Додаткові відомості
1999 р. закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
1993-1997 рр. вихователь спеціальної школи-інтернату для глухих дітей № 6 м. Києва;
1995-1999 рр. навчання в аспірантурі НПУ імені М.П. Драгоманова;
01.09.1999-31.01.2008 рр. асистент кафедри сурдопедагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;
01.02.2008-30.08.2008 р.р. доцент кафедри теорії, методики і психології дошкільної освіти та родинного виховання Київського університету імені Бориса Грінченка;
01.09.2008-19.03.2009 рр. в.о. завідувача кафедри методики і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
20.03.2009-30.08.2011 р.р. доцент кафедри методик і технологій дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
01.09.2011-30.08.2013 р.р. доцент кафедри педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
з 01.09.2013 р. завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (з 01.09.2019р. - кафедри спеціальної та інклюзивної освіти).
Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 - корекційна педагогіка
Теорія та практика підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора пеадагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 - корекційна педагогіка
Член жюрі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у номінації "Учитель інклюзивного класу" (2019).
Експерт Національного Агентства із забезпечення якості вищої освіти (реєстр експертів, додаток від «03» березня 2020 р. ).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 7 | 2 | 2024.11.18 06:00:33 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
297 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | FOI-2822-2022 | 2 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/26133216 |
515 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | FOI-2822-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/26133216 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 555 | 13 | 17 | 2024.11.15 12:11:39 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 452 | 11 | 12 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
67 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 65.8 | 4 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Martynchuk |
Конференції (35)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10556 | II Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми соціальної роботи та інклюзивної освіти в сучасних умовах" | Актуальні проблеми формування статевої освіченості молоді з особливими освітніми потребами | м. Дрогобич | ||
10540 | XVI Міжнародна науково-практична конферен-ція «Спеціальна освіта: проблеми та перспективи» | Досвід Польщі щодо запровадження посади спеціального педагога у загальноосвітньому просторі на шляху до забезпечення якості інклюзивного навчання | Кам'янець-Подільський національний уніеврситет імені Івана Огієнка | document.pdf | |
10539 | Круглий стіл «ДОКАЗОВІСТЬ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ НОВОЇ ПАРАДИГМИ В УКРАЇНІ» | Координатор інклюзивного навчання як виклик для української освітньої системи | Львівський національний університет імені Івана Франка | document.docx | |
9691 | ІХ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ МИРУ І ВІЙНИ» | АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ У КОНТЕКСТІ РОЗРОБЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ПРОФІЛЮ ВЧИТЕЛЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ | Академія педагогічних наук України, Київ | ||
9549 | ІІ Міжнародна науково-практична конференції “Актуальні проблеми логопедії та логопсихології”, | Слухач | Київ, Україна Український державний університет імені Михайла Драгоманова | document.docx | |
9300 | Огнев'юківські читання "Освіта - сутність часу" | Сучасні вектори трансформації діяльності фахівця зі спеціальної освіти в умовах інклюзивного освітнього простору | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8705 | VIII Міжнародна науково-практична конференція "КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ У НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА СВІТОВОМУ ВИМІРІ" | Збагачення мовлення учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами дієслівною лексикою засобами сюжетно-рольової гри | Суми | document.pdf | |
8749 | XV Міжнародна науково-практична конференція "Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи" | Проблеми підготовки фахівців зі спеціальної освіти | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | ||
7384 | NERA 2021 November 3-6 | Symposium "Dialogues between Northern and Eastern Europe on the development of inclusion: Theoretical and practical perspectives". Іnclusive education in Ukraine - tension between policy and practice" | Odence, Denmark | document.pdf | |
7381 | XIV Міжнародна науково-практична конференція Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи | Північна Європа та Україна: парадокси інклюзії та інклюзивної освіти | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | document.PDF | |
7382 | Науково-практична конференція "Корекційна спрямованість допомоги дітям та підліткам з розладами аустичного сппектра" | Особливості підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності з особами з розладами аутистчиного сппектра | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | ||
7383 | IV Міжнародна науково-практична конференція \ | Умови підвищення якості інклюзивного навчання у сучасному освітньому просторі | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | ||
6165 | II Всеукраїнська науково-практична конференція \ | Зміна підходів до концептуалізації понять системи інклюзивної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6175 | VI Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Особливі діти": освіта і соціалізація | Сучасні підходи до підготовки фахівців зі спеціальної освіти | Київ | ||
6164 | XVIII International csintific conference about ideas in the education of the 21st century | Od kultury edukacji do kultury szkoły dla Wsayctkich i kultury klasy zróznicowanej | Institute of Pedagogy of the University of Natural Sciences and Humanities in Siedlce | ||
6396 | SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference | WAYS TO INCREASE THE INCLUSIVE COMPETENCE OF PEDAGOGICAL STAFF OF SPECIAL NEEDS SUPPORT TEAM | Rezekne Academy of Technologies | document.pdf | |
6162 | ХІІІ Міжнародна науково-практичної конференції «Спеціальна освіта: проблеми та перспективи» | Побтреба у концептуалізації понять інклюзивної освіти в Україні як виклик сьогодення | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | ||
4792 | V Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології "Діти з особливими потребами в освітньому просторі" | Проблеми кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка | ||
4791 | The Special Pedagogy International Conference PERSON Unity in Diversity - The Concept and real Life 30 Years of Integrative Education in PolandEducation | Inclusive education in Ukraine: educational policy and practice | Institute of Special Pedagogy The Maria Grzegorzewska University, Warsaw, Poland | ||
4787 | XII Міжнародна науково-практична конференція \ | Інклюзивна педагогіка як науковий чинник формування компетентності у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами | Кам'янець-Подільський національний педагогічний університет, Україна | ||
4784 | II International scientific conference \ | Cенсорні чинники когнітивного розвитку дітей з особливими освітніми потребами | Kaunas Lithuania | ||
3660 | Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації | Модель системи підготовки майбутнього фахівця у галузі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому просторі | Переяслав-Хмельницький | ||
3658 | Образование лиц с особенностями психофизического развития: традиции и инновации | АКТУАЛИЗАЦИЯ ПОТРЕБНОСТИ В СПЕЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГАХ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ В УКРАИНЕ | Минск | ||
3661 | V Międzynarodowy Kongres Inkluzji Społecznej | Investigation of professional-personal readiness of future special teachers for inclusive education | Siedlcach Польща | document.docx | |
2985 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Формування компетентностей успішного педагога інклюзивної освіти в освітньому просторі вищого навчального закладу | Київський унівенрситет імені Бориса Грінченка | ||
2141 | III Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології "Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення" | Нові підходи до підготовки спеціальних педагогів у контектсі соціально-інклюзивної моделі в освіті | Київський унівенрситет імені Бориса Грінченка | ||
2139 | XI Міжнародна науково-практична конференція \ | Нова освітня стратегія підготовки майбутніх фахівців зі спеціальної освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | ||
1980 | Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Інноваційні технології в галузі соціології, психології та політології" | Исследование эмоционального интеллекта по шкале «эмпатия» у будущих специалистов в сфере специального образования | Sládkovičovo, Slovenská republika | ||
1259 | I з'їзд корекційних педагогів України "Актуальні питання соціалізації дітей з особливими освітніми потребами" | Емоційна компетентність педагога як умова успішного впровадження інклюзивної освіти | м. Дніпро, Україна | ||
1258 | I Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні проблеми комплексної корекції аутистичних порушень" | Технології підготовки фахівців спеціальної освіти до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами | м. Київ, Україна, НПУ імені М.П. Драгоманова | ||
1257 | Науково-практична конференція "Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики" | Підготовка фахівців спеціальної освіти до інклюзивного навчання дітей з ТПМ | м. Київ, Україна | ||
455 | Специальное образование: традиции и инновации | «Индекс инклюзии» как ресурс обеспечения стратегии развития инклюзивного учебного заведения | г. Минск | ||
456 | X Міжнародна науково-практична конференція "Корекційна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку" | Становлення і розвиток інклюзивної педагогіки як галузі педагогічного знання | м. Кам`янець-Подільський, Україна, Кам'янець-Подільський Національний університет імені Івана Огієнка | ||
454 | 'Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати' | Формування тезаурусу інклюзивної педагогіки | м. Братислава, Словаччина | ||
453 | 'Особливості мовленнєвих вад дітей старшого дошкільного віку та їх усунення' | Особливості корекційно-педагогічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення в умовах освітньої інтеграції | м. Луцьк, Україна |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
24867 | Підготовка фахівця зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47251 | Family-Professional Collaboration in Early Childhood Education and Care in Ukrainian Policy | |
34228 | Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження | |
32843 | Inclusive education in Ukraine withinin the context of european values and guiding principles in a field of education for children with special educational needs | |
33792 | Od kultury edukacji do kultury szkoły dla wszystkich i kultury klasy zróżnicowanej | |
26530 | Social inclusion in the special education. Student - teacher - environment |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47251 | Family-Professional Collaboration in Early Childhood Education and Care in Ukrainian Policy | |
36580 | Professional readiness of future special education teachers for inclusive education in Ukraine | |
38985 | Inclusive education in Ukraine - tension between policy and practice | |
37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
32797 | Supporting of Children with Special Needs in Inclusive Environment by the Teachers Collaboration | |
32852 | Шляхи підвищення інклюзивної компетентності команди підтримки спеціальних потреб |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46454 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | |
41599 | Current Trends in the Training of Specialists in Special Education to Understand and Meet the Educational Needs of Pupils with SEN in the Context of Building the New Ukrainian School | |
43597 | Особливості соціальної інтеграції дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
40108 | Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | |
32813 | Потреба у концептуалізації понять інклюзивної освіти в Україні як виклик сьогодення | |
29435 | Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля) | |
30578 | Розвиток сенсорного компонента інтелектуальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами | |
29430 | Дослідження мотиваційних орієнтацій майбутніх спеціальних педагогів як детермінант успішної діяльності в інклюзивному середовищі | |
25035 | Investigation of professional-personal readiness of future special teachers for inclusive education | |
27083 | Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля) | |
19504 | Нова освітня стратегія підготовки майбутніх фахівців зі спеціальної освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка | |
14335 | Становлення і розвиток інклюзивної педагогіки як галузі педагогічного знання | |
13447 | Current Trends in the Development of Inclusive Education in Ukraine | |
10486 | Опыт разработки образовательной программы для специальности "Коррекционное образование (логопедия)" в Киевском университете имени Бориса Гринченка |
Фахові видання, що затверджені МОН (37)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49591 | Інтегративна спеціальна педагогіка в сучасних реаліях суспільного розвитку | |
49559 | Особливості формування статевої освіченості у молоді з особливими освітніми потребами: польський досвід | |
49562 | Проблеми сучасного кадрового забезпечення інклюзивного навчання в Україні | |
47145 | Координатор інклюзивного навчання як виклик для української освітньої системи | |
46828 | Координація команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами в аспекті управлінської діяльності | |
46454 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | |
41603 | Особливості партнерства між фахівцями закладу освіти та батьками дитини з особливими освітніми потребами | |
43597 | Особливості соціальної інтеграції дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
40108 | Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | |
32833 | Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" | |
29435 | Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля) | |
29421 | Inclusive pedagogy as a scientific factor of competence formation in the field of inclusive education of children with special educational needs | |
33794 | Концептуалізація поняття "діти з особливими освітніми потребами" в українській нормативно-правовій базі у сфері інклюзивної освіти | |
30578 | Розвиток сенсорного компонента інтелектуальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами | |
29430 | Дослідження мотиваційних орієнтацій майбутніх спеціальних педагогів як детермінант успішної діяльності в інклюзивному середовищі | |
26885 | Актуалізація проблеми підготовки фахівців зі спеціальної освіти до діяльності в інклюзивному освітньому просторі | |
26040 | Концепція підготовки майбутніх фахівців у галузі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі | |
29452 | Модель системи підготовки майбутнього фахівця у галузі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому просторі | |
26136 | Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи | |
27083 | Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля) | |
20399 | Зміст діяльності логопедичного центру Університету Грінченка як засобу підготовки фахівців і ресурсу інклюзивної освіти дітей з ТПМ місцевої громади | |
19504 | Нова освітня стратегія підготовки майбутніх фахівців зі спеціальної освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка | |
15260 | Інклюзивна освіта: освітологічний контекст | |
14481 | Інклюзивна освіта: формування наукового тезаурусу | |
16504 | Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту | |
18434 | Емоційна компетентність педагога як умова успішного впровадження інклюзивної освіти | |
18432 | Комплексна організація компенсаторно-корекційної допомоги дітям з порушенням слухової функції | |
14335 | Становлення і розвиток інклюзивної педагогіки як галузі педагогічного знання | |
13246 | Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда | |
36794 | Підготовка фахівців до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами на основі компетентнісного підходу як наукова проблема | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
10359 | Студентоцентрований підхід до підготовки фахівців з інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами | |
10381 | Компетентнісний підхід як концептуальна основа оновлення змісту підготовки майбутніх логопедів до роботи в умовах інклюзивного навчання | |
10422 | Сутність поняття та зміст професійної компетентності фахівців у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення | |
3477 | Компетентнісний підхід до фахової підготовки вчителів-дефектологів для забезпечення освітньої інтеграції дітей з порушеннями психофізичного розвитку | |
2427 | Розвиток освітньої інтеграції дітей з психофізичними порушеннями | |
2352 | Інклюзивне навчання як інноваційна форма організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку: фактори успішного впровадження |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
30 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-20.02.2017 | |
45 | Учасник проекту | Фонд відкритого суспільства (Лондон, Велика Британія) та Фонд Чарльза Стюарта Мотта (Сполучені штати Америки). | «Створення інклюзивного безпечного середовища у навчальних закладах і громадах» | листопад 2015 -грудень 2016 року. | ||
119 | Координатор | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | САМ.pdf | 31.05.2020-11.05.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
121 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37181/ | 2022 |
169 | Ways to increase the inclusive competence of the special needs support team | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32852/ | 2022 |
218 | Professional readiness of future special education teachers for inclusive education in Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36580/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (5)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
54 | Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля) | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29435/ | 2019 |
98 | Social inclusion in the special education social inclusion in the special education | монографія | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26530/ | 2019 |
99 | Актуализация проблемы подготовки специалистов в области специального образования к деятельности в инклюзивном образовательном пространстве | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26885/ | 2019 |
100 | Модель системы подготовки будущего специалиста в области специального образования к профессиональной деятельности в инклюзивном образовательном пространстве | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29452/ | 2019 |
471 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46454/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
46 | Американський університет в Центральній Азії (АУЦА), м. Бішкек, Киргизстан | Зміна існуючої системи оцінки спеціальних освітніх потреб у контексті переходу від медичної до соціально-інклюзивної моделі в ос | 03.07.-07.07.2017 р. | Е. Сидоренко, координатор Програми підтримки освіти Фонда “Відкрите | Учасник проекту | |
51 | Посольство Ізраїлю в Україні | Наукове стажування | 05.12.-28.12.2017 р. | Посольство Ізраїлю в Україні. 01901 Україна, Київ, бульвар Лесі Українки, 34. Тел: +380-44-586-15-00. Факс: +380-44-586-15-56. | Учасник проекту | Лист_підт_Мартинчук.pdf |
197 | NORD Universitet (Норвегія) | Dialogues between Northern and Eastern Europe on the Development of Inclusion: Theoretical and Practical Perspectives | 01.09.2019-01.03.2021 | Natallia B Hanssen, доктор, PhD | Учасник проєкту | - |
268 | Міжнародна культурно-освітня асоціація та National Louis University, Чикаго, США | Міжнародне стажування | 05.04-10.05.2021 | Лариса Коваль Президент Асоціаці | Учасник програми | |
433 | Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської | Міжнародне стажування | 01.11.2021-31.01.2022 | Professor Ewa M.Kulesza | Учасник програми | Olena Martynchuk_ Confirmation_1.11.21-31.01.2022.pdf |
460 | Академія спеціальної педагогіки імені М.Гжегожовської (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 24-28.04.2023 | Katarzyna Krus, Erasmus Coordinator | Учасник програми |
Заявки на колективні гранти (11)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
30 | Incubator of Scientific Researches: Integration into European Scientific Space | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
36 | Teaching for Diversity and Social Justice | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
82 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
195 | Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
290 | Визначення компетенцій спеціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання | Канадський інституту українознавчих студій | Індивідуальний | - | 2019 |
343 | Academic mobility of students of 016 Special Education specialty | House of Europe | Коллективний | - | 2020 |
368 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
510 | Preparing postgraduate professionals for quality ECI through successful family professional collaboration | Еразмус+ | Коллективний | - | 2020 |
579 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
717 | Preparing postgraduate professionals for quality ECI through successful family professional collaboration | Еразмус+ | Коллективний | - | 2022 |
851 | BRAVE | TFK program | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (3)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
121 | Hard skills & soft skills студентської молоді як умови успішної професійної діяльності в умовах інклюзії | House of Europe | Подано | Документ відсутній | 2021 |
122 | Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у Польщі | House of Europe | Подано | Документ відсутній | 2021 |
123 | Інклюзивна освіта | House of Europe | Подано | Документ відсутній | 2021 |
Розробка державних освітніх стандартів (1)
ID | Назва документу | Номер документу | Документ, що засвідчує | Дата |
---|---|---|---|---|
2 | Наказ МОН України № 872 від 25.0 | Про внесення змін до персонального складу Науково-методичних комісій (підкомісій) сектору вищої освіти Науково-методичної ради М | nmon_872.pdf | 13.11.2017 |
Завершені наукові дослідження (4)
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (35)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
306 | Лідерський модуль | - | 20.10.2016 | |
666 | Дидактичний модуль | - | 01.12.2016 | |
896 | Модуль з ІКТ | Фаховий модуль (за кордоном) | 02.03.2018 | |
1394 | Фаховий модуль (стажування) | - | 03.02.2017 | |
1727 | Інше | - | 07.07.2017 | |
1772 | Дослідницький модуль | - | 07.04.2017 | |
1903 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2018 | Інше | - | 29.12.2017 | |
2217 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
3539 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 15.10.2019 | |
3582 | Інше | Інший модуль | 15.11.2019 | |
4659 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
4760 | інше | Інший модуль | 25.01.2020 | |
4761 | інше | Інший модуль | 28.08.2020 | |
4762 | інше | Інший модуль | 26.10.2020 | |
4846 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ 821 від 31.12.2020.pdf | 31.12.2020 |
5690 | інше | Інший модуль | 18.05.2021 | |
5691 | інше | Інший модуль | 28.04.2021 | |
5692 | інше | Інший модуль | 26.03.2021 | |
6598 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Olena Martynchuk.pdf | 06.07.2022 |
6666 | інше | Інший модуль | 01.08.2022 | |
7075 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 |
7089 | інше | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7304 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7305 | інше | Інший модуль | 24.12.2022 | |
7306 | інше | Інший модуль | 25.12.2022 | |
7500 | інше | Інший модуль | 18.03.2022 | |
7501 | інше | Інший модуль | 08.09.2022 | |
7636 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.04.2023 | |
8109 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
8947 | Інший | Інший модуль | 20.12.2023 | |
10170 | Вивчення польської мови на рівні В2 | Дидактичний модуль | Витяг Мартинчук.pdf | 18.09.2024 |
10175 | Розроблення професійних стандартів | Інший модуль | _стажування-Мартинчук_О.pdf | 05.06.2024 |
10221 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 24.05.2024 | |
10254 | Психолого-педагогічні та медико-реабілітаційні засади інклюзивності суспільства в воєнній і повоєнній Україні | Інший модуль | Витяг Мартинчук_О.pdf | 18.09.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (14)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
75 | “Навчальна супервізія у підготовці майбутніх логопедів в центрі “Логотренажер” | Презентація діяльності логопедичного центру | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 11.02.2016 | 2 |
77 | «Логопедичне «Що? Де? Коли?» в рамках Міжнародного дня логопеда | Змагання | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
361 | Логопедичний марафон | Святкування Міжнародного дня логопеда | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
362 | «Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище» | Презентація наукової теми | Пуща-Озерна | 20.05.2016 | 2 |
364 | «Навчання, засноване на дослідженнях. Метод CASE-STUDY » | Інституський форумі “Навчання, засноване на дослідженні в системі забезпечення якості освіти” | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 | 2 |
365 | “Дитячий логопедичний центр “Логотренажер” як ресурс надання компенсаторно-корекційної підтримки дітям з порушеннями мовлення | Фестиваль педагогічної майстерності для освітян KyivEdFest | ЗНЗ № 140 м. Києва | 31.10.2016 | 2 |
366 | «Допомагай-КА» | Зустріч з коучем програми Наталією Дзюбою | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 26.10.2016 | 2 |
367 | «Синдром Дауна - досвід США у вихованні, розвитку та захисті прав» | Зустріч з представниками "The National Down Syndrome Society (NDSS)" (США) | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 23.05.2016 | 2 |
368 | «Поринь у світ ляльки-персони” | Навчальний тренінг | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 29.04.2016 | 2 |
369 | «Поринь у світ ляльки-персони» | Презентаційний тренінг у рамках Наукової цукерні | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
370 | «Пропедевтична стратегія формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку» | Методичне об’єднання вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів, вчителів-тифлопедагогів дошкільних навчальних закладів Дарницько | ДНЗ № 250 | 10.03.2016 | 2 |
1129 | Логопедичне "Що? Де? Коли?" | Вікторина | Київський університет імені Бориса Грінченка | 14.11.2017 | 2 |
1157 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1178 | Формування емоційного інтелекту дитини у процесі використання педагогічної технології "Лялка як персона" | Наукова цукерня, презентаційний тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (3)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
49 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри (доцент) | Інститут людини | 2016 | 67670 | Мартинчук Олена.PDF |
187 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Інститут людини | 2017 | 72655 | |
259 | Доктор наук | Доцент | Завідувач кафедри | Інститут людини | 2019 | 84036 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
23 | Інклюзивний клуб | Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) | 20 | Не зазначено | 17.03.2016 |
107 | Інклюзивний клуб | упродовж 2017 року (1 раз на рік) | 5 | Не зазначено | 17.01.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47919 | Інклюзивна освіта | |
36813 | Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років | |
14713 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
10437 | Асистент учителя в інклюзивному класі | |
10942 | Програма розвитку глухих дітей дошкільного віку | |
6497 | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо написання та оформлення курсової роботи зі спецметодик для студентів 4 курсу напряму підготовки 6.0100105 «Корекційна освіта (логопедія)»(освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр») | |
8299 | Ігрова діяльність у дошкільній освіті п'ятирічних дітей | |
8301 | ДИТИНА програма виховання і навчання дітей від двох до семи років |
Нові освітні програми (4)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | Інститут людини | Втручання при аутизмі | Не міжгалузева | Створення програми | 09.06.2021 | ОП_09.06.2021.PDF |
29 | Інститут людини | Втручання при аутизмі | Не міжгалузева | Набір на програму | 09.06.2021 | 621-С-ТДСП-ВПА.pdf |
60 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стратегії і практики інклюзивного навчання | Не міжгалузева | Створення програми | 25.05.2023 | nakaz_278_25.05.2023.pdf |
65 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стратегії і практики інклюзивного навчання | Не міжгалузева | Набір на програму | 04.09.2023 | - |
Сертифіковані ЕНК (9)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
70 | Інклюзивна освіта (6 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2014 | 71 | 28.02.2014 | |
100 | Інклюзивна освіта (4 курс ДО) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 249 | 10.06.2014 | |
230 | Спецкурс "Освітня інтеграція в сучасному світі" (3 курс, КО(л)) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 600 | 18.12.2015 | |
895 | Інклюзивна освіта (2 курс, КО, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 21/22 н.р. |
1236 | Інклюзивна освіта (1-2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1337 | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, ЛОГ, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1469 | Загальна та спеціальна педагогіка з історією (1 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1678 | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, СПІН, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1683 | Інклюзивна педагогіка з технологіями інклюзивного навчання (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
Використання ЕНК (31)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
142 | Інститут людини | Основи інклюзивної освіти (3 курс СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 1 | не враховується | 25.11.2016 |
143 | Інститут людини | Основи інклюзивної освіти (4 курс, КО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
234 | Інститут людини | Спецкурс | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
3677 | Інститут людини | Інклюзивна освіта: Інклюзивна педагогіка (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3678 | Інститут людини | Інклюзивна освіта: Освітня інтеграція в сучасному світі (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
6037 | Інститут людини | Інклюзивна освіта: Освітня інтеграція в сучасному світі (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6129 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6136 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6345 | Інститут людини | Інклюзивна освіта (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
6357 | Інститут людини | Інклюзивна освіта (4 курс, ФІТ, ФІС, ФІЯ, ФК, ФН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7453 | Інститут людини | Курсова робота (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7624 | Інститут людини | Педагогіка (загальна та спеціальна): Спеціальна педагогіка (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7639 | Інститут людини | Переддипломна (науково-дослідна) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7681 | Інститут людини | Практика (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8239 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8388 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика (СЗДО) (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8498 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8592 | Інститут людини | Педагогіка (загальна та спеціальна) (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
9189 | Інститут людини | Інклюзивна освіта (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11123 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11216 | Інститут людини | Педагогіка (загальна та спеціальна) (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11367 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель-логопед (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11374 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель початкових класів для дітей з ТПМ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11381 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12742 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, ЛОГ, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12750 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Інклюзивна освіта (1-2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
13599 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, ЛОГ, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13608 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Інклюзивна освіта (1-2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13622 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна педагогіка з історією (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 |
13729 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Інклюзивна педагогіка з технологіями інклюзивного навчання (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13769 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, СПІН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
657 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,15 | 30.12.2016 |
1257 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,09 | 12.01.2017 |
2100 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,54 | 27.12.2018 |
2498 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,70 | 28.12.2019 |
3870 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,40 | 28.12.2020 |
5063 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,51 | 28.12.2021 |
5784 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,99 | 30.12.2022 |
6649 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,73 | 30.12.2023 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
36 | ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студенстьких наукових робіт у галузі "Корекційна та соціальна педагогіка" | Київський університет імені Бориса Гргінченка | 29.03.2017 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
148 | Довга Крістіна Русланівна | II | Актуальні проблеми інклюзивної освіти | I | 2020 |
193 | Довга Крістіна Русланівна | IV | Актуальні проблеми інклюзивної освіти | I | 2022 |