Додаткові відомості

Освіта

2011 р. – закінчила Луганський національний університет імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію логопеда, спеціального психолога дошкільних та шкільних закладів.

2012 р. – закінчила Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти і отримала освіту магістра за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію керівник навчального закладу.

2015 р. пройшла навчання в рамках Міжнародної інтегрованої програми підготовки тренерів Франція_Польща) TOT-EUROPEAN-2015.

2018 р. – закінчила аспірантуру Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.


Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Покликання
354 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти EHL-6427-2022 1 1 2022 https://www.webofscience.com/wos/author/record/18226830
493 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти EHL-6427-2022 1 1 2023 https://www.webofscience.com/wos/author/record/18226830

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 78 3 1 2024.11.20 11:37:19 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 68 3 1

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
91 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4.5 1 2022 https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Zaierkova

Конференції (5)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
9584 Educational approaches Chsldren as Peacemakers in Divided Societies Modern approaches to the conscious personal professional development of teachers Sarajevo document.pdf
4604 V Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабіліталогії \ - м. Чернігів document.pdf
4605 Фестиваль освітнього лідерства "CLEVER" - м. Київ document.pdf
3172 ІІІ-я Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція \ Підтримка молоді з особливими освітніми потребами у вищій школі НАПН України ДВНЗ \ document
1101 Науково-практична конференція 'Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики' Інклюзивна освіта для дітей із синдромом Дауна Київ document

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
25281 Сучасні підходи до організації інклюзивного навчання в закладах вищої освіти

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)

ID Назва Рік
24404 E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)

ID Назва Рік
24404 E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education

Фахові видання, що затверджені МОН (2)

ID Назва Рік
49562 Проблеми сучасного кадрового забезпечення інклюзивного навчання в Україні
24404 E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (5)

ID Назва Рік
49677 Планування змісту психологопедагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами з опорою на smart-цілі
25124 Підтримка молоді з особливими освітніми потребами у вищій школі
14804 Инклюзивное образование для детей особыми образовательными потребностями
14785 Діяльність асистента вчителя
10004 Формуванння навичок спілкування у дітей з особливими освітніми потребами як одна з умов успішної інтеграції дітей в соціумі

Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
42 Учасник проекту Фонд відкритого суспільства (Лондон, Велика Британія) та Фонд Чарльза Стюарта Мотта (Сполучені штати Америки). «Створення інклюзивного безпечного середовища у навчальних закладах і громадах»

Наталія Софій,

Директор ВФ "Крок за кроком"

044-235-11-36
document листопад 2015 -грудень 2016 року.
162 Учасник програми Британська Рада в Україні Студентська академічна мобільність в Україні (САМ)

голова Британської Ради в Україні

Саймон Вільямс

- 31.05.2020-11.05.2021

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
605 Європейський центр Вергеланда, Норвегія Міжнародне стажування 18-22.06.2023 Anna Perona-Fjeldstad Учасник програми Заєркова Н.В._лист підтвердження.pdf

Заявки на колективні гранти (4)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
170 «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне Коллективний - 2018
199 Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» Європейська комісія, програма ім. Жана Моне Коллективний - 2019
372 European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
584 European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine Програма імені Жана Моне Коллективний - 2021

Завершені наукові дослідження (3)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
24 Технологія формування складоритмічної структури мовлення у дітей дошкільного віку з ООП Повноцінне дослідження 10.2019 http://il.kubg.edu.ua/2013-10-29-15-01-27/naukova-tema-kafedry/2429-promizhnyi-zvit-pro-vykonannia-doslidzhennia-kafedry-spetsialnoi-ta-inkliuzyvnoi-osvity-na-vchenii-radi-universytetu-vid-31-10-2019.html
54 Інституціалізація Повноцінне дослідження 12.2020 https://cutt.ly/thV6bW8
115 Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України Повноцінне дослідження 04.2021 https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (16)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1063 Дидактичний модуль - document 01.12.2016
1233 Фаховий модуль (стажування) - document 07.11.2014
1856 Лідерський модуль - document 31.12.2016
1857 Дослідницький модуль - document 07.07.2017
1858 Інше - document 29.03.2017
2349 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) Untitled.FR12.pdf 14.09.2018
4700 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) 5555.pdf 17.10.2020
5401 інше Інший модуль document 27.06.2021
5402 інше Інший модуль document 17.06.2021
5403 інше Інший модуль document 20.06.2021
5404 інше Інший модуль document 28.06.2021
5419 Інше Інший модуль document 16.08.2021
5428 модуль ІКТ(ЕНК) Інший модуль nakaz_385_04.06.21.pdf 04.06.2021
7988 "Наставництво як шлях до розвитку демократичних цінностей у дітей дошкільного віку" Інший модуль №5 Витяг Заєркова Н.В. 2.pdf 20.06.2023
7989 "Почути голос дитини, культура демократії в дошкіллі" Інший модуль №5 Витяг Заєркова Н.В. 3.docx.pdf 01.04.2023
7990 "Створюємо простір дитинства разом" Інший модуль №5 Витяг Заєркова Н.В. 4.docx.pdf 01.10.2023

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
1290 Освітній форум «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – 2017-2018 Н.Р. СТАРТ ЧИ ПРОДОВЖЕННЯ ПОСТУПУ» постійно діючий Київський університет імені Бориса Грінченка 21.08.2017 3
1319 ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» постійно діючий Kiev 23.08.2018 2

Зимові та літні школи (2)

ID Підрозділ Тип школи Назва Місце проведення Роль Рік Документ, що засвідчує
26 Інститут післядипломної освіти Зимова Організація інклюзивного навчання у закладах освіти в період воєнного стану Київський університет імені Бориса Грінченка Керівник робочої групи 2023 -
27 Інститут післядипломної освіти Літня Організація інклюзивного навчання у закладах освіти в період воєнного стану Київський університет імені Бориса Грінченка Керівник робочої групи 2023 -

Викладацька діяльність

Навчальні та методичні матеріали (5)

ID Назва Рік
36695 Інклюзія від А до Я: порадник для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів
21744 "Circle of friends" in an educational institution
14866 Інклюзивна освіта від "А" до "Я"
14803 Індивідуальна програма розвитку
14802 Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
656 Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти (5 курс, КО, денна) Інститут людини Магістр Очна (Денна) 2019 902 28.12.2019
1053 Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2021 385 04.06.2021 22/23 н.р.; 21/22 н.р.

Використання ЕНК (24)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
5274 Інститут людини Логопедія (ринолалія) (2 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 5 не враховується 27.12.2019
5310 Інститут людини Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти (5 курс, КО, денна) Магістр Очна (Денна) 10 4 10 27.12.2019
5733 Інститут людини Спеціальна методика навчання української мови дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мови (3 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 7 не враховується не враховується 27.12.2019
6126 Інститут людини Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) Магістр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 10.12.2020
6134 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 10.12.2020
6145 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика (СЗДО) (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 10.12.2020
6346 Інститут людини Інклюзивна освіта (2 курс, СП, заочна) Бакалавр Заочна 9 не враховується не враховується 10.12.2020
6347 Інститут людини Інклюзивна освіта (2 курс, СР, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 5 не враховується 10.12.2020
6348 Інститут людини Інклюзивна освіта (3 курс, ІНФ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 4 не враховується 10.12.2020
6353 Інститут людини Інклюзивна освіта (3 курс, СР, денна) Бакалавр Очна (Денна) 6 5 не враховується 10.12.2020
6575 Інститут людини Логопедія (ринолалія) (2 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 5 не враховується 10.12.2020
6654 Інститут людини Методика навчання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» (2 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 5 не враховується 10.12.2020
7122 Інститут людини Супровід в інклюзивному середовищі родин дітей з особливими потребами (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 5 не враховується 10.12.2020
7680 Інститут людини Практика (3 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 10.12.2020
8242 Інститут людини Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) Магістр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 10.12.2020
8282 Інститут людини Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти (5 курс, КО, денна) Магістр Очна (Денна) 10 5 не враховується 10.12.2020
8495 Інститут людини Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 6 не враховується не враховується 31.12.2020
8998 Педагогічний інститут Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 4 10 30.11.2021
10273 Інститут людини Супровід в інклюзивному середовищі родин дітей з особливими потребами (3-4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021
10647 Інститут людини Інклюзивна освіта (2 курс, СР, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11121 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11365 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель-логопед (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11372 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель початкових класів для дітей з ТПМ (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11380 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021

Рейтинг викладачів серед студентів (6)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
2206 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,60 27.12.2018
2868 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,86 28.12.2019
3709 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,86 28.12.2020
4308 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,83 28.12.2021
5766 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,24 30.12.2022
6653 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,85 30.12.2023

Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Кількість занять Рік
31 Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти 8 2023

Нові освітні програми (ІПО) (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Роль Рік
26 Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти Розробник 2023