Додаткові відомості
Освіта
Сімферопольський державний університет ім. М.Фрунзе, 1989Національна академія державного управління при Президентові України, 1996
Перелік місць роботи
вчитель історії та суспільствознавства;державна служба в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
робота в неурядових організаціях
Теми дисертацій (захищених)
"Централізація, децентралізація та нелінійність у державному управлінні" Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 499 | 11 | 12 | 2024.12.22 10:10:09 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 253 | 9 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
356 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 1.7 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Kostiantyn_Lynov |
684 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 3 | 1 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Kostiantyn-Lynov |
840 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 5.3 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Kostiantyn-Lynov |
1085 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 9.8 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Kostiantyn-Lynov |
Конференції (5)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
2440 | "Психологічний супровід навчання педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти" | "Розвиток лідерської компетентності керівника закладу середньої освіти у системі неперервної освіти" | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Київ | ||
2116 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
2433 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Університет і лідерство" | "Розвитиок лідерства у закладі середньої загальної освіти" | Одеса | ||
2519 | Екологоздоров'язбережувальні умови навчального закладу | "Розвиток лідерських якостей і навичок учнів школи" | Київ | ||
2520 | "Інноваційний розвиток навчального закладу: проблеми, пошуки, знахідки" | "Лідерство крізь призму теорії спіральної динаміки" | Київ |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31739 | Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50023 | Задоволеність керівника закладу загальної середньої освіти умовами професійної діяльності: результати дослідження | |
50277 | Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану | |
47709 | Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану | |
46754 | Соціально-психологічний клімату закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану | |
42030 | Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва | |
42024 | Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження | |
39047 | Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження | |
41559 | Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy | |
22175 | Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти | |
17101 | Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства | |
17097 | Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти | |
15107 | LEADERSHIP THROUGH THE PRISM OF EVOLUTION OF APPROACHES TO UNDERSTANDING THE PHENOMENON IN EDUCATION | |
15106 | The concept of institutions of secondary educations development on the basis of leadership | |
7062 | З досвіду реформування системи підвищення кваліфікації у Київському університеті імені Бориса Грінченка |
Фахові видання, що затверджені МОН (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50023 | Задоволеність керівника закладу загальної середньої освіти умовами професійної діяльності: результати дослідження | |
50277 | Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану | |
47709 | Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану | |
42030 | Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва | |
42024 | Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження | |
39047 | Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження | |
41559 | Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy | |
20604 | Процесно орієнтоване лідерство керівника закладу освіти у контексті теорії спіральної динаміки | |
17101 | Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства | |
17097 | Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти | |
15107 | LEADERSHIP THROUGH THE PRISM OF EVOLUTION OF APPROACHES TO UNDERSTANDING THE PHENOMENON IN EDUCATION | |
15106 | The concept of institutions of secondary educations development on the basis of leadership | |
13028 | Лідерство як основа розвитку суспільства | |
13030 | Підготовка керівника закладу середньої освіти в університетах України на засадах лідерства |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
136 | Учасник проекту | Міжнародний фонд Відродження | Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні | “Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою | наказ №742 (1).pdf | 01.07.2020-30.10.2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
344 | Модернізація системи управління освітою у місті Києві в умовах запровадження автономії шкіл | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41559/ | 2022 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
8 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | ELITE Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging | 1 грудня 2013 – 1 липня 2017 р. | Учасник проекту |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|
18 | Кафедра освітнього лідерства | Всеукраїнський рівень | Тьютор, розробник змісту, вчитель-консультант | 2023 |
19 | Кафедра освітнього лідерства | Всеукраїнський рівень | Координатор | 2023 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
181 | Фаховий модуль (стажування) | - | 31.03.2015 | |
209 | Дидактичний модуль | - | 29.04.2016 | |
320 | Лідерський модуль | - | 02.07.2015 | |
1816 | Модуль з ІКТ | - | 01.12.2017 | |
1959 | Дослідницький модуль | - | 30.06.2017 | |
3339 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 30.04.2019 | |
3823 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 21.02.2020 | |
6093 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 24.12.2021 | |
7091 | інше | Інший модуль | 12.12.2022 | |
9170 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 23.06.2023 | |
10462 | Інформаційні сесії НУШ | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу _7_Линьов К.О.pdf | 13.02.2024 |
10646 | Децентралізація для розвитку освіти | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу_7_Линьов К.О.pdf | 23.03.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
111 | Інноваційний педагогічний досвід | Науково-методичний семінар | Факультет інформаційних технологій та управління | 03.11.2016 | 5 |
311 | Семінар з підготовки освітніх експертів Державної інспекції навчальних закладів | Семінар-тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 25.11.2016 | 5 |
1009 | Інноваційний розвиток навчального закладу: проблеми, пошуки, знахідки | ІІ регіональна науково-практична конференція | Факультет інформаційних технологій та управління | 25.02.2016 | 5 |
1318 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 2 |
Авторська школа педагогічної майстерності (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
2 | Кафедра освітнього лідерства | Автор-керівник | 2023 |
ГО та професійні об’єднання педагогічних працівників (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
4 | Кафедра освітнього лідерства | Співзасновник, керівник ГО | 2024 |
Освітні заходи для учнів та батьків (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
4 | Кафедра освітнього лідерства | Керівник робочої групи | 2024 | - |
Освітні заходи (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
33 | Кафедра освітнього лідерства | Участь у заході | 2024 | - |
Викладацька діяльність
Використання ЕНК (7)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
107 | Факультет інформаційних технологій та управління | Лідерство та самоврядування (3 курс) (дисципліна за вибором) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
108 | Факультет інформаційних технологій та управління | Лідерська парадигма управління в освіті (6 курс, ОМ, ПС) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
277 | Факультет інформаційних технологій та управління | Філософія управління (3 курс) (дисципліна за вибором) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
542 | Факультет інформаційних технологій та управління | Лідерська парадигма управління в освіті (6 курс, ОМ, ПС) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
543 | Факультет інформаційних технологій та управління | Основи лідерства (3 курс, КВД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3735 | Факультет інформаційних технологій та управління | Лідерствослужіння (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3998 | Факультет інформаційних технологій та управління | Технології управління (ДНЗ/ЗНЗ/ПНЗ) (6 курс, УНЗ, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
104 | Кафедра управління | 4.8 | 20.05.2016 |
2478 | 4,7 | 27.11.2019 | |
3355 | Кафедра освітнього лідерства | 4,8 | 30.11.2020 |
4195 | Кафедра освітнього лідерства | 4.9 | 06.12.2021 |
5113 | Кафедра освітнього лідерства | 4.9 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
25 | Кафедра освітнього лідерства | 16 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
40 | Кафедра освітнього лідерства | 50 | 2023 |
57 | Кафедра освітнього лідерства | 49 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
21 | Кафедра освітнього лідерства | Розробник | 2023 |
41 | Кафедра освітнього лідерства | Розробник | 2024 |