Додаткові відомості
Освіта
1982-1987 Київський державний університет ім.
Т.Г.Шевченка, філологічний, філолог, викладач російської мови і літератури.
1993-1994.Інститут практичної психології та соціальної роботи "Психогенез",
факультет практичної психології.
Перелік місць роботи
Фізико-математична школа-інтернат Національного університету імені
Тараса Шевченка..
Інститут практичної психології та соціальної роботи "Психогенез".
Інститут спеціальної педагогіки НАПН УкраїниТеми дисертацій (захищених)
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук - "Раннє прогнозування труднощів у навчанні дошкільників з церебральними паралічами", 2005, Інститут спеціальної педагогіки АПН України. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук - "Системно-феноменологічний підхід до діагностики та корекції розвитку дітей з аутизмом", 2010, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Громадська активність
Голова Ради ГО "Системна допомога дітям з аутизмом "Маленький принц" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 7 | 2 | 2024.11.25 06:01:13 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
121 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | - | 1 | 0 | 2021 | |
296 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | AAX-3881-2020 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2066226; https://www.webofscience.com/wos/author/record/32724614 |
469 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | GPQ-4385-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/32724614 |
674 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | GPQ-4385-2022 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/32724614 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 1035 | 15 | 27 | 2024.12.21 10:02:08 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 754 | 12 | 20 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
79 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 60.3 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Skrypnyk2 |
Конференції (29)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8275 | XV International Conference “Trends in the development of practice and science” | Алгоритм розбудови цілісного розвитку дітей з аутизмом з опорою на метод «Сенсорна інтеграції Дж. Айрес» | Oslo, Norway (on-lane) | ||
8274 | ІІІ Occupational Therapy Conference in Ukraine | Український досвід застосування «Сенсорної інтеграції» та «Сенсорної дієти» як методів з науково доведеною ефективністю | On-lane | ||
8273 | Навч.-практичний семінар «Рання реабілітація дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Командний підхід» | Формування передумов навчання і розвитку у дітей раннього віку з розладами аутистичного спектра | ВГО «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики» (м.Київ) | ||
8272 | Program of International Cultural and Education Association and National Louis University | Trends in Education and Social in the U.S. Higher Education: Sociocultural Dimension | Chicago (USA, on-lane) | ||
8271 | XIV Міжнародна науково-практична конференція | Північна Європа та Україна: парадокси інклюзії та інклюзивної освіти | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка Камянець | document.PDF | |
8270 | Грамота за перемогу в Конкурсі освітніх технологій. Наук.-методичний журнал «Дошкільне виховання» | Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи | м. Київ | document.pdf | |
6342 | Напрями розвитку ерготерапії в Україні | Український досвід застосування «Сенсорної інтеграції» та «Сенсорної дієти» як методів з науково доведеною ефективністю | м. Київ | ||
6159 | ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції "Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики" | Формування передумов навчання і розвиток дітей з РАС з опорою на авторську програму "Синергія" | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6341 | ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Спеціальна освіта: проблеми та перспективи» | Потреба у концептуалізації понять інклюзивної освіти в Україні як виклик сьогодення | м. Камянець-Подільський | ||
5057 | IX Міжнародна науково-практична інтернет- конференція «Сучасний рух науки» | "ВИКОРИСТАННЯ ПСИХООСВІТНЬОГО ПРОФІЛЮ ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ" | інтернет-конференція | ||
4954 | V Міжнародний конгрес "Діти з особливими потребами в освітньому просторі" | Шляхи вдосконалення нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання в Україні | м. Чернігів | document.tif | |
4874 | Міжнародна конференція "Ерготерапія: нова професія в сучасній системі реабілітації"" | Впровадження змісту роботи ерготерапевта в Україні | м.Київ | ||
4870 | Міжнародна конференція \ | Технологія \ | м.Варшава (Польща) | ||
4962 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Бар'єри та стратегії розвитку дітей з особливими потребами в освітньому середовищі"" | учасник конференції | м. Київ | document.tif | |
4868 | Всеукраїнський фестиваль практичної логопедії "Міждисциплінарний підхід" | Сенсо-моторна інтеграція як передумова комунікативно-мовленнєвого розвитку | м. Київ | ||
4828 | XII \ | Реалізація технології міждисциплінарного командного супроводу в інклюзивному освітньому середовищі | Кам'янець-Подільський | ||
4863 | "Особливі. Все про дитячий аутизм" | "Системний підхід у питаннях навчання і розвитку дітей з аутизмом" | Національний авіаційний університет, м. Київ | ||
4600 | III Міжнародна науково-практина конференція ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОСВІТИ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ЗІ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНИХ ПОРУШЕНЬ | Авторська програма формування передумов навчання і розвитку дітей з аутизмом "Синергія" | м.Київ | ||
3851 | IVМіжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології"Педагог в інклюзивному просторі: траекторія фахової самоактуалізації"" | Технологія створення безперешкодного простору для дітей з особливими освітніми потребами "Класний менеджмент"" | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький | ||
3673 | Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми | Місце і роль соціально-психологічних ресурсів в освіті дітей з особливими освітніми потребами | Інститут психології імені Г.С.Костюка, м.Київ | document.pdf | |
3674 | Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи | Умови підготовки дітей з аутизмом до інклюзивного освітнього простору | м.Запоріжжя | document.pdf | |
3668 | V Międzynarodowy Kongres Inkluzji Społecznej | Technologie zarządzania klasą jako sposób kształtowania inteligencji emocjonalnej u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Siedlcach Польща | document.docx | |
2817 | І Міжнародна науково-практична конференція з каністерапії "Каністерапія - інноваційний метод реабілітації дітей і підлітків з обмеженими можливостями і особливими потребами"" | "Місце каністерапії в системі дієвої допомоги дітям з особливими потребами" | м.Київ | ||
2821 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики" | Системно-ресурсний підхід до організації процесів навчання і розвитку дітей з особливими потребами" | м.Київ | ||
2228 | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Алгоритм діяльності міждисциплінарної команди сурповоду в інклюзивному просторі | м. Київ, Україна | ||
2820 | ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Спеціальна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку"" | "Класний менеджмент як інноваційна технологія перетворення освітнього середовища" | м.Кам'янець-Подільський | ||
1175 | 'Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти Цкраїни' | Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра | Херсонський державний університет | ||
1177 | 'Корекційна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку' | Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра | м. Кам`янець-Подільський, Україна | ||
1176 | Науково-практична конференція 'Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики' | Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра | м. Київ |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
30195 | Діти з аутизмом в інклюзії: сценарії успіху |
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47251 | Family-Professional Collaboration in Early Childhood Education and Care in Ukrainian Policy | |
45857 | Алгоритм формування письма в учнів з розладами аутистичного спектра | |
32843 | Inclusive education in Ukraine withinin the context of european values and guiding principles in a field of education for children with special educational needs | |
33792 | Od kultury edukacji do kultury szkoły dla wszystkich i kultury klasy zróżnicowanej |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47251 | Family-Professional Collaboration in Early Childhood Education and Care in Ukrainian Policy | |
36580 | Professional readiness of future special education teachers for inclusive education in Ukraine | |
38985 | Inclusive education in Ukraine - tension between policy and practice | |
37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
32797 | Supporting of Children with Special Needs in Inclusive Environment by the Teachers Collaboration | |
32852 | Шляхи підвищення інклюзивної компетентності команди підтримки спеціальних потреб | |
33426 | Формування діалогічних інтеракцій у дітей з розладами аутистичного спектра |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46454 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | |
43388 | Harmonization of the sensorimotor state of children with autism as a factor in increasing their adaptive capabilities | |
41599 | Current Trends in the Training of Specialists in Special Education to Understand and Meet the Educational Needs of Pupils with SEN in the Context of Building the New Ukrainian School | |
42805 | Становлення комунікативно-мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з аутизмом з опорою на методи «Сенсорна інтеграція айрес» та «Сенсорна дієта» | |
46453 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
38316 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
40108 | Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | |
33435 | Вдосконаленя змісту професійної діяльності фахівців інлюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід | |
33440 | Неперервний експертний коучинг для підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти | |
33430 | Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти | |
32813 | Потреба у концептуалізації понять інклюзивної освіти в Україні як виклик сьогодення | |
30414 | Management and Harmonization of the Emotional States of Parents of Children with the Special Needs | |
36796 | Специфіка реалізації міждисциплінарного командного супроводу в інклюзивному освітньому середовищі України | |
26144 | Місце і роль соціально-психологічних ресурсів в освіті дітей з особливими освітніми потребами | |
20269 | Роль візуальної підтримки в комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей з аутизмом | |
18738 | Сенсорна інтеграція як підґрунтя цілісного розвитку дітей з аутизмом | |
19505 | Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору | |
14331 | Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра |
Фахові видання, що затверджені МОН (24)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50613 | Інноваційні шляхи підвищення інклюзивної компетентності педагогів закладів освіти з опорою на досвід Польщі | |
50616 | Зміст і передумови діяльності батьків дітей з особливими освітніми потребами в міждисциплінарній команді супроводу | |
49992 | Моделювання програми становлення адаптивних навичок у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом з опорою на метод «Прикладний аналіз поведінки» | |
49562 | Проблеми сучасного кадрового забезпечення інклюзивного навчання в Україні | |
49260 | Удосконалення змісту діяльності практичного психолога закладу освіти щодо надання додаткових послуг з опорою на міжнародні стандарти | |
47145 | Координатор інклюзивного навчання як виклик для української освітньої системи | |
46828 | Координація команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами в аспекті управлінської діяльності | |
46454 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | |
41603 | Особливості партнерства між фахівцями закладу освіти та батьками дитини з особливими освітніми потребами | |
42805 | Становлення комунікативно-мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з аутизмом з опорою на методи «Сенсорна інтеграція айрес» та «Сенсорна дієта» | |
46453 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
38316 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
40108 | Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | |
32833 | Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" | |
33435 | Вдосконаленя змісту професійної діяльності фахівців інлюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід | |
33440 | Неперервний експертний коучинг для підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти | |
33430 | Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти | |
36796 | Специфіка реалізації міждисциплінарного командного супроводу в інклюзивному освітньому середовищі України | |
21661 | Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра | |
20271 | Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі | |
18738 | Сенсорна інтеграція як підґрунтя цілісного розвитку дітей з аутизмом | |
19505 | Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору | |
14331 | Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра | |
17220 | Умови зменшення дестабілізаційних чинників в освітньому процесі дітей з аутизмом |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
127 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | САМ.pdf | 31.05.2020-11.05.2021 |
185 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | Carita Cruz, EDU Research Unit , HAMK | наказ №688.pdf | 01.09. 2024 р. - 31.12. 2025 р. |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
121 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37181/ | 2022 |
169 | Ways to increase the inclusive competence of the special needs support team | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32852/ | 2022 |
218 | Professional readiness of future special education teachers for inclusive education in Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36580/ | 2022 |
355 | Family-Professional Collaboration in Early Childhood Education and Care in Ukrainian Policy | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/47251/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
471 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46454/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
97 | Центр «Томатис-Нілона» (Ізраїль) | Підвищення кваліфікації | 02.-07.02.2018 | Центр «Томатис-Нілона» | Учасник проекту | |
119 | «Sustainable development» (Словенія, Любляна) | Підвищення кваліфікації | 4-25 травня 2018 | Доцент Правомир Свароцик | Учасник проекту | |
198 | NORD Universitet (Норвегія) | Dialogues between Northern and Eastern Europe on the Development of Inclusion: Theoretical and Practical Perspectives | 01.09.2019-01.03.2021 | Natallia B Hanssen, доктор, PhD | Учасник проєкту | - |
434 | Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської | Міжнародне стажування | 01.11.2021-31.01.2022 | Professor Ewa M.Kulesza | Учасник програми | Tetiana Skrypnyk_ Confirmation_1.11.21-31.01.2022.pdf |
467 | Академія спеціальної педагогіки імені М.Гжегожовської (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 24-28.04.2023 | Katarzyna Krus, Erasmus Coordinator | Учасник програми | |
763 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | 19.10 - 27.10.2024 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту | BRAVE Invitation Letter signed-3.pdf |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)
Заявки на колективні гранти (6)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
83 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
196 | Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
369 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
511 | Preparing postgraduate professionals for quality ECI through successful family professional collaboration | Еразмус+ | Коллективний | - | 2020 |
580 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
852 | BRAVE | TFK program | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
133 | Ерготерапія для дітей з аутизмом | House of Europe | Подано | Документ відсутній | 2021 |
134 | Відкриття нової освітньої програми для підготовки фахівців з аутизму (досвід Академії Педагогіки ім. Марії Гжегожевської, Польща) | House of Europe | Подано | Документ відсутній | 2021 |
Дослідно-експериментальна робота (1)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
30 | Організаційно-педагогічні умови впровадження у середній загальноосвітній школі ресурсних класів для дітей з аутизмом | СЗШ №259, СЗШ №231 | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
16 | «Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище» | Етап дослідження | 12.2018 | http://il.kubg.edu.ua/2013-10-29-15-01-27/naukova-tema-kafedry/2005-zvit-kafedry-pro-realizatsiiu-naukovoi-temy-kafedry-na-vchenii-radi-universytetu.html |
148 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (31)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
537 | Фаховий модуль (стажування) | - | 25.09.2012 | |
664 | Дидактичний модуль | - | 05.04.2016 | |
1771 | Інше | - | 27.08.2017 | |
1826 | Модуль з ІКТ | - | 01.12.2017 | |
1848 | Інше | - | 27.08.2017 | |
1908 | Інше | - | 06.12.2017 | |
1996 | Інше | - | 26.12.2017 | |
2165 | Лідерський модуль | Інший модуль | 25.04.2018 | |
2346 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 20.06.2018 | |
2645 | Інше | Інший модуль | 07.02.2018 | |
2750 | Інше | Інший модуль | 31.05.2018 | |
2751 | Лідерський модуль | Інший модуль | 30.06.2018 | |
2754 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 25.05.2018 | |
3602 | Інше | Інший модуль | 09.08.2019 | |
3785 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 28.12.2019 |
4606 | інше | Інший модуль | 17.11.2020 | |
4801 | Інше | Інший модуль | 10.12.2020 | |
5350 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5437 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
5655 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 10.05.2021 | |
5698 | інше | Інший модуль | 05.10.2021 | |
6597 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Tetiana Skrypnyk.pdf | 06.07.2022 |
7220 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7507 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7508 | інше | Інший модуль | 08.11.2022 | |
7509 | інше | Інший модуль | 30.11.2022 | |
8046 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_178_04.04.2023.pdf | 04.04.2023 |
8945 | Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення | Інший модуль | 20.12.2023 | |
8948 | Інший | Інший модуль | 20.12.2023 | |
9962 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
10222 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 24.05.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (17)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
381 | «Оформлення освітнього середовища: класний менеджмент” для педагогічних колективів 8 закладів освіти м.Києва | Навчально-практичний семінар | ДНЗ № 611 | 23.02.2016 | 2 |
382 | «Узгодженість навчально-виховного та корекційно-розвивального процесів” | Навчально-практичний семінар | ДНЗ № 779 | 22.03.2016 | 2 |
383 | „Адаптація дітей з аутизмом до навчально-виховного процесу в закладі освіти”, ”Алгоритм діяльності команди супроводу дітей з аут | Семінар у межах Всеукраїнського психологічного фестивалю ПАРОСТОК | Київський палац дітей та юнацтва | 04.04.2016 | 2 |
384 | “Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища” | Тренінг для директорів та завучів шкіл Київської області, а також Харкова, Вінниці та Запоріжжя у межах пілотного проекту з впр | Київський палац дітей та юнацтва | 24.04.2016 | 2 |
385 | “Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища” | Тренінг для директорів та завучів шкіл Київської області, а також Харкова, Вінниці та Запоріжжя у межах пілотного проекту з впр | Київський палац дітей та юнацтва | 24.04.2016 | 2 |
386 | „Психолого-педагогічна допомога дітям з аутизмом” | Проведення курсів підвищення кваліфікації практичних психологів та вчителів-дефектологів | Реабілітаційний заклад змішаного типу “Наш дім”, м. Бориспіль | 23.04.2016 | 2 |
388 | “Формування передумов цілісного розвитку дітей з аутизмом” | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 29.04.2016 | 2 |
389 | «Педагогічний дизайн як інноваційна стратегія перетворення освітнього середовища» | Педагогічна майстерня | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
390 | “Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище» | Презентація наукової теми кафедри в рамках Наукового семінару “Наукова тема Інституту людини: індикатори моніторингу та оцінки” | Пуща-озерна | 20.05.2016 | 2 |
393 | "Корекційно - компенсаторна складова інтеграції дитини з особливими освітніми потребами в соціальне середовище | Презентація наукової теми | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 27.09.2016 | 2 |
1150 | Алгоритм надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1165 | Модель надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1188 | SMART-цілі як чинник успіху команди супроводу дитини з аутизмом | Наукова цукерня, майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
1212 | Командна робота в організації допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку | Семінар | ВГО „Інститут соціальної політики” | 18.05.2017 | 2 |
1213 | Презентація гуртку «Студія РАС» | Світове кафе | Київський університет імені Бориса Грінченка | 20.09.2017 | 2 |
1214 | Системний підхід в організації інклюзивного процесу для дітей з аутизмом | Семінар-тренінг | Районне Управлінні освіти Голосіївського району | 02.11.2017 | 2 |
1215 | Системна допомога дітям з аутизмом | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 23.11.2017 | 5 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
8 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Зимова | Науково-практична онлайн-школа з інклюзивної освіта | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2023 | наказ №265.pdf |
91 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Зимова | Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти \ | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2024 | наказ №282.pdf |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
138 | Студія РАС: розлади аутистичного спектра | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 26 | Не зазначено | 20.10.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
26146 | Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом |
Нові освітні програми (4)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | Інститут людини | Втручання при аутизмі | Не міжгалузева | Створення програми | 09.06.2021 | ОП_09.06.2021.PDF |
27 | Інститут людини | Втручання при аутизмі | Не міжгалузева | Набір на програму | 09.06.2021 | 621-С-ТДСП-ВПА.pdf |
61 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стратегії і практики інклюзивного навчання | Не міжгалузева | Створення програми | 25.05.2023 | nakaz_278_25.05.2023.pdf |
64 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стратегії і практики інклюзивного навчання | Не міжгалузева | Набір на програму | 04.09.2023 | спін-м-з-к.pdf |
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
661 | Технології інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектра (3 курс, КО, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 902 | 28.12.2019 | |
1044 | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 22/23 н.р. |
1277 | Системна допомога дітям молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1433 | Системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | − |
1863 | Наукові підходи до вивчення аутизму, системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (20)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6163 | Інститут людини | Виробнича практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7427 | Інститут людини | Корекційно-розвивальні стратегії для дітей з аутизмом (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7640 | Інститут людини | Переддипломна (науково-дослідна) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7651 | Інститут людини | Підготовка дитини та освітнього середовища до процесу інклюзивного навчання (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7975 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектра (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8501 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8532 | Інститут людини | Методологія психологічних і педагогічних досліджень (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8584 | Інститут людини | Оцінка розвитку та особливих освітніх потреб дітей з психофізичними порушеннями (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8761 | Інститут людини | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8830 | Інститут людини | Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9521 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектра (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10232 | Інститут людини | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10336 | Інститут людини | Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10571 | Інститут людини | Методика навчання освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10979 | Інститут людини | Практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (6 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11384 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11489 | Інститут людини | Сенсорна інтеграція (5 курс, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11920 | Інститут людини | Корекційно-розвивальні стратегії для дітей з аутизмом (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12754 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Системна допомога дітям молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
13626 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Системна допомога дітям молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
172 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4.3 | 20.05.2016 |
1428 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,53 | 12.01.2017 |
2267 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,62 | 27.12.2018 |
2947 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,79 | 28.12.2019 |
4047 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,44 | 28.12.2020 |
4730 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,78 | 28.12.2021 |
5780 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 30.12.2022 |
6660 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,96 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Інститут / факультет | Курс (період навчання) | Назва галузі / спеціальності | Призове місце | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
105 | Маслун Анна Олегівна | Кафедра психології особистості та соціальних практик | IV | Соціальна та економічна інклюзія | III | - | 2024 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
149 | Кулик Дар'я Віталіївна | VI | Актуальні проблеми інклюзивної освіти | I | 2020 |
151 | Мельник Вероніка Миколаївна | IV | Спеціальна освіта (за нозологіями) | I | 2021 |