Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут ім. М.П. Драгоманова. Рік закінчення 1992, спеціальність: історія і педагогіка Перелік місць роботи
Із вересня 2008 р. – ст. викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України. Викладала такі дисципліни: «Соціальна педагогіка», «Методика формування здорового способу життя», «Соціальна деонтологія», «Вступ до спеціальності «Соціальна робота».З 01.09.2009 – 31.08.2010 – викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка (відповідно до рішення Київської міської ради №328/2397 від 08.10.2009 р. КМПУ імені Б.Д.Грінченка перейменовано в Київський університет імені Бориса Грінченка) Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 01.09.2010 – 02.09.2012 – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 03.09.2012 – донині – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти (перейменовано в кафедру соціальної педагогіки та соціальної роботи наказ № 390 від 30.08.2013 р.) Інституту психології і соціальної педагогіки (перейменовано в Інститут людини наказ № 390 від 30.08.2013 р.) Київського університету імені Бориса Грінченка.
Із 2010 р. – волонтер громадської організації «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер», а з 2011 р. – по сьогодні – на волонтерських засадах – голова методичної ради Всеукраїнського громадського центру „Волонтер", майстер-тренер.
Жовтень 2010 р. експерт, член комісії міського конкурсу «Соціальний педагог року».
У 2012 р. – координатор студентських волонтерських груп Київського університету імені Бориса Грінченка під час підготовки та проведення чемпіонату з футболу Євро-2012.
Теми дисертацій (захищених)
Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. Дисертація на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук зі спеціальності 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти". Дата захисту 16.06.2009 р. Громадська активність
На громадських засадах проводжу тренінгові заняття для відвідувачів просвітницького центру кафедрального собору УПЦ – галерея “Соборна”. Науково-дослідницька діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Бібліографічні посилання | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|
85 | 5 | 3 | 2019.10.31 12:48:43 | Перейти на сторінку link |
Конференції (14)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
3548 | Забезпечення якості вищої освіти: європейські й національні стандарти та індикатори | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ- інфікованими людьми | Старобільськ | document.pdf | |
2660 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Роль громад у наданні інноваційних соціальних послуг в умовах деінституалізації | Київ | | |
2720 | Забезпечення якості вищої освіти: європейські й національні стандарти та індикатори | Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі | м. Старобільськ | document.pdf | |
2165 | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології “ Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення” | Етика соціально-педагогічної діяльності з дітьми з особливостями психофізичного розвитку | Київ | | |
1797 | III міжнародна науково-практична конференція | Students standing before the distance learning in institution of higher education | Київ | document.pdf | |
1799 | Другі соціально-педагогічні читання імені І.Д.Звєрєвої | Актуальні проблеми соціальної педагогіки як науки | Київ | | |
737 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКІ Й НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА ІНДИКАТОРИ | Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності. | м. Старобільськ | ![]() | |
734 | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОСТІР: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | МЕДІАЦІЯ ЯК СОЦІАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ ПОСЕРЕДНИЦТВА У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ | Старобільськ | ![]() | |
736 | Science, Education and Technology in the Modern World | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | United States, Cambridge, Massachusetts | ![]() | |
733 | Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії | ДЕОНТОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
735 | Іннноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | Суми | ![]() | |
732 | ”Наука и образование в современном мире” | Подготовка социальных работников в системе непрерывного образования | Новая Зеландия, Окленд | ![]() | |
730 | Актуальные проблемы социальной психологии | Профессиональная подготовка специалистов социальной сферы в системе непрерывного образования. | г. Минск | ||
731 | Соціальний захист та соціальний супровід: теорія, практика та перспективи розвитку. | Особливості викладання курсу 'Історія соціальної роботи' у процесі підготовки соціальних педагогів. | м. Кам'янець-Подільський |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
27096 | Соціальна профілактика підліткового булінгу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
27872 | Військовослужбовці жінки: виклик стереотипам | |
23973 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
23738 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
19756 | Супервізія як складова соціальної роботи | |
14841 | Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | |
10118 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
9026 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | |
7540 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
10650 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (29)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
27872 | Військовослужбовці жінки: виклик стереотипам | |
27205 | Тренінг як форма профілактики торгівлі людьми | |
25163 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-інфікованими людьми | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
23738 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | |
22646 | Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі | |
19756 | Супервізія як складова соціальної роботи | |
14553 | Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності | |
14046 | Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
15396 | Специфіка формування лідерського потенціалу в майбутніх фахівців | |
14844 | Фактори ризику щодо алкоголізації підлітків та молоді | |
14841 | Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
9949 | Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях | |
10118 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
2677 | Особливості підготовки лідерів в умовах професійно-технічного навчального закладу | |
2675 | Програма менторської підтримки вразливих груп населення | |
1518 | Професійна підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | |
1405 | Формування професійної культури фахівців соціальної сфери | |
295 | Формування мотивації як здорового способу життя у підлітків як соціально - педагогічна проблема | |
1166 | Формування толерантної культури у майбутніх соціальних педагогів | |
1180 | Культура професійного спілкування – необхідна умова діяльності фахівців соціальної сфери | |
1520 | Формування мотивації до здорового способу життя у підлітків як соціально-педагогічна проблема | |
1191 | Формування соціокультурних цінностей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
1183 | Соціальний захист бездоглядних та безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема | |
1236 | Принципи професійного спілкування майбутніх соціальних педагогів | |
1300 | Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у системі неперервної освіти | |
1301 | "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | |
1482 | До питання формування професійної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів | |
1478 | Соціокультурна діяльність, як засіб формування життєвих цінностей молоді у вільний від навчання час |
Міжнародні науково-дослідні проекти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проекту | Координатор проекту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
68 | Тренер | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | “Будуємо майбутнє разом”: профілактика правопорушень та злочинів на грунті ненависті | ВГЦ “Волонтер”за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
70 | Тренер | Microsoft YouthSpark | IDEA: комп’ютерна грамотність та інформаційна безпека | ВГЦ “Волонтер” за підтримки Microsoft YouthSpark | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|---|
112 | Наукова студія «Соціальний експериментаріум» | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 28 | 29.09.2017 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра | h-індекс (без самоцитування) | Нарахований бал | Дата створення | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
92 | Інститут людини | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 0 | 5 | 27.05.2019 | https://www.researchgate.net/profile/Spirina_Tp |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
1 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23738/ | 2018 |
75 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/ | 2019 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проекту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
23 | Тренінгове заняття для підлітків “Я обираю здоров’я” | 29 жовтня 2016р. | 3 |
282 | Системна робота впродовж відповідного етапу | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (22)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
158 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 23.01.2015 |
612 | Модуль з ІКТ | - | ![]() | 16.12.2013 |
1277 | Дидактичний модуль | - | ![]() | 14.12.2016 |
1415 | Лідерський модуль | - | ![]() | 27.02.2017 |
1627 | Інше | - | | 27.12.2017 |
1671 | Інше | - | ![]() | 11.08.2017 |
1672 | Інше | - | Certificate Як ефективно спланувати та провести діалог.pdf | 28.04.2017 |
1673 | Інше | - | Татьяна Спирина.pdf | 12.03.2017 |
1781 | Дослідницький модуль | - | ![]() | 16.11.2017 |
1801 | Інше | - | ![]() | 04.12.2017 |
1909 | Інше | - | ![]() | 06.12.2017 |
2104 | Інше | Інший модуль | | 23.03.2018 |
2627 | Інше | Інший модуль | ![]() | 02.11.2018 |
2629 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 09.11.2018 |
2898 | Інше | Інший модуль | ![]() | 17.02.2019 |
2920 | Інше | Інший модуль | Certificate Спіріна.pdf | 20.02.2019 |
2921 | Інше | Інший модуль | Cпіріна Certificate.pdf | 24.02.2019 |
3341 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | Сертифікат тренера (Спіріна Т.)-об'єднано.pdf | 08.10.2019 |
3432 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Спіріна .pdf | 25.06.2019 |
3500 | Інше | Інший модуль | ![]() | 12.10.2019 |
3509 | Інше | Інший модуль | ![]() | 08.11.2019 |
3704 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 28.11.2019 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (9)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
28 | «Перші кроки в науку» Секція «Соціальна педагогіка» | Студентська науково-практична конференція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.05.2016 | 2 |
32 | «Становлення особистості як складова професійної діяльності майбутнього фахівця» | Керована дискусія | Київський університет імені Бориса Грінченка, Університетський коледж, пр. Гагаріна, 16 | 02.11.2016 | 2 |
621 | «Спікерське Бюро» | Проект | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 05.12.2016 | 2 |
1121 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1128 | Деінституалізація та розвиток системи соціальних послуг у місті Києві: виклики та перспективи | Круглий стіл | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1145 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1156 | Програма профілактики онфліктів та злочинів на грунті ненависті "Будуємо майбутнє разом" | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1181 | Попередження конфліктів та злочинів серед підлітків та молоді "Будуємо майбутнє разом" | Наукова цукерня, презентація програми | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
1194 | Створення просвітницьких та профілактичних настільних ігор | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2017 | 2 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
5543 | Соціальна педагогіка |
Навчальні та методичні матеріали (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
9439 | Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
10305 | Сходинки здоров’я для батьків: просвітницько-профілактична тренінгова програма: навчально-методичний посібник для фахівців соціальної сфери щодо проведення просвітницько-профілактичних занять за програмою «Сходинки» з батьками/опікунами підлітків, які перебувають у конфлікті з законом | |
4194 | Довідник: послуги для підлітків щодо профілактики ризикованої поведінки та інфікування ВІЛ у місті Києві | |
4959 | Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів: навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, соціальних працівників, вихователів, фахівців, які здійснюють соціальну профілактику | |
4130 | Путівничок для підлітків: послуги профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки у місті Києві: довідник організацій, які протидіють поширенню ВІЛ/СНІДу та надають послуги підліткам | |
5003 | Довідник для підлітків, які звільняються з виховних колоній щодо медико-соціальних та інших видів послуг на рівні громади | |
3486 | Менеджмент волонтерських груп від А до Я | |
3490 | Сходинки до здоров’я |
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
51 | Іноваційна діяльність у соціальній сфері (6 курс) | Інститут людини | Магістр | Денна | 2013 | 648 | 16.12.2013 |
122 | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Інститут людини | Бакалавр | Денна | 2014 | 582 | 24.12.2014 |
Використання ЕНК (21)
Затверджені робочі програми (17)
ID | ЕНК | Форма навчання | ОКР | Реєстраційний номер | Дата затвердження програми |
---|---|---|---|---|---|
1976 | Етика соціально-педагогічної діяльності | Денна | Бакалавр | 0229 | 17.02.2016 |
1991 | Організаційно- управлінська діяльність соціального педагога : Методи соціальної кваліметрії у соціально-проектній діяльності, Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності, Сервісологія у соціально-педагогічній діяльності | Денна | Магістр | 0469 | 09.02.2016 |
3271 | Соціальна педагогіка: теорія і практика:Ґенеза соціальної педагогіки,Етика соціально-педагогічної діяльності,Основи соціально-правового захисту,Соціалізація особистості, | Денна | Бакалавр | 3149 | 27.09.2016 |
3276 | Інноваційні моделі надання соціальних послуг | Денна | Бакалавр | 3147 | 27.09.2016 |
3291 | Інноваційні моделі надання соціальних послуг | Денна | Бакалавр | 3146 | 27.09.2016 |
3296 | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Соціальна терапія,Мотиваційне консультування у соціальній роботі,Соціальна експертиза,Методика організації та проведення адвокаційних кампаній,Соціальні інновації,Соціальна медіація, фасилітація та менторська пі | Денна | Магістр | 3141 | 27.09.2016 |
3300 | Актуальні педагогічні практики: Менторська підтримка дітей та молоді,Методика створення корекційних та профілактичних програм,Методика проведення адвокаційних кампаній,Інноваційна діяльність у соціальній сфері,Рекламно-інформаційні технології у соціально-п | Денна | Магістр | 3171 | 27.09.2016 |
3302 | Соціальне адміністрування | Денна | Магістр | 3127 | 27.09.2016 |
4210 | Соціально-педагогічний патронаж | Денна | Бакалавр | 0476/17 | 20.02.2017 |
5219 | Соціальне адміністрування | Денна | Магістр | 1439/17 | 04.09.2017 |
5220 | Інноваційні моделі надання соціальних послуг | Денна | Бакалавр | 1440/17 | 04.09.2017 |
5236 | Соціальне адміністрування | Денна | Магістр | 1456/17 | 04.09.2017 |
5237 | Управлінська діяльність соціального педагога | Денна | Магістр | 1457/17 | 04.09.2017 |
5278 | Соціальна педагогіка: теорія і практика: Модуль 4. Соціалізація особистості | Денна | Бакалавр | 1498/17 | 04.09.2017 |
5325 | Актуальні педагогічні практики | Денна | Магістр | 1545/17 | 04.09.2017 |
5328 | Технології соціально-педагогічної діяльності: Модуль 4.Технології організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу | Денна | Бакалавр | 1548/17 | 04.09.2017 |
7097 | Соціальна педагогіка: теорія і практика: Модуль 2. Етика соціально-педагогічної діяльності | Денна | Бакалавр | 0532/18 | 15.01.2018 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
676 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,49 | 30.12.2016 |
1443 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,76 | 12.01.2017 |
2287 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,86 | 27.12.2018 |
Кураторство академічною групою (2)
ID | Група | Курс | Оцінка заступника із соціально-гуманітарної роботи | Оцінка студентів | Рік оцінювання |
---|---|---|---|---|---|
305 | СРб-1-14-4.0д | III | 1 | - | 2016-2017 |
515 | СРб-1-14-4.0д | IV | 2 | 3 | 2017-2018 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
83 | Зінченко Аліна Сергіївна, Шипелик Людмила Іванівна | IV | Соціальна робота | I | 2019 |