Лях Тетяна Леонідівна
(1026 балів за 2024 рік).
Підрозділ
Ректорат
Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи (Суміщення)
Посада
Проректор, Професор кафедри (Суміщення)
Науковий ступінь / Вчене звання
Кандидат педагогічних наук. Професор.
Додаткові відомості
Київський педагогічний коледж при Національному університеті імені Тараса Шевченка. Рік закінчення 1995, спеціальність: соціальний педагог, організатор діяльності у сімейно-побутовій сфері. Диплом ІР № 002191
Національний університет імені Тараса Шевченка. Рік закінчення 1997, спеціальність: соціальний педагог, викладач соціальної педагогіки. Диплом АКІ № 97008399
01.12.1993-01.07.1995 – лаборант кафедри педагогіки факультету соціології та психології Київського університету імені Тараса Шевченка.
03.07.1995-01.12.1996 – інструктор Спілки дитячих та юнацьких організацій Київської міської ради.
01.12.1996-30.06.1997 – фахівець з реалізації програм Соціальної служби для молоді м. Києва.
01.07.1997-01.10.1997 – провідний спеціаліст відділу організаційної та аналітичної роботи Соціальної служби для молоді Київської міської державної адміністрації; 13 ранг державного службовця.
01.10.1997-30.09.2000 – аспірант кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
12.09.1997-27.08.2022 – викладач соціальної педагогіки та спеціальних дисциплін Педагогічного коледжу при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
02.09.2002-28.08.2008 рр. – старший викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології факультету соціального управління Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України.
29.08.2008 – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка. 23.01.2009 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка, а з 05.02.2010 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (у зв`язку з переіменуванням університету). 01.09.2013 – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (у зв`язку з переіменуванням кафедри).
16.09.2015-01.09.2019 – заступник директора з наукової роботи, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
02.09.2019 – 05.12.2024 – завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (01 вересня 2022 року реорганізовано Інститут людини шляхом перетворення у Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти). Від 06 грудня 2024 року - проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти (за суміщенням).
Соціально-педагогічна діяльність студентських волонтерських груп
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
7 | 12 | 2 | 2025.03.10 06:00:40 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
50 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 8 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/718699/ |
294 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 10 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
464 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 10 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
563 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 13 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 3523 | 24 | 53 | 2025.03.10 10:24:39 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 1849 | 20 | 38 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
99 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 315.9 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Liakh |
1127 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 390.5 | 6 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana-Liakh/stats |
Конференції (39)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11083 | Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти | Теоретико-практичні засади впровадження інклюзивної освіти | Запоріжжя, Бердянський державний педагогічний університет | document.pdf | |
10519 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Соціальна робота в галузі громадського здоров`я в Чеській Республіці | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
10512 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Принцип конфіденційності під час виявлення дитини, (ймовірно) постраждалої від домашнього насильства | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
10339 | Всеукраїнська науково-практична конференція «СОЦІАЛЬНА РОБОТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», присвячена 110-річчю Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка | Соціальна робота з постраждалими від воєнних дій: успішні практики співпраці державних і громадських організацій | Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка | document.pdf | |
10298 | Чотирнадцяті сіверянські соціально-психологічні читання | Підходи до активізації громад, постраждалих від воєнних дій | м. Чернігів, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка | document.pdf | |
9226 | Міжнародна онлайн-конференція Української асоціації оцінювання "Оцінювання в умовах воєнного часу: від гуманітарної допомоги до державної політики" | Важливість підготовки фахівців з МіО | Київ, Українська Асоціація Оцінювання | document.pdf | |
9132 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: доба нестійкої інституційності» | Соціально-педагогічна діяльність волонтерів у воєнний час | Дніпро, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ | document.pdf | |
8490 | IV Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція "Соціально-освітні домінанти підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти" | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Запоріжжя | document.pdf | |
8467 | Всеукраїнська науково-практична конференція "СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЯХ" | СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ ПІДЛІТКІВ З ВІЛ ЧЕРЕЗ ПЕРЕРИВАННЯ АНТИРЕТРОВІРУСНОЇ ТЕРАПІЇ | Харків | document.pdf | |
8320 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students’ Representatives Opinion | Cieszyn, Poland | ![]() | |
8318 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Professional Self-Improvement of Social Workers in Working with Female Combatants: the Potential of the МООС | Cieszyn, Poland | ![]() | |
8317 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Analysis Of The Needs Of Social Workers Regarding Their Utilization Of ICT in the System of Provision Of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | Cieszyn, Poland | ![]() | |
8257 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади" | Теоретико-методичні засади соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ООП | Суми | document.pdf | |
8158 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Соціальна робота з особами з інвалідністю в період війни: проблеми та виклики | Полтава, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
7699 | Чому без моніторингу та оцінювання неможливо побудувати якісну політику | Досвід підготовки студентів спеціальності "соціальна робота" до моніторингу та оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ, Українська Асоціація Оцінювання | document.pdf | |
7502 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття"" | Проблеми соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ооп в закладах дошкільної освіти | Запоріжжя (Запорізький національний університет) | ![]() | |
7366 | Життя на межі миру: як волонтерські ініціативи сприяють зростанню громад | Як мотивувати волонтерів та втілювати сталі волонтерські проєкти? | Київ (у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії, Швеції та Європейського Союзу) | document.pdf | |
7316 | Theoretical and practical aspects of distance learning | BUILDING PROFESSIONAL COMPETENCIES OF SOCIAL WORKERS THROUGH DISTANCE LEARNING IN THE CONTEXT OF THE COVIDͳ19 PANDEMIC | Katowice (Poland) | ![]() | |
6867 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в соціальній сфері | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
6876 | 15th International Scientific Conference "Society.Integration.Education" (SIE2021) | DEVELOPMENT OF YOUTH VOLUNTEER PROGRAMS IN THE CONDITION OF THE COVID-19 PANDEMIC IN THE COMMUNITIES, NEIGHBORING TO THE AREA OF THE JOINT FORCED OPERATION IN THE EAST OF UKRAINE | Rezekne, Latvia (Rezekne Academy of Technologie) | ![]() | |
6868 | І Міжнародна науково-практична конференція АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР «CURRENT PROBLEMS OF SOCIAL WORK AND SOCIAL SECURITY: EUROPEAN AND NATIONAL DIMENSION» | Особливості організації діяльності волонтерських груп в умовах пандемії COVID-19 | Луцьк (Волинський національний університет імені Лесі Українки / NGO «International educators and scientists foundation» (IESF)) | document.pdf | |
6852 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку" | Моделювання професійної діяльності викладача вищої школи в умовах змішаного навчання | м. Одеса, ДВНЗ "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" | ![]() | |
6511 | Пошук шляхів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і фахівців соціальної роботи в Україні та Польщі: обмін досвідом | Загальна дискусія | Ніжин (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie) | document.pdf | |
6213 | Онлайн конференція "Підтримка молоді з інвалідністю та випускників інтернатів: партнерство громади, бізнесу та влади" | Участь у дискусії | Львів, Кафедра педагогіки та соціальної роботи Факультет наук про здоров'я ЗВО "Український католицький університет" | ![]() | |
6307 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Миробудування в освітній та соціальній сферах" | Соціальна медіація в діяльності фахівця соціальної сфери | Черкаси, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | document.pdf | |
5843 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція « Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» | Підготовка соціальних працівників до організації міжвідомчої взаємодії в місцевих громадах | Ніжин (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie) | document.pdf | |
5844 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Інструменти аналізу чинників і проблем, пов’язаних із розмежуванням та відсутністю згуртованості в громаді | Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | document.pdf | |
5551 | V Міжнародна науково-практична конференція «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР» / «ACTUAL PROBLEM TEACHER EDUCATION: EUROPEAN AND NATIONAL DIMENSION» | Оцінювання якості соціальних послуг в громаді: досвід, проблеми, нові виклики | Луцьк / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | document.pdf | |
5319 | VII міжвузівський науково-практичний семінар "Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформаціїй" | Модернізація системи соціального захисту населення як інтегральна умова посилення потенціалу соціальної політики | Харків, Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогчіна академія" | ![]() | |
5250 | І Всеукраїнська науково-практична конференціяз міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Соціально-педагогічна підтримка сімей учасників бойових дій в умовах територіальної громади: реалії та виклики | Запоріжжя, Запорізький національний університет | document.pdf | |
5249 | Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах дуальної освіти» | Підготовка фахівців соціальної сфери до моніторингу й оцінювання якості соціальних послуг в ОТГ | Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | document.pdf | |
5411 | Всеукраїнський семінар «Підготовка соціальних працівників до розвитку інтегрованих соціальних послуг в об`єднаних територіальних громадах» в межах проекту «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг», що реалізується Міжнародною благодійною організацією «Партнерство “Кожній дитині”» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і фінансування Європейським Союзом та його країнами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) | модератор | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
4881 | Непомічені підлітки | Розвиток особистісного потенціалу підлітків у скаутингу | Київ | ![]() | |
2629 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Громадянське суспільство та соціальне становлення особистості: від теоретичних роздумів до сучасних викликів | Київ | ![]() | |
2628 | Інклюзія в новій українській школі : виклики сьогодення | Функціональний репертуар соціального педагога у роботі з батьками дітей з особливостями психофізичного розвитку в ДНЗ | Київ | ![]() | |
2630 | Theoretical and practical aspects of distance learning | DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL, SCIENTIFIC COLLABORATION AND PROJECT MANAGEMENT WITH IC TOOLS IN UNIVERSITIES | Czesin, Poland | document.pdf | |
2625 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Students standing before the distance learning in institution of higher education | Київ | ![]() | |
2631 | Інновації у вищій освіті | SOCIAL AND PEDAGOGICAL PROBLEMS OF ADAPTATION OF STUDENTS TO DISTANCE LEARNING IN HIGHER EDUCATION | Кам’янське: | document.pdf | |
420 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Соціальний педагог у територіальній громаді' | Особливості корпоративного волонтерства в Україні | Запоріжжя, Україна | ![]() |
Монографії (колективні) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45091 | Сформованість здоров’язбережувальної компетенції бакалаврів гуманітарно-педагогічних спеціальностей через використання педагогічних технологій в освітньому просторі університету: сучасний стан | |
44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
37506 | Досвід моніторингу та оцінки державної cоціальної програми протидії торгівлі людьми в Україні силами громадянського суспільства | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
35471 | Rozwój inicjatyw wolontariackich jako narzędzia aktywizacji zasobów ludzkich społeczności lokalnych | |
29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
27096 | Соціальна профілактика підліткового булінгу | |
24094 | Scientific approaches of volunteer groups’ classifica-tion in Europe and United States of Fmerica | |
24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
36551 | Comparative Analysis of Social Services Provided to Female Combatants and Veterans in Ukraine and Abroad | |
36892 | Problems of parents caring for children with disabilities | |
31435 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | |
31426 | Types of families of joint forces operation participants in the east of Ukraine and peculiarities of social work with them | |
36851 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | |
29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
36762 | Problems of women with high risk of abandonment of a newborn | |
26952 | Проблеми та потреби сімей учасників антитерористичної операції: результати глибинних інтерв’ю | |
22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | |
18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (34)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
49868 | Потенціал волонтерства для розвитку деокупованих громад | |
49356 | Похилий вік як фактор вразливості у період воєнного часу | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45623 | Соціальна профілактика ризикованої поведінки підлітків | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
44461 | Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
41754 | Інструменти соціальної адвокації прав та інтересів вразливих груп населення | |
44146 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | |
36673 | Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31382 | Social workers training in continuing education system | |
23973 | Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview | |
14613 | Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні | |
10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | |
36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (52)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
49760 | До питання профілактики булінгу в закладах вищої освіти | |
50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
49687 | Особливості соціальної роботи з особами з інвалідністю внаслідок війни | |
49868 | Потенціал волонтерства для розвитку деокупованих громад | |
49356 | Похилий вік як фактор вразливості у період воєнного часу | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
45874 | Публічний простір як інструмент розвитку соціальної згуртованості громади | |
45843 | Морально-етичні засади соціальної роботи у територіальній громаді | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45842 | Системний підхід до профілактики булінгу в закладі загальної середньої освіти | |
45623 | Соціальна профілактика ризикованої поведінки підлітків | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
41754 | Інструменти соціальної адвокації прав та інтересів вразливих груп населення | |
44146 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | |
41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
36673 | Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
19268 | Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад | |
22662 | Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні | |
19267 | Стан соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами та їхніх батьків у комплексних позашкільних навчальних закладах міста Києва | |
15367 | Організація дозвілля дітей студентами-волонтерами державних та неурядових організацій | |
14613 | Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні | |
9949 | Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях | |
10812 | Сутність соціально-педагогічної підтримки особистості | |
2243 | Планування залучення волонтерів як важливий компонент волонтерської програми | |
2865 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до організації та проведення соціальної експертизи | |
1519 | Професійна ідентичність соціальних працівників | |
1405 | Формування професійної культури фахівців соціальної сфери | |
370 | Problems regulatory support volunteer activities in Ukraine | |
1215 | Мотивація до волонтерської діяльності | |
1211 | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в Україні | |
1209 | Види мотивації до волонтерської діяльності | |
36009 | Просвітницька робота щодо профілактики ВІЛ/СНІДу в закладах освіти | |
36011 | Зміст і напрями соціально-педагогічної роботи студентських волонтерських груп вищих навчальних закладів | |
36008 | Настільні ігри як інтерактивний метод просвітницько-профілактичної роботи | |
1239 | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації роботи волонтерських груп | |
1576 | Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей | |
1577 | Соціально-педагогічна діяльність молодіжних волонтерських груп | |
8927 | Основні поняття і категорії соціальної роботи |
Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (50)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49455 | Features of Providing Social Services in Rural Communities | |
49031 | Потреби людей похилого віку в умовах воєнного часу | |
49764 | Соціальна робота з постраждалими від воєнних дій: успішні практики співпраці державних і громадських організацій | |
50370 | Теоретико-практичні засади впровадження інклюзивної освіти | |
41793 | Організація вуличних соціокультурних заходів в умовах військового стану як дієва форма реалізації прав дитини | |
41794 | Теоретико-методичні засади соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ООП | |
39961 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти | |
36518 | Моделювання професійної діяльності викладача вищої школи в умовах змішаного навчання | |
36531 | Особливості організації діяльності волонтерських груп в умовах пандемії COVID-19 | |
39944 | Потреби фахівців мережі центрів соціальних служб м. Києва щодо підвищення ІТ-компетентності у роботі з дітьми з інвалідністю | |
39005 | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в соціальній сфері | |
31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
19062 | Зміст соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з особливими потребами у комплексних позашкільних навчальних закладах | |
20299 | Social and pedagogical problems of adaptation of students to distance learning in higher education | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
15503 | Особливості корпоративного волонтерства в Україні | |
9859 | Програма зростання волонтерів в громадській організації «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» | |
10830 | Сутність соціально-педагогічної підтримки особистості | |
9629 | Особливості підготовки волонтерів у неурядових організаціях (на прикладі Всеукраїнського громадського центру «Волонтер») | |
9147 | Актуальні питання розвитку волонтерського руху серед студентської молоді | |
8663 | Волонтерування як громадянська позиція та можливість занурення в майбутню професію | |
9767 | Індивідуальні фактори ризикованої щодо ВІЛ-інфікування поведінки підлітків – учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів | |
6219 | Волонтерство як можливість для професійного становлення майбутніх соціальних працівників | |
6233 | Реформи з надання соціальних послуг в Україні | |
3657 | Реформи з надання соціальних послуг в Україні | |
5822 | Зміст, форми та методи соціально-педагогічної профілактики ВІЛ/СНІДу серед бездоглядних дітей | |
3478 | Комікси у профілактичних програмах | |
6228 | Подготовка социальных педагогов к социальному сопровождению семей, которые воспитывают ВИЧ-инфицированных детей | |
7532 | Подготовка социальных педагогов к социальному сопровождению семей, которые воспитывают ВИЧ-инфицированных детей | |
1199 | Досвід соціалізації підлітків в літньому скаутському наметовому таборі „Витоки” | |
4805 | Формирование профессиональной культуры будущих социальных работников в системе непрерывного образования | |
1198 | Підготовка соціальних педагогів і соціальних працівників до організації діяльності волонтерських груп | |
36010 | Підходи до класифікації волонтерських груп | |
1197 | Напрями соціально-педагогічної діяльності волонтерських груп | |
1578 | Концепції профілактики ВІЛ/СНІДу | |
1567 | Метод інтерактивної гри: умови ефективного використання у процесі навчання дорослих | |
1238 | Потенціал методу case-study у програмах зі сприяння здоров'ю дітей і молоді | |
1408 | Формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей | |
1241 | Вимоги до особистісно-моральних якостей потенційних волонтерів з числа студентів | |
1427 | Критерії відбору студентів-волонтерів для здійснення соціально-педагогічної роботи | |
1570 | Історичні засади соціально-педагогічної діяльності волонтерів за кордоном | |
1568 | Залучення громадян до волонтерської діяльності | |
3799 | Ігротека для батьків : активні ігри для дошкільнят та школярів | |
3792 | Ігротека для батьків | |
3785 | Ігротека для батьків (ботанічна прогулянка, нічна прогулянка, похід Робінзонів, прогулянка з кульками) | |
1565 | Волонтерство як суспільний феномен | |
1580 | Особистість соціального педагога центру роботи з молоддю у структурі соціально-виховної діяльності | |
1583 | Сучасні тенденції розвитку волонтерських організацій в Україні |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
10 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | Покликання | 2024 | 2024 | NYU School of Global Public Health (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (6)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | - | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
39 | Учасник проекту | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | Формування толерантності та попередження конфліктів та злочинів на ґрунті ненависті в середовищі підлітків та молоді | Всеукраїнський громадський центр "Волонтер" Дмитро Дорошок м. Київ, 03057 | letter to KUBG_VOLUNTEER_2016(1).pdf | липень 2015 р. - листопад 2016 р. |
67 | Тренер | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | “Будуємо майбутнє разом”: профілактика правопорушень та злочинів на грунті ненависті | ВГЦ “Волонтер”за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
69 | Тренер | Microsoft YouthSpark | IDEA: комп’ютерна грамотність та інформаційна безпека | ВГЦ “Волонтер” за підтримки Microsoft YouthSpark https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
91 | Член робочої групи | Посольство США в Україні | «Навколишнє середовище для кожного: уявлення та роздуми» | Шарі Вільсон, США shari@projcentral.co | проект_ІЛ.pdf | 01.09.2017-30.05.2018 |
194 | Координатор проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 - грудень 2026 |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
54 | Psychosocial Support for Victims of Sexual Violence During the War in Ukraine: Challenges for Social Work | https://doi.org/10.1007/s41134-024-00336-w | Journal of Human Rights and Social Work | Покликання | Покликання | 2024 | 2024 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (10)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
4 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24183/ | 2018 |
159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
170 | Problems of parents caring for children with disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36892/ | 2022 |
171 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31435/ | 2022 |
172 | Types of families of joint forces operation participants in the east of Ukraine and peculiarities of social work with them | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31426/ | 2022 |
173 | Problems of women with high risk of abandonment of a newborn | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36762/ | 2022 |
174 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36851/ | 2022 |
216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
217 | Comparative Analysis of Social Services Provided to Female Combatants and Veterans in Ukraine and Abroad Society | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36551/ | 2022 |
349 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (9)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
75 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/ | 2019 |
150 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31382/ | 2020 |
260 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34374/ | 2021 |
286 | Соціально-педагогічна підтримка неповнолітніх, які перебувають у конфлікті з законом: зарубіжний досвід | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40524/ | 2022 |
342 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41459/ | 2022 |
378 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44146/ | 2023 |
382 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43744/ | 2023 |
441 | Аналіз потреб соціальних працівників щодо використання ними ІКТ у системі надання соціальних послуг (м. Київ, Україна) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44461/ | 2023 |
475 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (9)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
220 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Дистанційна | Larysa Koval ICEA President, professor |
Учасник програми | Лях.pdf |
293 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Не зазначено | Pavla Nemethova |
Учасник програми | ![]() |
312 | Ostrava University, Czech Republic | Еразмус КА107 | 20.04-10.06.2022 | Не зазначено | Michaela Vontorová |
Учасник програми | Confirmation_Liakh.pdf |
456 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | ![]() |
471 | м.Люблін, Польща | Non-formal education in the training of masters and PhD in EU countries and Ukraine | 08-15.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | ![]() |
593 | Університет Острави, Чехія | Міжнародне стажування | 30.10-17.11.2023 | Не зазначено | Kamila Daniehlkova, Project Coordinator | Учасник програми | Лях ТЛ.pdf |
696 | Унверситет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування | 04.11 - 17.11.2024 | Фізична | Veronika Brancova Hase, Project Coordinator |
Учасник програми | ![]() |
703 | м.Філадельфія, Пенсільванія (США) | Міжнародне стажування | 23.09-27.09.2024 | Фізична | William E. Aaronson, PhD, Project Director, Temple University | Учасник програми | 1_2.pdf |
727 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування (Erasmus Credit mobility project KA107) | 18.11 -22.11.2024 | Фізична | Doc. Mgr. Marie Spilackova, PhD, Vice-dean for International relations |
Учасник програми | Liakh_confirmation-1.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
20 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська Комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1/01/2014 – 31/12/2017 | Учасник проекту | |
66 | Програма імені Жан Моне | 611217-EPP-1-2019-1-UAEPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | STIPENDIUM | 01.09.2019-31.08.2022 | Учасник проекту |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (3)
ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|
17 | Сапіга Світлана Володимирівна | РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ У СКАУТСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ / 13.00.05 | Київський унверситет імені Бориса Грінченка | ![]() | 2018 |
29 | Чечко Тетяна Миколаївна | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. / 13.00.05 - Соціальна педагогіка. | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | 2019 |
46 | Дуля Аліна Володимирівна | «Соціальна підтримка недержавними організаціями сімей учасників антитерористичної операції»/спеціальність 231 Соціальна робота | Київський університет імені Бориса Грінченка | Дуля.PDF | 2023 |
Заявки на колективні гранти (14)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
23 | Incubator of Scientific Researches: Integration into European Scientific Space | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
31 | Teaching for Diversity and Social Justice | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
85 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
122 | Інкубатор наукових досліджень: інтеграція в європейський науковий простір | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
197 | Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
201 | Проекти Жана Моне «Інтеграція в Європейський науковий простір (IESS)» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
245 | Дослідницька компетентність викладачів закладів вищої освіти України в умовах євроінтеграції / RECasT | Європейська комісія, програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2019 |
373 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
437 | Youth and community work | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
448 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
504 | Digitalization of social work “Barriers-free Social Services” (BarFree) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
581 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
662 | Center for European peace and conflict studies | Erasmus+ Capacity Building in the field of Higher Education | Коллективний | - | 2022 |
751 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
286 | UNI-Paths: Innovation in Education for Ukraine | University of Ostrava | Виграно | Liakh_Invitation letter.pdf | 2023 |
358 | UNI-Paths II: Innovation in Education for Ukraine | Міністерство закордонних справ Чеської Республіки | Виграно | Liakh_invitation letter.pdf | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
140 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
247 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
289 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 3 |
Підвищення кваліфікації (52)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
160 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 23.01.2015 |
1009 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | ![]() | 02.03.2018 |
1276 | Дидактичний модуль | - | ![]() | 14.12.2016 |
1300 | Дослідницький модуль | - | ![]() | 29.12.2016 |
1410 | Лідерський модуль | - | ![]() | 01.02.2017 |
1749 | Інше | - | ![]() | 21.10.2017 |
1750 | Інше | - | ![]() | 31.07.2017 |
1751 | Інше | - | ![]() | 29.05.2017 |
1752 | Інше | - | ![]() | 16.11.2017 |
1753 | Інше | - | ![]() | 11.08.2017 |
1901 | Інше | - | ![]() | 06.12.2017 |
2355 | Інше | Інший модуль | ![]() | 21.10.2018 |
2597 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 09.11.2018 |
2887 | Інше | Інший модуль | ![]() | 23.03.2018 |
2888 | Інше | Інший модуль | ![]() | 02.11.2018 |
3292 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | ![]() | 17.03.2017 |
3313 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
3342 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | Сертифікат тренера (Лях Т.)-об'єднано.pdf | 08.10.2019 |
3377 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | | 31.10.2019 |
3411 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Лях .pdf | 25.06.2019 |
3501 | Інше | Інший модуль | ![]() | 12.10.2019 |
3511 | Інше | Інший модуль | ![]() | 08.11.2019 |
3670 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3885 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
3977 | Інше | Інший модуль | ![]() | 21.02.2020 |
4262 | інше | Інший модуль | ![]() | 09.10.2020 |
4506 | Модуль ІКТ | Інший модуль | ![]() | 20.11.2020 |
5145 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | ![]() | 10.05.2021 |
5293 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5383 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.04.2021 |
5476 | інше | Інший модуль | ![]() | 03.09.2021 |
5521 | інше | Інший модуль | ![]() | 08.10.2021 |
6264 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.04.2022 |
6274 | інше | Інший модуль | ![]() | 01.05.2022 |
6516 | інше | Інший модуль | ![]() | 14.07.2022 |
6723 | інше | Інший модуль | ![]() | 19.10.2022 |
6731 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.10.2022 |
7045 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7150 | інше | Інший модуль | ![]() | 11.12.2022 |
8386 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль | ![]() | 30.09.2023 |
8388 | Захист прав людей з інвалідністю | Інший модуль | ![]() | 01.10.2023 |
8390 | Небайдужі: базові емоційні потреби | Інший модуль | Небайдужі_03.10.23_Лях.pdf | 22.11.2023 |
8391 | Інформаційна безпека | Інший модуль | Інформаційна гігієна_05.10.23_Лях.pdf | 05.10.2023 |
8392 | Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів, | Інший модуль | Навчаймось вчитись_05.10.23_Лях.pdf | 05.10.2023 |
8393 | Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти | Інший модуль | ![]() | 05.10.2023 |
9998 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
10174 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг Лях_ТЛ.pdf | 05.06.2024 |
10573 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10574 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10575 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10576 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10994 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | ![]() | 25.12.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (16)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
22 | Наукова цукерня | Серія семінарів, тренінгів, майстер-класів | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
27 | «Перші кроки в науку» Секції: «Психологія», «Практична психологія», «Соціальна педагогіка» (формат – «Куча-печа») | Студентська науково-практична конференція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.06.2016 | 2 |
30 | “Основи проектування” в межах Школи проектного менеджменту Університету | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 11.11.2016 | 2 |
150 | «Наукова тема Інституту людини: індикатори моніторингу та оцінки» | Виїздний корпоративний семінар для викладачів Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка | Пуща-озерна | 20.05.2016 | 2 |
431 | «Підготовка наукової статті до публікації у міжнародному рейтинговому журналі» | Семінар | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 23.11.2016 | 2 |
432 | “Будуємо майбутнє разом” | Презентація програми | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 02.11.2016 | 2 |
447 | “Мистецтво прийняття рішень” | Тренінг для підлітків | Дитячий центр розвитку “Крапля” | 17.01.2016 | 2 |
627 | «Відомий і невідомий Борис Грінченко» | Науково-просвітницький марафон | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 09.12.2016 | 2 |
629 | «Моніторинг та оцінка проектів» Школи проектного менеджменту | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 21.12.2016 | 2 |
632 | "EndNot: програма для управління бібліографією та полегшення роботи дослідника" | Тренінг | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.12.2016 | 2 |
659 | Вектори переходу переходу Інституту людини до нової якості освіти: аналіз та оцінювання | Інститутський семінар із елементами тренінгу | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 10.02.2016 | 2 |
1120 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1138 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1158 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1170 | Наукова цукерня | Наукова цукерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
1192 | Створення просвітницьких та профілактичних настільних ігор | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2017 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (8)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
47 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Інститут людини | 2016 | 67639 | Лях Тетяна.PDF |
135 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Інститут людини | 2017 | 72639 | ![]() |
630 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116906 | ![]() |
633 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116346 | ![]() |
637 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116345 | ![]() |
639 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116337 | ![]() |
643 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116335 | ![]() |
648 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116334 | ![]() |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
112 | Наукова студія «Соціальний експериментаріум» | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 28 | Не зазначено | 29.09.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47338 | Актуальні питання соціальної роботи | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
35678 | Менеджмент волонтерських програм: посібник для підготовки менеджерів волонтерських програм | |
33176 | Методичний посібник для тренера для проведення тренінгу «Сімейно орієнтована соціальна робота, захист дитини та міжвідомча взаємодія» | |
33745 | Соціальна згуртованість. Кроки для керівників. | |
23051 | Соціально-психологічна підтримка сімей, яких торкнулась проблема ВІЛ/СНІДу | |
5543 | Соціальна педагогіка | |
3491 | Енциклопедія для фахівців соціальної сфери | |
3484 | Використання інтерактивних методів та мультфільмів у профілактиці ризикованої поведінки: методичний посібник для спеціалістів, які працюють з бездоглядними та безпритульними дітьми та підлітками | |
36054 | Соціальна робота. Стислий таджицько-російський словник | |
3599 | Активні методи просвітницької діяльності у профілактиці ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки : посібник для спеціалістів приймальників-розподільників, притулків для неповнолітніх та виховних колоній | |
3489 | Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців притулків для неповнолітніх |
Навчальні та методичні матеріали (29)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48184 | Методичний посібник з проведення аудитів безпеки в громадах "Створення безпечного громадського простору: аудити безпеки та рекомендації" | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
41661 | Cходинки до здоров’я: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять | |
16977 | «Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді | |
9439 | Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
10305 | Сходинки здоров’я для батьків: просвітницько-профілактична тренінгова програма: навчально-методичний посібник для фахівців соціальної сфери щодо проведення просвітницько-профілактичних занять за програмою «Сходинки» з батьками/опікунами підлітків, які перебувають у конфлікті з законом | |
4194 | Довідник: послуги для підлітків щодо профілактики ризикованої поведінки та інфікування ВІЛ у місті Києві | |
4959 | Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів: навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, соціальних працівників, вихователів, фахівців, які здійснюють соціальну профілактику | |
4130 | Путівничок для підлітків: послуги профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки у місті Києві: довідник організацій, які протидіють поширенню ВІЛ/СНІДу та надають послуги підліткам | |
18336 | «Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять» : Навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, практичних психологів та вихователів | |
5003 | Довідник для підлітків, які звільняються з виховних колоній щодо медико-соціальних та інших видів послуг на рівні громади | |
3493 | Методичні рекомендації щодо організації просвітницької роботи з профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед підлітків та молоді в установах Державної кримінально-виконавчої служби | |
3486 | Менеджмент волонтерських груп від А до Я | |
3652 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (7 клас) | |
3654 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (9 клас) | |
3490 | Сходинки до здоров’я | |
1212 | Участь молоді у волонтерстві як важлива складова суспільної активності | |
3506 | Рожеві окуляри: настільна просвітницько-профілактична гра | |
3492 | Твоє життя - твій вибір! | |
3495 | Комплексна допомога бездоглядним та безпритульним дітям | |
3494 | Просвітницько-профілактична програма тренінгових занять "Сходинки" | |
3482 | Професія. Кар`єра. Успіх | |
8922 | Використання інтерактивних методів у програмах з формування здорового способу життя | |
24198 | Основи громадського здоров'я: теорія і практика | |
1848 | З досвіду налогодження партнерства у рамках проекту "Покращення соціальних послуг дітям та сім`ям у громаді" | |
1851 | Ресурсні та консультаційні центри | |
8919 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
3531 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
8913 | Моделювання та впровадження програм щодо формування здорового способу життя |
Сертифіковані ЕНК (26)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | Методика організації волонтерської діяльності (5 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 | |
294 | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (6 курс, СР) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 728 | 30.12.2016 | |
414 | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, заочна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 843 | 22.12.2018 | |
415 | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 843 | 22.12.2018 | |
530 | Менеджмент соціальної роботи (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | |
677 | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 176 | 04.03.2020 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
714 | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
738 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 21/22 н.р. |
767 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | - |
768 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | - | Бакалавр | Заочна | 2020 | 464 | 01.09.2020 | - |
998 | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
1210 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 22/23 н.р. |
1262 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | − |
1291 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1293 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СА, СР, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1294 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1295 | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1335 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 | − |
1336 | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1379 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1381 | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1466 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1467 | Науковий семінар «Технологія підготовки науково-дослідницького проекту» (3 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1674 | Технології прийняття управлінських рішень (5-6 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | 24/25 н.р. |
1839 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1874 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (46)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
226 | Інститут людини | Соціальна експертиза (5 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
265 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (5 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
292 | Інститут людини | Методика організації та проведення адвокаційних кампаній (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
354 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
552 | Інститут людини | Організаційна діяльність соціального педагога: Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
553 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
554 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
555 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
556 | Інститут людини | Організаційна діяльність соціального педагога: Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
557 | Інститут людини | Соціальна експертиза та громадські слухання (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
711 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
712 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3767 | Інститут людини | Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
3777 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3972 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс) | Магістр | Заочна | 10 | 8 | 25 | 28.12.2018 |
3973 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
4022 | Інститут людини | Управління соціальною роботою в Україні: Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
5376 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6711 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8176 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8189 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8209 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8233 | Інститут людини | Менеджмент соціальної роботи: Методика організації волонтерської діяльності (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8234 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8392 | Інститут людини | Виробнича практика - Проміжний етап № 1 (5 курс, МОСП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8665 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8666 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8667 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8965 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10593 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10600 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10891 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11298 | Інститут людини | Виробнича практика (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11311 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11329 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12356 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12553 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12555 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12674 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12676 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12718 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
13170 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13731 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13876 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
14176 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
14691 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
672 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2016 |
1244 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,73 | 12.01.2017 |
2088 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,64 | 26.12.2018 |
3073 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 3,38 | 28.12.2019 |
3859 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,79 | 28.12.2020 |
5052 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,99 | 28.12.2021 |
5802 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2022 |
6680 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 30.12.2023 |
7599 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,99 | 31.12.2024 |
Підготовка переможців спортивних змагань (1)
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (3)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
5 | Всеукраїнська студенстька олімпіада зі спеціальності "Соціальна робота" | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | 05.04.2017 |
35 | ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студенстьких наукових робіт у галузі "Корекційна та соціальна педагогіка" | Київський університет імені Бориса Гргінченка | 29.03.2017 |
215 | Щорічний загальноміський конкурс на отримання грантів Київського міського голови у галузі освіти | м. Київ | 17.05.2017 |