Додаткові відомості
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, геолого-географічний факультет
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної кульутри
1989-1994 - загальноосвітня школа №115 м. Харкова, вчитель географії
1994-2000 - Харківський обласний інститут неперервної освіти педпрацівників, методист
2000-2001 - Харківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та менеджменту, проректор з науково-методичної роботи
2001-2007 - Харківський державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, доцент кафедри управління навчальним закладом та психології
2008-2012 - Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами
2012-2022 - Харківська медична академія післядипломної освіти, завідувач кафедри педагогіки, філософії та мовної підготовки
2023-до теперішнього часу - Київський університет імені Бориса Грінченка, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
"Педагогічний аналіз навчального процесу в загальноосвітній школі як засіб підвищення його ефективності" (на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки)
"Педагогічна експертиза розвитку загальної середньої освіти регіону: теоретичний і технологічний аспекти" (на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.06 - теорія та методика управління освітою)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 109 | 5 | 3 | 2025.08.09 13:47:55 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 52 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
1181 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 1.6 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Kasanova |
Конференції (6)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11645 | "Сучасні технології формування конкурентноспроможного менеджера: методологія, првктика, перспективи" | "Формування культури якості освіти засобами експертної оцінки" | м. Полтава | | |
10639 | VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Integration of Education, Science and Business in Modern Environment: Summer Debates» | ІНКЛЮЗИВНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ І ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ | м. Дніпро | ![]() | |
10500 | Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства | Оцінювання навчальних досягнень здобувачів в контексті інноваційних змін | м. Харків | document.pdf | |
10333 | Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Інноваційні технології як компонент соціально-психологічного забезпечення освітнього процесу в умовах війни | м. Кропивницький | document.pdf | |
9347 | СУЧАСНІ ОСВІТНІ МЕТОДИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ | Формування soft і hard skills майбутнього фахівця як основа його успішної професійної діяльності | м. Харків | document.pdf | |
9348 | Соціокультурні та психолого-педагогчні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти\ | Оцінювання рівня здобутих компетентностей студентів як чинник удосконалення освітньої програми | м. Харків | ![]() |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
904 | Ignatianum University in Cracow (Republic of Poland) | Let's Care - Building safe educational environments for all | 09.06.2025-21.06.2025 | Дистанційна | Prof. Maria Marta Urlinska, supervisor of the scientific internship | Учасник програми | kasinova-olena-raport-1.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
386 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 12.2024 |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49981 | Термінологічний словник з інклюзивної освіти |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
217 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 06.08.2023 |
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
9018 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9147 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 25.12.2023 |
10101 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
10389 | Дизайн-мислення в школі | Дидактичний модуль | Дизайн-мислення.pdf | 12.08.2024 |
10390 | Стрес-менеджмент для освітян | Лідерський модуль | Витяг_2.pdf | 12.06.2024 |
11227 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Касьянова.pdf | 20.02.2025 |
11911 | Народна вишивка в традиційній культурі українців | Інший модуль | ![]() | 10.04.2025 |
11978 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль | ![]() | 07.04.2025 |
12107 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль | ![]() | 21.04.2025 |
12350 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_04_2025.pdf | 01.05.2025 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1670 | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | 24/25 н.р. |
1798 | Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
2115 | Інклюзивна освіта (3 курс, 1р ВО, ІВО, ІВФ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 | – |
Використання ЕНК (7)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13280 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13285 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13618 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
14281 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна/Заочна | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14442 | Факультет педагогічної освіти | Практика виробнича (навчально-методична) (4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14568 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14627 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | 15 | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
6578 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,72 | 30.12.2023 |
7489 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,55 | 31.12.2024 |