Додаткові відомості
Освіта
1972-1977 рр. - історико-правовий факультет Далекосхідного університету (м. Владивосток) кваліфікація «викладач історії та суспільствознавства».1982-1986 рр. – аспірантура філософського факультету Київського університету імені Тараса Шевченко, кафедра політичної історії.
1988 р. - захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованій Раді Київського університету Т.Г.Шевченка (диплом кандидата історичних наук).
Перелік місць роботи
1977-1988 рр. - Інститут підвищення кваліфікації викладачів суспільних наук при Київському університеті Т.Г.Шевченко (завідуючий аспірантурою, докторантурою та консультпунктом).1988-1994 рр. - доцент кафедри економічних та суспільних наук Київського педагогічного інституту іноземних мов.
1994-2003 рр. - декан і професор кафедри гуманітарних наук Фінансового інституту «Ажіо».
2003-2013 рр. - декан і професор кафедри гуманітарних та соціальних дисциплін Київського економічного інституту менеджменту («ЕКОМЕН»).
2014 р. – член-кореспондент Української Академії Акмеології
Теми дисертацій (захищених)
Політична система Великобританії у 1977-1987 рр. Громадська активність
Відповідальний за міжнародні проекти кафедри. Виграний грант та підписаний договір з Вишеградським фондом за проектом ID № 21720008 "Компетентність викладача вищої школи в добу змін" на період з 01.01.2018 до 31.12.2018 Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 0 | 0 | 2024.11.30 06:01:59 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 138 | 7 | 4 | 2024.12.17 10:03:56 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 104 | 6 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
137 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 25 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Melnychenko2 |
Конференції (23)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11375 | V Міжнародна наукова онлайн-конференція | Педагогіка у міждисциплінароному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення | м. Київ, Україна | document.pdf | |
8762 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція | «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Київ | document.pdf | |
8367 | Освітологія -2022. Якість університетської освіти: Міждисциплінарний дискурс | Роль підприємницької компетентності у формуванні інтелектуального потенціалу суспільства та відновлення країни | Київ | document.pdf | |
5840 | "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої школи" | - | Київ | document.pdf | |
5697 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | "Розвиток елементарних основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку" | Київ | ||
5655 | Всеукраїнський науковий онлай-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | - | Київ | document.pdf | |
5656 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу" | - | Київ | document.pdf | |
4732 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Розвиток внутрішньої та зовнішньої академічної мобільності в умовах міжкультурної інтеграції | Київ | document.pdf | |
3713 | "Компетенція викладача вищої школи у добу змін" | - | Київ | ||
3712 | "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти " | "Аналіз соціально-особистісного профілю компетенцій викладачів вищої школи (за результатами дослідження з проекту Міжнародного Вишеградського фонду) " | Київ | ||
2052 | "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Трансформація компетенцій педагога в сучасному динамічному світі: акмеологічний аспект проблеми | Київ | ||
2443 | Проблеми сучасного підручника | Актуальні проблеми підготовки підручника з Gender Study для студентів вищої школи | Київ, Академія Педагогічних Наук України | ||
2444 | "Освітологічні дебати - 2017" | Гендерна політика вищої освіти в Україні (експертна оцінка) | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
521 | Акмеологія: наука XXI століття | Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
517 | Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів | Зруйнування гендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури | Київ | ||
512 | Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особистості, навчальна література, листування | Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки | Київ | ||
513 | Становлення та розвиток акмеології: теоретичні і прикладні аспекти | Тенденції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі | Житомир | ||
514 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | Завдання гендерної педагогіки у підготовці педагогів вищої кваліфікації | Київ | ||
520 | Розвиток обдарованості молодшого школяра: діагностика, проектування, психолого-педагогічний супровід | Проблема творчої обдарованості: гендерний аспект | Чернігів | ||
516 | Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства | Гендерна соціалізація сучасної людини як субь'єкта соціальної життєдіяльності | Київ | ||
515 | П'яті сіверянські соціально-психологічні читання | Гендерні аспекти професійного розвитку особистості майбутніх фахівців у сучасному університеті | Чернігів | ||
519 | «Розвиток вищої освіти у ХХІ столітті» | Процес глобалізації та вища освіта в Україні | Зальцбург, Австрія | ||
518 | «Розв’язання етнічних та релігійних конфліктів в Європі» | Проблема альтернативної військової служби в Україні | Будапешт, Угорщина |
Монографії (колективні) (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
50141 | Educational debates as an innovative component of the educational process at the university | |
50090 | Educational dimensions of innovative education | |
27958 | High school teacher competence in change | |
25384 | Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) | |
15458 | Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50168 | Features of the organization of adult education in Canada: current trends and challenges | |
50083 | A contemporary textbook for higher education: analysis for sexism and gender stereotypes | |
48479 | Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? | |
47819 | Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект | |
46462 | Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект | |
46461 | Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект | |
43439 | Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект | |
42319 | Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни | |
39790 | Educological Principles of Training Experts for the Education System of Ukraine: Achievements and Prospects | |
38639 | Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів | |
39358 | Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні | |
38434 | Андрагогічні засади навчання дорослих | |
36918 | Interdisciplinary approach in the training of master's degree students (on the example of the course “Educology”) | |
37073 | Educologycal training in ensuring the quality of education at the university | |
32791 | Гендерна освіта та гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку як соціально-психологічна та педагогічна проблема | |
30705 | Напрями досліджень в галузі освіти в сучасних університетах світу: аналітичний огляд | |
32771 | Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу | |
29423 | Вирішення проблем ігрової діяльності в українській педагогічній науці: останнє десятиліття | |
29433 | Методичні засади гендерного виховання дітей дошкільного віку | |
26147 | Соціально-особистісна компетентність викладача у сучасній вищій школі | |
25611 | Сучасні вимоги до змін у компетенціях викладача вищої школи як важливий чинник розвитку акме-особистості | |
15458 | Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи |
Фахові видання, що затверджені МОН (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50083 | A contemporary textbook for higher education: analysis for sexism and gender stereotypes | |
48479 | Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? | |
47819 | Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект | |
46462 | Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект | |
46461 | Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект | |
43439 | Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект | |
42319 | Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни | |
38639 | Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів | |
39358 | Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні | |
36918 | Interdisciplinary approach in the training of master's degree students (on the example of the course “Educology”) | |
37073 | Educologycal training in ensuring the quality of education at the university | |
31732 | Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти | |
32771 | Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу | |
29446 | Педагогіка підприємства як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця | |
26145 | Компаративний аналіз системи підготовки фахівців освітньої сфери в умовах університетської освіти України та Іспанії | |
22433 | Педагогіка підприємництва: вивчення досвід та перспективи в Україні | |
22009 | Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів | |
18431 | Вплив гендерної педагогіки на формування критичного мислення у міждисциплінарному аспекті | |
12328 | Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі | |
6733 | Концептуальні підходи до аналізу фінансових криз у вітчизняній літературі: філософсько-соціальний аспект |
Статті у науково-методичних та методичних виданнях (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
32791 | Гендерна освіта та гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку як соціально-психологічна та педагогічна проблема |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
309 | Academic staff`s social-personal dominant activity | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31760/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
110 | High School Teacher Competence in Change | монографія | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27958/ | 2020 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
23 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.12.2017 – 30.05.2019 р. | Співкоординатор |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
601 | Розвиток підприємницької компетентності: університетські практики | Міжнародний Вишеградський Фонд. | Коллективний | - | 2021 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
59 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
384 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 12.2024 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
252 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 12.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
938 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_06_15_d1.pdf | 03.06.2015 |
1246 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 |
1247 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
1922 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2302 | Інше | Інший модуль | 17.10.2015 | |
3650 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
3839 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 02.03.2020 | |
6019 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ №785.pdf | 25.11.2021 |
7935 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_381_28.06.2023[2].pdf | 28.06.2023 |
8799 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_786_04.12.2023-1-8.pdf | 04.12.2023 |
9678 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9979 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
99 | Школа успішного педагога | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 23 | Не зазначено | 26.10.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
6934 | Культурологія. Посібник для студентів базової освіти з напрямку бакалаврської підготовки, галузь знань "Економіка та підприємництво", "Менеджмент" |
Навчальні та методичні матеріали (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
6930 | Філософія. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення та підготовки до практичних занять для студентів базової освіти з напрямку бакалаврської підготовки всіх форм навчання | |
6933 | Філософія. Опорний конспект лекцій для студентів базової освіти з напрямку бакалаврської підготовки всіх форм навчання | |
6934 | Культурологія. Посібник для студентів базової освіти з напрямку бакалаврської підготовки, галузь знань "Економіка та підприємництво", "Менеджмент" |
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
183 | Гендерна педагогіка (6 курс) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
563 | Освітологія (5 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
1096 | Андрагогіка (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 785 | 25.11.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1612 | Освіта у трансформаційному суспільстві (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1857 | Гендерні студії (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (20)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6015 | Педагогічний інститут | Освітологія (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
6092 | Педагогічний інститут | Андрагогіка (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6750 | Педагогічний інститут | Освітологія (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6751 | Педагогічний інститут | Освітологія (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6752 | Педагогічний інститут | Освітологія (6 курс, УЗО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8564 | Педагогічний інститут | Освітологія (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8642 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8662 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9328 | Педагогічний інститут | Освітологія (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9329 | Педагогічний інститут | Освітологія (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11001 | Педагогічний інститут | Андрагогіка (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11066 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11165 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11172 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11472 | Педагогічний інститут | Освіта у трансформаційному суспільстві (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11974 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11977 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12648 | Факультет педагогічної освіти | Андрагогіка (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
13675 | Факультет педагогічної освіти | Освіта у трансформаційному суспільстві (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13873 | Факультет педагогічної освіти | Андрагогіка (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
602 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,91 | 30.12.2016 |
1272 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,83 | 12.01.2017 |
2113 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,71 | 27.12.2018 |
2577 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,89 | 28.12.2019 |
3886 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,90 | 28.12.2020 |
5083 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,89 | 28.12.2021 |
5715 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,97 | 30.12.2022 |
6592 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,97 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
54 | Шеліган Оксана Назарівна | V | Гендерні дослідження | I | 2018 |