Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1991 р. Перелік місць роботи
• 1991 - 2012
Київський національний лінгвістичний університет (викладач, старший викладач, доцент, завідувач кафедри)
Теми дисертацій (захищених)
Лірика Лесі Українки та Емілі Дікінсон: типологія та національні особливості Громадська активність
голова журі Всеукраїнського конкурсу студентів-перекладачів Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
9 | 20 | 2 | 2024.11.25 06:00:55 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
18 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 7 | 3 | 2021 | https://publons.com/researcher/1745576/anna-chesnokova/ |
274 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 8 | 4 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812 |
425 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 8 | 4 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812 |
569 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 9 | 4 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 378 | 9 | 9 | 2024.12.22 10:27:57 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 194 | 7 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
14 | Факультет романо-германської філології | Кафедра лінгвістики та перекладу | 374.8 | 6 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Anna_Chesnokova2 |
Конференції (21)
Монографії (колективні) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48927 | The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry | |
40892 | Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings | |
42547 | Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics | |
36311 | "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" | |
36312 | “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes | |
31581 | So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” | |
31583 | An Interdisciplinary and Empirical View of Literary Education: Using Original and Translated Poetry in the Classroom | |
6081 | Directions in empirical literary studies: In honor of Willie van Peer |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48444 | Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading | |
48927 | The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry | |
40892 | Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings | |
42547 | Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics | |
43649 | Style and Reader Response. Minds, Media, Method | |
36311 | "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" | |
36312 | “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes | |
31581 | So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” | |
24110 | Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation | |
22702 | Cross-Cultural Reader Response to Original and Translated Poetry: An Empirical Study in Four Languages | |
36790 | Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? | |
19466 | Learning through Research: Invigorating the Humanities | |
22999 | Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory | |
36750 | Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study | |
18607 | Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device | |
18613 | Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses | |
36844 | Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, edited by Willie van Peer, Sonia Zyngier, and Vander Viana | |
36754 | Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder and S. Zyngier |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48444 | Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading | |
43649 | Style and Reader Response. Minds, Media, Method | |
39050 | ELT in Cultural Contexts: Tradition and Challenges Reassessed | |
27857 | What Literature Does to Our Emotions, and How Do We Know? Empirical Studies Will Tell | |
24110 | Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation | |
24395 | Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
36790 | Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? | |
23235 | Emily Dickinson’s Poetry in Ukrainian and Russian Translation: Synaesthetic Shift | |
23794 | Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
36750 | Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study | |
16615 | Эмпирические исследования в современном лингвообразовании: эксперимент в языкознании | |
11548 | Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя | |
15485 | Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга? |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31155 | Foregrounding Theory: An Old Model from a New Perspective | |
27857 | What Literature Does to Our Emotions, and How Do We Know? Empirical Studies Will Tell | |
24395 | Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
36790 | Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? | |
23794 | Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
11548 | Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
15 | “The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry | Покликання | 2024 | 2024 | Ludwig-Maximilians-University of Munich (Germany) |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (6)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
113 | So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31581/ | 2021 |
263 | “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36312/ | 2023 |
264 | "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36311/ | 2023 |
269 | Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40892/ | 2023 |
336 | Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/18613/ | 2024 |
342 | Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42547/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
34 | Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23794/ | 2018 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
525 | Універсситет Ріо де Жанейро, Бразилія | Участь у міжнародному проєкті | 15-16.06.2023 | Dr. Danielle de Almeida Menezes | Учасник програми | cestificate_of_attendance_Anna_assinado.pdf |
686 | Аахен, Німеччина | Міжнародне стажування | 16-17.07.2024 | Dr. Massimo Calagro | Учасник програми | Invitation for Anna Chesnokova.pdf |
Індивідуальні гранти (6)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
44 | “Gender-ing ELT: International perspectives, practices, policies” | Університет Східної Англії | Подано | Letter (Anna).pdf | 2020 |
101 | Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies | University of East Anglia | Виграно | Letter (Ukraine).pdf | 2021 |
198 | Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies | University of East Anglia | Виграно | Agreement.docx | 2022 |
257 | Collaboration, Open Science, Replication and Equality in Education in Empirical Literary Studies | The COST Action Proposal | Подано | 2023 | |
259 | Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies | University of Edinburgh | Виграно | Letter (Anna)_2023.pdf | 2023 |
331 | COST project | COST European Cooperation in Science and Technology | Подано | 2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (8)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
974 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_01_10_14.pdf | 01.10.2014 |
1212 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
2142 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 04.04.2018 | |
3268 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 |
5319 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
7811 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 12.05.2023 | |
8870 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Ганна Чеснокова.pdf | 21.12.2023 |
10448 | Поглиблення художньо-літературної обізнаності | Дидактичний модуль | 14.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
59 | Курс лекцій професора кафедри міжкультурної герменевтики Мюнхенського університету імені Людвіга Максиміліана ВІЛЛІ ВАН ПІРА | Гостьові лекції | Київський університет імені Бориса Грінченка | 28.11.2016 | 10 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (1)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
347 | Кандидат наук | Професор | Професор кафедри | Інститут філології | 2020 | 512120 | - |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
36 | Емпірічні дослідження мови | Упродовж 2016 року (щомісяця) | 10 | Не зазначено | 21.11.2016 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (2)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
27629 | Студентські дослідження: освітня програма 035.04. Філологія - англійська, Філологія - Переклад Методичні рекомендації для оформлення кваліфікаційних бакалаврських робіт | |
10166 | Методичні рекомендації з письмової практики: пунктуація та механіка (для студентів старших курсів факультету англійської мови) |
Сертифіковані ЕНК (4)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
499 | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) | Інститут філології | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
539 | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФН, денна) | Інститут філології | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | |
1018 | Література англомовних країн (6 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1019 | Література англомовних країн (5 курс, ПЕР, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (10)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
112 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
442 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс, ФА, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
443 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
664 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
746 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
747 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
750 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3734 | Інститут філології | Лексикологія (англійська мова) (3,4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
5997 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
12823 | Факультет романо-германської філології | Література англомовних країн (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
451 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,78 | 29.12.2016 |
1530 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,10 | 12.01.2017 |
2371 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,92 | 27.12.2018 |
3270 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,88 | 28.12.2019 |
4155 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 5,00 | 28.12.2020 |
4833 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,82 | 28.12.2021 |
5879 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,70 | 30.12.2022 |
6773 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,98 | 30.12.2023 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
243 | Міжвузівський конкурс молодих перекладачів | Гуманітарний інститут НАУ | 11.04.2017 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
12 | Морозова Галина Костянтинівна | V | Романо-германські мови і літератури | I | 2017 |