Додаткові відомості
Запорізький державний педагогічний інститут, 1979 р.,
Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 1996 р.
методист з дошкільної освіти РМК Московського районого відділу освіти м. Києва;
методист лабораторії дошкільного виховання Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів;
старший викладач, доцент кафедри теорії та методики дошкільного виховання Київського міського педагогічного університету
доцент кафедри дошкільної та початкової освіти
Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Член конкурсної комісії міського конкурсу проєктів "Сучасний Київ для дошкільнят" (Наказ ДОН м. Києва від 27.01.2020 № 15).
Координатор соціально-гуманітарної роботи кафедри 2021-2022 н.р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 2023.12.05 06:00:56 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
218 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
328 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | CSJ-2848-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/8323254 |
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 378 | 10 | 10 | 48 | 2023.12.04 10:26:39 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 210 | 7 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
347 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 61.2 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Alla_Honcharenko |
Конференції (36)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9666 | Кожолянківські читання | Слово казки як засіб формування партнерської взаємодії між дітьми дошкільного віку | м. Чернівці | document.pdf | |
9664 | «ОСВІТА ТА НАУКА КРІЗЬ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | Готовність вихователів дошкільної освіти до партнерської взаємодії з дошкільниками | м. Запоріжжя |
![]() |
|
9662 | РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ: РЕЗУЛЬТАТИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ | Ще раз про методи у системі післядипломної освіти вихователів закладів дошкільної освіти: подібність, доцільність | м. Ужгород |
![]() |
|
9663 | Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні | Ще раз про методи у системі післядипломної освіти вихователів закладів дошкільної освіти: подібність, доцільність | м. Київ | document.pdf | |
9931 | Пайдея в дзеркалі європоцентричних трансформацій українського культурно-освітнього простору | Середовище великого міста як гармонізуючий ресурс виховання громадянина | м. Вінниця | document.pdf | |
9665 | Пайдея в дзеркалі європоцентричних трансформацій українського культурно-освітнього простору | Середовище великого міста як гармонізуючий ресурс виховання громадянина. | м. Вінниця |
![]() |
|
9661 | Виховання громадянина-патріота в умовах реалізації завдань концепції «Нова українська школа | Ознайомлення дітей дошкільного віку з рідним містом як основа патріотичного зростання | м. Кропивницький | document.pdf | |
8401 | Реалізація в дошкільній та початковій освіті принципів демократії: зваженість, обізнаність, досвід | Демократичні орієнтири в роботі вихователя закладу дошкільної освіти: сучасний контекст | м.Київ | document.docx | |
8607 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Дистанційна форма навчання як шлях професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти | Київський національний університет ім. Т.Шевченка |
![]() |
|
7201 | Якість освіти: зміни заради прогресу | Активні методи навчання у формуванні готовності до роботи в інклюзивних групах | м. Київ | document.pdf | |
7091 | Колегія Павла Ґалаґана в культурному й освітньому просторі кінця ХІХ - початку ХХ століть» до 150 річчя заснування Колегії Павла Ґалаґана | Інклюзивні групи закладів дошкільної освіти очима вихователів | м.Київ | document.docx | |
7093 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | Казка для дитини: сучасна інтерпретація традиційних методів | Ужгород | document.pdf | |
6770 | Пріоритетні напрями розвитку науки, LXІV | Становлення комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників (теоретико-методичний аспект). | м.Вінниця | document.pdf | |
6274 | Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи | Інклюзивні групи закладів дошкільної освіти очима вихователів | м.Київ | document.pdf | |
5904 | ІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИ НАУКОВОЇ ОСВІТИ | ДОШКІЛЬНА ОСВІТА НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ: ВІДМІННЕ, ДОТИЧНЕ, ПОДІБНЕ | м.Київ | document.pdf | |
5926 | Психофізіологічна екологія перших років життя дитини: втрати, потенціали, балансування | Дозволити дитині жити: розвивальний простір | м.Київ | document.doc | |
5900 | Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика | Інклюзивні групи закладів дошкільної освіти очима вихователів | м. Умань | document.pdf | |
5954 | проект "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність" | Публікація: правдиве та вигадане | м.Київ | document.pdf | |
5955 | Підвищення якості дошкільної освіти освіти в Україні | Розвивальний простір ЗДО з погляду дитини, батьків, педагога | м.Київ | document.pdf | |
4739 | Міжнародний форум до 100 річчя вальдорфської педагогіки "Навчити бачити світ, любити світ, змінювати світ" | Суголосність дошкільної освіти України з ідеями вальдорфської педагогіки | Київ, Інститут педагогіки НАПН України | document.pdf | |
4829 | Арт-терапевтичні технології як інструмент супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах України: перспективи та шляхи імплементації | Педагогічна активність вихователя столичного закладу дошкільної освіти: ставлення до інклюзивного навчання, ризики, утруднення та шляхи їх подолання | Київ, Україна | document.pdf | |
3687 | СУЧАСНІ СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ КООРДИНАТИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ | Соціокультурний простір дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси. | Тернопіль | document.pdf | |
6769 | Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку | Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку: тенденції практики та спонука часу | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
![]() |
|
1098 | Міжнародна науково-практична конференція «Формування соціальної відповідальності в контексті сучасних цивілізаційних викликів: досвід вальдорфської педагогіки». | Традиційні підходи та альтернативна педагогіка: дотичність, відмінність | Україна, Дніпро |
![]() |
|
1100 | XIII Международная научная конференция «Наука в современном мире» | Влияние природной среды на процесс становления речевой компетентности дошкольника | Киев |
![]() |
|
1099 | Міжнародна науково-практична конференція «Аспекти ефективності роботи органів самоуправління у Вальдорфських дитячих садках» | Вальдорфська педагогіка та педагогіка М.Монтессорі: спільне, подібне, відмінне | Одеса |
![]() |
|
1094 | Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszaru nauki | Вплив природного довкілля на мовленнєвий розвиток дитини // матеріали | Польща, Warszawa |
![]() |
|
1097 | Всеукраїнська науково-практична конференція Київ і кияни у соціокультурному просторі ХІХ – ХХІ ст.: європейський цивілізаційний вимір. | Регіональна програма для дошкільних навчальних закладів столиці – крок до становлення маленького киянина. | м. Київ, Україна |
![]() |
|
1096 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти» | Інноваційні процеси у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | Київ, Україна |
![]() |
|
1095 | Развитие начального образования в период институционных и социокультурных трансформаций | . Воспитание речевой личности в дошкольном детстве: педагогические условия и педагогический такт | Иркутск, Россия |
![]() |
|
1092 | IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю [„Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників | Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | м. Київ, Інститут обдарованої дитини |
![]() |
|
1093 | Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad | Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку | Польща, Вроцлав Warszawa |
![]() |
|
1090 | Міжнародна науково-практична конф. „Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів” | Ідеї вальдорфської педагогіки у національному контексті дошкільної освіти” | Київ, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова |
![]() |
|
1091 | III Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників | Моделювання педагогічних ситуацій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з літературними творами (на прикладі творів Т.Г. Шевченка та Б.Д. Грінченка | Київ, ІОД НАПН України |
![]() |
|
7092 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | 13. Казка для дитини: сучасна інтерпретація традиційних методів | Ужгород | document.pdf | |
6393 | 1-а віртуальна міжнародна конференція зі сталої освіти SEVIC 2020 | участь | Київ | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
22800 | Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку: тенденції практики та спонука часу | |
16255 | Вплив природного середовища на процес становлення мовленнєвої компетентності дошкільника |
Фахові видання, що затверджені МОН (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45393 | Освітній процес в Україні (2022-2023): проблеми, виклики, тренди | |
44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
41647 | Professional Development of Teachers of Preschool Education Institutions and Distance Learning: Advantages, Difficulties and Prospects | |
29510 | Літературна спадщина Бориса Грінченка: для дітей і про дітей |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
428 | Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти з питань інклюзивного навчання дошкільників | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44633/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
113 | ГО "KSF Vitae. eV" | Підвищення кваліфікації | 23-30.09.2018 | Дортмунд (Німеччина) Валентина Гребенюк голова "KSF Vitae. eV" |
Учасник проекту | Сертифікат Міжнар проект.pdf |
Дослідно-експериментальна робота (1)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
18 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | 8 ДНЗ | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
255 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1043 | Фаховий модуль (стажування) | - |
![]() |
19.09.2014 |
1421 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
13.11.2018 |
1925 | Інше | - |
![]() |
06.12.2017 |
3571 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
13.09.2019 |
4035 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
![]() |
28.02.2020 |
4479 | інше | Інший модуль |
![]() |
26.11.2020 |
5529 | інше | Інший модуль |
![]() |
20.05.2021 |
5676 | інше | Інший модуль |
![]() |
19.10.2021 |
6460 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
07.06.2022 |
6910 | інше | Інший модуль |
![]() |
20.01.2022 |
6911 | інше | Інший модуль |
![]() |
23.11.2022 |
6912 | інше | Інший модуль |
![]() |
15.06.2022 |
7382 | інше | Інший модуль |
![]() |
18.03.2022 |
8208 | Гончаренко Алла Миколаївна | Інший модуль | 0.№5 Гончаренко А.М. 1..docx.pdf | 12.04.2023 |
8366 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль |
![]() |
19.10.2023 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
32582 | Дошкільна освіта столиці в умовах карантинних обмежень | |
29611 | Я - киянин | |
25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
9878 | Від душі до душі (світ природи Бориса Грінченка у творах для дітей) | |
9940 | Міні-заняття як форма організації мовленнєво-розвивальної діяльності дошкільників | |
3220 | Організація мовленнєвої діяльності | |
3139 | Різновікова група та організація діяльності дітей | |
3224 | Природа і мовлення: дитини: дві проблеми, одне вирішення |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3301 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,9 | 30.11.2020 |
4231 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.9 | 06.12.2021 |
5101 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
33 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 19 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
2 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
34 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |