Додаткові відомості
Київський університет імені Бориса Грінченка. Рік закінчення 2010, спеціальність: соціальний педагог (кваліфікація викладача соціальної педагогіки). Диплом КВ № 39671579
Київський університет імені Бориса Грінченка. Аспірантура за спеціальністю 13.00.05 - соціальна педагогіка (2010-2014).
2003-2008 рр. – лаборант кафедри анатомії та вікової фізіології Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.
2008-2010 рр. – завідувач кабінетом кафедри анатомії, вікової фізіології і гігієни Інституту психології та соціальної педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.
2010-2013 рр. – завідувач кабінетом та викладач за суміщенням кафедри анатомії і фізіології людини Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
2013-2018 рр. – викладач кафедри анатомії і фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2018-2019 рр. – викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2019-2025 рр. – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини (нині Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти) Київського університету імені Бориса Грінченка (нині Київський столичний університет імені Бориса Грінченка).
З лютого 2025 року – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
З грудня 2021 року - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (231 Соціальна робота).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 5 | 1 | 2025.09.25 06:04:34 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
298 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
519 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
583 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 5 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 370 | 10 | 12 | 2025.09.20 10:04:40 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 302 | 9 | 9 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
62 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 40 | 2 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna_Lekholetova |
Конференції (46)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11950 | XXII Міжнародна науково-практична конференція «ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ: Осмислення спротиву, солідарності та миробудування» | Учасник дискусії круглого столу «Міжнародна технічна допомога заради миру та відновлення» | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
11804 | ІIІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи» | Фасилітативний підхід у контексті професійної підготовки майбутніх соціальних працівників | Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир | | |
11025 | 24-та міжнародна науково-практична конференція "Актуальні дослідження в соціальній сфері" | Соціальна експертиза у менеджменті соціальної роботи | Національний університет "Одеська політехніка", м. Одеса | ![]() | |
10991 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна теорія та практика соціальної роботи в Україні та зарубіжжі» | Соціальна підтримка вразливих категорій населення в умовах воєнного часу | Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів | ![]() | |
10798 | 16th Annual Interna onal Scien fic Conference – DLCC2024 Theore cal and Prac cal Aspects of Distance Learning Sub tle: E-learning & Enhancing So Skills | DIGITALIZATION OF SOCIAL SERVICES FOR VULNERABLE GROUPS IN TERRITORIAL COMMUNITIES OF UKRAINE | Uniwersytet Slaski w Katowicach (Poland) | ![]() | |
10618 | V Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади" | Розвиток соціально-виховного середовища відповідно до потреб дітей та їхніх сімей в громаді | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (м. Суми) | ![]() | |
10300 | Міжнародна наукова конференція «Чотирнадцяті сіверянські соціально-психологічні читання» | Прикладні аспекти соціальної роботи із сім’ями, які виховують дітей із інвалідністю | Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, м. Чернігів (дистанційний формат) | ![]() | |
10286 | ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціальна робота: виклики сьогодення» | Роль соціального працівника у захисті прав дитини | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль | ![]() | |
10220 | ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи» | Інноваційні технології у процесі професійної підготовки соціальних працівників | Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир | document.pptx | |
8322 | 14th Annual International Scientific Conference – DLCC2022 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning. Submitted: E-learning in the Transformation of Education in Digital Society | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the MOOC | Uniwersytet Slaski w Katowicach (Poland) | | |
8212 | Місце спільного прийняття рішень (СПР) у практиці соціальної роботи | Учасник тренінгу | Онлайн (за Київським часом) | ![]() | |
8254 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Умови організації соціокультурної діяльності в територіальній громаді | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка (м. Суми, Україна) | ![]() | |
8089 | Meet Up NeoІнклюзія Формування інклюзивної свідомості» та «Психолого-педагогічна підтримка дітей з ООП в умовах війни | Слухач. Участь у дискусійній частині | Київський Палац дітей та юнацтва (м. Київ) | ![]() | |
8062 | 19-та Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері» | Особливості роботи соціального працівника з ВІЛ-інфікованими дітьми та їхніми сім’ями | Національний університет "Одеська політехніка", м. Одеса | ![]() | |
8144 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
7456 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття" | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Запорізький національний університет, м. Запоріжжя | ![]() | |
7109 | 13th Annual International Scientific Conference Online Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | Building Professional Competencies of Social Workers through Distance Learning in the Context of the Covid-19 Pandemic | University of Silesia in Katowice (Poland) | ![]() | |
6970 | ІІІ Всукраїнський Форум за міжнародної участі "Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики" | Слухач. Участь у дискусійній частині | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | ![]() | |
6840 | 15th International Scientific Conference „Society. Integration. Education” (SIE2021) | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the joint forced operation in the east of Ukraine | Latvia, Rezekne Academy of Technologie (virtual format Zoom platform) | ![]() | |
6710 | Вебінар «Рух за рівність в Україні та світі на прикладі феміністичного та ЛГБТ-рухів» | Слухач. Участь у дискусійній частині | Онлайн (за Київським часом) | ![]() | |
6716 | Вебінар «Права людини та верховенство права в історичних подіях та постатях» | Слухач. Участь у дискусійній частині | Онлайн (за Київським часом) | ![]() | |
6506 | Міжнародний круглий стіл «Пошук шляхів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і фахівців соціальної роботи в Україні та Польщі: обмін досвідом» | Участь у дискусійній частині | Київ-Ніжин-Харків-Хелм | ![]() | |
5885 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Особливості соціальної роботи з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
5317 | VII Міжвузівський науково-практичний семінар «Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій» | Адвокаційна діяльність соціальних працівників: аналіз успішних практик | Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради | ![]() | |
5252 | І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Моделювання освітнього інклюзивного середовища в найкращих інтересах дітей | Запорізький національний університет | document.pdf | |
5246 | Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах дуальної освіти» | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова | document.pdf | |
1886 | Міжнародна наукова конференція «Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти» | Формування зоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності | Рівненський Державний Гуманітарний Університет | ![]() | |
1757 | Konferencji Miedzynarodow Naukowo-Praktyczn «Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki» | Забезпечення якості процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | miasto Gdańsk (Polska) | ![]() | |
1728 | ІІ Всеукраїнська наукова конференція «Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики» | Шляхи організації навчального процесу у ВНЗ для формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, м. Дніпро | ![]() | |
1689 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку» | Структура здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | Наукове партнерство "Центр наукових технологій", м. Харків | ![]() | |
1614 | VIІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» | Алкоголізм як біопсихосоціальне захворювання | Чернігівський національний технологічний університет | ![]() | |
1590 | ХХХVІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» | Етапи формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | ![]() | |
1547 | II Международная научно-практическая конференция «Фундаментальные и прикладные исследования: современные научно-практические решения и подходы» | Принципи формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | Национальная академия наук Азербайджана (НАНА), г. Баку | ![]() | |
1489 | V Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (у рамках VІ Міжнародного фестивалю «Світ психології») | Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах | Національна академія педагогічних наук України, м. Київ | ![]() | |
1488 | Всеукраїнська наукова конференція «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах» | Формування здоров’язберігальної компетентності як завдання професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара | ![]() | |
1487 | VI Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» | Здоров’язберігальна компетентність – стратегічна мета підготовки соціальних педагогів / працівників до професійної діяльності | Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | ![]() | |
1486 | ХXІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» | Теоретичні основи здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | ![]() | |
1485 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та аспірантів «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки» | Фактори, що негативно впливають на здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
1484 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Професійно-творча самореалізація педагога в умовах інноваційної освіти» | Здоров’язберігальна компетентність студентів – соціальних педагогів та аспекти її формування | Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка | ![]() | |
1483 | ІІ Міжнародний фестиваль «Світ психології» Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (з нагоди 150-річчя з дня народження Г.І. Челпанова) | Впровадження компетентністного підходу у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | Національна академія педагогічних наук України, м. Київ | ![]() | |
1482 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» присвячена 290-річчю з дня народження Г. С. Сковороди | Здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах як одна з умов професійної підготовки | Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | ![]() | |
1481 | IV Международная научно-практическая конференция «Человек-природа-общество: теория и практика безопасности жизнедеятельности, экологии и валеологии» | Сутність здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | "Крымский инженерно-педагогический университет", республиканское высшее учебное заведение (Симферополь) | ![]() | |
1480 | Міжнародна науково-практична конференція «Безпека життєдіяльності і охорона здоров’я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи» | Вплив небезпечних та шкідливих факторів на здоров’я людини | Переяслав-Хмельницький ДВНЗ імені Григорія Сковороди | ![]() | |
1479 | Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та аспірантів «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки» | Здоров’язберігання студентів як одне із завдань навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
1478 | II Международная научно-прктическая конференция «Инновационные процессы в биологическом и экологическом образовании в школе и ВУЗе» | Формирование здоровьесохраняющего поведения студенческой молодёжи как один из аспектов образования в высших учебных заведениях | Московский педагогический государственный университет | ![]() | |
1477 | ІІІ Международная научно-практическая конференция «Человек-природа-общество: теория и практика безопасности жизнедеятельности, экологии и валеологии» | Особливості викладання безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах | "Крымский инженерно-педагогический университет", республиканское высшее учебное заведение (Симферополь) | ![]() |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
51333 | Digitalization of Social Services for Vulnerable Groups in Territorial Communities of Ukraine. In: Smyrnova-Trybulska, E., Chen, NS., Kommers, P., Morze, N. (eds) E-Learning and Enhancing Soft Skills. | |
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
27095 | The formation of health-preserving competence as a task of the professional training of social pedagogues and workers in higher educational institutions Ukraine | |
26283 | Методичний інструментарій для діагностики рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | |
19258 | Health-preserving methodologies as a condition of health promotion students |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
36892 | Problems of parents caring for children with disabilities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
51850 | Міждисциплінарна взаємодія у наданні соціальних послуг вразливим групам населення | |
51703 | Аналіз діяльності державних та недержавних організацій щодо надання соціальних та медичних послуг ВПО, які живуть з ВІЛ в Україні | |
51774 | Гуманітарні програми допомоги вразливим групам населення в умовах воєнного часу в Україні | |
52702 | Етапи та методи прийняття ефективних рішень у професійній діяльності соціальних працівників | |
52299 | Соціальна робота з бездомними особами в країнах Європи: досвід соціальної підтримки та гуманітарної допомоги | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
39011 | Методи менеджменту соціальної роботи у діяльності соціального працівника | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
24289 | The role of internet technologies in preparing future social pedagoges to health-savings | |
24165 | Вивчення ціннісно-мотиваційної сфери майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | |
24239 | Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ | |
19767 | Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | |
19819 | Забезпечення якості процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | |
19258 | Health-preserving methodologies as a condition of health promotion students | |
19735 | Сутність і класифікація педагогічних умов формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і працівників | |
23302 | Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект | |
377 | Здоров’язберігальна компетентність студентів-соціальних педагогів та аспекти її формування |
Фахові видання, що затверджені МОН (28)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
51850 | Міждисциплінарна взаємодія у наданні соціальних послуг вразливим групам населення | |
51703 | Аналіз діяльності державних та недержавних організацій щодо надання соціальних та медичних послуг ВПО, які живуть з ВІЛ в Україні | |
52121 | Інтеграція внутрішньо переміщених осіб у приймаючі громади | |
51774 | Гуманітарні програми допомоги вразливим групам населення в умовах воєнного часу в Україні | |
52702 | Етапи та методи прийняття ефективних рішень у професійній діяльності соціальних працівників | |
52299 | Соціальна робота з бездомними особами в країнах Європи: досвід соціальної підтримки та гуманітарної допомоги | |
49687 | Особливості соціальної роботи з особами з інвалідністю внаслідок війни | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
39011 | Методи менеджменту соціальної роботи у діяльності соціального працівника | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
24165 | Вивчення ціннісно-мотиваційної сфери майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | |
24239 | Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ | |
19767 | Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | |
19735 | Сутність і класифікація педагогічних умов формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і працівників | |
23302 | Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект | |
20491 | Формування зоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності | |
14684 | Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах | |
14683 | Health-saving activities of teachers in the educational process of higher educational institutions Ukraine | |
18067 | Стан сформованості здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах України | |
12847 | Problem healthsaving in higher education in preparing future social pedagogue / worker | |
12850 | Використання електронного навчального курсу в процесі вивчення дисципліни «Психофізіологія» за кредитно-модульною системою | |
700 | Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
54 | Psychosocial Support for Victims of Sexual Violence During the War in Ukraine: Challenges for Social Work | https://doi.org/10.1007/s41134-024-00336-w | Journal of Human Rights and Social Work | Покликання | Покликання | 2024 | 2024 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
170 | Problems of parents caring for children with disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36892/ | 2022 |
216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
382 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43744/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
193 | Міжнародна асоціація культурної освіти в Чикаго, штат Іллінойс, США. | Вивчення досвіду інклюзивної освіти в США | 21.12.2019-01.01.2020 | Дистанційна | Лариса Коваль | Учасник програми | ![]() |
314 | Ostrava University, Czech Republic | Еразмус КА107 | 20.04-10.06.2022 | Не зазначено | |
Учасник програми | Confirmation_Lekholetova.pdf |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
139 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
249 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Підвищення кваліфікації (38)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1366 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 18.10.2013 |
2543 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | ![]() | 01.11.2018 |
2726 | Дослідницький модуль | Інший модуль | ![]() | 29.11.2018 |
2977 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 05.03.2019 |
3023 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 27.03.2019 |
3386 | Інше | Інший модуль | ![]() | 08.11.2019 |
3506 | Інше | Інший модуль | ![]() | 12.10.2019 |
3633 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
3828 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | ![]() | 01.01.2020 |
3941 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_212_02.04.2020.pdf | 02.04.2020 |
4021 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 12.05.2020 |
4267 | інше | Інший модуль | ![]() | 09.10.2020 |
5155 | інше | Інший модуль | ![]() | 19.05.2021 |
5179 | інше | Інший модуль | ![]() | 20.05.2021 |
5291 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5347 | Дослідницький модуль | Інший модуль | ![]() | 24.05.2021 |
5382 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.04.2021 |
5477 | інше | Інший модуль | ![]() | 04.09.2021 |
5516 | інше | Інший модуль | ![]() | 08.10.2021 |
6255 | інше | Інший модуль | ![]() | 14.04.2022 |
6266 | інше | Інший модуль | ![]() | 26.04.2022 |
6268 | інше | Інший модуль | ![]() | 21.04.2022 |
6585 | інше | Інший модуль | ![]() | 08.08.2022 |
6586 | інше | Інший модуль | ![]() | 23.08.2022 |
6945 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.10.2022 |
7205 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
8209 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль | Лехолетова_compressed.pdf | 04.10.2023 |
8212 | Захист прав людей з інвалідністю | Інший модуль | Лехолетова1_compressed.pdf | 01.10.2023 |
8213 | Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів | Інший модуль | Лехолетова2_compressed.pdf | 04.10.2023 |
8214 | Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні | Інший модуль | Лехолетова3_compressed.pdf | 05.10.2023 |
8216 | Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія | Інший модуль | ![]() | 28.09.2023 |
8218 | Інформаційна гігієна під час війни | Інший модуль | ![]() | 28.09.2023 |
9948 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
11825 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль | ![]() | 27.03.2025 |
12611 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | ![]() | 16.04.2025 |
12613 | Ефективна комунікація з військовими / ветеранами / ветеранками | Лідерський модуль | ![]() | 19.06.2025 |
12631 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.05.2025 |
12638 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 10.06.2025 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48198 | Standard operating procedures for comprehensive services provided by the healthright day center and the healthright halfway house : methodological manual | |
48197 | Стандартні операційні процедури надання комплексних послуг денним центром «Право на здоров’я» та соціальною квартирою «Право на здоров’я» : методичний посібник | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
33636 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] | |
27807 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
22813 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб.з питань проведення практичних робіт | |
18491 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
12849 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
12859 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
12274 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці. | |
12994 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] – 2-ге вид. перероб. і доп. | |
12991 | Безпека життєдіяльності: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] |
Сертифіковані ЕНК (10)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | Психофізіологія (2 курс) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 | |
570 | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
571 | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
714 | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
737 | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
998 | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
1262 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | − |
1291 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1874 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
2189 | Технології соціальної адвокації (2 курс, 1р ВО, СА, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 | – |
Використання ЕНК (35)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5039 | Інститут людини | Громадське здоров’я (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5701 | Інститут людини | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5704 | Інститут людини | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5716 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді: Соціальний супровід ВІЛ-інфікованих дітей та їхніх сімей | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5718 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей, молоді та сімей (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5806 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
7205 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7246 | Інститут людини | Тренінг комунікативності та креативності (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7985 | Інститут людини | Тренерські студії (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8188 | Інститут людини | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8264 | Інститут людини | Практика (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8265 | Інститут людини | Практика (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8266 | Інститут людини | Виробнича (соціально-реабілітаційна) практика (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8268 | Інститут людини | Виробнича (в закладах освіти) практика (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8270 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8389 | Інститут людини | Виробнича (соціально-профілактична) практика (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8831 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8963 | Інститут людини | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
8995 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9018 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9806 | Інститут людини | Громадське здоров’я (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10688 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10693 | Інститут людини | Стажерська в НУО практика (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11149 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11328 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11332 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11337 | Інститут людини | Виробнича практика / в реабілітаційних центрах (4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11341 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11413 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12339 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12430 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12431 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12521 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13240 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13859 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2069 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,62 | 26.12.2018 |
2966 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,63 | 28.12.2019 |
3835 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,80 | 28.12.2020 |
5007 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,86 | 28.12.2021 |
5801 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2022 |