Додаткові відомості
Освіта
Сумський Державний Педагогічний Університет ім. А.С.Макаренка, 2000 рік
Перелік місць роботи
МГО Міжнародна Георгіївська Академія Безпеки і права
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні особливості розвитку громадянської активності старшокласників
Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 7 | 1 | 2024.05.03 06:06:42 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 76 | 5 | 3 | 2024.04.30 10:06:29 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 35 | 3 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
436 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 8.4 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetana_Savrasova-Vun |
Конференції (7)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10267 | Художні феномени в історії та сучасності (Етноімагологічний вимір) | ЕТНІЧНИЙ СТЕРЕОТИП ЯК СКЛАДОВА НАРАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ АВТОРА ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ | Харків | document.pdf | |
10177 | Міжкультурні комунікації в галузі освіти | Еволюція наративної ідентичності в контексті літературної казки | Хмельницький | document.pdf | |
10142 | Епоха Грінченка: просвіта, нація, ідентичність | Сучасне переосмислення поетики літературних казок Бориса Грінченка | Київ | ||
10140 | Борис Грінченка в літературному, культурно-освітньому та громадсько-політичному житті України | ХІ щорічні Грінченківські читання | Київ | document.pdf | |
2830 | Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Громадянська активність студентів як чинник професійного становлення майбутнього фахівця | м. Київ | ||
10141 | Борис Грінченко - відомий і невідомий | ІХ щорічні Грінченківські читання | Київ | document.pdf | |
10139 | Педагогіка в міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Педагогічні чинники формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців | Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46786 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | |
42510 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
42423 | Розробка й апробація авторської методики «особистісні активи» | |
38050 | Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект | |
39712 | Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів | |
19339 | Social networks and their role in development of civic activity of the ukrainian youth | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
12517 | Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48553 | Зцілювальний потенціал літературної казки як проєкції нараційної ідентичності | |
48554 | Наративний і психотерапевтичний аналізи українських літературних казок | |
48476 | Наративний підхід до інтерпретації літературної казки | |
46786 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | |
48552 | Нараційна ідентичність як літературознавчий феномен | |
42510 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
41003 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
42423 | Розробка й апробація авторської методики «особистісні активи» | |
38050 | Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект | |
37309 | Вплив віртуального освітнього простору на стресостійкість майбутніх філологів | |
39712 | Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів | |
16525 | Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців | |
12517 | Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів | |
8953 | Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів | |
36816 | Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету | |
6428 | Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку | |
6609 | Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
3 | Соціальні мережі та їх роль у розвитку громадянської активності української молоді / Social networks and their role in development of civic activity of the Ukrainian youth | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/19339/ | 2018 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
244 | координація діяльності кафедр щодо реалізації заходів проекту | упродовж року 2017 | 10 |
245 | супровід діяльності студентських академічних груп у реалізації міні-соціальних проектів у рамках загального проекту | упродовж року 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
395 | Лідерський модуль | - | 20.04.2016 | |
886 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_13_04_16.pdf | 13.04.2016 |
1076 | Фаховий модуль (стажування) | - | 04.07.2013 | |
1241 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 |
2986 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 09.04.2019 | |
3334 | Інше | Інший модуль | 08.09.2019 | |
3335 | Інше | Інший модуль | 10.09.2019 | |
3495 | Інше | Інший модуль | 19.10.2019 | |
3496 | Інше | Інший модуль | 10.11.2019 | |
3871 | інше | Інший модуль | 26.04.2020 | |
3872 | інше | Інший модуль | 12.02.2020 | |
4249 | інше | Інший модуль | 16.08.2020 | |
4250 | інше | Інший модуль | 21.06.2020 | |
4328 | інше | Інший модуль | 18.10.2020 | |
5585 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 31.08.2021 | |
8257 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
9189 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.10.2024 | |
9369 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 17.03.2024 |
9544 | Освітнє лідерство в кризових умовах | Лідерський модуль | 01.04.2024 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
37 | Бути успішним педагогом | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 23.03.2016 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
175 | Методика виховної роботи (3 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Денна | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
1547 | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Денна | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (8)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
121 | Педагогічний інститут | Методика виховної роботи (3 курс, ФІНб) | Бакалавр | Денна | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
370 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
7173 | Інститут філології | Текст. Педагогічний дискурс (6 курс, УМЛЗЛ, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7285 | Інститут філології | Університетські студії: Лідерствослужіння (1 курс, ФІН, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8018 | Інститут журналістики | Університетські студії (1 курс, ІБА, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8033 | Інститут філології | Університетські студії (1 курс, ФІС, ФІН, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
12728 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Університетські студії (1 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
13689 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
603 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,43 | 30.12.2016 |
1401 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,78 | 12.01.2017 |
2233 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,59 | 27.12.2018 |
2777 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,50 | 28.12.2019 |
4018 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,90 | 28.12.2020 |
4889 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,60 | 28.12.2021 |
6016 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,72 | 30.12.2022 |
6907 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,94 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (3)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
377 | День Інституту філологіїlink | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Посилання | 15.03.2017 |
395 | конкурс «Словник Грінченка та сучасність»link | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Посилання | 05.12.2017 |
396 | фестиваль першокурсників "Ось ми які!"link | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Посилання | 01.11.2017 |