Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут імені О.М.Горького Перелік місць роботи
з 1989р. до 2003р. - асистент кафедри психології Кам'янець-Подільського державного педагогічного інституту; з 2003р. до 2004р. - старший викладач кафедри психології освіти і управління Кам'янець-Подільського державного університету; з 2004 р. до 2008р. - доцент кафедри галузевої та організаційної психології Інституту соціальної роботи та управління НПУ імені М.П.Драгоманова; з 2008р. - до тепер - доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Теми дисертацій (захищених)
Динаміка емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 631 | 7 | 7 | 2024.12.15 12:53:28 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 410 | 7 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
60 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 8.3 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Valentina_Kutishenko |
Конференції (24)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11172 | Міжнародна науково-практична онлайн конференція «Соціально-психологічна підтримка особистості в умовах суспільних трансформацій» | Феномен віри у контексті професійного світогляду психолога | Київ: Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11168 | Круглий стіл, присвячений творчій спадщині І. О. Синиці «Актуальні проблеми психології в сучасній соціокультурній ситуації» | АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВІДБОРУ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА ЯК ОСНОВА ГУМАНІСТИЧНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ | м.Київ | document.pdf | |
8545 | V Міжнародній науково-практичній конференції «ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ» | Ціннісний підхід до формування сучасних освітніх взаємодій | м.Київ | document.pdf | |
7036 | X Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання | Інноваційні методи викладання | м. Київ | ||
7037 | IV Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ» | Ненасильницьке спілкування як технологія підготовки молоді до подружньої взаємодії | м. Київ | document.PDF | |
5934 | Загальноукраїнський круглий стіл "Реформа-шлях до школи моєї мрії" за результатами Всеукраїнського експерименту "Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій" (2016-2020 роки | Причини опору змінам в освітніх організаціях | м. Київ | document.pdf | |
5695 | І Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні координати розвитку особистості» | Духовно-релігійні аспекти розвитку особистості в уявленнях майбутніх психологів | м.Полтава | ||
5698 | IV науково-практична конференція з міжнародною участю «Методи і технології загальної і соціальної психології та психотерапії в умовах сучасного суспільства» | Особливості взаємозвязку між тривожністю й інтересом до навчальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку | м.Київ | document.pdf | |
5699 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій» | Забезпечення психологічної підтримки реформи загальної середньої освіти | м. Київ | document.pdf | |
5694 | VI Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми практичної психології» | Старість як період мудрості і духовного просвітлення людини | м. Глухів | ||
4742 | Міжнародний науково-практичний семінар КОМПЕТЕНЦІЇ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ: НАУКОВІ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ (латвійський і український досвіди) | Особливості формування духовно-моральної компетентності майбутніх психологів | м.Київ, НПУ імені М.П.Драгоманова | ||
4750 | ІІ Всеукраїнському конгресі із соціальної психології (з міжнародною участю) Соціальна психологія сьогодні: здобутки і перспективи | Психологічні аспекти розвитку духовної культури сучасного вчителя | м.Київ, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України | document.PDF | |
4744 | IX науково-практичний семінар «Ціннісна взаємодія обдарованої особистості в освітньому просторі» | Розвиток духовної культури майбутнього психолога в контексті його фахової підготовки | м.Київ, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України | ||
4743 | ІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» | Розвиток комунікативної рефлексії майбутніх психологів у практиці взаємодії суб’єктів університетського освітнього простору | м.Київ, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України | document.pdf | |
3554 | Науково-практичний семінар “Психологічні особливості аксіогенезу обдарованої особистості" | Специфіка прояву комунікативної обдарованості психолога | м.Київ, Лабораторія психології обдарованої особистості Інституту психології імені Г.С.Костюка. | ||
3555 | III Науково-практична конференція з міжнародною участю «Методи і технології загальної і соціальної психології і психотерапії в умовах сучасного суспільства» | Цинізм як моральна дезорієнтація особистості | м. Київ, НПУ імені М.П.Драгоманова | ||
3552 | III всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю \ | Стратегії продуктивної міжособистісної взаємодії в освітньому просторі | м. Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | ||
3553 | Науковий семінар "Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретичні та прикладні аспекти" | Духовні цінності як психологічна основа побудови гармонійних міжособистісних стосунків | м. Київ, Інститут психологї імені Г.С.Костюка НАПН України, лабораторія психології обдарованості | ||
1331 | II науково-практична конференція з міжнародною участю «Методи і технології соціальної психології та психотерапії в умовах сучасного суспільства» | Корпоративна культура навчального закладу як основа гармонізації міжособистісних відносин у ньому | м. Київ | ||
1329 | Всеукраїнська науково-практична заочна конференція «Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи» | Технологія освітніх взаємин у студентської молоді | м. Полтава | ||
362 | 1 Международная научно-практическая конференция «Национальные культуры в межкультурной коммуникации» | Религиозное просвещение юношества как условие развития толерантности | г. Минск. Белорусский государственный университет | ||
9568 | Засідання круглого столу "Освітологічні концепти психології особистості" у рамках Огнев’юківських читань"Освіта - сутність часу" | Трансформація ціннісно-смислової сфери студентів в умовах сучасного соціокультурного середовища | Київський університет імені Бориса Грінченка, м.Київ | ||
9570 | Засіданні круглого столу «Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи» | Ціннісний аспект змісту сучасного підручника гуманітарного циклу | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України , м.Київ | document.pdf | |
4276 | 2 Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освытнього простору в контексты гуманыстичноъ парадигми" | Розвиток комунікативної рефлексії майбутніх психологів у практиці взаємодії суб’єктів університетського освітнього простору | м. Київ, Інститут психології ім. Г.С.Костюка НАПН України | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39087 | Коучінговий супровід в умовах глобальної кризи |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46705 | Методичний інструментарій для проведення психологічного тренінгу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
47086 | Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні | |
42593 | Конструктивна поведінка людини в конфлікті: погляд фахівців | |
42766 | Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні | |
36601 | Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки | |
31528 | Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів | |
33277 | Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів | |
25210 | Особливості оцінки жінками власного розлучення та досвіду вирішення його негативних наслідків | |
25207 | Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів | |
8735 | Психологічне здоров’я молодших школярів в контексті їх соціальної взаємодії з дорослими |
Фахові видання, що затверджені МОН (22)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
50675 | Вплив емоційного інтелекту на життєстійкість особистості в контексті сучасних викликів | |
46262 | До питання духовності та копінг-поведінки | |
47086 | Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні | |
47170 | Ціннісно-мотиваційний профіль студентів-психологів молодших курсів | |
42593 | Конструктивна поведінка людини в конфлікті: погляд фахівців | |
42766 | Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні | |
36601 | Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки | |
31528 | Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів | |
33277 | Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів | |
29861 | Вплив релігійних цінностей на формування морально-ціннісної сфери особистості | |
29516 | Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців | |
25210 | Особливості оцінки жінками власного розлучення та досвіду вирішення його негативних наслідків | |
25207 | Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів | |
15946 | Теоретичне обґрунтування розвитку структури самосвідомості особистості | |
15948 | Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології | |
11896 | Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва | |
8742 | Емоційне благополуччя молодших школярів в учбовому процесі як чинник збереження їх здоров’я | |
8741 | Психологічні аспекти кар'єрного зростання жінки | |
5040 | Spiritual guide of formation of the modern woman gender identity | |
361 | The problem of the spiritual development of the individual psychotherapist | |
1084 | |
Заявки на колективні гранти (4)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
434 | Elderly people and global European safety | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
547 | Культура академічної доброчесності | Центр культурного менеджменту за фінансування Посольства Королівства Нідерландів | Коллективний | - | 2021 |
731 | Розвиток самоефективності і психологічної стійкості в умовах війни | Академія української преси | Коллективний | - | 2023 |
757 | Психологічні ресурси життєстійкості в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
120 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
277 | Разова участь | 2017 | 1 |
Підвищення кваліфікації (18)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
747 | Фаховий модуль (стажування) | - | 28.11.2014 | |
934 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_06_15_d1.pdf | 03.06.2015 |
1500 | Лідерський модуль | - | 21.04.2017 | |
1581 | Інше | - | 01.03.2017 | |
2716 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 13.11.2018 | |
3311 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
3668 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3758 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 05.12.2019 | |
5468 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_448_06.30.2021.pdf | 30.06.2021 |
5567 | інше | Інший модуль | 30.03.2021 | |
5884 | інше | Інший модуль | 26.08.2021 | |
6952 | інше | Інший модуль | 22.04.2022 | |
8245 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
8637 | Інший | Інший модуль | Витяг_ФПСРСО_Кутішенко_варіантивна_01.12.23.pdf | 22.11.2023 |
8638 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 22.11.2023 | |
9178 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 18.03.2024 | |
9660 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
9946 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
216 | «Любов: сучасний погляд» | Психологічний кіно-клуб | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 13.04.2016 | 2 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
5696 | Вікова та педагогічна психологія (курс лекцій) |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
5703 | Психологія розвитку та вікова психологія: Практикум: навчальний посібник |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
13639 | Методичні рекомендації щодо виконання та оформлення дипломного проекту для студентів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 8.03010201 «Психологія» |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
178 | Соціальна психологія (2 курс, ПП, з.ф.н.) | Інститут людини | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
531 | Соціальна психологія (1 курс, ПС, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | - |
1064 | Психологія розвитку (1 курс, ПП, ПБУ, КП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1542 | Соціальна психологія (1 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1543 | Психологія мотивації та прийняття рішень (3 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1878 | Тренінг з командоутворення (2 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (20)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
415 | Інститут людини | Соціальна психологія (2 курс, ПП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3649 | Інститут людини | Галузі психологічної науки: Модуль 3. Соціальна психологія (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
6151 | Інститут людини | Виробнича за спеціалізацією - Проміжний етап № 1 (4 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7021 | Інститут людини | Психологія розвитку (1 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7686 | Інститут людини | Практика (3 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7838 | Інститут людини | Психологія (3 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7986 | Інститут людини | Тренінг з командоутворення (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
9072 | Інститут людини | Психологія розвитку (1 курс, ПП, ПБУ, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9073 | Інститут людини | Соціальна психологія (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9074 | Інститут людини | Соціальна психологія (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9486 | Інститут людини | Соціальна психологія (1 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10206 | Інститут людини | Психологія розвитку (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10901 | Інститут людини | Тренінг з командоутворення (2 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12007 | Інститут людини | Психологія мотивації та прийняття рішень (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12065 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ФІЛОС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12847 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія розвитку (1 курс, ПП, ПБУ, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12990 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна психологія (1 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13212 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологічна допомога особистості в умовах надзвичайних ситуацій (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13493 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія мотивації та прийняття рішень (3 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13834 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія розвитку (1 курс, ПП, ПБУ, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
635 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,51 | 30.12.2016 |
1207 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,99 | 12.01.2017 |
2054 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,52 | 26.12.2018 |
2865 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,13 | 28.12.2019 |
3813 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,55 | 28.12.2020 |
4964 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,68 | 28.12.2021 |
5743 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,85 | 30.12.2022 |
6613 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,82 | 30.12.2023 |