Додаткові відомості
Освіта
Київський Державний педагогічний інститут імені Горького, 1979 Перелік місць роботи
1979-1987 - методист закладу дошкільної освіти, м. Енгельс, Саратовська область.
1987-1991 - викладач в педагогічному училищі, м. Енгельс, Саратовська область.
1991-1994 - Завідувач дошкільного навчального закладу №488, м. Київ.
1994-дотепер Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 1 | 1 | 2024.11.25 06:03:02 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
219 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
329 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | CNL-6815-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/7217221 |
492 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | CNL-6815-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/7217221 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 182 | 7 | 6 | 2023.03.14 14:59:37 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 102 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (3)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
317 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 1.2 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Diatlenko_Natalia |
689 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 56.8 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Diatlenko-Natalia |
1027 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 74.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Diatlenko-Natalia |
Конференції (13)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9377 | I Міжнародна науково-практична конференція "Кожолянківські читання" | Слово казки як засіб формування партнерської взаємодії між дітьми дошкільного віку | м. Чернівці | document.pdf | |
9431 | Міжнародна науково-практична конференція "Освіта та наука крізь виклики сьогодення" | Готовність педагогів дошкільної освіти до партнерської взаємодії з дошкільниками | м. Запоріжжя, КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" | ||
9118 | XIV Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи та виміри сталого розвитку в теорії та практиці" | Ще раз про методи у системі післядипломної освіти вихователів закладів дошкільної освіти: подібність, доцільність | Конін – Ужгород – Херсон-Перемишль | ||
9106 | Науково-практичний онлайн-форум "Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інноваціїв умовах воєнного стану в Україні" | Парнерство вихователя і дитини: нові можливості в нових освітніх умовах | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
9105 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Виховання громадянина-патріота в умовах реалізації завдань концепції “Нова українська школа” | Ознайомлення дітей дошкільного віку з рідним містом як основа патріотичного виховання | м. Кропивницький, комунальний заклад "Кропивницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського | document.pdf | |
8861 | Реалізація в дошкільній та початковій освіті принципів демократії: зваженість, обізнаність, досвід | Демократичні орієнтири в роботі вихователя закладу дошкільної освіти: сучасний контекст | м.Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8860 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Дистанційна форма навчання як шлях професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти | м. Київ, університет імені Тараса Шевченка | ||
8863 | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Ефекти участі в розвитку науки та освіти на відстані | Детармінанти взаємодії дошкільників: стать | Конін – Ужгород – Херсон | document.pdf | |
3558 | Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини | Самооцінка дошкільника: від дифузних відчуттів до перших узагальнень | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | document.docx | |
3467 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень | Розвиток самоповаги у дошкільників: формувальний етап | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
3557 | ІV Міжнародна науково-практична конференція ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВИХ УМОВАХ ТА КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ ЖИТТЯ | Адаптація студентів-першокурсників до умов навчанняу вищій школі | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка (м. Суми) | document.pdf | |
1241 | III Всеукраїнська науково-практична конфереренція з Міжнародною участю "Актуальні проблеми парктичної психології" | Педагогічні підходи до формування ціннісного самоставлення у дошкільників" | м. Глухів | document.pdf | |
1242 | Міжнародна науково-практична конференція "Світ XXI століття: модернізація освіти та цінності дитинства | Психологічний компонент в організації навчання на курсах підвищення кваліфікації | м. Запоріжжя | document.PDF |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
15384 | Розвиток самоповаги у дітей (дошкільний вік) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49771 | Development of the preschool teachers’ partnership competence | |
37071 | Імперативи обговорення та інтерактивні технології навчання в університетських навчальних закладах України: основні підходи та застосування європейського досвіду | |
36473 | Alacrity of Preschool Education Teachers to Work with Children in Inclusive Groups |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
42484 | Професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти і дистанційне навчання: переваги, труднощі та перспективи | |
12883 | Акмеологічний погляд на проблему ціннісного самоставлення дитини | |
8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів | |
4293 | Лідерські якості студентів-психологів як складова їхньої професійної компетентності |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48908 | Інтеграція цифрових технологій у навчальний процес в закладі вищої освіти: виклики та практичні аспекти | |
49454 | Розроблення освітніх програм для стійкого розвитку в поствоєнній Україні: стратегії та виклики | |
45393 | Освітній процес в Україні (2022-2023): проблеми, виклики, тренди | |
44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
42484 | Професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти і дистанційне навчання: переваги, труднощі та перспективи | |
973 | Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
428 | Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти з питань інклюзивного навчання дошкільників | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44633/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
615 | Zustricz Foundation | Міжнародне стажування | 04.11-10.12.2023 | Oleksandra Zapolska | Учасник програми | SZFL-002788 Diatlenko Nataliia.pdf |
745 | м. Люблін (Польща) | Міжнародне стажування | 08.11 - 17.11.2024 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
86 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
Дослідно-експериментальна робота (1)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
32 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | ДНЗ 565, 17, 107, 688. 762, 810, НВК "Оріана", 696 | - | 84-050216.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
258 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
547 | Фаховий модуль (стажування) | - | 19.09.2014 | |
1875 | Інше | - | 26.03.2017 | |
2878 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 88350001-converted.pdf | 26.12.2018 |
3019 | Лідерський модуль | Фаховий модуль (за кордоном) | 27.03.2019 | |
3713 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 13.09.2019 | |
4093 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 04.05.2020 | |
5766 | інше | Інший модуль | 19.10.2021 | |
6461 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
7032 | інше | Інший модуль | 23.11.2022 | |
7745 | International experience in the field of publishing | Інший модуль | 12.04.2023 | |
7751 | Цифрові інструменти Google для освіти | Інший модуль | 16.04.2023 | |
7888 | Вчителі 2.0 он-лайн курс з професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | 23.06.2023 | |
8200 | Цифрові інструменти Google для освіти» у ТОВ «Академія цифрового розвитку | Інший модуль | 0.№5 Дятленко Н.М. 2..docx.pdf | 16.04.2023 |
8207 | Успішні публікації у Scopus та Web of Science» | Інший модуль | 0.№5 Дятленко Н.М. 1.docx.pdf | 12.04.2023 |
8363 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль | 19.10.2023 | |
10205 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 21.06.2024 | |
10673 | Від ідеї до реалізації | Інший модуль | Витяг із протоколу_7_Дятленко Н.М.pdf | 18.09.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1306 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 2 |
Зимові та літні школи (1)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
81 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49719 | Як зробити навчання дошкільників цікавим та розвивальним: педагогічні родзинки | |
29611 | Я - киянин | |
25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
17213 | Методологія та організація науково-психологічних досліджень | |
8301 | ДИТИНА програма виховання і навчання дітей від двох до семи років | |
8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" | |
7673 | Навчімо дітей шанувати себе та інших людей |
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
409 | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 843 | 22.12.2018 |
Використання ЕНК (15)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3771 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 8 | 25 | 28.12.2018 |
3951 | Інститут людини | Спецкурс соціально-психологічного циклу (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 11 | 8 | не враховується | 28.12.2018 |
5357 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5358 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
6232 | Інститут людини | Дитяча психологія (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6234 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6236 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6668 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6669 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8411 | Інститут людини | Дитяча психологія (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8413 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
10719 | Інститут людини | Дитяча психологія (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10720 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11608 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11609 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
647 | Кафедра практичної психології | 4,57 | 30.12.2016 |
1089 | Кафедра практичної психології | 4,11 | 12.01.2017 |
1944 | Кафедра практичної психології | 4,17 | 26.12.2018 |
2453 | 4,6 | 25.11.2019 | |
2751 | Кафедра практичної психології | 4,89 | 28.12.2019 |
3304 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,2 | 30.11.2020 |
4832 | Інститут післядипломної освіти | 4.77 | 28.12.2021 |
5102 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
3 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
86 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |