Додаткові відомості
Київський педагогічний коледж при Національному університеті імені Тараса Шевченка. Рік закінчення 1995, спеціальність: соціальний педагог, організатор діяльності у сімейно-побутовій сфері. Диплом ІР № 002191
Національний університет імені Тараса Шевченка. Рік закінчення 1997, спеціальність: соціальний педагог, викладач соціальної педагогіки. Диплом АКІ № 97008399
01.12.1993-01.07.1995 – лаборант кафедри педагогіки факультету соціології та психології Київського університету імені Тараса Шевченка.
03.07.1995-01.12.1996 – інструктор Спілки дитячих та юнацьких організацій Київської міської ради.
01.12.1996-30.06.1997 – фахівець з реалізації програм Соціальної служби для молоді м. Києва.
01.07.1997-01.10.1997 – провідний спеціаліст відділу організаційної та аналітичної роботи Соціальної служби для молоді Київської міської державної адміністрації; 13 ранг державного службовця.
01.10.1997-30.09.2000 – аспірант кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
12.09.1997-27.08.2022 – викладач соціальної педагогіки та спеціальних дисциплін Педагогічного коледжу при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
02.09.2002-28.08.2008 рр. – старший викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології факультету соціального управління Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України.
29.08.2008 – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка. 23.01.2009 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка, а з 05.02.2010 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (у зв`язку з переіменуванням університету). 01.09.2013 – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (у зв`язку з переіменуванням кафедри).
16.09.2015-01.09.2019 – заступник директора з наукової роботи, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
02.09.2019 – 05.12.2024 – завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (01 вересня 2022 року реорганізовано Інститут людини шляхом перетворення у Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти). Від 06 грудня 2024 року - проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти (за суміщенням).
Соціально-педагогічна діяльність студентських волонтерських груп
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
7 | 10 | 2 | 2024.11.25 06:00:38 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
50 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 8 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/718699/ |
294 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 10 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
464 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 10 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
563 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 11 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 2798 | 23 | 48 | 2024.12.22 10:10:36 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 1643 | 19 | 39 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
99 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 315.9 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Liakh |
Конференції (39)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11083 | Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти | Теоретико-практичні засади впровадження інклюзивної освіти | Запоріжжя, Бердянський державний педагогічний університет | document.pdf | |
10519 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Соціальна робота в галузі громадського здоров`я в Чеській Республіці | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
10512 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Принцип конфіденційності під час виявлення дитини, (ймовірно) постраждалої від домашнього насильства | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
10339 | Всеукраїнська науково-практична конференція «СОЦІАЛЬНА РОБОТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», присвячена 110-річчю Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка | Соціальна робота з постраждалими від воєнних дій: успішні практики співпраці державних і громадських організацій | Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка | document.pdf | |
10298 | Чотирнадцяті сіверянські соціально-психологічні читання | Підходи до активізації громад, постраждалих від воєнних дій | м. Чернігів, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка | document.pdf | |
9226 | Міжнародна онлайн-конференція Української асоціації оцінювання "Оцінювання в умовах воєнного часу: від гуманітарної допомоги до державної політики" | Важливість підготовки фахівців з МіО | Київ, Українська Асоціація Оцінювання | document.pdf | |
9132 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: доба нестійкої інституційності» | Соціально-педагогічна діяльність волонтерів у воєнний час | Дніпро, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ | document.pdf | |
8490 | IV Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція "Соціально-освітні домінанти підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти" | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Запоріжжя | document.pdf | |
8467 | Всеукраїнська науково-практична конференція "СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЯХ" | СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ ПІДЛІТКІВ З ВІЛ ЧЕРЕЗ ПЕРЕРИВАННЯ АНТИРЕТРОВІРУСНОЇ ТЕРАПІЇ | Харків | document.pdf | |
8320 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students’ Representatives Opinion | Cieszyn, Poland | ||
8318 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Professional Self-Improvement of Social Workers in Working with Female Combatants: the Potential of the МООС | Cieszyn, Poland | ||
8317 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Analysis Of The Needs Of Social Workers Regarding Their Utilization Of ICT in the System of Provision Of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | Cieszyn, Poland | ||
8257 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади" | Теоретико-методичні засади соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ООП | Суми | document.pdf | |
8158 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Соціальна робота з особами з інвалідністю в період війни: проблеми та виклики | Полтава, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
7699 | Чому без моніторингу та оцінювання неможливо побудувати якісну політику | Досвід підготовки студентів спеціальності "соціальна робота" до моніторингу та оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ, Українська Асоціація Оцінювання | document.pdf | |
7502 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття"" | Проблеми соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ооп в закладах дошкільної освіти | Запоріжжя (Запорізький національний університет) | ||
7366 | Життя на межі миру: як волонтерські ініціативи сприяють зростанню громад | Як мотивувати волонтерів та втілювати сталі волонтерські проєкти? | Київ (у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії, Швеції та Європейського Союзу) | document.pdf | |
7316 | Theoretical and practical aspects of distance learning | BUILDING PROFESSIONAL COMPETENCIES OF SOCIAL WORKERS THROUGH DISTANCE LEARNING IN THE CONTEXT OF THE COVIDͳ19 PANDEMIC | Katowice (Poland) | ||
6867 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в соціальній сфері | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
6876 | 15th International Scientific Conference "Society.Integration.Education" (SIE2021) | DEVELOPMENT OF YOUTH VOLUNTEER PROGRAMS IN THE CONDITION OF THE COVID-19 PANDEMIC IN THE COMMUNITIES, NEIGHBORING TO THE AREA OF THE JOINT FORCED OPERATION IN THE EAST OF UKRAINE | Rezekne, Latvia (Rezekne Academy of Technologie) | ||
6868 | І Міжнародна науково-практична конференція АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР «CURRENT PROBLEMS OF SOCIAL WORK AND SOCIAL SECURITY: EUROPEAN AND NATIONAL DIMENSION» | Особливості організації діяльності волонтерських груп в умовах пандемії COVID-19 | Луцьк (Волинський національний університет імені Лесі Українки / NGO «International educators and scientists foundation» (IESF)) | document.pdf | |
6852 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку" | Моделювання професійної діяльності викладача вищої школи в умовах змішаного навчання | м. Одеса, ДВНЗ "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" | ||
6511 | Пошук шляхів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і фахівців соціальної роботи в Україні та Польщі: обмін досвідом | Загальна дискусія | Ніжин (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie) | document.pdf | |
6213 | Онлайн конференція "Підтримка молоді з інвалідністю та випускників інтернатів: партнерство громади, бізнесу та влади" | Участь у дискусії | Львів, Кафедра педагогіки та соціальної роботи Факультет наук про здоров'я ЗВО "Український католицький університет" | ||
6307 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Миробудування в освітній та соціальній сферах" | Соціальна медіація в діяльності фахівця соціальної сфери | Черкаси, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | document.pdf | |
5843 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція « Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» | Підготовка соціальних працівників до організації міжвідомчої взаємодії в місцевих громадах | Ніжин (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie) | document.pdf | |
5844 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Інструменти аналізу чинників і проблем, пов’язаних із розмежуванням та відсутністю згуртованості в громаді | Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | document.pdf | |
5551 | V Міжнародна науково-практична конференція «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР» / «ACTUAL PROBLEM TEACHER EDUCATION: EUROPEAN AND NATIONAL DIMENSION» | Оцінювання якості соціальних послуг в громаді: досвід, проблеми, нові виклики | Луцьк / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | document.pdf | |
5319 | VII міжвузівський науково-практичний семінар "Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформаціїй" | Модернізація системи соціального захисту населення як інтегральна умова посилення потенціалу соціальної політики | Харків, Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогчіна академія" | ||
5250 | І Всеукраїнська науково-практична конференціяз міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Соціально-педагогічна підтримка сімей учасників бойових дій в умовах територіальної громади: реалії та виклики | Запоріжжя, Запорізький національний університет | document.pdf | |
5249 | Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах дуальної освіти» | Підготовка фахівців соціальної сфери до моніторингу й оцінювання якості соціальних послуг в ОТГ | Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | document.pdf | |
5411 | Всеукраїнський семінар «Підготовка соціальних працівників до розвитку інтегрованих соціальних послуг в об`єднаних територіальних громадах» в межах проекту «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг», що реалізується Міжнародною благодійною організацією «Партнерство “Кожній дитині”» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і фінансування Європейським Союзом та його країнами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) | модератор | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4881 | Непомічені підлітки | Розвиток особистісного потенціалу підлітків у скаутингу | Київ | ||
2629 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Громадянське суспільство та соціальне становлення особистості: від теоретичних роздумів до сучасних викликів | Київ | ||
2628 | Інклюзія в новій українській школі : виклики сьогодення | Функціональний репертуар соціального педагога у роботі з батьками дітей з особливостями психофізичного розвитку в ДНЗ | Київ | ||
2630 | Theoretical and practical aspects of distance learning | DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL, SCIENTIFIC COLLABORATION AND PROJECT MANAGEMENT WITH IC TOOLS IN UNIVERSITIES | Czesin, Poland | document.pdf | |
2625 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Students standing before the distance learning in institution of higher education | Київ | ||
2631 | Інновації у вищій освіті | SOCIAL AND PEDAGOGICAL PROBLEMS OF ADAPTATION OF STUDENTS TO DISTANCE LEARNING IN HIGHER EDUCATION | Кам’янське: | document.pdf | |
420 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Соціальний педагог у територіальній громаді' | Особливості корпоративного волонтерства в Україні | Запоріжжя, Україна |
Монографії (колективні) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45091 | Сформованість здоров’язбережувальної компетенції бакалаврів гуманітарно-педагогічних спеціальностей через використання педагогічних технологій в освітньому просторі університету: сучасний стан | |
44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
37506 | Досвід моніторингу та оцінки державної cоціальної програми протидії торгівлі людьми в Україні силами громадянського суспільства | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
35471 | Rozwój inicjatyw wolontariackich jako narzędzia aktywizacji zasobów ludzkich społeczności lokalnych | |
29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
27096 | Соціальна профілактика підліткового булінгу | |
24094 | Scientific approaches of volunteer groups’ classifica-tion in Europe and United States of Fmerica | |
24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
36551 | Comparative Analysis of Social Services Provided to Female Combatants and Veterans in Ukraine and Abroad | |
36892 | Problems of parents caring for children with disabilities | |
31435 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | |
31426 | Types of families of joint forces operation participants in the east of Ukraine and peculiarities of social work with them | |
36851 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | |
29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
36762 | Problems of women with high risk of abandonment of a newborn | |
26952 | Проблеми та потреби сімей учасників антитерористичної операції: результати глибинних інтерв’ю | |
22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | |
18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (33)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
49868 | Потенціал волонтерства для розвитку деокупованих громад | |
49356 | Похилий вік як фактор вразливості у період воєнного часу | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45623 | Соціальна профілактика ризикованої поведінки підлітків | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
44461 | Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
41754 | Інструменти соціальної адвокації прав та інтересів вразливих груп населення | |
44146 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | |
36673 | Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31382 | Social workers training in continuing education system | |
23973 | Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview | |
14613 | Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні | |
10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | |
36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (51)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
49760 | До питання профілактики булінгу в закладах вищої освіти | |
49687 | Особливості соціальної роботи з особами з інвалідністю внаслідок війни | |
49868 | Потенціал волонтерства для розвитку деокупованих громад | |
49356 | Похилий вік як фактор вразливості у період воєнного часу | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
45874 | Публічний простір як інструмент розвитку соціальної згуртованості громади | |
45843 | Морально-етичні засади соціальної роботи у територіальній громаді | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45842 | Системний підхід до профілактики булінгу в закладі загальної середньої освіти | |
45623 | Соціальна профілактика ризикованої поведінки підлітків | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
41754 | Інструменти соціальної адвокації прав та інтересів вразливих груп населення | |
44146 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | |
41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
36673 | Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
19268 | Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад | |
22662 | Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні | |
19267 | Стан соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами та їхніх батьків у комплексних позашкільних навчальних закладах міста Києва | |
15367 | Організація дозвілля дітей студентами-волонтерами державних та неурядових організацій | |
14613 | Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні | |
9949 | Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях | |
10812 | Сутність соціально-педагогічної підтримки особистості | |
2243 | Планування залучення волонтерів як важливий компонент волонтерської програми | |
2865 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до організації та проведення соціальної експертизи | |
1519 | Професійна ідентичність соціальних працівників | |
1405 | Формування професійної культури фахівців соціальної сфери | |
370 | Problems regulatory support volunteer activities in Ukraine | |
1215 | Мотивація до волонтерської діяльності | |
1211 | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в Україні | |
1209 | Види мотивації до волонтерської діяльності | |
36009 | Просвітницька робота щодо профілактики ВІЛ/СНІДу в закладах освіти | |
36011 | Зміст і напрями соціально-педагогічної роботи студентських волонтерських груп вищих навчальних закладів | |
36008 | Настільні ігри як інтерактивний метод просвітницько-профілактичної роботи | |
1239 | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації роботи волонтерських груп | |
1576 | Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей | |
1577 | Соціально-педагогічна діяльність молодіжних волонтерських груп | |
8927 | Основні поняття і категорії соціальної роботи |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
10 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | Покликання | 2024 | 2024 | NYU School of Global Public Health (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (6)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | - | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
39 | Учасник проекту | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | Формування толерантності та попередження конфліктів та злочинів на ґрунті ненависті в середовищі підлітків та молоді | Всеукраїнський громадський центр "Волонтер" Дмитро Дорошок м. Київ, 03057 | letter to KUBG_VOLUNTEER_2016(1).pdf | липень 2015 р. - листопад 2016 р. |
67 | Тренер | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | “Будуємо майбутнє разом”: профілактика правопорушень та злочинів на грунті ненависті | ВГЦ “Волонтер”за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
69 | Тренер | Microsoft YouthSpark | IDEA: комп’ютерна грамотність та інформаційна безпека | ВГЦ “Волонтер” за підтримки Microsoft YouthSpark https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
91 | Член робочої групи | Посольство США в Україні | «Навколишнє середовище для кожного: уявлення та роздуми» | Шарі Вільсон, США shari@projcentral.co | проект_ІЛ.pdf | 01.09.2017-30.05.2018 |
194 | Координатор проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 р. - грудень 2026 р. |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (10)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
4 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24183/ | 2018 |
159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
170 | Problems of parents caring for children with disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36892/ | 2022 |
171 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31435/ | 2022 |
172 | Types of families of joint forces operation participants in the east of Ukraine and peculiarities of social work with them | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31426/ | 2022 |
173 | Problems of women with high risk of abandonment of a newborn | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36762/ | 2022 |
174 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36851/ | 2022 |
216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
217 | Comparative Analysis of Social Services Provided to Female Combatants and Veterans in Ukraine and Abroad Society | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36551/ | 2022 |
349 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (9)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
75 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/ | 2019 |
150 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31382/ | 2020 |
260 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34374/ | 2021 |
286 | Соціально-педагогічна підтримка неповнолітніх, які перебувають у конфлікті з законом: зарубіжний досвід | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40524/ | 2022 |
342 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41459/ | 2022 |
378 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44146/ | 2023 |
382 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43744/ | 2023 |
441 | Аналіз потреб соціальних працівників щодо використання ними ІКТ у системі надання соціальних послуг (м. Київ, Україна) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44461/ | 2023 |
475 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (9)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
220 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Larysa Koval ICEA President, professor | Учасник програми | Лях.pdf |
293 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Pavla Nemethova | Учасник програми | |
312 | Ostrava University, Czech Republic | Еразмус КА107 | 20.04-10.06.2022 | | Учасник програми | Confirmation_Liakh.pdf |
456 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
471 | м.Люблін, Польща | Non-formal education in the training of masters and PhD in EU countries and Ukraine | 08-15.05.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
593 | Університет Острави, Чехія | Міжнародне стажування | 30.10-17.11.2023 | Kamila Daniehlkova, Project Coordinator | Учасник програми | Лях ТЛ.pdf |
696 | Унверситет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування | 04.11 - 17.11.2024 | Veronika Brancova Hase, Project Coordinator | Учасник програми | |
703 | м.Філадельфія, Пенсільванія (США) | Міжнародне стажування | 23.09-27.09.2024 | William E. Aaronson, PhD, Project Director, Temple University | Учасник програми | 1_2.pdf |
727 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування (Erasmus Credit mobility project KA107) | 18.11 -22.11.2024 | Doc. Mgr. Marie Spilackova, PhD, Vice-dean for International relations | Учасник програми | Liakh_confirmation-1.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
20 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська Комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1/01/2014 – 31/12/2017 | Учасник проекту | |
66 | Програма імені Жан Моне | 611217-EPP-1-2019-1-UAEPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | STIPENDIUM | 01.09.2019-31.08.2022 | Учасник проекту |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (3)
ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|
17 | Сапіга Світлана Володимирівна | РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ У СКАУТСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ / 13.00.05 | Київський унверситет імені Бориса Грінченка | 2018 | |
29 | Чечко Тетяна Миколаївна | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. / 13.00.05 - Соціальна педагогіка. | Київський університет імені Бориса Грінченка | 2019 | |
46 | Дуля Аліна Володимирівна | «Соціальна підтримка недержавними організаціями сімей учасників антитерористичної операції»/спеціальність 231 Соціальна робота | Київський університет імені Бориса Грінченка | Дуля.PDF | 2023 |
Заявки на колективні гранти (14)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
23 | Incubator of Scientific Researches: Integration into European Scientific Space | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
31 | Teaching for Diversity and Social Justice | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
85 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
122 | Інкубатор наукових досліджень: інтеграція в європейський науковий простір | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
197 | Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
201 | Проекти Жана Моне «Інтеграція в Європейський науковий простір (IESS)» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
245 | Дослідницька компетентність викладачів закладів вищої освіти України в умовах євроінтеграції / RECasT | Європейська комісія, програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2019 |
373 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
437 | Youth and community work | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
448 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
504 | Digitalization of social work “Barriers-free Social Services” (BarFree) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
581 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
662 | Center for European peace and conflict studies | Erasmus+ Capacity Building in the field of Higher Education | Коллективний | - | 2022 |
751 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
286 | UNI-Paths: Innovation in Education for Ukraine | University of Ostrava | Виграно | Liakh_Invitation letter.pdf | 2023 |
358 | UNI-Paths II: Innovation in Education for Ukraine | Міністерство закордонних справ Чеської Республіки | Виграно | Liakh_invitation letter.pdf | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
140 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
247 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
289 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 3 |
Підвищення кваліфікації (51)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
160 | Фаховий модуль (стажування) | - | 23.01.2015 | |
1009 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 02.03.2018 | |
1276 | Дидактичний модуль | - | 14.12.2016 | |
1300 | Дослідницький модуль | - | 29.12.2016 | |
1410 | Лідерський модуль | - | 01.02.2017 | |
1749 | Інше | - | 21.10.2017 | |
1750 | Інше | - | 31.07.2017 | |
1751 | Інше | - | 29.05.2017 | |
1752 | Інше | - | 16.11.2017 | |
1753 | Інше | - | 11.08.2017 | |
1901 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2355 | Інше | Інший модуль | 21.10.2018 | |
2597 | Лідерський модуль | Інший модуль | 09.11.2018 | |
2887 | Інше | Інший модуль | 23.03.2018 | |
2888 | Інше | Інший модуль | 02.11.2018 | |
3292 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 17.03.2017 | |
3313 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
3342 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | Сертифікат тренера (Лях Т.)-об'єднано.pdf | 08.10.2019 |
3377 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 31.10.2019 | |
3411 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Лях .pdf | 25.06.2019 |
3501 | Інше | Інший модуль | 12.10.2019 | |
3511 | Інше | Інший модуль | 08.11.2019 | |
3670 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3885 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
3977 | Інше | Інший модуль | 21.02.2020 | |
4262 | інше | Інший модуль | 09.10.2020 | |
4506 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 20.11.2020 | |
5145 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 10.05.2021 | |
5293 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5383 | інше | Інший модуль | 07.04.2021 | |
5476 | інше | Інший модуль | 03.09.2021 | |
5521 | інше | Інший модуль | 08.10.2021 | |
6264 | інше | Інший модуль | 07.04.2022 | |
6274 | інше | Інший модуль | 01.05.2022 | |
6516 | інше | Інший модуль | 14.07.2022 | |
6723 | інше | Інший модуль | 19.10.2022 | |
6731 | інше | Інший модуль | 07.10.2022 | |
7045 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7150 | інше | Інший модуль | 11.12.2022 | |
8386 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль | 30.09.2023 | |
8388 | Захист прав людей з інвалідністю | Інший модуль | 01.10.2023 | |
8390 | Небайдужі: базові емоційні потреби | Інший модуль | Небайдужі_03.10.23_Лях.pdf | 22.11.2023 |
8391 | Інформаційна безпека | Інший модуль | Інформаційна гігієна_05.10.23_Лях.pdf | 05.10.2023 |
8392 | Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів, | Інший модуль | Навчаймось вчитись_05.10.23_Лях.pdf | 05.10.2023 |
8393 | Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти | Інший модуль | 05.10.2023 | |
9998 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
10174 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг Лях_ТЛ.pdf | 05.06.2024 |
10573 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10574 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10575 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10576 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (16)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
22 | Наукова цукерня | Серія семінарів, тренінгів, майстер-класів | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
27 | «Перші кроки в науку» Секції: «Психологія», «Практична психологія», «Соціальна педагогіка» (формат – «Куча-печа») | Студентська науково-практична конференція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.06.2016 | 2 |
30 | “Основи проектування” в межах Школи проектного менеджменту Університету | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 11.11.2016 | 2 |
150 | «Наукова тема Інституту людини: індикатори моніторингу та оцінки» | Виїздний корпоративний семінар для викладачів Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка | Пуща-озерна | 20.05.2016 | 2 |
431 | «Підготовка наукової статті до публікації у міжнародному рейтинговому журналі» | Семінар | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 23.11.2016 | 2 |
432 | “Будуємо майбутнє разом” | Презентація програми | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 02.11.2016 | 2 |
447 | “Мистецтво прийняття рішень” | Тренінг для підлітків | Дитячий центр розвитку “Крапля” | 17.01.2016 | 2 |
627 | «Відомий і невідомий Борис Грінченко» | Науково-просвітницький марафон | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 09.12.2016 | 2 |
629 | «Моніторинг та оцінка проектів» Школи проектного менеджменту | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 21.12.2016 | 2 |
632 | "EndNot: програма для управління бібліографією та полегшення роботи дослідника" | Тренінг | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.12.2016 | 2 |
659 | Вектори переходу переходу Інституту людини до нової якості освіти: аналіз та оцінювання | Інститутський семінар із елементами тренінгу | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 10.02.2016 | 2 |
1120 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1138 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1158 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1170 | Наукова цукерня | Наукова цукерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
1192 | Створення просвітницьких та профілактичних настільних ігор | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2017 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (8)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
47 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Інститут людини | 2016 | 67639 | Лях Тетяна.PDF |
135 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Інститут людини | 2017 | 72639 | |
630 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116906 | |
633 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116346 | |
637 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116345 | |
639 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116337 | |
643 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116335 | |
648 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116334 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
112 | Наукова студія «Соціальний експериментаріум» | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 28 | Не зазначено | 29.09.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47338 | Актуальні питання соціальної роботи | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
35678 | Менеджмент волонтерських програм: посібник для підготовки менеджерів волонтерських програм | |
33176 | Методичний посібник для тренера для проведення тренінгу «Сімейно орієнтована соціальна робота, захист дитини та міжвідомча взаємодія» | |
33745 | Соціальна згуртованість. Кроки для керівників. | |
23051 | Соціально-психологічна підтримка сімей, яких торкнулась проблема ВІЛ/СНІДу | |
5543 | Соціальна педагогіка | |
3491 | Енциклопедія для фахівців соціальної сфери | |
3484 | Використання інтерактивних методів та мультфільмів у профілактиці ризикованої поведінки: методичний посібник для спеціалістів, які працюють з бездоглядними та безпритульними дітьми та підлітками | |
36054 | Соціальна робота. Стислий таджицько-російський словник | |
3599 | Активні методи просвітницької діяльності у профілактиці ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки : посібник для спеціалістів приймальників-розподільників, притулків для неповнолітніх та виховних колоній | |
3489 | Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців притулків для неповнолітніх |
Навчальні та методичні матеріали (29)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48184 | Методичний посібник з проведення аудитів безпеки в громадах "Створення безпечного громадського простору: аудити безпеки та рекомендації" | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
41661 | Cходинки до здоров’я: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять | |
16977 | «Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді | |
9439 | Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
10305 | Сходинки здоров’я для батьків: просвітницько-профілактична тренінгова програма: навчально-методичний посібник для фахівців соціальної сфери щодо проведення просвітницько-профілактичних занять за програмою «Сходинки» з батьками/опікунами підлітків, які перебувають у конфлікті з законом | |
4194 | Довідник: послуги для підлітків щодо профілактики ризикованої поведінки та інфікування ВІЛ у місті Києві | |
4959 | Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів: навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, соціальних працівників, вихователів, фахівців, які здійснюють соціальну профілактику | |
4130 | Путівничок для підлітків: послуги профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки у місті Києві: довідник організацій, які протидіють поширенню ВІЛ/СНІДу та надають послуги підліткам | |
18336 | «Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять» : Навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, практичних психологів та вихователів | |
5003 | Довідник для підлітків, які звільняються з виховних колоній щодо медико-соціальних та інших видів послуг на рівні громади | |
3493 | Методичні рекомендації щодо організації просвітницької роботи з профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед підлітків та молоді в установах Державної кримінально-виконавчої служби | |
3486 | Менеджмент волонтерських груп від А до Я | |
3652 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (7 клас) | |
3654 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (9 клас) | |
3490 | Сходинки до здоров’я | |
1212 | Участь молоді у волонтерстві як важлива складова суспільної активності | |
3506 | Рожеві окуляри: настільна просвітницько-профілактична гра | |
3492 | Твоє життя - твій вибір! | |
3495 | Комплексна допомога бездоглядним та безпритульним дітям | |
3494 | Просвітницько-профілактична програма тренінгових занять "Сходинки" | |
3482 | Професія. Кар`єра. Успіх | |
8922 | Використання інтерактивних методів у програмах з формування здорового способу життя | |
24198 | Основи громадського здоров'я: теорія і практика | |
1848 | З досвіду налогодження партнерства у рамках проекту "Покращення соціальних послуг дітям та сім`ям у громаді" | |
1851 | Ресурсні та консультаційні центри | |
8919 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
3531 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
8913 | Моделювання та впровадження програм щодо формування здорового способу життя |
Сертифіковані ЕНК (26)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | Методика організації волонтерської діяльності (5 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 | |
294 | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (6 курс, СР) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 728 | 30.12.2016 | |
414 | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, заочна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 843 | 22.12.2018 | |
415 | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 843 | 22.12.2018 | |
530 | Менеджмент соціальної роботи (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | |
677 | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 176 | 04.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
714 | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
738 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 21/22 н.р. |
767 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | - |
768 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | - | Бакалавр | Заочна | 2020 | 464 | 01.09.2020 | - |
998 | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
1210 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 22/23 н.р. |
1262 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | − |
1291 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1293 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СА, СР, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1294 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1295 | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1335 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 | − |
1336 | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1379 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1381 | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1466 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1467 | Науковий семінар «Технологія підготовки науково-дослідницького проекту» (3 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1674 | Технології прийняття управлінських рішень (5-6 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1839 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1874 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (44)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
226 | Інститут людини | Соціальна експертиза (5 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
265 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (5 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
292 | Інститут людини | Методика організації та проведення адвокаційних кампаній (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
354 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
552 | Інститут людини | Організаційна діяльність соціального педагога: Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
553 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
554 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
555 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
556 | Інститут людини | Організаційна діяльність соціального педагога: Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
557 | Інститут людини | Соціальна експертиза та громадські слухання (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
711 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
712 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3767 | Інститут людини | Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
3777 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3972 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс) | Магістр | Заочна | 10 | 8 | 25 | 28.12.2018 |
3973 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
4022 | Інститут людини | Управління соціальною роботою в Україні: Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
5376 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6711 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8176 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8189 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8209 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8233 | Інститут людини | Менеджмент соціальної роботи: Методика організації волонтерської діяльності (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8234 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8392 | Інститут людини | Виробнича практика - Проміжний етап № 1 (5 курс, МОСП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8665 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8666 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8667 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8965 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10593 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10600 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10891 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11298 | Інститут людини | Виробнича практика (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11311 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11329 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12356 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12553 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12555 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12674 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12676 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12718 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
13170 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13731 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13876 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
672 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2016 |
1244 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,73 | 12.01.2017 |
2088 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,64 | 26.12.2018 |
3073 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 3,38 | 28.12.2019 |
3859 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,79 | 28.12.2020 |
5052 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,99 | 28.12.2021 |
5802 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2022 |
6680 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців спортивних змагань (1)
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (3)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
5 | Всеукраїнська студенстька олімпіада зі спеціальності "Соціальна робота" | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | 05.04.2017 |
35 | ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студенстьких наукових робіт у галузі "Корекційна та соціальна педагогіка" | Київський університет імені Бориса Гргінченка | 29.03.2017 |
215 | Щорічний загальноміський конкурс на отримання грантів Київського міського голови у галузі освіти | м. Київ | 17.05.2017 |