Додаткові відомості

Освіта

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, геолого-географічний факультет

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий  інститут фізичної кульутри

Перелік місць роботи

1989-1994 - загальноосвітня школа №115 м. Харкова, вчитель географії

1994-2000 - Харківський обласний інститут неперервної освіти педпрацівників, методист

2000-2001 - Харківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та менеджменту, проректор з науково-методичної роботи

2001-2007 - Харківський державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, доцент кафедри управління навчальним закладом та психології

2008-2012 - Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами

2012-2022 - Харківська медична академія післядипломної освіти, завідувач кафедри педагогіки, філософії та мовної підготовки

2023-до теперішнього часу - Київський університет імені Бориса Грінченка, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук

Теми дисертацій (захищених)

"Педагогічний аналіз навчального процесу в загальноосвітній школі як засіб підвищення його ефективності" (на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки)

"Педагогічна експертиза розвитку загальної середньої освіти регіону: теоретичний і технологічний аспекти" (на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.06 - теорія та методика управління освітою)

Громадська активність
Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 72 4 2 2024.11.28 13:07:56 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 33 3 1

Конференції (5)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
10639 VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Integration of Education, Science and Business in Modern Environment: Summer Debates» ІНКЛЮЗИВНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ І ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ м. Дніпро document
10500 Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства Оцінювання навчальних досягнень здобувачів в контексті інноваційних змін м. Харків document.pdf
10333 Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу Інноваційні технології як компонент соціально-психологічного забезпечення освітнього процесу в умовах війни м. Кропивницький document.pdf
9347 СУЧАСНІ ОСВІТНІ МЕТОДИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ Формування soft і hard skills майбутнього фахівця як основа його успішної професійної діяльності м. Харків document.pdf
9348 Соціокультурні та психолого-педагогчні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти\ Оцінювання рівня здобутих компетентностей студентів як чинник удосконалення освітньої програми м. Харків document

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
49010 Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (2)

ID Назва Рік
49650 Cultivating critical thinking in student learning: teaching strategies and educational methods
49728 Upgrading Master's Training for Higher Education Instructors in the Digital Era: Public Health Education as an Example

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (2)

ID Назва Рік
49650 Cultivating critical thinking in student learning: teaching strategies and educational methods
49728 Upgrading Master's Training for Higher Education Instructors in the Digital Era: Public Health Education as an Example

Фахові видання, що затверджені МОН (1)

ID Назва Рік
49811 Віртуальна взаємодія в інклюзивному освітньому середовищі

Словники, енциклопедії (1)

ID Назва Рік
49981 Термінологічний словник з інклюзивної освіти

Професійний розвиток

Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Рівень цифрової компетентності Дата
217 Факультет педагогічної освіти Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук Аналітик-дослідник 06.08.2023

Підвищення кваліфікації (5)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
9018 Цифровий модуль Інший модуль наказ №842.pdf 25.12.2023
9147 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 25.12.2023
10101 Сертифікація ЕНК Цифровий модуль Наказ 420.pdf 02.05.2024
10389 Дизайн-мислення в школі Дидактичний модуль Дизайн-мислення.pdf 12.08.2024
10390 Стрес-менеджмент для освітян Лідерський модуль Витяг_2.pdf 12.06.2024

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1670 Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) Факультет педагогічної освіти Магістр Заочна 2023 843 25.12.2023
1798 Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) Факультет педагогічної освіти Магістр Очна (Денна) 2024 420 02.05.2024

Використання ЕНК (3)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
13280 Факультет педагогічної освіти Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) Магістр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 31.12.2023
13285 Факультет педагогічної освіти Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 5 не враховується 31.12.2023
13618 Факультет педагогічної освіти Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується 15 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
6578 Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук 4,72 30.12.2023