Додаткові відомості
У 1995 закінчила Київський Державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова.
1997 - участь в програмі з конфліктології для фахівців, в навчальній програмі з валеології, під егідою фонду Сороса.
2001- стипендіат міжнародної програми обміну досвідом фахівців соціальної сфери International Studium Program в Німеччині ( отримала досвід роботи в денний психіатричній клініці з дітьми та підлітками).
2008 - 2011 - Школа психологічного консультування та психотерапії за програмою Європейського Сертифікату психолога-консультанта Європейської Асоціації психотерапевтів (викладали-психотерапевти: А.Ф. Бондаренко, А. Ермошин, Ю.Завьялов, І.А. Чеглова, Ю. Шевченко, В. Корнєєва та ін.).
2014 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Психологічні особливості становлення атрибутивного стилю дорослих».
Сфера моїх інтересів сьогодні: психологічне консультування, терапія психосоматичних розладів та депресивних станів.
З 2016 р. - доцент кафедри практичної психології. Викладаю дисципліни; "Диференціальна психологія", "Теорії розвитку людини", "Консультування осіб з віктимною поведінкою", "Психосоматика", "Патопсихологія".
З 2014 - викладач психології в університеті ім. Б. Грінченка, консультант.
2012-2014 - консультативний член психотерапевтичної ліги (PPL).
З 2011 - консультант, тренер психологічного центрів.
2002-2010 - викладач кафедри психології Київського національного лінгвістичного університету.
Викладала курси: «Основи соціально-психологічного тренінгу», «Практикум з групової психокорекції»,«Медична психологія», «Вікова психологія», «Психологія розвитку», «Диференціальна психологія», спецкурс «Атрибутивний стиль особистості».
З 2001 - індивідуальне консультування дітей та дорослих, ведення психокорекційних груп, психологічних тренінгів партнерської взаємодії, особистісного росту, тренінгів навчання методам релаксації, тайм-менеджменту, тренінгу тренерів.
1998-2001 - викладач психології бізнесу і рекламних технологій в бізнес-центрі, викладала курси: «Психологія бізнесу і рекламні технології», «Бізнес-німецька».
2010 р. - "Чи рятує шопінг від депресії?"
2012 р. - тема «агресивність в масах».
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 0 | 0 | 0 | 2021.12.06 10:06:01 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 15 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
84 | Інститут людини | Кафедра практичної психології | 4.1 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Klibais_Tetiana |
Конференції (10)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
7063 | ІХ Міжнародна науково-практична конференція "Молодь у сучасній психології: етнічна самосвідомість та міжетнічна взаємодія" | Особистісні детермінанти свідомісного становлення людини в умовах суспільних трансформацій | м. Суми, Сумський державний педагогічний університет | document.pdf | |
5931 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Адаптивно-перетворювальні особливості менталітету українців. | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5050 | Harmony-Fest-2019 "Impulse to development" | участь у майстер-класах | Київ | ![]() | |
4590 | Сьомий Всеукраїнський психологічний фестиваль "Паросток"" | майстер-клас «Образні методи терапії психосоматичних захворювань». | Київський палац дітей та юнацтва | ![]() | |
4414 | День Жан Моне. Як подати заявку на конкурс Жан Моне 2019 | Як подати заявку на конкурс Жан Моне 2019 | Університет Грінченка | ![]() | |
3407 | "How to find oneself in diversity? Contemporary understanding and findings on youth identity" | Contemporary understanding and findings on youth identity | Литва, м. Вільнюс, Mykolas Romeris University | ![]() | |
2957 | Соціальне становлення людини в умовах суспільних трансформацій | Вивчення особливостей субєктів з різними атрибутивними стилями в умовах суспільних трансформацій. | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1336 | Стратегія збалансованого використання економічного, технологічного та ресурсного потенціалу країни. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. | Огляд методів діагностики атрибутивного стилю та навченої безпорадності | м. Кам’янець-Подільський | ![]() | |
263 | НАЦІОНАЛЬНЕ ВИРОБНИЦТВО Й ЕКОНОМІКА В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА МІЖРЕГІОНАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. | Вплив настановлення на динаміку мотивів суб'єктів з різними атрибутивними стилями | м. Кам'янець-Подільський | ![]() | |
264 | І Міжнародна науково-практична конференція 'ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВИХ УМОВАХ ТА КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ ЖИТТЯ' | «Навчена безпорадність у дорослих: діагностика та корекція (майстер-клас)». | м. Суми | ![]() |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40079 | До проблеми життєстійкості та самоактуалізації як складових ресурсного потенціалу особистості | |
39229 | Специфіка становлення атрибутивного стилю дорослих як ресурсного потенціалу особистості | |
31611 | Взаємозв'язок самоактуалізації та атрибутивних стилів студентів-психологів | |
32820 | Соціально-психологічні аспекти адаптивних можливостей та віктимної поведінки студентської молоді | |
28214 | Особливості копінг-стратегій жінок з віктимною поведінкою | |
32824 | Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями | |
15624 | Огляд методів діагностики атрибутивного стилю та навченої безпорадності | |
11519 | Вплив настановлення на динаміку мотивів суб'єктів зрізними атрибутивними стилями |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40079 | До проблеми життєстійкості та самоактуалізації як складових ресурсного потенціалу особистості | |
39229 | Специфіка становлення атрибутивного стилю дорослих як ресурсного потенціалу особистості | |
31611 | Взаємозв'язок самоактуалізації та атрибутивних стилів студентів-психологів | |
32820 | Соціально-психологічні аспекти адаптивних можливостей та віктимної поведінки студентської молоді | |
28214 | Особливості копінг-стратегій жінок з віктимною поведінкою | |
32824 | Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями | |
20518 | Вивчення особливостей писемного мовлення суб’єктів з різними атрибутивними стилями | |
15617 | Досвід психокорекції адаптивних можливостей атрибутивного стилю дорослих | |
5868 | Контент-анализ ситуационного компонента атрибутивного стиля личности |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
106 | Учасник проекту | Ріджент Університет (США) | Дослідження постдипломної кроскультурної супервізійної програми у галузі психологічного консультування та травмотерапії | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ | проект_Ріджент.pdf | 01.09.2016-30.06.2020 |
142 | Учасник проекту | Ріджент Університет (США) | Характеристики і перспективи індивідуальної стійкості, стресу та благополуччя дорослих в Україні | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ | Наказ.PDF | 01.04.2021-31.12.2022 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
193 | Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32824/ | 2020 |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
25 | Освітня програма “Підготовка спеціалістів первинної кризової допомоги” | Посольство США в Україні | - | - | 2017 |
27 | Проект професійної діагностики “Профорієнтація” | Програма Матра КАП (Міністерство закордонних справ Нідерландів) | - | - | 2017 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
40 | Наукове дослідження ефективності «Постдипломної кроскультурної супервізійної програми в галузі психологічного консультування та | Повноцінне дослідження | 12.2019 | http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/6278-realizatsiia-naukovoho-doslidzhennia-efektyvnosti-postdyplomnoi-kroskulturnoi-superviziinoi-prohramy-v-haluzi-psykholohichnoho-konsultuvannia-ta-travmoterapii-v-umovakh-sotsialno-ekonomichnoi-i-politychnoi |
117 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
29 | Розважально-корекційні заняття “Цікава психологія для киян” | 12 листопада 2016р. | 3 |
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1022 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 22.12.2014 |
2067 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 15.02.2018 |
2129 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 13.04.2018 |
2146 | Дослідницький модуль | Інший модуль | ![]() | 28.11.2017 |
3085 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | ![]() | 25.04.2019 |
3310 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
3750 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 03.12.2019 |
3752 | Інше | Інший модуль | ![]() | 11.10.2018 |
4632 | інше | Інший модуль | ![]() | 02.12.2020 |
10992 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 25.12.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
239 | «Навчена безпорадність. Діагностика та корекція» | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
241 | «Як опанувати власні емоції в житті, сім'ї та на роботі. Вступ до емоційного моделювання» | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.11.2016 | 2 |
242 | «Протистояння впливу, або як перестати бути жертвою маніпуляторів» | Тренінг | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 18.11.2016 | 2 |
1116 | Діалогічний метод у консультуванні | Майстер-клас | Гімназія №136 | 10.10.2017 | 2 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
549 | Психосоматика (5 курс, ПП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (30)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
366 | Інститут людини | Основи психосоматики (5 курс, ПП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
774 | Інститут людини | Диференціальна психологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
775 | Інститут людини | Диференціальна психологія (4 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
776 | Інститут людини | Маркетинг психологічних послуг (6 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
777 | Інститут людини | Консультування осіб з віктимною поведінкою (5 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
778 | Інститут людини | Консультування осіб з віктимною поведінкою (5 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
779 | Інститут людини | Теорія розвитку людини (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
780 | Інститут людини | Психосоматика (6 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
781 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
3648 | Інститут людини | Галузі психологічної науки: Диференціальна психологія (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
3656 | Інститут людини | Диференціальна психологія (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
3731 | Інститут людини | Консультування осіб з віктимною поведінкою (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 11 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3910 | Інститут людини | Психосоматика (5,6 курс) | Магістр | Заочна | 12 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3983 | Інститут людини | Теорії розвитку людини (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
5636 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5637 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5768 | Інститут людини | Теорії розвитку людини (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5769 | Інститут людини | Теорії розвитку людини (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6586 | Інститут людини | Маркетинг психологічних послуг (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7034 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8416 | Інститут людини | Диференціальна психологія (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8747 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
9092 | Інститут людини | Теорії розвитку людини (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10723 | Інститут людини | Диференціальна психологія (2 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10759 | Інститут людини | Маркетинг психологічних послуг (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11563 | Інститут людини | Консультування осіб з віктимною поведінкою (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11564 | Інститут людини | Консультування осіб з віктимною поведінкою (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11665 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11722 | Інститут людини | Психосоматика (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11764 | Інститут людини | Теорії розвитку людини (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
83 | Кафедра практичної психології | 4,1 | 20.05.2016 |
1149 | Кафедра практичної психології | 4,48 | 12.01.2017 |
2006 | Кафедра практичної психології | 4,50 | 26.12.2018 |
2551 | Кафедра практичної психології | 4,68 | 28.12.2019 |
3753 | Кафедра практичної психології | 4,91 | 28.12.2020 |
4610 | Кафедра практичної психології | 4,82 | 28.12.2021 |
7546 | Кафедра практичної психології | 4,79 | 31.12.2024 |