Додаткові відомості
Дошкільне відділення Київського міського педагогічного училища, кваліфікація «вихователь дитячого садка», 1976 р.;
Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького (нині НПУ ім. М.П.Драгоманова) зі спеціальності «педагогіка і психологія (дошкільна) – з відзнакою , 1984 р.;
аспірантура у Київському міжрегіональному інституті удосконалення вчителів ім. Б.Д.Грінченка – з відзнакою (заочна форма навчання), 1999 р.
1976 - 1981 вихователь дошкільного закладу Мінського (Оболонського) району м.Києва;
1981 - 1987 вихователь-методист дошкільного закладу Мінського (Оболонського) району м.Києва;
1987 - 1988 методист з дошкільного виховання РНМЦ Мінського (Оболонського) РУО м.Києва;
З 16 листопада 1988 працює у Київському університеті імені Бориса Грінченка;
1990 - 2002 завідуюча кабінету дошкільного виховання Київського міського (Київського міжрегіонального) інституту удосконалення вчителів;
З травня 2002 - на посаді доцента кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту.
Експерт, член комісії з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (1995-2021 р.р.). Підстава - наказ МОН України № 95 від 22.01.2021 р. "Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп".
Член Громадської організації "Всеукраїнська асоціація Василя Сухомлинського", ВГО "Асоціація освітян імені Софії Русової", ВГО "Асоціація працівників дошкільної освіти".
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 | 2024.12.19 06:03:05 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 181 | 7 | 3 | 2024.12.14 11:51:53 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 154 | 7 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
148 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 9.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Kovalenko7 |
Конференції (45)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10925 | III CISP Conference «OPEN SCIENCE NOWADAYS: MAIN MISSION, TRENDS AND INSTRUMENTS, PATH AND ITS DEVELOPMENT» | Емпіричне дослідження методичного супроводу як фактора успішної самоосвіти педагогів в процесі атестації | Vinnytsia, UKR - Vienna, AUT (Online) | document.pdf | |
10924 | Міжнародна Науково-практична конференція "Сучасні виклики та актуальні проблеми наукиЮ освіти та технологій" | Міжнародний досвід методичного супроводу та самоосвіти педагогів під час атестації. | м.Полтава | document.pdf | |
10927 | Всеукраїнський науково-методичний семінар "Українське дошкілля в умовах війни: виклики і завдання" | Підготовка студентів спеціальності Дошкільна освіта до педагогічного супроводу сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку: особливості взаємодії в умовах війни. | Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк | document.pdf | |
11463 | «Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації\ | Інтерактивні форми взаємодії у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО до педагогічного супроводу сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку | Інститут проблем виховання НАПН України | document.docx | |
10926 | Лепбук професійного успіху 2024 | Внутрішня система забезпечення якості освіти у закладі дошкільної освіти | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Факультет педагогічної освіти | document.pdf | |
10121 | Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри | Особливості підготовки майбутніх дошкільних педагогів до облаштування розвивального простору дітей раннього віку | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
10123 | 18th International Conference, ICTERI 2023 | The use of digital tools for mastering practical disciplines in the distance format of training bachelors of preschool education | Ivano-Frankivs’k | document.pdf | |
8992 | Методологічний семінар "Використання інноваційних технологій у взаємодії з дітьми дошкільного віку" | Інновації у облаштуванні освітнього розвивального середовища в групах дітей раннього віку | Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" МОН України | document.pdf | |
9149 | «Актуальні питання сучасної педагогіки : творчість, майстерність, професіоналізм» | ЛЕГО-конструювання як метод формування сенсорних компетентностей дітей дошкільного віку | Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія ім.А.С.Макаренка Полтавської області. | document.pdf | |
8981 | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку | Педагогічний супровід ігор дітей раннього віку в укритті: проблеми та шляхи їх вирішення | Університет Григорія Сковороди в Переяславі | ||
8911 | Підтримка дітей та педагогів дошкілля в умовах війни | Ігри малят в укритті | Онлайн-вебінар журналу "Дошкільне виховання" | document.pdf | |
8715 | "Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи" | "Формування сенсорно-пізнавальної компетентності за Державним стандартом дошкільної освіти як складова інтелектуальної підготовки дітей до школи" | Онлайн-конференція, видавництво "Ранок" | document.docx | |
8825 | Лепбук професійного успіху - 2022 | Управлінська діяльність директора щодо створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО | Факультет педагогічної освіти Київського унівекрситету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8438 | Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Нетрадиційні техніки малювання як засоби психологічної підтримки дітей, які пережили страшні наслідки війни. | Інститут проблем виховання НАПН України | document.docx | |
8104 | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі | Роль розвивального середовища у формуванні основ сенсорно-пізнавльної компетентності дітей раннього віку | м.Полтава | ||
8830 | Інтерактивна школа творчого вчителя | Інновації в освітньому процесі закладів дошкільної освіти | Онлайн-конференція, видавництво "Ранок" | document.docx | |
7277 | Global science and education in the modern realities» | Особливості розвитку критичного мислення у дітей дошкільного віку | Seattle, Washington, USA | ||
7029 | International scientific and practical conference «Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience» | Модель методичного супроводу формування інформаційної культури педагогів ЗДО | Riga, Latvia | document.pdf | |
6985 | “ACTUAL PROBLEMS OF MODERN SCIENCE AND PRACTICE” | "Інновації в дошкільній освіті України: необхідність чи модний тренд?" | м.Бостон, США | ||
6706 | Серія вебінарів-практикумів від авторів програми "Дитина" та БКДО2021 в дистанційному форматі (27.02.- 24.04.2021).\ | "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" | Київський уніерситет імені Бориса Грінченка | ||
6551 | V Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогічна спадщина Софії Русової та сучасні проблеми реформування національної освіти в Україні" | Вимоги до педагога у спадщині С. Русової та новий професійний стандарт вчителя: погляд крізь час | м. Умань | document.pdf | |
5917 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | ----- | Київський уніерситет імені бориса Грінченка | ||
5813 | ІІІ Міжнародна наукова онлайн-конференція \ | "Вплив організації освітнього процесу в Університеті на формування мотиваційної готовності майбутніх вихователів дошкільнят до професійної діяльності" | Київський уніерситет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5571 | Міжнародна науково-практична конференція "ICTERI 2020: ІКТ в освіті, дослідженні та промисловому застосуванні" | "ICT as a Tool for Improving the Quality of Methodical Work in the First Link of the System of Education"(спільно з Бєлєнькою Г.В. та Шинкар Т.Ю.) | м.Харків | ||
5480 | Всеукраїнський педагогічний онлайн-форум НОВІ ВЕКТОРИ ПРОГРАМИ «ДИТИНА» | Cтендова доповідь: "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" | Київ | ||
5427 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Удосконалення якості професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку як фактор формування їх мотиваційної готовності до самореалізації | Київ | ||
5286 | Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships | - | Брюсель | ||
5282 | Забезпечення якості вищої освіти в країнах Європейського Союзу | Вплив якості вищої освіти у країнах Євросоюзу на формування мотиваційної готовності до самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку | Київ | ||
5226 | Вебінар "Онлайн ресурси виробництва Wiley в допомогу дослідникам" | - | Київ | ||
4445 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Вплив творчої організації освітнього процесу у ВНЗ на формування мотиваційної готовності до самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку | Київ | ||
4173 | Інновації у професійній підготовці в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Мотиваційна готовність до самореалізації майбутніх вихвателів дітей дошкільного віку як проблема | Київ | ||
4164 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Шляхи формування мотиваційної готовності майбутніх вихователів до самореалізації в контексті концепції НУШ | м. Старобільськ | ||
4068 | Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи | Формування мотиваційної готовності майбутніх вихователів до самореалізації в контексті концепції НУШ | Біла Церква | ||
4008 | Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи | Ідеї Софії Русової: чи реалізуються вони на початку XXI сторіччя? | Чернігів | ||
3307 | Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій | Професійна підготовка магістрів дошкільної освіти: діяльнісний підхід | Івано-Франківськ | document.pdf | |
3296 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Григорій Ващенко як один з фундаторів української національної школи й освіти" | Проблема вихователя і вчителя у педагогічній спадщині Г. Ващенка | Комунальній вищий навчальний заклад "Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка" | document.pdf | |
2459 | Навчання-якість-моніторінг | Навчання-якість-моніторінг | Київ | ||
2074 | Дитинство як цінність:минуле та сучасне | Дитинство як цінність:минуле та сучасне | Інститут проблем виховання НАПН України | ||
1766 | Сутність та інноваційний потенціал превентивної педагогіки і інклюзивної освіти дітей та молоді в умовах соціальної згуртованості | Реалізація інноваційного потенціалу у підготовці організаторів дошкільної освіти до прийняття управлінських рішень | Умань | ||
2460 | Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку | Стратегія підготовки педагогів дошкільних закладів до реалізації наступності дошкільної і початкової освіти | Київ | document.pdf | |
1744 | Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку | Стратегія підготовки педагогів дошкільних закладів до реалізації наступності дошкільної і початкової освіти. | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
266 | Регіональний семінар, присвячений 160-річчю від дня народження С.Ф.Русової | Виховання дітей 'на національному грунті' за ідеями С.Ф.Русової в умовах трансформації суспільства | ДНЗ №28 Центр С..Ф. Русової | ||
268 | Всеукраїнський науово-методичний семінар-практикум | Інновації в моральному вихованні дошкільників:Обгрунтування специфіки і досвід впровадження | ДНЗ№7 м.Переяслав-Хмельницький | ||
269 | ПЕДАГОГІЧНА ПЕРСОНАЛІСТИКА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, ОСВІТНЯ ПРАКТИКА' | СОФІЯ РУСОВА ПРО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 'НА НАЦІОНАЛЬНОМУ ҐРУНТІ' | Прикарпатський національний університет імені Богдана Ступарика' | ||
267 | ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ СОФІЇ РУСОВОЇ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ | Концепція українського дитячого садка С.Ф.Русової та її розвиток у сучасних умовах | Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49301 | Preparation of educators for sensory-cognitive support of children in the third year of life: achievements and perspectives | |
46759 | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до супроводу сюжетно-рольових ігор дітей третього року життя | |
38124 | IСТ technologies in cooperation with parents of children in the first link of the education system: interaction for the sake of the child. | |
39438 | Methodical support for the development of critical thinking of preschool children | |
21741 | Development and modernization of pedagogical and psychological sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine: Collective monograph. Vol. 1 | |
10180 | Підготовка майбутніх вихователей до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47901 | The use of digital tools for mastering practical disciplines in the distance format of training bachelors of preschool education | |
47914 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
32832 | ІКТ як інструмент підвищення якості методичної роботи в першій ланці системи освіти |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (27)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50085 | Емпіричне дослідження методичного супроводу як фактора успішної самоосвіти педагогів в процесі атестації | |
48601 | Завдання, принципи та форми методичного супроводу самоосвіти педагогів в процесі атестації | |
50585 | Psychological-pedagogical support of sensory-cognitive development of children in the third year of life | |
45994 | Інтерактивні технології як засоби освітнього процесу закладу дошкільної освіти | |
45993 | ЛЕГО-конструювання в контексті інноваційного піклування та сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку | |
47882 | Сучасний погляд на розвивальне середовище для дітей раннього і дошкільного віку | |
41878 | Організація методичного супроводу сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку в освітньому середовищі ЗДО | |
42341 | Особливості методичного супроводу самостійної художньої діяльності дітей п»ятого року життя | |
37568 | Інновації в дошкільній освіті: проблеми та перспективи використання | |
39051 | Розвиток критичного мислення у дошкільнят: здійснюємо супровід помірковано | |
38594 | Співпраця закладу дошкільної освіти з родинами вихованців в умовах пандемії 2020-2021 років | |
37488 | Providing early childhood education with programs: Ukrainian and European experience | |
36674 | Методичний супровід використання інноваційних технологій у організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | |
39037 | Methodological support of professional development of teachers of preschool education institutions: psychological and pedagogical foundations (англійською мовою) | |
37100 | Інновації в дошкільній освіті України: необхідність чи модний тренд? | |
39497 | Діагностування педагогів я основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | |
37065 | Методичний супровід професійного розвитку педагогів закладу дошкільної освіти на основі диференційного підходу в умовах формування педагогічної команди | |
37111 | Теоретичні основи формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку | |
40263 | Шляхи співпраці з батьками вихованців закладу дошкільної освіти: який з них найбільш дієвий | |
31915 | Інтерактивні форми взаємодії з батьками вихованців закладу дошкільної освіти: веління часу чи данина моді | |
31733 | Методичний супровід педагогів як засіб підвищення якості сенсорно-пізнавального розвитку дітей у ЗДО | |
33831 | Педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх педагогів дошкільних закладів до професійної самореалізації | |
31556 | Програмне забезпечення дошкільної освіти: український та європейський досвід | |
25047 | Діяльнісний підхід у підготовці організаторів дошкільної освіти до професійної діяльності | |
19453 | Вимоги суспільства до особистості вихователя дітей дошкільного віку | |
20789 | Інноваціні методи підготовки організаторів дошкільної освіти до професійної діяльності | |
10180 | Підготовка майбутніх вихователей до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід |
Фахові видання, що затверджені МОН (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50085 | Емпіричне дослідження методичного супроводу як фактора успішної самоосвіти педагогів в процесі атестації | |
48600 | Теоретичний аналіз проблеми формування дослідницької компетентності дітей третього року життя | |
45993 | ЛЕГО-конструювання в контексті інноваційного піклування та сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку | |
41878 | Організація методичного супроводу сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку в освітньому середовищі ЗДО | |
37558 | Дидактичні ігри та вправи як методи формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку | |
37488 | Providing early childhood education with programs: Ukrainian and European experience | |
39497 | Діагностування педагогів я основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | |
31915 | Інтерактивні форми взаємодії з батьками вихованців закладу дошкільної освіти: веління часу чи данина моді | |
31194 | Мотиваційна готовність майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до самореалізації у професійній діяльності: критерії та показники рівня | |
32668 | Якість дошкільної освіти в Україні та країнах ЄС: параметри виміру та методичний супровід | |
21864 | Управлінські ситуації як засіб підготовки організаторів дошкільної освіти до професійної діяльності | |
14349 | Концепція українського дитячого садка С.Ф. Русової та її розвиток у сучасних умовах |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
187 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (11)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
754 | Фаховий модуль (стажування) | - | 10.12.2014 | |
1433 | Лідерський модуль | - | 01.02.2017 | |
2928 | Лідерський модуль | Інший модуль | 25.01.2019 | |
3625 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
3989 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 04.06.2020 | |
7506 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7722 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
8059 | Основні принципи лідерства служіння | Інший модуль | 10.05.2023 | |
9675 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9790 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 | |
9992 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Навчальні та методичні матеріали (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
14622 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
14713 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
8332 | Ідеї К.Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти | |
8247 | Кросворд-презентація | |
8299 | Ігрова діяльність у дошкільній освіті п'ятирічних дітей | |
5660 | Акмеологічна модель професійного зростання педагогівдошкільних закладів | |
8333 | Правова компетентність керівника дошкільного закладу | |
8301 | ДИТИНА програма виховання і навчання дітей від двох до семи років | |
8391 | Комп»ютерні ігри та вправи: за чи проти | |
8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" | |
5177 | Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до співпраці з сім’ями обдарованих малят | |
8270 | Погляди Софії Русової: чи реалізуються вони в наш час | |
8250 | Предметно-просторове середовище як засіб розвитку компетенції дітей дошкільної освіти | |
5171 | Теоретико-методичні засади формування у студентів готовності до співпраці з сімями вихованців ДНЗ: історія і сучасність | |
8123 | Спадщина С.Ф. Русової і дошкілля початку XXI сторіччя | |
8124 | В.Сухомлинський та С.Русова про проблему індивідуального підходу |
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
562 | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
564 | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
1834 | Виробнича (організаційно-педагогічна) практика (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (12)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5225 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5227 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
7576 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти (5-6 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7698 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8651 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9681 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти (5-6 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9687 | Педагогічний інститут | Організація і управління в дошкільній освіті (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10045 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11071 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (5-6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11095 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11260 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11970 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
86 | Кафедра дошкільної освіти | 4,5 | 20.05.2016 |
1154 | Кафедра дошкільної освіти | 4,46 | 12.01.2017 |
2011 | Кафедра дошкільної освіти | 4,48 | 26.12.2018 |
2570 | Кафедра дошкільної освіти | 4,64 | 28.12.2019 |
3757 | Кафедра дошкільної освіти | 4,82 | 28.12.2020 |
4648 | Кафедра дошкільної освіти | 4,89 | 28.12.2021 |
5669 | Кафедра дошкільної освіти | 4,66 | 30.12.2022 |
6553 | Кафедра дошкільної освіти | 4,80 | 30.12.2023 |