Додаткові відомості
Освіта
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля у 2005 році.Перелік місць роботи
04.09.2006 - 31.08.2009 психолог КЗ СЗШ № 14 м. Луганська;1.09.2009 - 29.08.2014 доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
01.09.2014 (і до сьогодні) доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського Університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра. Громадська активність
Участь у громадському проекті "З Києвом і для Києва". Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
687 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | AEI-2836-2022 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3423715 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 99 | 5 | 2 | 2024.12.22 11:51:47 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 62 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
592 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 0 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna_Shopina |
703 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 3.6 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna-Shopina |
1033 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 16.9 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna-Shopina |
1105 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 51.9 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna-Shopina |
Конференції (27)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10511 | Відкрита лекція «Соцієтальна динаміка травми: чи робить сильнішим те, що не вбиває?» Організатори: Університет Матея Бела, Словаччина, Українська школа архетипіки; Університет менеджменту освіти НАПН України; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України; Асоціація політичних психологів України. | Учасник курсу підвищення кваліфікації | м. Київ | document.pdf | |
9795 | Global science and education in the modern realities '2023 | Формування компетентності педагогічного партнерства між педагогами та батьками учнів на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | USA | ||
9794 | Scientific and technological revolution of the XXI century '2023 | Важливість психологічної підтримки усіх учасників освітнього процесу (учнів та педагогів) для уникнення або подолання наслідків ПТСР | Germany | ||
9796 | Organization of scientific research in modern conditions '2023 | Дистанційне навчання слухачів курсів підвищення кваліфікації під час війни | USA | ||
8997 | Modern systems of science and education in the USA, EU and other countries '2023" | Питання інклюзивної освіти на курсах підвищення кваліфікації для освітян | USA | ||
8196 | XVII International Scientific and Practical Conference «Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice» | РОЗВИТОК І КОРЕКЦІЯ МОТОРНИХ ФУНКЦІЙ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | Tokyo, Japan. | ||
8201 | XXІV Міжнародна конференція молодих науковців «Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження» | ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | ||
8197 | XIV International Scientific and Practical Conference «Theoretical and science bases of actual tasks» | НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТЕХНІКАМ ПІСОЧНОЇ ТЕРАПІЇ | Lisbon, Portugal | ||
8199 | XIII International Scientific and Practical Conference «Multidisciplinary academic research, innovation and results» | НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ | Prague, Czech Republic. | ||
8198 | Modern systems of science and education in the USA, EU and other countries ‘2022 | DEVELOPMENT OF THE CREATIVE POTENTIAL OF TEACHERS IN THE SYSTEM OF POSTGRADUATE EDUCATION | USA | ||
7391 | X Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE FOUNDATIONS OF MODERN SCIENCE AND PRACTICE» | Особливості дистанційного навчання учителів різних спеціальностей виявленню та подоланню дитячої тривожності | Афіни, Греція | ||
7323 | IX Міжнародна науково-практична конференція «TRENDS OF DEVELOPMENT MODERN SCIENCE AND PRACTICE» | Результати впровадження дистанційних модулів для вчителів різних спеціальностей з розвитку мислення дітей та підлітків | Стокгольм, Швеція | ||
7278 | VIII Міжнародна науково-практична конференція SCIENCE AND PRACTICE, ACTUAL PROBLEMS, INNOVATIONS | Дистанційне навчання вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів засобам подолання дитячої агресії | Амстердам, Нідерланди | ||
7195 | VII Міжнародна науково-практична конференція «MODERN TRENDS IN DEVELOPMENT SCIENCE AND PRACTICE» | Розгляд проблеми стресу з учителями різних спеціальностей у дистанційному форматі на курсах підвищення кваліфікації | Варна, Болгарія | ||
7643 | "Technique and technology of the future '2021" | Вирішення проблем підліткової агресії на дистанційних курсах для вчителів | Germany | ||
6487 | III Міжнародна наукова конференція з електронного навчання і освіти | Особливості дистанційного навчання медичних сестер навчальних закладів на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | Лісабон, Португалія | ||
6435 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи» | Використання можливостей арт-терапії на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | м. Київ | document.pdf | |
6468 | High scientific goals 2020 | Дослідження потреб освітян щодо покращення навчальних модулів на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | м. Мінськ | ||
6436 | Перша міжнародна науково-практична інтернет конференція «Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах». | Формування нової парадигми освіти в умовах карантинних обмежень | м. Дніпро | ||
2482 | V Міжнародна науково-практична конференція «Літні наукові читання» | Психологічні аспекти аналізу педагогічного спілкування на курсах підвищення післядипломної педагогічної кваліфікації | м. Київ | ||
2483 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Наука і сучасність: виклики глобалізації» | Арт-терапія для діагностики і корекції емоційного стану педагогів дошкільних закладів та школи в системі післядипломної освіти | м. Київ | ||
2486 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку» | Арт-терапія для діагностики емоційного стану педагогів в системі післядипломної освіти | м. Київ | document.pdf | |
2485 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Весняні наукові читання» | Технології психологічної освіти педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти | м. Київ | ||
2484 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи і сучасна наука» | Психологічні особливості навчання вчителів принципам роботи з розвитку творчого потенціалу учнів різного шкільного віку | м. Київ | ||
1076 | Перпективні напрямки розвитку сучасної науки | Компетентнісний підхід до проблеми розвитку творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку | Україна, м. Київ | ||
1080 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти” | Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації | м. Київ | ||
1079 | Друга Міжнародна науково-практична конференція. Актуальні проблеми вищої професійної освіти | Психологічні механізми формування психолого-фасилітативної компетентності педагога в умовах післядипломної освіти | м. Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49514 | The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies | |
46821 | The Impact of Digitalization of Education on the Development of Key Teacher Competencies | |
49299 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (27)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45012 | Дистанційне навчання слухачів курсів підвищення кваліфікації під час війни | |
44714 | Формування інклюзивної компетентності освітян під час очних занять на курсах підвищення кваліфікації | |
44717 | Питання інклюзивної освіти на курсах підвищення кваліфікації для освітян | |
42830 | Ознайомлення слухачами курсів підвищення кваліфікації з базовими прийомами психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами | |
41554 | Development of the creative potential of teachers in the system of postgraduate education | |
38182 | Розгляд проблеми стресу з учителями різних спеціальностей у дистанційному форматі на курсах підвищення кваліфікації | |
39784 | Вирішення проблем підліткової агресії на дистанційних курсах для вчителів | |
36362 | Особливості організації спільної діяльності дитини з батьками в період локдауну | |
34368 | Дослідження потреб освітян щодо покращення навчальних модулів на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | |
23857 | Вивчення потреб Вихователів ДНЗ у необхідності здобутку нових знань з питань розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку | |
23732 | Вивчення запитів вчителів початкових класів з метою покращення якості курсів підвищення кваліфікації у 2018-2019 навчальному році | |
23575 | Розвиток життєвої компетентності педагогічних працівників на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | |
22097 | Розвиток творчого потенціалу підлітків та учнів старшого шкільного віку засобами технік арт-терапії | |
21304 | Розвиток творчого потенціалу учнів першого класу | |
20425 | Психологізація педагогічного супроводу вчителів на курсах підвищення кваліфікації з розвитку мотивації, як складової педагогічної майстерності | |
20140 | Використання технік арт-терапії з учителями початкових класів на літніх курсах підвищення кваліфікації | |
19957 | Оцінка емоційного стану вчителів та вихователів ДНЗ на курсах підвищення післядипломної педагогічної освіти | |
19956 | Психологічні аспекти аналізу педагогічного спілкування на курсах підвищення післядипломної педагогічної кваліфікації | |
19951 | Art therapy for diagnosis and correction the emotional state of teacherspreschools and schools in the system of postgraduate education | |
19700 | Технології психологічної освіти педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти | |
19503 | Психологічні особливості навчання вчителів принципам роботи з розвитку творчого потенціалу учнів різного шкільного віку | |
16687 | Психологічні механізми формування у дітей і молоді життєвої компетентності | |
16679 | Психологічні особливості навчання вчителів різних спеціальностей роботі з обдарованими учнями | |
14572 | Психологічний підхід до навчання вчителів початкових класів до розвитку творчих здібностей молодших школярів в умовах післядипломної педагогічної освіти | |
15378 | Компетентнісний підхід до проблеми анкетування вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти | |
10331 | Психологічні особливості діагностики творчого потенціалу молодших школярів у системі навчальної діяльності | |
10138 | Система розвитку творчого потенціалу учнів старшого шкільного віку |
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
10432 | Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації | |
6936 | Психологічні особливості творчого підходу до спілкування під час проведення переговорів | |
6940 | Творчий потенціал як чинник розвитку соціальної активності підлітків | |
6946 | Розвиток творчої особистості учнів підліткового віку у навчальній діяльності | |
6948 | Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу у підлітковому віці |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
331 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence International | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49299/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
274 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
185 | разова участь | грудень 2017 | 1 |
Підвищення кваліфікації (23)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
476 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
1874 | Інше | - | 20.06.2017 | |
4049 | Лідерський модуль | Інший модуль | 22.05.2020 | |
4682 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5762 | інше | Інший модуль | 19.10.2021 | |
5763 | інше | Інший модуль | 26.11.2021 | |
5764 | інше | Інший модуль | 12.11.2021 | |
7550 | інше | Інший модуль | 26.10.2022 | |
7551 | інше | Інший модуль | 08.04.2022 | |
7552 | інше | Інший модуль | 15.09.2022 | |
7553 | інше | Інший модуль | 09.12.2022 | |
7554 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 21.10.2022 | |
8312 | ПК вихователів ЗДО | Інший модуль | Шопіна МО.pdf | 31.10.2023 |
8744 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №793.pdf | 08.12.2023 |
9765 | Інший | Інший модуль | Шопіна.pdf | 23.02.2024 |
10148 | Створюємо контент для електронного уроку | Інший модуль | Шопіна 26.08.24.pdf | 26.08.2024 |
10268 | Про. Безпека: безпечна освітня екосистема громади | Інший модуль | Витяг Шопіна М.О..docx | 25.10.2024 |
10270 | Інший | Інший модуль | Витяг від 25.10.24.docx | 25.10.2024 |
10271 | Досвід ЄС для підготовки вчителів інформатики, математики, робототехніки та природничих дисциплін у галузі STREAM освіти | Цифровий модуль | Витяг Шопіна.docx | 25.10.2024 |
10680 | Безпека: безпечна освітня екосистема громади | Інший модуль | Витяг із протоколу_7_Шопіна М.О._2.pdf | 18.09.2024 |
10681 | За витягом ВР | Інший модуль | Витяг із протоколу_7_Шопіна М.О.pdf | 18.09.2024 |
10682 | За витягом ВР | Інший модуль | Витяг з протоколу_8_Шопіна М.О.pdf | 25.10.2024 |
10789 | Досвід ЄС для пдготовки вчителів інформатики, математики, робототехніки та природничих дисциплін | Інший модуль | Сертифікат STREAM 2024-77 Шопіна.pdf | 26.09.2024 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
---|---|---|---|---|
6 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Фільм «Разом до перемоги: діяльність ІПО Університету Грінченка в умовах воєнного стану» | 2022 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
72 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
80 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
16671 | Метафорические ассоциативные карты как творческий интегративный ресурс стрессоустойчивости личности |
Навчальні та методичні матеріали (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50212 | Як організувати індивідуальну роботу дошкільника з особливими освітніми потребами | |
41680 | Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична,інформатична, технологічна, соціальна і здоров'язбережувальна галузі | |
9951 | Розвиток мислення дітей 5-ти–9-ти років та підлітків | |
9587 | Підвищення ефективності творчого потенціалу молодшого школяра. Як підвищити навчальну успішність кожної дитини |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4242 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 06.12.2021 |
5110 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
41 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 81 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
11 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
94 | НМЦ дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
30 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |
Розробка медійного контенту (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
17 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | - |