Додаткові відомості
Освіта
Запорізький державний університет, спеціальність «Практична психологія», кваліфікація «магістр психології», 2003 р.
Перелік місць роботи
2007 – 2017 рр.: Запорізький національний університет
доцент кафедри практичної психології
2018 – 2022 рр.: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
доцент кафедри психології
вересень 2022 р.: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
доцент кафедри практичної психології факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні механізми особистісної тривожності у підлітковому віці: дис… на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 / Є.М.Калюжна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. – Київ, 2008. – 192 с.
Диплом № 047359 від 02.07.2008 р.
Громадська активність
Член Української Асоціації Екологічної Психологічної ДопомогиЧлен Міжнародної асоціації психологів та тренерів-експертів
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 216 | 8 | 7 | 2025.03.26 13:35:50 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 160 | 7 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
887 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра практичної психології | 3.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Yevheniia-Kaliuzhna/research |
1131 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра практичної психології | 5 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Yevheniia-Kaliuzhna/stats |
Конференції (15)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11657 | Відновлення країни й згуртованість суспільства: виклики, проблеми, перспективи | Інструменти і методи психологічної підтримки в реаліях війни | Київ | ![]() | |
11654 | Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття | Мотивація навчання здобувачів освіти: динаміка і фактори | Полтава | ![]() | |
11656 | Україна в умовах сучасного турбулентного світу | Розвиток емоційного інтелекту активними методами психологічного впливу: емпіричне обґрунтування доцільності | Харків | ![]() | |
11655 | Український соціум: соціально-гуманітарний аналіз сучасності та прогноз майбутнього | The phenomenon of memory loss as a subject of differential analysis in jurisprudence | Харків | ![]() | |
10499 | Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс | Концептуалізація проблеми самореалізації особистості у професійній площині | Черкаси | ![]() | |
10427 | Інновації та науковий потенціал світу | Тривожність як фактор інтернет-залежної поведінки підлітків | Запоріжжя | ![]() | |
11652 | Соціально-психологічні особливості професійної діяльності спеціалістів соціальної сфери: психологічна просвіта в умовах війни | Феноменологія самоактуалізації особистості крізь призму психологічних підходів | Київ | document.pdf | |
11651 | Науково-методичні засади інформаційно-аналітичного супроводу цифрової трансформації суспільства: реалії й майбутнє освіти, педагогіки і психології | Психологічні особливості емоційного вигорання батьків у період війни | Вінниця | document.pdf | |
10384 | Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії | Anxiety as indicator of adaptive activity of personality | Харків | ![]() | |
10072 | Аксіологічні вектори розвитку сучасної освіти | Тривожність як функція адаптаційної активності особистості | Тернопіль | ![]() | |
10071 | Наукові тренди постіндустріального суспільства | Професійна ідентичність як фактор становлення практичного психолога | Харків | ![]() | |
10073 | Інноваційні тенденції сьогодення в сфері природничих, гуманітарних та точних наук | Functional conceptualization of personality anxiety | Рівне | ![]() | |
10069 | Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges | Функціональна інтерпретація тривожності особистос | Дніпро | ![]() | |
10068 | Achievements of 21st Century Scientific Community | Віртуальний простір як фактор формування соціальної ідентичності особистості | Дніпро | ![]() | |
10067 | Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2023) | Тілесність як психологічний феномен та чинник становлення жінки | Київ | ![]() |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46464 | Neuropsychological Considerations of Communication Competence in Prospective Educators |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50001 | Взаємозв’язок рівня тривожності та адаптаційного потенціалу студентів |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (8)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
7712 | Дослідницький модуль | Інший модуль | ![]() | 03.04.2023 |
8673 | Інший | Інший модуль | ![]() | 22.11.2023 |
9059 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9627 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. ПК | Дослідницький модуль | | 01.04.2024 |
9751 | Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності | Інший модуль | ![]() | 01.04.2024 |
9918 | Військова психологія для психолога | Інший модуль | Витяг-Калюжна_Є.pdf | 17.04.2024 |
10172 | Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя | Інший модуль | Калюжна_Є .pdf | 05.06.2024 |
11026 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | наказ №1006-дод2.pdf | 31.12.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1682 | Кризове телефонне консультування (4 курс, КП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | 24/25 н.р. |
2009 | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (1 курс, 2р ВО, ПП, очна) | Кафедра практичної психології | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 1006 | 31.12.2024 | − |
Використання ЕНК (4)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13492 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кризове телефонне консультування (4 курс, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13835 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1-2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
14454 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кризове телефонне консультування (4 курс, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
14859 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | 15 | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
5760 | Кафедра практичної психології | 4,79 | 30.12.2022 |
6639 | Кафедра практичної психології | 4,96 | 30.12.2023 |
7553 | Кафедра практичної психології | 4,95 | 31.12.2024 |