Додаткові відомості

Освіта
Мелітопольський державний педагогічний університет, 2006
Перелік місць роботи
ДШМ № 7, 2006-2011
Теми дисертацій (захищених)
Формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення вокальної спадщини українських композиторів
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
6 1 0 2017.09.17 09:03:18 Перейти на сторінку link

Конференції (8)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
525 II Міжнародна науково-практична конференція Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка document
527 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики XXI століття Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності Київський університет імені Бориса Грінченка document
526 Культурно-мистецькі обрії - 2016 Борис Грінченко: роль у реформуванні національної освіти Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв document
531 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики XIX століття Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики Київський університет імені Бориса Грінченка
530 Мистецька освіта у вимірах сучасності Художньо-виховний потенціал вокальної спадщини західноукраїнських композиторів кінця XIX - початку XX століття НПУ імені М.П. Драгоманова
529 Мистецька освіта в Україні: проблеми теорії і практики Виховання художніх смаків майбутніх вчителів музики у процесі вивчення вокальної спадщини українських композиторів НПУ імені М.П. Драгоманова
528 Тенденції і перспективи розвитку світового хореографічного і музичного мистецтва Способи педагогічного моніторингу результативності методики формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення української вокальної музики Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
532 Мистецька освіта як чинник людиноставлення Педагогічні умови формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення вокальної спадщини українських композиторів Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
19416 Музично-дидактична гра як складова музичного виховання, навчання та розвитку сучасних дітей дошкільного віку

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)

ID Назва Рік
19416 Музично-дидактична гра як складова музичного виховання, навчання та розвитку сучасних дітей дошкільного віку
15417 Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
13749 Формування інтересу у старшокласників на основі ознайомлення з вокальною спадщиною українських композиторів
12729 Формування інтересу учнів музичної спадщини українських композиторів

Фахові видання, що затверджені МОН (6)

ID Назва Рік
15413 Формування художніх смаків молодших школярів на прикладах національної вокальної спадщини
12141 Педагогічна діяльність українських композиторів кінця XIX - початку XX століття в контексті розвитку теорії та методики музичної освіти
5364 Художньо-виховний потенціал вокальної спадщини західноукраїнських композиторів кінця XIX - початку XX століття
5365 Іетерактивні методи та прийоми роботи зі старшокласниками на основі вивчення української вокальної музики
5356 Педагогічні умови формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення вокальної спадщини українських композиторів
6384 Забезпечення культурологічної основи осягнення старшокласниками української вокальної творчості (II половини XIX – початку XX століття)

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (13)

ID Назва Рік
15416 Музично-дидактична гра як складова музичного виховання, навчання та розвитку сучасних дітей дошкільного віку
14621 Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності
18217 Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
14719 Борис Грінченко: роль у реформуванні національної освіти
11315 Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
5302 Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики
8035 Вокальний брейн-ринг Конкурсно-ігрова програма для учнів старшої школи
8029 Комплексні, інтегровані, бінарні музичні заняття: у чому відмінність?
8033 Інтерактивні методи навчання старшокласників на позакласних заняттях співу
8967 Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності
5631 Способи педагогічного моніторингу результативності методики формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення української вокальної музики
8972 Інтонаційно-слуховий аналіз творів вокального мистецтва як засіб формування художніх смаків старшокласників
6370 Активізація творчого самовираження старшокласників у процесі виконання творів українських композиторів

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (3)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
480 Лідерський модуль Інший модуль document 26.01.2016
939 Модуль з ІКТ Інший модуль sert_kurs_03_06_15_d1.pdf 03.06.2015
1031 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 04.07.2013

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
184 Теорія музичної освіти (5 курс, ММ, з.ф.н.) (НОВИЙ) Інститут мистецтв Магістр Заочна 2015 255 03.06.2015

Використання ЕНК (2)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Дата оцінювання
253 Інститут мистецтв Теорія музичної освіти (5 курс, ММ) Магістр Денна 4 не оцінено 26.11.2016
425 Інститут мистецтв Теорія музичної освіти (5 курс, ММ, з.ф.н.) (НОВИЙ) Магістр Заочна 5 не оцінено 30.12.2016

Затверджені робочі програми (1)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
2064 Методика роботи з вокальним ансамблем Денна Бакалавр 2589 27.09.2016

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
122 Кафедра теорії та методики музичного мистецтва 5.0 20.05.2016