Додаткові відомості
Освіта
Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника, 1974 р. Перелік місць роботи
1974-1979 - учитель математики Львівської СШ №66 (м. Львів)1979-1983 - учитель математики, методист райвно, директор школи в Івано-Франківській області
1983 - стажист-дослідник Івано-Франківського державного педагогічного інституту імені Василя Стефаника
1984-1989 - аспірантка Інституту математики АН України
1989 - захист кандидатської дисертації за спеціальністю 01.01.02 Диференціальні рівняння
1989-2002 - старший викладач, доцент кафедри вищої математики, завідувач науково-методичного відділу, проректор з навчально-методичної роботи Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя
2002-2009 - директор інституту, проректор з навчально-методичної роботи Київського славістичного університету
2009-2011 - завідувач кафедри вищої математики Ніжинського університету імені Миколи Гоголя
Теми дисертацій (захищених)
Метод усереднення систем диференціальних рівнянь з імпульсним збуренням Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
11 | 35 | 2 | 2024.11.15 06:03:12 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
31 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | AAF-6429-2019 | 1 | 0 | 2021 | https://publons.com/researcher/3246303/maria-astafieva/ |
238 | Кафедра математики і фізики | AAF-6429-2019 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2827581; https://www.webofscience.com/wos/author/record/19106975 |
367 | Кафедра математики і фізики | AAF-6429-2019 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2827581; https://www.webofscience.com/wos/author/record/19106975 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 123 | 6 | 2 | 2024.11.21 10:00:50 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 117 | 6 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
477 | Факультет інформаційних технологій та математики | Кафедра математики і фізики | 57.9 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Mariia_Astafieva |
Конференції (4)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
5088 | V МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРЕАП-2019» «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕНЕРГЕТИКИ, ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЙ ТА АВТОМАТИКИ В АПК» | Деякі особливості використання кейс-методу при викладанні вищої математики | м. Київ | document.pdf | |
1750 | Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі | ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ ПРИ ФОРМУВАННІ ПОЧАТКОВИХ НАВИЧОК ІНТЕГРУВАННЯ | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова м. Київ | ||
1751 | Всеукраїнська інтернет-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці» | Задача мінімізації функціонала в теорії керування | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1385 | Диференціально-функціональні рівняння та їх застосування | Математична модель про- цесу горіння твердого палива в шахтно-шарових топках | м. Чернівці | document.pdf |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48066 | Using moodle for inquiry-based learning in mathematics | |
40287 | Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University | |
40284 | Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education | |
37631 | Оптимізаційні функції керування в математичному моделюванні еволюційних процесів | |
37595 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці | |
13621 | Інноваційні технології в розвитку наукової думки сьогодення: теоретико-практичний аналіз та науково-аналітичні коментарі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50131 | Using STACK to support adaptive mathematics learning in LMS Moodle | |
47859 | Organization of Independent Work of Students in LMS Moodle Using a Metacognitive Approach (on the Example of Physical and Mathematical Disciplines) | |
45973 | Ontological Modeling of Intelligent Learning Systems with Elements of Gamification | |
45680 | Formation of High School Students’ Resistance to Destructive Information Influences | |
40287 | Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University | |
40417 | GeoGebra Classroom as a Component for the ICT support of Inquiry-based Mathematics Education in Blended Learning | |
41798 | Mathematical Modeling as a Tool for Interdisciplinary Training of Computer Sciences and Cybersecurity Students | |
40284 | Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education | |
32764 | The Use of Digital Visualization Tools to Form Mathematical Competence of Students | |
31685 | E-learning as a mean of forming students’ mathematical competence in a research-oriented educational process | |
27680 | Cloud-oriented Training Technologies as a Means of Forming the XXI Century Skills of Future Mathematics Teachers | |
27694 | Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40597 | Педагогічна стратегія inquiry-based learning (IBL) для розвитку математичного мислення школярів | |
33069 | Mathematical preparation of students for their professional self-realization in modern innovative society | |
23646 | Задача мінімізації функціонала в теорії керування | |
13621 | Інноваційні технології в розвитку наукової думки сьогодення: теоретико-практичний аналіз та науково-аналітичні коментарі |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40597 | Педагогічна стратегія inquiry-based learning (IBL) для розвитку математичного мислення школярів | |
27694 | Використання комп'ютерно орієнтованих засобів геометрії у процесі формування критичного мислення майбутніх учителів математики | |
25623 | Роль задач у формуванні математичної компетентності школярів | |
23647 | Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії | |
22157 | Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття | |
23646 | Задача мінімізації функціонала в теорії керування | |
22158 | Педагогічна технологія формування в учнів навичок ххі століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
181 | Mathematical Modeling as a Tool for Interdisciplinary Training of Computer Sciences and Cybersecurity Students | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41798/ | 2022 |
291 | Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40284/ | 2023 |
292 | Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40287/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
22 | Задача мінімізації функціонала в теорії керування | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23646/ | 2018 |
374 | Педагогічна стратегія inquiry-based learning (IBL) для розвитку математичного мислення школярів | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40597/ | 2022 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
59 | Еразмус+ КА2 | 2018-1-NO01-KA203-038887 | Європейська комісія | Партнерство для викладання математиці в Університеті (PLATINUM) | 01.09.2018-31.08.2021 р. | Учасник проекту | |
74 | Eurasia 2019 | CPEA-ST-2019/10067 | Університет Агдера (NO-UiA) | Розвиток математичних компетенцій студентів за допомогою цифрового математичного моделювання DeDiMaMo | 01.06.2019 – 01.06.2021 | Учасник проєкту |
Заявки на колективні гранти (8)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
79 | Формування навичок критичного мислення сучасних старшокласників за допомогою геометрії | Посольство США | Коллективний | - | 2018 |
142 | Формування навичок критичного мислення сучасних старшокласників засобами геометрії | Ф84 - конкурсу на гранти Президента України докторам наук для здійснення наукових досліджень у 2019 році | Коллективний | - | 2018 |
258 | Модуль Жана Моне «Дослідження економічних процесів Європейського Союзу та України методами математичного моделювання» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
397 | School mathematical education in the countries of the European Union | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
545 | Mathematical education in the countries of the European Union | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
650 | Mathematical and Cybersecurity Education in the Countries of the European Union | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2022 |
765 | Formation of youth resilience to disinformation and propaganda for the sake of European security | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
812 | ResIPth | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
8 | "Теоретичні і практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці" | Етап дослідження | 12.2018 | http://fitu.kubg.edu.ua/naukova-diialnist-kafedry/2-uncategorised/173-naukova-tema-kafedry.html |
72 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці | Повноцінне дослідження | 03.2021 | https://fitu.kubg.edu.ua/informatsiya/news/podiji/1463-zvit-pro-naukovo-doslidnu-robotu-teoretychni-ta-praktychni-aspekty-vykorystannia-matematychnykh-metodiv-ta-informatsiinykh-tekhnolohii-v-osviti-i-nautsi-kafedry-kompiuternykh-nauk-i-matematyky.html |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
3 | Факультет інформаційних технологій та математики | Кафедра математики і фізики | Аналітик-дослідник | 05.04.2023 |
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
18 | Фаховий модуль (стажування) | - | 09.03.2016 | |
469 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
506 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
553 | Модуль з ІКТ | - | 13.04.2015 | |
879 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_13_04_16.pdf | 13.04.2016 |
4212 | інше | Інший модуль | 22.05.2020 | |
4213 | інше | Інший модуль | 22.09.2020 | |
4541 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
5033 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 18.03.2021 | |
6962 | інше | Інший модуль | 18.03.2022 | |
6963 | інше | Інший модуль | 02.06.2022 | |
6964 | інше | Інший модуль | 18.07.2022 | |
8079 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
9638 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
9805 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 25.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
197 | Виступ-презентація власної методики (математичний тренінг з критичного мислення) | Університетський фестиваль методик | Київський університет імені Бориса Грінченка | 11.02.2016 | 5 |
199 | Виступ з доповіддю «Понятійна компетентність школярів – основа для розвитку їх математичної інтуїції» | Навчально-методичний семінар Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації «Розвиток інтелектуальних умінь та твор | НВК «Домінанта» | 21.03.2016 | 5 |
206 | ІІІ Українська науково-практична конференція для молодих вчених «Інформаційні технології – 2016» | Науково-практична конференція | Факультет інформаційних технологій та управління | 19.05.2016 | 5 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (9)
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46413 | Вища математика: Готуємось до атестації Частина ІІ Практикум | |
43363 | Вища математика: готуємось до атестації. Частина І. Теоретичні матеріали | |
6605 | Словник гуцульських говірок Річки та Яворова : у 4-х книгах : Скриптура перша : А - Ж. | |
5832 | Математика. Вступ до спеціальності: Навчальний посібник |
Навчальні та методичні матеріали (2)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43539 | Кваліфікаційна магістерська робота Навчально-методичний посібник для магістрантів галузі знань 11 «Математика та статистика» спеціальності 111 «Математика» | |
22170 | Кваліфікаційна магістерська робота : Навчально-методичний посібник для магістрантів галузі знань 11 «Математика та статистика» спеціальності 111 «Математика» |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
238 | Диференціальне числення функції однієї змінної | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
403 | Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 843 | 22.12.2018 | |
809 | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1439 | Елементарна математика (практикум) (1 курс, МА, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1519 | Диференціальні рівняння та динамічні системи (3 курс, МА, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1621 | Математичне моделювання (5 курс, МАМ, денна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
Використання ЕНК (16)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
83 | Факультет інформаційних технологій та управління | Диференціальне числення функції однієї змінної | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
468 | Факультет інформаційних технологій та управління | Диференціальне числення функції однієї змінної | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
3741 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
5295 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6598 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
6599 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6600 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичний аналіз 2 (2 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
10425 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
10970 | Факультет інформаційних технологій та управління | Елементарна математика (практикум) (1 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11592 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичний аналіз 1 (1 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11604 | Факультет інформаційних технологій та управління | Методика навчання математики (3 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11792 | Факультет інформаційних технологій та управління | Математичний аналіз 2 (2 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12477 | Факультет інформаційних технологій та математики | Математичне моделювання (5 курс, МАТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13454 | Факультет інформаційних технологій та математики | Елементарна математика (практикум) (1 курс, МА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 15 | 31.12.2023 |
13522 | Факультет інформаційних технологій та математики | Диференціальні рівняння та динамічні системи (3 курс, МА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13778 | Факультет інформаційних технологій та математики | Математичне моделювання (5 курс, МАМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,6 | 20.05.2016 |
925 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,59 | 12.01.2017 |
1793 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,74 | 26.12.2018 |
2601 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,73 | 28.12.2019 |
3410 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,46 | 28.12.2020 |
4303 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,61 | 28.12.2021 |
5485 | Кафедра математики і фізики | 4,72 | 30.12.2022 |
6375 | Кафедра математики і фізики | 4,56 | 30.12.2023 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва конкурсу | Рівень | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|
22 | Радченко Світлана Сергіївна | VI | Міжнародний конкурс студентських наукових робіт | Міжнародний рівень | 2018 | |
35 | Панасюк Ольга Леонідівна, Розумна Валерія Андріївна | V | Міжнародний конкурс студентських наукових робіт зі спеціальності "Професійна освіта (за спеціалізацією)" | Міжнародний рівень | 2020 | |
49 | Груздьова Катерина Ігорівна | IV | Міжнародний конкурс студентських наукових робіт зі спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізацією)» | Міжнародний рівень | 4.pdf | 2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (4)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
2 | Радченко Світлана Сергіївна | V | Педагогічні науки | I | 2017 |
56 | Радченко Світлана Сергіївна | VI | Професійна освіта | I | 2018 |
135 | Шульга Марія Миколаївна | IV | Математика та статистика. Прикладна математика (механіка) | I | 2020 |
227 | Груздьова Катерина Ігорівна | III | Методика навчання природничо- математичних дисциплін | I | 2022 |