Додаткові відомості
Освіта
Ніжинський педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2004 рік.Національний університет імені М.П. Драгоманова, 2008 рік.
Перелік місць роботи
Національний музей українського народного декоративного мистецтва; спеціалізована школа № 94 "Еллада" Печерського району м. Києва Теми дисертацій (захищених)
"Черниговские губернские ведомости" у суспільно-політичному житті України другої половини ХІХ – початку ХХ століття" Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 1 | 1 | 2024.11.30 06:02:55 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
194 | Кафедра історичної та громадянської освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 27 | 3 | 1 | 2024.12.22 10:48:42 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 14 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
323 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 7.2 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Dudar |
669 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 9.5 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Dudar |
850 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 21.3 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Dudar |
1003 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 27.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Dudar |
1071 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 36.6 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Dudar |
Конференції (8)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11035 | International Conference ‘Teaching entangled history. A multilateral dialogue on teaching Ukrainian history in schools in the context of Russia’s war of aggression against Ukraine’ | What turning points in Ukrainian history could be presented in textbooks in connection with Poland-Lithuania, Tsarist Russia, the Soviet Union and the Russian Federation? | Wrocław, Poland | document.pdf | |
7165 | XIII Грінченківські читання - Всеукраїнська конференція "Грінченкознавство: проблематика і перспективи досліджень" | Жіночий рух в українських землях (кінець 19 - початок 20 ст.) на его-документах родини Грінченків | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4826 | Музейна педагогіка в науковій освіті | Розвиток музейної педагогіки: світові тенденції та українські реалії | Київ | document.pdf | |
3341 | International Conference “History as an Instrument of International Conflicts” | Heritage burnt, heritage born – paradox of “Space of Memory” in conflicts. Ukrainian experience reconsidered. | Pedagogical University of Cracow, Department of Political Science, Institute of Political | ||
2456 | Національне та духовне відродження у спадщині Бориса Грінченка (Х щорічні Грінченківські читання) | Музей Бориса Грінченка у роботі зі слухачами курсів підвищення педагогічної кваліфікації | Київ | document.pdf | |
2457 | Методологічний семінар "Психологічний супровід навчання педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти" | Формування загальнокультурної компетентності у структурі курсів післядипломної освіти | Київ | document.pdf | |
2145 | П’ята науково-практична конференція "Музейна педагогіка проблеми, сьогодення, перспективи" | Результати дослідно-експериментальної роботи з упровадження елементів музейної педагогіки в роботу дошкільних навчальних закладів м. Києва | Національний Києво-Печеський історико-культурний заповідник, м. Київ | document.pdf | |
1733 | 4th IFPH ANNUAL CONFERENCE | ONE COLLECTION - DIFFERENT LOOK AT THE HISTORICAL PROCESS: MUSEUM AS A PUBLIC HISTORY AREAL | Ravenna, Italy | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41797 | Heritage Burnt, Heritage Born – Paradox of “Space of Memory” in Conflicts: Ukraine’s Experience Reconsidered |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41693 | Gender Attitudes and Practices in B.Hrinchenko’s Family According to Ego-Documents | |
41797 | Heritage Burnt, Heritage Born – Paradox of “Space of Memory” in Conflicts: Ukraine’s Experience Reconsidered | |
36939 | Ґендерні уявлення та практики на Буковині кінця ХІХ – початку ХХ ст. у світлі еґо-документів О.Кобилянської | |
31621 | Women's movement in Ukraine (end of the 19th – early 20th century) on the ego-documents of the Kosach and Grinchenko families |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44946 | The youth of the Naddnipryanshchyna during the revolution of 1905-1907 (as per the written materials of A. Grinchenko`s and M. Livytska`s egodocuments) | |
49631 | The relationship between a human being and nature: how this aspect is provided by history school education in Ukraine | |
41693 | Gender Attitudes and Practices in B.Hrinchenko’s Family According to Ego-Documents | |
28314 | Історичні уроки Версаля: спроби переосмислення | |
20831 | The Impact of the"Spirit of Capitalism". Phenomen on the Development of Contemporary Ukrainian Society |
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41693 | Gender Attitudes and Practices in B.Hrinchenko’s Family According to Ego-Documents | |
36939 | Ґендерні уявлення та практики на Буковині кінця ХІХ – початку ХХ ст. у світлі еґо-документів О.Кобилянської | |
28314 | Історичні уроки Версаля: спроби переосмислення | |
9954 | Квест на історико-патріотичну тематику | |
9955 | Патріотичне виховання засобами музейної педагогіки |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
305 | Gender Attitudes and Practices in B.Hrinchenko’s Family According to Ego-Documents | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41693/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
601 | Інститут східноєвропейських досліджень (Чехія) | Міжнародне стажування | 20-25.11.2023 | PhDr. Marek Prihoda | Учасник програми | |
611 | Centropa Summer Academy | Міжнародне стажування | 10-12.07.2023 | Edward Serotta, Director | Учасник програми | Сертифікат.pdf |
699 | Moldova Institute Leipzig (MIL) (Німеччина) | Міжнародне стажування | 26.05.2024 – 02.06.2024 | DAAD програма «Діалог Схід-Захід» | Учасник програми | |
709 | Moldova Institut Leipzig (MIL) (Республіка Молдова) | Міжнародне стажування | 11.08 - 18.08.2024 | Dr. Vasile Dumbrava | Учасник програми | 1_1.pdf |
710 | Moldova Institut Leipzig (MIL) (Республіка Молдова) | Міжнародне стажування | 27.10 -1.11.2024 | Dr. Vasile Dumbrava | Учасник програми | 1_2.pdf |
712 | Oslo Metropolitan University (Norway) | Міжнародне стажування | 18.09 -20.09.2024 | Anders G. Kjostvedt, Associate Professor, Department of Primary and Secondary Education | Учасник програми | 1_3.pdf |
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
192 | Модуль Жана Моне «Студії Європейського Союзу для вчителів Києва» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
414 | Formation of European values of teachers and students within the Ukrainian educational system | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
793 | Gender-sensitive components in the Сivic Studies and History educational field of the New Ukrainian School: from the post-Soviet legacy to real democracy | EURIZON Fellowship Program for Ukraine | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
253 | Наукове дослідження | VUIAS Fellowships in Ukraine | Подано | Дудур О.В.pdf | 2023 |
342 | How is the topic of European integration covered in Ukrainian curricula and textbooks? | Virtual Ukraine Institute for Advanced Study | Подано | Grant Olga Dudar.docx | 2024 |
Дослідно-експериментальна робота (2)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
5 | Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі сучасного ДНЗ | ДНЗ №444 | Науковий керівник | Reestr.pdf | 2014-2018 |
6 | Використання елементів музейної педагогіки у навчально-виховному процесі ДНЗ: створення міні-музею хліба «Від зернини до хлібини» | ДНЗ №560 | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
257 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Рекрутинг іноземних педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Залучення | Рік |
---|---|---|---|
10 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 1-5 педагогів | 2024 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
127 | системна робота впродовж відповідного етапу | 2016 р. | 5 |
187 | разова участь | грудень 2017 | 1 |
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
731 | Фаховий модуль (стажування) | - | 30.01.2014 | |
2999 | Лідерський модуль | Інший модуль | 27.03.2019 | |
3172 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.05.2019 | |
3399 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Дудар .pdf | 25.06.2019 |
5579 | інше | Інший модуль | 29.10.2021 | |
6208 | інше | Інший модуль | 05.11.2021 | |
8630 | Інший | Інший модуль | Витяг №6 Дудар О.В..docx | 29.11.2023 |
9912 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 30.05.2024 | |
10497 | Участь у роботі воркшопу для викладачів та вчителів історії | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_9_Дудар О.В.pdf | 21.11.2024 |
10672 | Упровадження державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції НУШ | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу №9_ Дудар О.В_2.pdf | 21.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1320 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (7)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
304 | Кандидат наук | Без звання | Доцент кафедри | Інститут післядипломної освіти | 2019 | 108 | |
468 | Інститут післядипломної освіти | 2020 | 97151 | ||||
469 | Інститут післядипломної освіти | 2021 | 103374 | ||||
562 | Кандидат наук | Доцент кафедри | Інститут післядипломної освіти | 2022 | 111226 | Підручник Пометун+Дудар_111226.pdf | |
779 | Кандидат наук | Без звання | Доцент кафедри | Інститут післядипломної освіти | 2024 | 122545 | |
909 | Кандидат наук | Без звання | Доцент кафедри | Інститут післядипломної освіти | 2024 | 124663 | |
910 | Кандидат наук | Без звання | Доцент кафедри | Інститут післядипломної освіти | 2024 | 124662 |
Зимові та літні школи (1)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
45 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Освітні заходи (ІПО) (2)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
28 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Організатор заходу | 2024 | - |
29 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Участь у заході | 2024 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39814 | Історія України. Підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти | |
33834 | Історія України : підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти / О. В. Дудар, О. І. Гук. | |
24528 | Вступ до історії. 5 клас. Розробки уроків та методичні рекомендації. Навчально-методичний посібник для вчителів. | |
25204 | Навчально-методичний посібник для вчителів. Всесвітня історія. Історія України. 6 клас. Розробки уроків та методичні рекомендації. Розвиток дослідницьких навичок. | |
24529 | Я дослідник. Вступ до історії. 5 клас. Робочий зошит учня | |
25203 | Я дослідник. Вступ до історії. 5 клас. Робочий зошит учня |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50291 | History of Ukraine: textbook for the 7th grade of secondary education institutions | |
50290 | World History: Textbook for Grade 7 of Secondary Education Institutions | |
27867 | Історія України. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
29733 | Всесвітня історія. Історія України. Підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти | |
29335 | Грінченківські етюди. "Україна! В цьому слові для мене все" | |
27493 | Музей Бориса Грінченка як приклад новітніх освітніх практик університету | |
21054 | Історія України. Всесвітня історія. 9 клас. Зошит для поточного та тематичного оцінювання | |
21053 | Історія України. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
8108 | Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2449 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4,6 | 25.11.2019 |
3344 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4,4 | 30.11.2020 |
4223 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4.7 | 06.12.2021 |
5129 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4.1 | 29.11.2022 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (3)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
257 | Міський учнівський конкурс з українознавства | СЗШ № 81 | 12.05.2018 |
258 | III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії | Університет Грінченка | 20.02.2018 |
259 | III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства | СЗШ № 90 | 20.02.2018 |
Проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань (1)
ID | Предмет з якого проводиться олімпіада | База (навчальний заклад) | Вид участі | Наказ ДОНМС/ МОН | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
22 | історія | Навчальний корпус Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б | - | org_komitet_istoria.pdf | 19.02.2017 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
20 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 19 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
34 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 48 | 2023 |
54 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 48 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
19 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Розробник | 2023 |
39 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Укладач | 2024 |
Експертна діяльність (ІПО) (2)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
10 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
11 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
Розробка медійного контенту (ІПО) (2)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
21 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Аудіо та/або графічний | 2024 | - |
22 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Відеоролик понад 5 хв. | 2024 | - |