Додаткові відомості
Освіта
Вища освіта. У 1996 році закінчила Київський державний лінгвістичний університет за спеціальністю «Мова і література», отримавши кваліфікацію спеціаліста «Вчитель англійської мови». Перелік місць роботи
З 1996 по 2003 рік працювала на посаді викладача, а згодом старшого викладача кафедри іноземної філології Київського cлавістичного університету. У 1997 році склала кандидатські іспити у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова. Протягом 2000, 2001, 2006 років стажувалась у Мальмському, Хальмстадському, Лундському, Крістіанстадському університетах, факультети професійно-педагогічної підготовки вчителів. Починаючи з 01.09.2003 року місце роботи - Київський університет імені Бориса Грінченка на посаді старшого викладача кафедри практики та методики навчання англійської мови філологічного факультету, згодом трансформованого в Гуманітарний інститут. З 01 вересня 2013 року - доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка У 2007 році нагороджена грамотою за досягнення у галузі підготовки педагогічних працівників Теми дисертацій (захищених)
«Педагогічна підготовка вчителя у системі вищої освіти Швеції» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
6 | 6 | 1 | 2024.11.30 06:00:21 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
156 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | - | 3 | 0 | 2021 | - |
340 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | AEE-1779-2022 | 4 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3380642 |
446 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | AEE-1779-2022 | 4 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3380642 |
573 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | AEE-1779-2022 | 4 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3380642 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 160 | 6 | 5 | 2024.12.14 10:48:54 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 140 | 6 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
110 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 128 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Natalia_Kosharna |
Конференції (33)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9368 | V International Scientific and Theoretical Conference:THEORY AND PRACTICE OF MODERN SCIENCE | THE SAMR MODEL AS AN APROACH FOR TECHNOLOGIES CHOICE IN HYFLEX TERMS | Kraków, Republic of Poland | document.pdf | |
9370 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації Концепції ''Нова українська школа" | Іншомовна підготовка педагога в умовах сучасних освітніх реформ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8582 | ІV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Навчання іншомовному професійному спілкуванню студентів педагогічних спеціальностей другого (магістерського) рівня вищої освіти засобом інноваційних технологій | м. Київ | document.pdf | |
8581 | XXIX International Scientific and Practical Conference «Trends in science and practice of today» | ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК УЧНІВ 3 КЛАСУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | Stockholm, Sweden | ||
8208 | III International Scientific and Practical Conference «SCIENCE OF POST-INDUSTRIAL SOCIETY: GLOBALIZATION AND TRANSFORMATION PROCESSES» | РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇМОВИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | Вінниця, UKR - Відень, AUT | document.pptx | |
8113 | IV KONFERENCJA STUDENCKA „Bezpieczeństwo Na Co Dzień, Zarządzanie W Codzienności” | Przygotowanie nauczyciela do nauczania języka obcego uczniów szkół podstawowych | Poznan, Poland 2022-06-10 | document.pdf | |
7601 | Theoretical and scientific bases of development of scientific thought | Організація навчальних тренінгів з формування комунікативних навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх педагогів | Rome_Italy | ||
7600 | Cambridge October Conference | Teaching Foreign Language | Ukraine_ Great Britain | ||
7716 | CyTEA's Αnnual Conference \ | Teachers’ views on language teaching in the era of enriched language classrooms and online lessons: a study in Greece and in Ukraine | Cyprus | ||
7377 | Навчально-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи «Інноваційні технології дистанційного навчання іноземних мов у початковій школі» | - | Педагогічний інститут, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
7186 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» | Стратегія іншомовної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
7717 | 2 nd International Conference on Language Teaching and Learning | Foreign Language Teacher Training | Greece | document.pdf | |
7602 | Theoretical and scientific bases of development of scientific thought | Організація навчальних тренінгів з формування комунікативних навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх педагогів | Rome_Italy | ||
5898 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | Розвиток критичного мислення сучасного вчителя іноземної мови | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5821 | ІІI Міжнародна наукова онлайн-конференція | МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ЄВРОПЕЙСЬКІ ПРАКТИКИ: ДОСВІД КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5381 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Іншомовна підготовка сучасного педагога в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) | ||
5265 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу (За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус+: Жан Моне»)» | Забезпечення якості педагогічної освіти у Швеції | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) | ||
4584 | Освітній захід «НУШ-ФЕСТ» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4486 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Формування навичок критичного мислення у студентів-магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни "Професійне спілкування іноземною мовою" | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4582 | 3й Форум фахівців англійської мови \ | - | Dinternal Education та Pearson в Україні | ||
4944 | Інновації у професійній підготовці педагогі в умовах Євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків. | Формування навичок критичного мислення у студентів-магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни "Професійне спілкування іноземною мовою" | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4097 | 24th Annual National IATEFL Ukraine Conference | - | Kyiv National University of Trade and Economics | ||
4438 | III International Conference on Social, economic and academic leadership (ICSEAL 2019) | Formation of Future Teachers’ Leadership Qualities through Learning a Foreign Language | Prague, Czech Republic | ||
4055 | International Conference TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN UKRAINE AND BEYOND: BEST PRACTICES AND CHALLENGES | Роль іншомовної освіти у формуванні навичок критичного мислення дітей молодшого шкільного віку | Precarpathian National University, Ivano-Frankivsk City, Ukraine | ||
4030 | V International Spring Symposium Professional Development in Language Contexts: Perceptions and Practices | Seven Steps of Forming the Future Teacher’s Methodology Competence in the 21st Century Skills Challenges Dimension | Bălți, Moldova | ||
3454 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисуиплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Педагогічна підготовка вчителя у системі вищої освіти Швеції | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
3637 | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ВИМІРИ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА | Teaching a pedagogical profession in the modern world | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
3455 | Annual National IATEFL Ukraine conference \ | - | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
2492 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | - | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
2495 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
2493 | Science without boundaries - development in 21st century - 2017 | Basic structures of the future teacher’s intelligence and activity | Угорщина, Будапешт | ||
2494 | Annual National IATEFL Ukraine Conference | - | The National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv | ||
9369 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» | ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ | Київ, Україна |
Монографії (колективні) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
31801 | Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі засобами інноваційних технологій |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50521 | Strategies for developing hard skills in higher education students through innovative pedagogical technologies in realistic professional environments | |
46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions | |
45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
45555 | Linguistic and Stylistic Features of English Public Speeches | |
43452 | Building Future Specialists’ Reflective and Prognostic Competence in the Context of Blended Learning | |
43386 | The application of communicative linguistics in the study of foreign languages (an example of the English language) | |
40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | |
36233 | Європейський досвід професійної підготовки вчителів початкової школи | |
33208 | Інноваційні методи в мовних дисциплінах під час профільного навчання | |
34016 | Професійна підготовка вчителів початкових класів (досвід Великобританії, Швеції) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
42927 | Розвиток пізнавальної активності молодших школярів у навчанні іноземних мов із використанням інформаційно-комунікаційних технологій | |
40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | |
36711 | Зміни у методиці навчання іноземних мов у ЗВО в сучасних умовах | |
30579 | Формування лідерських якостей майбутніх вчителів у межах вивчення іноземної мови | |
25312 | Досвід професійної підготовки вчителів у Швеції | |
22867 | Базові структури освіченості і діяльності майбутнього вчителя | |
26157 | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | |
10947 | Змістовий компонент загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя в Україні |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
47532 | Bilingual young learners “read” their picturebooks: a multidimensional research in Greece | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
41170 | Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use Google services in teaching english to primary school pupils | |
40370 | Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block «Foreign language» | |
35223 | Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів | |
32421 | Підготовка майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов | |
33236 | Розвиток навичок критичного мислення студентів-магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» | |
27279 | Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть | |
26157 | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | |
2064 | The genesis of pedagogical education in Sweden | |
3167 | Генезис системи педагогічної підготовки вчителя у Швеції |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
169 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
190 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
141 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40938/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
101 | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26157/ | 2019 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (4)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
396 | Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowiе (Польща) | New and innovative teaching methods | 14.02-25.03.2022 | Dr. Piotr Kopycinski | Учасник програми | Кошарна_Certificate_Program_Krakow.pdf |
515 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту | |
533 | Угорський університет спортивних наук (Угорщина) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 10-23.07.2023 | Gabriela Sztojalovzky, IRO coordinator | Учасник програми | Кошарна_Мобільність_Угорщина_2023.pdf |
677 | Університет імені Адама Міцкевича (Польща) | Міжнародне стажування | 12-18.05.2024 | Dr.Kostiantyn Mazur | Учасник програми | Certificate.pdf |
Заявки на колективні гранти (11)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
47 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
125 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
177 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
356 | PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING to FOREIGN LANGUAGE TEACHING: EUROPEAN PRACTICES FOR UKRAINIAN REALITIES (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
561 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
728 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
746 | Developing Guidance Career Education in Ukraine | Team Finland Knowledge (TFK) | Коллективний | - | 2023 |
771 | Compassionate Inclusion for Children in Pain | Erasmus KA210 | Коллективний | - | 2023 |
809 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
827 | VITALITY | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
838 | CREATE | Erasmus CBHE | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
7 | Наукове стажування | Latvian state scholarship | Подано | Документ відсутній | 2020 |
105 | Навчаємось разом | МЗС Фінляндії | Виграно | Лист ректору Київського університету_Ukr.pdf | 2021 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
192 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (37)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
418 | Лідерський модуль | - | 25.04.2018 | |
873 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_30_06_16_new.pdf | 30.06.2016 |
1053 | Фаховий модуль (стажування) | - | 27.04.2018 | |
1762 | Інше | - | 30.03.2017 | |
1791 | Дидактичний модуль | - | 01.12.2017 | |
1865 | Інше | - | 31.10.2017 | |
3210 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_397_03.06.2019.pdf | 03.06.2019 |
3958 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4624 | інше | Інший модуль | 10.10.2020 | |
4972 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5237 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
5330 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5852 | інше | Інший модуль | 11.11.2021 | |
5934 | інше | Інший модуль | 23.05.2021 | |
6123 | Лідерський модуль | Інший модуль | 17.12.2021 | |
6146 | інше | Інший модуль | 22.12.2021 | |
6402 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6468 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6535 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6657 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6658 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
6906 | інше | Інший модуль | 29.07.2022 | |
6907 | інше | Інший модуль | 10.11.2022 | |
6908 | інше | Інший модуль | 10.06.2022 | |
6927 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 3.pdf | 25.03.2022 |
7042 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7142 | інше | Інший модуль | 16.11.2022 | |
7274 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7835 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 17.05.2023 | |
8159 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
8246 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Кошарна Н.В..pdf | 24.02.2023 |
8862 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9406 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9483 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9559 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9652 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10042 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1260 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 | 5 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2022 | - |
96 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | ІХ Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №851.pdf |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
85 | Сучасний науковий дискурс | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 12.10.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
4557 | Методичні рекомендації з вивченням дисципліни «Ділова іноземна мова (англійська)» для студентів заочної форми навчання спеціальностей 7.01010101 «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» 7.01010201 освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» |
Сертифіковані ЕНК (26)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
262 | Наукова англійська мова (5 курс, ПОм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
263 | Теоретичні основи англійської мови | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
451 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 397 | 03.06.2019 | - |
498 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 | 21/22 н.р. |
736 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | - | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | - |
965 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1122 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1123 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1240 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1260 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс,СС, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1290 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | − |
1325 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1327 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1499 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1609 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1666 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1761 | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1832 | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1919 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПП) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1965 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1982 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СПІН, заочна). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1983 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СІП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1984 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ЕКП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
Використання ЕНК (41)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
130 | Педагогічний інститут | Наукова англійська мова (5 курс, ПОм) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
259 | Педагогічний інститут | Теоретичні основи англійської мови | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
3779 | Педагогічний інститут | Наукова англійська мова (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3982 | Педагогічний інститут | Теоретичні основи англійської мови (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
5578 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 27.12.2019 |
5581 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 27.12.2019 |
6641 | Педагогічний інститут | Методика навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6976 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6977 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7367 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7368 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8186 | Педагогічний інститут | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8277 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8455 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8457 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8660 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8720 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8916 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9002 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9163 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9740 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10626 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11214 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11865 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12117 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12182 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12266 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12404 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12408 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12503 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ПП, ЕКП, ЛОГ, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12564 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12568 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12691 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12890 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
12970 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13209 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13211 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13371 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13374 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13378 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13784 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
92 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,8 | 20.05.2016 |
1187 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,85 | 12.01.2017 |
2039 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,82 | 26.12.2018 |
2722 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,86 | 28.12.2019 |
3792 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,84 | 28.12.2020 |
4908 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,65 | 28.12.2021 |
5695 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,95 | 30.12.2022 |
6574 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,97 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
57 | Берізко Марія Ігорівна | VI | Початкова освіта | I | 2018 |