Додаткові відомості
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, геолого-географічний факультет
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної кульутри
1989-1994 - загальноосвітня школа №115 м. Харкова, вчитель географії
1994-2000 - Харківський обласний інститут неперервної освіти педпрацівників, методист
2000-2001 - Харківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та менеджменту, проректор з науково-методичної роботи
2001-2007 - Харківський державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, доцент кафедри управління навчальним закладом та психології
2008-2012 - Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами
2012-2022 - Харківська медична академія післядипломної освіти, завідувач кафедри педагогіки, філософії та мовної підготовки
2023-до теперішнього часу - Київський університет імені Бориса Грінченка, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
"Педагогічний аналіз навчального процесу в загальноосвітній школі як засіб підвищення його ефективності" (на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки)
"Педагогічна експертиза розвитку загальної середньої освіти регіону: теоретичний і технологічний аспекти" (на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.06 - теорія та методика управління освітою)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 72 | 4 | 2 | 2024.11.28 13:07:56 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 33 | 3 | 1 |
Конференції (5)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10639 | VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Integration of Education, Science and Business in Modern Environment: Summer Debates» | ІНКЛЮЗИВНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ І ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ | м. Дніпро | ||
10500 | Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства | Оцінювання навчальних досягнень здобувачів в контексті інноваційних змін | м. Харків | document.pdf | |
10333 | Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Інноваційні технології як компонент соціально-психологічного забезпечення освітнього процесу в умовах війни | м. Кропивницький | document.pdf | |
9347 | СУЧАСНІ ОСВІТНІ МЕТОДИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ | Формування soft і hard skills майбутнього фахівця як основа його успішної професійної діяльності | м. Харків | document.pdf | |
9348 | Соціокультурні та психолого-педагогчні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти\ | Оцінювання рівня здобутих компетентностей студентів як чинник удосконалення освітньої програми | м. Харків |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики |
Фахові видання, що затверджені МОН (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49811 | Віртуальна взаємодія в інклюзивному освітньому середовищі |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49981 | Термінологічний словник з інклюзивної освіти |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
217 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 06.08.2023 |
Підвищення кваліфікації (5)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
9018 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9147 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 25.12.2023 | |
10101 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
10389 | Дизайн-мислення в школі | Дидактичний модуль | Дизайн-мислення.pdf | 12.08.2024 |
10390 | Стрес-менеджмент для освітян | Лідерський модуль | Витяг_2.pdf | 12.06.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1670 | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1798 | Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (3)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13280 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13285 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13618 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (1)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
6578 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,72 | 30.12.2023 |