Запорізький державний педагогічний інститут, 1979 р.,
Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 1996 р.
Перелік місць роботи
методист з дошкільної освіти РМК Московського районого відділу освіти м. Києва (1979-1992 р.р.);
методист лабораторії дошкільного виховання Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів (1992-1993 р.р.);
старший викладач, доцент кафедри теорії та методики дошкільного виховання Київського міського педагогічного університету (1993-2003 р.р.)
доцент кафедри дошкільної та початкової освіти
Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (2003 р.- донині)
Теми дисертацій (захищених)
Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників
Громадська активність
Член журі проєкту «Вiдображення: цiнності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні». Організатори: Громадська організація “KSF Vita e.V” (м. Дортмунд, Німеччина) та Асоціація директорів шкіл міста Львова за підтримки програми “Зміцнення взаємодії з громадянським суспільством країн Східного партнерства” Міністерства закордонних справ Німеччини.
Член конкурсної комісії міського конкурсу проєктів "Сучасний Київ для дошкільнят" (Наказ ДОН м. Києва від 27.01.2020 № 15).
Координатор соціально-гуманітарної роботи кафедри 2021-2022 н.р.
Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів» в межах ХV Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти–2024»
Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів» в межах ХV Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти–2024»
Арт-терапевтичні технології як інструмент супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах України: перспективи та шляхи імплементації
Педагогічна активність вихователя столичного закладу дошкільної освіти: ставлення до інклюзивного навчання, ризики, утруднення та шляхи їх подолання
Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку
Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку: тенденції практики та спонука часу
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
1098
Міжнародна науково-практична конференція «Формування соціальної відповідальності в контексті сучасних цивілізаційних викликів: досвід вальдорфської педагогіки».
Традиційні підходи та альтернативна педагогіка: дотичність, відмінність
Україна, Дніпро
1100
XIII Международная научная конференция «Наука в современном мире»
Влияние природной среды на процесс становления речевой компетентности дошкольника
Киев
1099
Міжнародна науково-практична конференція «Аспекти ефективності роботи органів самоуправління у Вальдорфських дитячих садках»
Вальдорфська педагогіка та педагогіка М.Монтессорі: спільне, подібне, відмінне
Одеса
1094
Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszaru nauki
Вплив природного довкілля на мовленнєвий розвиток дитини // матеріали
Польща, Warszawa
1097
Всеукраїнська науково-практична конференція Київ і кияни у соціокультурному просторі ХІХ – ХХІ ст.: європейський цивілізаційний вимір.
Регіональна програма для дошкільних навчальних закладів столиці – крок до становлення маленького киянина.
м. Київ, Україна
1096
Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти»
Інноваційні процеси у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження
Київ, Україна
1095
Развитие начального образования в период институционных и социокультурных трансформаций
. Воспитание речевой личности в дошкольном детстве: педагогические условия и педагогический такт
Иркутск, Россия
1092
IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю [„Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників
Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження
м. Київ, Інститут обдарованої дитини
1093
Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad
Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку
Польща, Вроцлав Warszawa
11088
Змішане навчання в закладах вищої освіти України та зарубіжжя
.
м. Київ
1090
Міжнародна науково-практична конф. „Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів”
Ідеї вальдорфської педагогіки у національному контексті дошкільної освіти”
Київ, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
10559
конференція з науки, інновацій та глобальних рішень «Дослідження майбутнього»
Інноваційні підходи до формування компетентностей педагогів: досвід різних країн та перспективи реалізація.
III Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників
Моделювання педагогічних ситуацій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з літературними творами (на прикладі творів Т.Г. Шевченка та Б.Д. Грінченка
Київ, ІОД НАПН України
7092
Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства
13. Казка для дитини: сучасна інтерпретація традиційних методів
Development of the preschool teachers’ partnership competence
37071
Імперативи обговорення та інтерактивні технології навчання в університетських навчальних закладах України: основні підходи та застосування європейського досвіду
36473
Alacrity of Preschool Education Teachers to Work with Children in Inclusive Groups