Додаткові відомості
Освіта
Закінчила Київський державний інститут імені О.М. Горького (1981 р.) за спеціальністю «Педагогіка і психологія» (дошкільна);Магістратуру закінчила в Прикарпатському університеті імені Василя Стефаника (2001 р.) за спеціальністю «Дошкільне виховання»
Перелік місць роботи
ДНЗ №256, 755 (вихователь, звання "вихователь-методист), педагогічний коледж імені К.Д. Ушинського (методист, викладач психолого-педагогічних дисциплін), Київський університет імені Бориса Грінченка (завідувач НМЦ педагогічних технологій), старший викладач кафедри дошкільної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Теми дисертацій (захищених)
Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі Громадська активність
Профорг Факультету педагогічної освітиСпікер Всеукраїнського вебінару "Дитина у природному довкіллі: розвиваємо мислення і почуття". 19.03.2021 р.
https://www.youtube.com/watch?v=7Wpccf1yb7s
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 2 | 1 | 2024.11.16 06:00:14 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
155 | Кафедра дошкільної освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
287 | Кафедра дошкільної освіти | AAP-2481-2021 | 5 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2289654; https://www.webofscience.com/wos/author/record/30645009 |
512 | Кафедра дошкільної освіти | AAP-2481-2021 | 7 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2289654; https://www.webofscience.com/wos/author/record/30645009 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 112 | 7 | 3 | 2024.11.20 10:00:34 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 97 | 7 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
150 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 10 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Valentina_Vertugina |
Конференції (32)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9977 | V Міжнародна науково-теоретична конференція «Currentissues of science, prospects and challenges» | STEM-ОСВІТА В ДОШКІЛЛІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Сідней, Австралія | document.pdf | |
9681 | "Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал" | участь | м.Київ КУ імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9680 | GLOBALIZATION OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE: INTERNATIONAL COOPERATION AND INTEGRATION OF SCIENCES | Формування навичок професійної комунікації майбутніх вихователів у групах дітей раннього віку засобом педагогічної практики | Вінниця, Україна - Відень, Австрія) | ||
9635 | Круглий стіл «STEАM-освіта: від теорії до практики» | обговорення проблем STEАM-освіти | м.Київ | document.pdf | |
8630 | «Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації" | Психолого-педагогічний супровід пізнавального розвитку дітей другого року життя | Київ, Інститут проблем виховання | ||
8147 | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі | Психолого-педагогічний супровід студентів під час проходження практики в групах дітей раннього віку в умовах дистанційного навчання | Полтава, Україна | ||
8148 | психолого-педагогічний супровід майбутніх фахівців у закладах вищої освіти | Виробнича практика студентів спеціальності "Дошкільна освіта" в умовах дистанційного навчання | Одеса, Україна | ||
7707 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовахглобалізації | Природне середовище як засіб розвитку пізнавальної діяльності дітей раннього віку | Переяслав, Україна | ||
7477 | II International Scientific and Theoretical Conference «FORMATION OF INNOVATIVE POTENTIAL OF WORLD SCIENCE | Розвиток емпатії у дітей старшого дошкільного віку у процесі формування уявлень про природне довкілля | Тель Авів, ISR | document.pdf | |
8081 | 4th International scientific and practical conference “Topical issues of modern science, society and education” | Формування у дошкільників первинних уявлень про екологічні зв’язки в природі | Kharkiv, Ukraine | ||
7625 | Всеукраїнська конференція працівників дошкільної освіти : інноваційний поступ дошкілля в Україні | Практична підготовка майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання | м. Київ | document.pdf | |
6376 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку" | Педагогічні умови організації діяльності дітей дошкільного віку в дослідницькій лабораторії ЗДО | Переяслав, Україна | ||
6091 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | без доповіді | Київ | ||
6092 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | ІКТ як інструмент взаємодії педагогів з родинами вихованців | Переяслав | ||
5487 | Всеукраїнський педагогічний онлайн-форум НОВІ ВЕКТОРИ ПРОГРАМИ «ДИТИНА» | Екопростір розвитку дитини | Київ | ||
4425 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Підготовка майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному середовищі ЗДО | Київ | ||
4169 | Інновації у професійній підготовці в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Формування уявлення про форму у дітей п'ятого року життя засобом аплікацій (на матеріалі ознайомлення з природою) | Київ | ||
4166 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів у процесі виробничої практики | м. Старобільськ | ||
4088 | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку | Потенціал музики у формуванні природно-екологічної компетентності дошкільника | Переяслав-Хмельницький | ||
4045 | Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи | Інклюзивні підходи в дошкільній освіті в контексті концепції НУШ | Біла Церква | ||
4087 | Zaburzenia w procesie edukacji/Zaburzenia procesu edukacji II | Інклюзивна освіта в Україні: Європейський досвід | Czestochowa | ||
4086 | DISCOVERING ENTREPRENEURSHIP IN A KNOWLEDGE - BASED ECONOMY | Економічне виховання дітей дошкільного віку в Україні | Czestochowa - Poland | ||
3350 | Особистість у просторі виховних інновацій | Екологічне виховання дітей дошкільного віку на народознавчих природознавчих традиціях | Київ | document.pdf | |
3504 | Хортінг- національний бренд України у світі : олімпійська перспектива | Формування мотиваційно-вольової сфери у дітей старшого дошкільного віку засобом хортингу | м.Ірпінь | ||
2575 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Дитячі розважальні центри: європейський досвід та українські реалії | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2576 | Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти | Формування просторових уявлень у дітей п'ятого року життя (на матеріалі об'єктів екологічної стежини) | м. Рівне, Україна | ||
2577 | Сутність та інноваційний потенціал превентивної педагогіки і інклюзивної освіти дітей та молоді в умовах соціальної згуртованості | Підготовка майбутнього вихователя до роботи з дітьми дошкільного віку в інклюзивних групах | м. Умань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ||
117 | Використання спадщини С.Ф.Русової у контексті розвитку духовного потенціалу та патріотично налаштованої особистості дитини дошкільного віку | Територія дошкільного навчального закладу як чинник формування у дітей позитивного ставлення до рідного краю | Прилуки | ||
1198 | Особливості мовленнєвих вад дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та їх усунення | Формування лексичної компетентності дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням у процесі занять з математики | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | ||
2579 | Інноваційна діяльність педагога в сучасному освітньому просторі різновікового об'єднання дошкільників | математика на кухні для дітей третього року життя | м. Умань | ||
2578 | Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку | Підготовка дітей із зоровим відхиленням до навчання у школі: співпраця педагогів і батьків | Ніжин | ||
2580 | Пріоритетні напрями розвитку передшкільної освіти на засадах педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в системі євроінтеграційних процесів | Вивчення окремих аспектів підготовки вихователів до роботи з дітьми із зоровим відхиленням | м. Миколаїв |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
18484 | Підготовка дітей старшого дошкільного віку з зоровим відхиленням до навчання у школі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49330 | Формування рефлексивної компетентності майбутніх фахівців у освітньому процесі закладу вищої освіти | |
47809 | Organization of psychological and pedagogical support (accompaniment) of students in higher education institutions of Ukraine | |
44734 | Formation of civic competence of future teachers in the educational process of higher education | |
41169 | Pedagogical Conditions of Preparation of Senior Preschoolers with Visual Deviation to Sschool: Psychological and Pedagogical Aaspect | |
40987 | Modern educational technologies in the educational process in higher education institutions | |
43150 | Modernization of the information and educational environment of higher education: a practice-oriented approach | |
41722 | New strategies for professional training of teachers in the context of european integration | |
38468 | Comparative Research in the Field of Professional Education of Preschool Teachers: Comparative Content Analysis as a Method of Authentic Interpretation of Concepts | |
32398 | Progressive Practices of Government Management in Preschool Teachers Professional Training in Western European Countries | |
39809 | The Readiness of Future Specialists of Preschool Education to Creative Self-Realization in Professional Activity | |
38467 | The transformative changes of inclusive education in Ukraine |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50282 | Methodological principles of psychological and pedagogical support of future specialists professional training in higher education institutions | |
47809 | Organization of psychological and pedagogical support (accompaniment) of students in higher education institutions of Ukraine | |
44734 | Formation of civic competence of future teachers in the educational process of higher education | |
41008 | Формування фахової компетентності помічників вихователів: реалії та перспективи | |
39203 | Розвиток емпатії у дітей старшого дошкільноо віку у процесі формування уявлень про природне довкілля | |
40432 | Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку шляхом використання логічних блоків З. Дьєнеша | |
31119 | Роль педагогічної практики у професійному становленні майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти | |
30584 | Preparation of Future Educators for the Formation of Gender Identity of the Child by Means of in Formation and Communication Technologies | |
24911 | Динаміка змін системи цінностей у виборі педагогічної професії | |
21286 | Дитячі розважальні центри: європейський досвід та українські реалії | |
19447 | Інклюзивна освіта дітей дошкільного віку | |
18482 | Підготовка дітей із зоровим відхиленням до навчання у школі: співпраця педагогів і батьків | |
18484 | Підготовка дітей старшого дошкільного віку з зоровим відхиленням до навчання у школі | |
5969 | Педагогичные условия подготовки детей старшего дошкольного возраста со зрительным отклоном к обучению в школе |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48049 | Формування пізнавальної активності дітей п'ятого року життя засобом LEGO | |
47756 | Формування навичок професійної комунікації майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі педагогічної практики | |
41008 | Формування фахової компетентності помічників вихователів: реалії та перспективи | |
40432 | Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку шляхом використання логічних блоків З. Дьєнеша | |
30584 | Preparation of Future Educators for the Formation of Gender Identity of the Child by Means of in Formation and Communication Technologies | |
27590 | Виробнича (організаційна) практика як важлива складова професійної підготовки магістрів | |
21859 | Формуванн просторових уявлень у дітей п`ятого року життя (на матеріалі об`єктів екологічної стежини) | |
730 | Raising a healthy personality: VO Suhomlinskogo views and present | |
751 | Inclusive Education as part of humane education | |
8245 | Передшкільна освіта дітей із відхиленням зору в умовах сьогодення | |
8255 | Проблема здійснення індивідуалізації навчання і виховання дітей з відхиленнями зору в умовах інклюзивної освіти | |
11694 | До проблеми педагогічного забезпечення підготовки дітей із зоровим відхиленням до навчання в загальноосвітній школі | |
7743 | Проблема виховання і навчання дітей з патологією зору за межами спеціального дошкільного навчального закладу |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
98 | The Readiness of Future Specialists of Preschool Education to Creative Self-Realization in Professional Activity | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34189/ | 2021 |
111 | The transformative changes of inclusive education in Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/38467/ | 2021 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
163 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
333 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічного супроводу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | Етап дослідження | 10.2023 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
12 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 05.10.2022 |
Підвищення кваліфікації (25)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
91 | Фаховий модуль (стажування) | - | 26.02.2015 | |
284 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
442 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
484 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
1577 | Інше | - | 01.03.2017 | |
2638 | Інше | Інший модуль | 30.06.2018 | |
2639 | Інше | Інший модуль | 31.03.2018 | |
2997 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 25.01.2019 | |
4103 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 04.05.2020 | |
5152 | інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
5166 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_58_01.02.21.pdf | 01.02.2021 |
5881 | інше | Інший модуль | 03.11.2021 | |
6256 | інше | Інший модуль | 07.04.2022 | |
6376 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7297 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7321 | Дослідницький (поглиблений) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7387 | ІКТ (енк) | Інший модуль | наказ № 756.pdf | 29.12.2022 |
7640 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.04.2023 | |
7979 | Лідерський модуль | Інший модуль | nakaz_675_27.10.2023 (1).pdf | 27.10.2023 |
8062 | Основні принципи лідерства служіння | Інший модуль | 10.05.2023 | |
8426 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 |
9723 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 25.04.2024 | |
9747 | Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності | Інший модуль | 01.04.2024 | |
9782 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 | |
10088 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
258 | Інноваційний проект для вихователів-методистів ДНЗ «Еко-середовище і технічні пристрої: ризики та переваги» | науково-методичний семінар | Київський міський Будинок природи | 23.06.2016 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Навчальні та методичні матеріали (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
14622 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
14713 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
8299 | Ігрова діяльність у дошкільній освіті п'ятирічних дітей | |
8233 | Інклюзивна освіта як складова гуманного виховання | |
8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" |
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
918 | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 58 | 01.02.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1375 | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1578 | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | − |
1800 | Практика виробнича (з відривом) (4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1834 | Виробнича (організаційно-педагогічна) практика (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (21)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6155 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6774 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6775 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7597 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7600 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8633 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8648 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8968 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9338 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11052 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11089 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11191 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (2-4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11965 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11971 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12165 | Факультет педагогічної освіти | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12368 | Факультет педагогічної освіти | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12644 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12947 | Факультет педагогічної освіти | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13180 | Факультет педагогічної освіти | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13461 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13705 | Факультет педагогічної освіти | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
33 | Кафедра дошкільної освіти | 4,6 | 20.05.2016 |
1001 | Кафедра дошкільної освіти | 4,21 | 12.01.2017 |
1863 | Кафедра дошкільної освіти | 4,41 | 26.12.2018 |
3180 | Кафедра дошкільної освіти | 4,31 | 28.12.2019 |
3549 | Кафедра дошкільної освіти | 4,79 | 28.12.2020 |
4544 | Кафедра дошкільної освіти | 4,67 | 28.12.2021 |
5667 | Кафедра дошкільної освіти | 4,23 | 30.12.2022 |
6550 | Кафедра дошкільної освіти | 4,75 | 30.12.2023 |