Додаткові відомості
Освіта
Сумський Державний Педагогічний Університет ім. А.С.Макаренка, 2000 рік
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023 рік
Перелік місць роботи
Київський університет імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні особливості розвитку громадянської активності старшокласників
Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 7 | 1 | 2025.11.27 06:04:17 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 411 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | AAF-5044-2019 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2473522 |
| 272 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | AAF-5044-2019 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2473522 |
| 62 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | AAF-5044-2019 | 2 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/3242369/savrasova-viun-tetiana/- |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 100 | 5 | 4 | 2025.11.27 10:16:31 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 51 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 436 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 11.6 | 0 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Tetana_Savrasova-Vun |
Конференції (9)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11273 | Топоси долі родини Грінченків | СИМВОЛІЧНИЙ ПІДТЕКСТ У КАЗЦІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА «ДІВЧИНА ЛЕСЯ»: АНАЛІЗ МОРАЛЬНИХ КОНФЛІКТІВ І НАРОДНОЇ ЕТИКИ | Київ | document.pdf | |
| 10372 | ПРОБЛЕМИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ | МОВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В ПРОФЕСІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ | Київ | document.pdf | |
| 10267 | Художні феномени в історії та сучасності (Етноімагологічний вимір) | ЕТНІЧНИЙ СТЕРЕОТИП ЯК СКЛАДОВА НАРАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ АВТОРА ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ | Харків | document.pdf | |
| 10177 | Міжкультурні комунікації в галузі освіти | Еволюція наративної ідентичності в контексті літературної казки | Хмельницький | document.pdf | |
| 10142 | Епоха Грінченка: просвіта, нація, ідентичність | Сучасне переосмислення поетики літературних казок Бориса Грінченка | Київ |
|
|
| 10140 | Борис Грінченка в літературному, культурно-освітньому та громадсько-політичному житті України | ХІ щорічні Грінченківські читання | Київ | document.pdf | |
| 2830 | Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Громадянська активність студентів як чинник професійного становлення майбутнього фахівця | м. Київ |
|
|
| 10141 | Борис Грінченко - відомий і невідомий | ІХ щорічні Грінченківські читання | Київ | document.pdf | |
| 10139 | Педагогіка в міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Педагогічні чинники формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців | Київ |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48554 | Наративний і психотерапевтичний аналізи українських літературних казок | |
| 46786 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | |
| 42510 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
| 42423 | Розробка й апробація авторської методики «особистісні активи» | |
| 38050 | Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект | |
| 39712 | Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів | |
| 19339 | Social networks and their role in development of civic activity of the ukrainian youth | |
| 11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
| 12517 | Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53790 | Лідерство служіння як стратегічний ресурс у системі ціннісного маркетингу та креативних індустрій України | |
| 53776 | Художнє осмислення травми війни в есеї О. Забужко «Найдовша подорож»: психотерапевтичний аспект | |
| 51126 | Ідентичність у динаміці: трансформаця наративу в літературній казці | |
| 51129 | Аспекти вивчення медіаправа інтерактивними методами | |
| 48553 | Зцілювальний потенціал літературної казки як проєкції нараційної ідентичності | |
| 48554 | Наративний і психотерапевтичний аналізи українських літературних казок | |
| 48476 | Наративний підхід до інтерпретації літературної казки | |
| 46786 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | |
| 48552 | Нараційна ідентичність як літературознавчий феномен | |
| 41003 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
| 42510 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
| 42423 | Розробка й апробація авторської методики «особистісні активи» | |
| 38050 | Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект | |
| 37309 | Вплив віртуального освітнього простору на стресостійкість майбутніх філологів | |
| 39712 | Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів | |
| 16525 | Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців | |
| 12517 | Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів | |
| 8953 | Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів | |
| 36816 | Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету | |
| 6428 | Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку | |
| 6609 | Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 3 | Соціальні мережі та їх роль у розвитку громадянської активності української молоді / Social networks and their role in development of civic activity of the Ukrainian youth | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/19339/ | 2018 |
Реєстр наукових публікацій (4)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 577 | Ідентичність у динаміці: трансформаця наративу в літературній казці | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51126/ | 2025 |
| 576 | Аспекти вивчення медіаправа інтерактивними методами | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51129/ | 2025 |
| 494 | Нараційна ідентичність як літературознавчий феномен | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48552/ | 2024 |
| 493 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46786/ | 2024 |
Реалізація інноваційних та творчих проєктів (4)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|
| 214 | Конкурс соціальних, волонтерських проєктів студентських груп у межах реалізації соціального проєкту «З Києвом і для Києва» | Київ | nakaz-727.pdf | 14.11.2025 |
| 213 | Всеукраїнський конкурс «Українська мова в об’єктиві» | Київ | nakaz-585.pdf | 01.10.2025 |
| 201 | Конкурс «Факультет безмежних можливостей» | Київ | nakaz-117.pdf | 10.03.2025 |
| 198 | Всеукраїнський літературний конкурс «Teen Writers» | Київ | nakaz-62.pdf | 01.12.2025 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 372 | Типологія ідентичностей у художньому і критичному дискурсах | Повноцінне дослідження | 31.10.2024 00:00 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 245 | супровід діяльності студентських академічних груп у реалізації міні-соціальних проектів у рамках загального проекту | 01.01.1970 | 10 |
| 244 | координація діяльності кафедр щодо реалізації заходів проекту | 01.01.1970 | 10 |
Підвищення кваліфікації (22)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11499 | Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг | Дослідницький модуль |
|
19.03.2025 |
| 11120 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 28.01.2025 |
| 10891 | За витягом ВР | Дослідницький модуль |
|
17.12.2024 |
| 9544 | Освітнє лідерство в кризових умовах | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 |
| 9369 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 17.03.2024 |
| 9189 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
01.10.2024 |
| 8257 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
| 5585 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
31.08.2021 |
| 4328 | інше | Інший модуль |
|
18.10.2020 |
| 4250 | інше | Інший модуль |
|
21.06.2020 |
| 4249 | інше | Інший модуль |
|
16.08.2020 |
| 3872 | інше | Інший модуль |
|
12.02.2020 |
| 3871 | інше | Інший модуль |
|
26.04.2020 |
| 3496 | Інше | Інший модуль |
|
10.11.2019 |
| 3495 | Інше | Інший модуль |
|
19.10.2019 |
| 3335 | Інше | Інший модуль |
|
10.09.2019 |
| 3334 | Інше | Інший модуль |
|
08.09.2019 |
| 2986 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
09.04.2019 |
| 1241 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 |
| 1076 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
04.07.2013 |
| 886 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_13_04_16.pdf | 13.04.2016 |
| 395 | Лідерський модуль | - |
|
20.04.2016 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (4)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 82 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | Конкурс «Лідер українства: всесвітнє значення Бориса Грінченка» | 2025 |
| 72 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | Загальноуніверситетський мовно-літературний конкурс «Словник Грінченка і сучасність» | 2025 |
| 53 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | Загальноуніверситетський мовно-літературний конкурс «Словник Грінченка і сучасність» | 2024 |
| 29 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | Конкурс «Лідер українства: шлях Бориса Грінченка в Україні» | 2024 |
Оригінальні заходи (3)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рік | Назва | Дата затвердження на засіданні ректорату Університету |
|---|---|---|---|---|---|
| 23 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 2024 | VI Інтерактивний онлайновий квест студентів Університету Грінченка «Мовний марафон» | 23.12.2024 |
| 20 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 2024 | Всеукраїнський конкурс «Українська мова в об’єктиві» | 23.12.2024 |
| 16 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 2024 | Всеукраїнський літературний конкурс «Teen Writers» | 23.12.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1547 | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 00:00 | |
| 175 | Методика виховної роботи (3 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 |
Використання ЕНК (9)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14637 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
| 13689 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
| 12728 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Університетські студії (1 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
| 8033 | Інститут філології | Університетські студії (1 курс, ФІС, ФІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 8018 | Інститут журналістики | Університетські студії (1 курс, ІБА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7285 | Інститут філології | Університетські студії: Лідерствослужіння (1 курс, ФІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7173 | Інститут філології | Текст. Педагогічний дискурс (6 курс, УМЛЗЛ, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 370 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
| 121 | Педагогічний інститут | Методика виховної роботи (3 курс, ФІНб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 6016 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,72 | 30.12.2022 |
| 4889 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,60 | 28.12.2021 |
| 4018 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,90 | 28.12.2020 |
| 2777 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,50 | 28.12.2019 |
| 2233 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,59 | 27.12.2018 |
| 1401 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,78 | 12.01.2017 |
| 603 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,43 | 30.12.2016 |
Заходи мистецького спрямування (3)
| ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 396 | фестиваль першокурсників "Ось ми які!"link | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Покликання | 01.11.2017 |
| 395 | конкурс «Словник Грінченка та сучасність»link | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Покликання | 05.12.2017 |
| 377 | День Інституту філологіїlink | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Покликання | 15.03.2017 |