Додаткові відомості
Освіта
1989 - 1994 р.р. - Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя
2013 - 2017 р.р. - Аспірантура Київського університету імені Бориса Грінченка, спеціальність 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти
Перелік місць роботи
1994 - 2006 р.р. - Ніжинська школа – гімназія №3
2006-2010 рр - Ніжинський ліцей Ніжинської міської ради при НДУ ім. М. Гоголя
2010-2012 рр. - Київська гімназія № 191 ім. П. Тичини з поглибленим вивченням
іноземних мов
Теми дисертацій (захищених)
"Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів на уроках іноземних мов» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти Громадська активність
Член міжнародної організації IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language) . Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 | 1970.01.01 03:00:00 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
341 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | DXI-3315-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/15773713 |
453 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | DXI-3315-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/15773713 |
574 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | DXI-3315-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/15773713 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 125 | 6 | 3 | 2024.12.14 10:12:19 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 123 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
115 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 79 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Lada_Petryk |
Конференції (31)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11368 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контекстні викликів сьогодення | - | м. Київ | ||
10429 | Проблеми ефективності професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії | - | м. Київ | ||
11162 | XІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих» | - | м.Переяслав | ||
9242 | Innovative approaches to solving scientific problems | Pedagogical conditions of an effective interactive learning environment with pre-service primary school teachers' foreign language training | Tokyo, Japan | ||
9179 | Theory and practice of modern science | The SAMR model as an approach for technologies choice in HyFlex terms | Kraków, Poland | ||
9068 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» | Іншомовна підготовка студентів спеціальності 013 «Початкова освіта»: Медіаосвітній підхід | м. Київ | ||
8747 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Технологія Madia-Based Learning у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів початкових класів | м. Київ | ||
8711 | Методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» | Flipgrid на уроках англійської мови у початковій школі: методичний свіфт-порадник для вчителів з питань розвитку креативності та удосконалення нових медіанавичок молодших школярів | м. Київ | ||
8371 | MODERN RESEARCH IN WORLD SCIENCE | ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ 4 КЛАСУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Львів | ||
7175 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики" | Організація іншомовної підготовки педагогів на основі застосування медіазасобів | м.Київ | ||
7188 | Language teaching and learning in the 21st century | Media use at foreign language lessons in primary school | Greece (online) | document.pdf | |
6747 | 25 Всеукраїнська конференція міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL) | - | м.Київ (online) | ||
6522 | Theoretical and scientific bases of development of scientific thought | Медіазасоби у підготовці майбутніх учителів початкової школи: поняття та сутність | Rome, Italy (online) | ||
5953 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | - | м.Київ | ||
5951 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Застосування медіазасобів учителем початкової школи: методичний супровід | м.Київ | document.pdf | |
6134 | Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога | - | м. Херсон | document.pdf | |
5950 | Language Teaching and Learning in the 21st Century: From theory to pedagogical practice | Methodical Purpose Of Media Use At Foreign Language Lessons In Primary School | Greece (online) | document.pdf | |
5949 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Інтерактивне навчальне середовище у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи | м.Київ | document.pdf | |
4551 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Змістово-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування медіазасобів на уркоах іноземних мов | м. Київ | ||
4552 | 24 Всеукраїнська конференція міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL) | - | м. Київ | ||
4550 | Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: кращі практики та виклики | Медіазасоби як складові «перевернутого навчання» іноземної мови у педагогічному ЗВО | м. Івано-Франківськ | ||
3607 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Медіа як засоби реалізації міждисциплінарного навчання іноземних мов у закладі вищої освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3608 | Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародної взаємодії | ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАОСВІТИ В ІНШОМОВНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2158 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Медіа-грамотність майбутнього вчителя початкової школи: стан, проблеми, перспективи | м. Київ | ||
2159 | Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи | Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа | м. Київ | ||
2157 | Педагогика и психология в эру увеличения потока информации 2017 | Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи | м.Будапешт | ||
2505 | 22 Всеукраїнська конференція міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL) | - | м. Київ | ||
1213 | Педігогіка у міждисциплінарному виміірі: від традицій до інновацій | Медіаграмотність як навичка ХХІ століття | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
621 | ХІІІ Міжнародна наукова інтернет-конференція «Сучасність. Наука. Час. Взаємодія та взаємовплив» | Медіапедагогіка як складова сучасної освіти | м. Київ | ||
622 | Практична медіа грамотність: міжнародний досвід та Українські перспективи | Особливості використання медіазасобів у викладання іноземних мов | м. Київ | ||
623 | Современные проблемы науки и образования 2015 | Forming of future teachers' foreign communicative competence be means of media texts | м. Будапешт |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50521 | Strategies for developing hard skills in higher education students through innovative pedagogical technologies in realistic professional environments | |
46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions | |
45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | |
29045 | Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: особливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов | |
23197 | Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа | |
19797 | Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи | |
16783 | Медіапедагогіка як складова сучасної освіти | |
6251 | Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів засобами медіатекстів |
Фахові видання, що затверджені МОН (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
45443 | Застосування методу Task based learning у навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей | |
47109 | Подолання ефекту плато у вивченні іноземних мов студентами ЗВО | |
42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
41170 | Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use Google services in teaching english to primary school pupils | |
40370 | Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block «Foreign language» | |
37916 | Застосування медіазасобів у змісті дисципліни «Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання» | |
35387 | Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи | |
32068 | Інтерактивне навчальне середовище процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи | |
29047 | Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності | |
29045 | Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: особливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов | |
19799 | Медіаграмотність як навичка ХХІ століття | |
23197 | Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа | |
4731 | Методичні можливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов | |
1771 | Особистість викладача ВНЗ у процесі формування управлінських якостей студентів |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
170 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
191 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
141 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40938/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
251 | Університет імені Масарика м.Брно (Чехія) | Зміни у педагогічних університетах та факультетах у 21 столітт | 10-15.10.2021 | Zdenka Vagnerova | Учасник програми | |
516 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
828 | VITALITY | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
199 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
265 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 22.09.2022 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (41)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
707 | Фаховий модуль (стажування) | - | 15.05.2013 | |
1360 | Модуль з ІКТ | - | 11.11.2016 | |
1364 | Дидактичний модуль | - | 30.09.2016 | |
1436 | Лідерський модуль | - | 01.02.2017 | |
1765 | Інше | - | 30.03.2017 | |
1868 | Інше | - | 31.10.2017 | |
1885 | Інше | - | 14.12.2017 | |
2681 | Інше | Інший модуль | QR_Codes_in_Action_EVO18-EVO18_Official_Certificate_131.pdf | 18.02.2018 |
2722 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 29.11.2018 | |
2989 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 03.04.2019 | |
3218 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_397_03.06.2019.pdf | 03.06.2019 |
3962 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4630 | інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4769 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 26.11.2020 | |
5210 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
5331 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5853 | інше | Інший модуль | 11.11.2021 | |
5935 | інше | Інший модуль | 23.05.2021 | |
6127 | Лідерський модуль | Інший модуль | 17.12.2021 | |
6422 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6532 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6675 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6676 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
6813 | інше | Інший модуль | 02.02.2022 | |
6814 | інше | Інший модуль | 25.06.2022 | |
6815 | інше | Інший модуль | 10.11.2022 | |
6892 | інше | Інший модуль | 14.11.2022 | |
7049 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7273 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7275 | інше | Інший модуль | 10.06.2022 | |
7476 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 |
8174 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
8248 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Петрик Л.В..pdf | 24.02.2023 |
8278 | Дослідницький: Формування резильєнтних компетентностей в період трансформацій, сучасних викликів та кризових станів суспільства | Інший модуль | ФПО_Петрик_підвищення кваліфікації_compressed.pdf | 13.08.2023 |
8856 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9276 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль | 21.03.2024 | |
9485 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9538 | Освітнє лідерство в кризових умовах | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9564 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9776 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 | |
10054 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
45 | Медіашкола сучасного вчителя | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 17.05.2016 |
86 | Медіашкола майбутнього вчителя | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 17.05.2017 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (34)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
283 | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
452 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 397 | 03.06.2019 | - |
551 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
561 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | - |
741 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (3-4 курс, м/с, ДО) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | - |
785 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
807 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | − |
846 | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
901 | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
949 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
965 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1075 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1123 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1161 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1240 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1260 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс,СС, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1290 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | − |
1327 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1499 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1609 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1666 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1761 | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1778 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1831 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1832 | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1919 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПП) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1965 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1982 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СПІН, заочна). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1983 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СІП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1984 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ЕКП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
Використання ЕНК (45)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
433 | Педагогічний інститут | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
5183 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
7390 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7718 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7723 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7724 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7935 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8192 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8232 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8272 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8671 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8806 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8972 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9082 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9210 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
9424 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10103 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
10113 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
10289 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
10493 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10542 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10623 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10627 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10630 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10666 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11215 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12135 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12183 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12267 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12389 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12405 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12406 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12409 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12443 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12518 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12562 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12911 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
12971 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13195 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13197 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13200 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13248 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13348 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13375 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13785 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
138 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4.7 | 20.05.2016 |
1346 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,62 | 12.01.2017 |
2174 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,77 | 27.12.2018 |
3004 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,80 | 28.12.2019 |
3959 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,75 | 28.12.2020 |
4517 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,81 | 28.12.2021 |
5694 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,88 | 30.12.2022 |
6570 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,85 | 30.12.2023 |
Проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань (1)
ID | Предмет з якого проводиться олімпіада | База (навчальний заклад) | Вид участі | Наказ ДОНМС/ МОН | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
6 | англійська мова | Навчальний корпус Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б | - | org_komitet_angl_mova-1.pdf | 12.02.2017 |