів (1994-1998 р.р.)
Луганський
національний університет імені Тараса Шевченка; асистент, доцент (з вересня
2004) кафедри української літератури (1998–2015 р.р.)
Полтавський національний педагогічний університет
імені В.Г. Короленка, доцент кафедри української літератури (2014-2019 р.р.)
Київський університет імені Бориса Грінченка з 2019 н.р.
«Літературно-мистецькі та наукові пошуки Марії Загірньої» (2001, спеціальність 10.01.01 – українська література);
«Теоретичні і методичні засади вивчення літературних напрямів
українського письменства у старших класах загальноосвітньої школи» (2018, спеціальність 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література))
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 16 | 55 | 3 | 2025.10.27 06:01:19 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 679 | Кафедра початкової освіти | FSE-9406-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/27059798 |
| 451 | Кафедра початкової освіти | FSE-9406-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/27059798 |
| 346 | Кафедра початкової освіти | FSE-9406-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/27059798 |
| 183 | Кафедра початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 353 | 9 | 8 | 2025.10.28 10:52:33 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 309 | 9 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 394 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 125.40000 | 5 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla_Nezhyva |
Конференції (14)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 10746 | The 5th International Conference on Sustainable Futures: environmental, technological, social and economic matters (ICSF 2024) | AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation | Kryvyi Rih | document.pdf | |
| 9894 | VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Євроінтеграційні пріоритети філології й лінгводидактики в освітній системі України» | Моделювання підготовки вчителів початкових класів до організації читацької діяльності молодших школярів в умовах НУШ | м. Полтава |
|
|
| 9494 | 18th INTERNATIONAL CONFERENCE on ICT in EDUCATION, RESEARCH, AND INDUSTRIAL APPLICATIONS | Digital technologies as a means of forming subject-methodical competence future primary school teachers | Ivano-Frankivs’k | document.pdf | |
| 9327 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції "Нова українська школа"" | Особливості підготовки майбутніх учителів до реалізації освітніх завдань мовно-літературної галузі в процесі дистанційного навчання | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 7635 | СУЧАСНА ПОЧАТКОВА ОСВІТА В УМОВАХ ЇЇ РЕФОРМУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Дидактичні орієнтири сучасної початкової літературної освіти в Новій українській школі | Дрогобич, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
|
|
| 7636 | Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики | Компетентнісний підхід у підготовці вчителя Нової української школи | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 7634 | The 4th International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2021) | Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education | Kryvyi Rih National University, Kryvyi Rih, Ukraine | document.pdf | |
| 5989 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Андрагогічний підхід до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти за умов цивілізаційних трансформацій | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 6188 | The 1st International Conference on Language Teaching and Learning in the 21st Century: From theory to pedagogical practice | The Language Situation In Ukraine: Bilingualism Or Diglossia? | Larissa of Greece | document.pdf | |
| 5441 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Формувальне оцінювання як індикатор якості освіти у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів | Київський університет імені Бориса Грінченка Педагогічний інститут | document.pdf | |
| 5440 | Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу | Тенденції розвитку професійної освіти майбутнього вчителя сучасної початкової освіти країн Європейського Союзу | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 5017 | ХІІ Грінченківські читання "Борис Грінченко: Людина на тлі епохи" | Формування образу світу особистості засобами підручників Бориса та Марії Грінченків | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4689 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Концепція ноосферної освіти в системі підготовки вчителів початкової школи | м. Київ |
|
|
| 4841 | VІІ Волошинські читання. Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство | Вивчення мистецького напряму бароко на уроках української літератури в 9 класі | Інститут педагогіки НАПН України | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (16)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50908 | The state of formation of a careful attitude towards health in the modern youth | |
| 51563 | AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation | |
| 49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
| 47865 | Digital Technologies as a Means of Forming Subject-Methodical Competence Future Primary School Teachers | |
| 45893 | Causes of anxiety during play as a factor of negative impact on the health of preschool and school children | |
| 41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
| 43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
| 36635 | Особливості психологічного досвіду в умовах сильного карантину під час пандемії covid-19: роль толерантності до невизначеності | |
| 36959 | Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education | |
| 40932 | Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children | |
| 38032 | The Use of ICT Tools to Organize Distance Learning of Mathematics for Primary School Students under COVID-19 Pandemic Conditions | |
| 36199 | Ціннісне ставлення до здоров'я як основа активної життєвою позиції людини | |
| 32858 | Didactic Potential of New Generation ICT in Forming Information and Communication Competence of Upper Secondary School Pupils | |
| 32860 | Perspectives on the use of augmented reality within the linguistic and literary field of primary education | |
| 34476 | Психокультурна підготовка старшокласників до адекватного сприйняття викликів медіа простору | |
| 34436 | Формування навчально-пізнавальної компетентності молодших спеціалістів у процесі самоосвітньої діяльності: експеритентальний аспект |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50908 | The state of formation of a careful attitude towards health in the modern youth | |
| 48460 | Application of augmented reality in the linguistic andliterary education of primary school students | |
| 49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
| 48825 | Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи | |
| 48146 | Підготовка вчителів початкових класів до застосування коміксів на уроках читання засобами Instagram сторінки | |
| 41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
| 43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
| 39545 | Augmented Reality in the Literary Education of Primary School Children: Specifics, Creation, Application | |
| 39402 | Особливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти | |
| 36682 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання | |
| 33437 | Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи | |
| 31234 | Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development | |
| 35232 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52602 | Формування професійної готовності майбутніх педагогів до роботи в початкових класах нової української школи | |
| 48825 | Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи | |
| 45589 | Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів | |
| 39402 | Особливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти | |
| 36682 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання | |
| 33437 | Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи | |
| 35232 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 378 | AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51563/ | 2025 |
| 137 | Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40932/ | 2022 |
| 86 | Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34436/ | 2021 |
| 72 | Psychocultural training of senior pupils to adequely perceive the media space challenges | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34476/ | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 245 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/35232/ | 2021 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 628 | Університет імені Масарика, Брно (Чехія) | Міжнародне стажування | 04.10-22.11.2023 | Не зазначено | Zdenka Vagnerova, IRO coordinator |
Учасник програми |
|
| 280 | Білостоцький університет (Польща) | Міжнародне стажування | 11.10-19.11.2021 | Дистанційна | European League of Professional Development |
Учасник програми | Liudmyla Nezhyva.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 170 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (12)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11335 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 9680 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8170 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 00:00 |
| 7842 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
19.05.2023 00:00 |
| 5098 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
29.03.2021 00:00 |
| 4534 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_464_01.09.20.pdf | 01.09.2020 00:00 |
| 4245 | інше | Інший модуль |
|
25.09.2020 00:00 |
| 4244 | інше | Інший модуль |
|
29.05.2020 00:00 |
| 3817 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 00:00 |
| 3677 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
| 3560 | Лідерський | Інший модуль |
|
08.11.2019 00:00 |
| 3456 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
08.11.2019 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 994 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 138408 | avtorske-pravo-posibnik-1-1.pdf |
| 808 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126044 |
|
| 805 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126040 |
|
| 804 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126039 |
|
| 799 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 125942 |
|
| 484 | 0 | Педагогічний інститут | 2021 | 109439 |
|
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51637 | Дитяча література з методикою навчання: навчально-методичний посібник |
Сертифіковані ЕНК (3)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1510 | Рідномовна освіта з методикою навчання (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 787 | Рідномовна освіта: Українська мова з методикою навчання (1-2 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 03:00 | |
| 640 | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 882 | 21.12.2019 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (10)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14301 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта (1-2 курс, 1р ВО, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14231 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта з методикою навчання (1 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна/Заочна | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13300 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13228 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта з методикою навчання (1 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 12496 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 11192 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (3-4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10449 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 8410 | Педагогічний інститут | Дитяча література з методикою навчання (7 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 7878 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта: Українська мова з методикою навчання (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7876 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 4 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7509 | Кафедра початкової освіти | 4,34 | 31.12.2024 00:00 |
| 6601 | Кафедра початкової освіти | 4,84 | 30.12.2023 00:00 |
| 5719 | Кафедра початкової освіти | 4,12 | 30.12.2022 00:00 |
| 4386 | Кафедра початкової освіти | 4,39 | 28.12.2021 00:00 |
| 3922 | Кафедра початкової освіти | 4,49 | 28.12.2020 00:00 |
| 2753 | Кафедра початкової освіти | 3,85 | 28.12.2019 00:00 |