Додаткові відомості
Освіта
Луганський державний педагогічний інститут імені Т.Г. Шевченка Східноукраїнського університету (1992-1996р.р.)
Спеціаліст: вчитель початкових класів.
Київський університет імені Бориса Грінченка (2003-2006 р.р.)
Спеціаліст:вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Асіпрантура (2006-2010р.р.)
Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
"Формування в учнів 5-7 класів умінь доводити в процесі застосування групи дискусійних методів" Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 6 | 1 | 2025.10.27 06:02:34 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 547 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | G-2752-2017 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/164798 |
| 443 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | G-2752-2017 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/164798 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 161 | 7 | 2 | 2025.10.27 11:03:05 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 131 | 6 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 155 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 25.10000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Margarita_Kozir |
Конференції (41)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12208 | "Етнокультурні традиції у творчій та епістолярній спадщині В. Сухомлинського" | Етнокультурні мотиви педагогіки Василя Сухомлинського у підготовці магістрів крізь призму його епістолярної спадщини | м. Київ | document.docx | |
| 12197 | Всеукраїнська науково-практична конференція "ІХ Ґеретівські читання" | "МАГІСТЕРСЬКА ПІДГОТОВКА В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНИ" | м.Тернопіль | document.pdf | |
| 12047 | International Scientific Seminar \ | «Формування моральних цінностей як основа створення безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти» | Польща |
|
|
| 12048 | International scientific conference of pegagogues of intercultural educations | - | Польща |
|
|
| 11854 | «Innovating Education: підходи неформальної освіти та інновації для українських ЗВО» | «Інноваційна освіта для викладача і студента: інструменти, які працюють» | м. Київ | document.pdf | |
| 11742 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2025)» | "Роль цифрових платформ у розвитку консультаційної діяльності в освіті дорослих" | м. Харків | document.pdf | |
| 11619 | «Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу» | "ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ КОНСУЛЬТУВАННЯ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ: БЕЗПЕКА ТА ЯКІСТЬ В УМОВАХ ВІЙНИ" | м.Тернопіль | document.pdf | |
| 11084 | V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення» | Міждисциплінарний підхід у сучасній педагогіці: інтеграція теорії та практики для ефективної освіти | м. Київ | document.pdf | |
| 10830 | «СВІТ ДИДАКТИКИ: ДИДАКТИКА В СУЧАСНОМУ СВІТІ» | Використання цифрових технологій як дидактична інновація у вищій освіті | Київ | document.pdf | |
| 10844 | ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ | ВПЛИВ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | м. Київ | document.pdf | |
| 10805 | «УКРАЇНСЬКА ХАРТІЯ ВІЛЬНОЇ ЛЮДИНИ: ВІД СМИСЛОВИХ КОНСТРУКТІВ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦІННОСТЕЙ» | ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ В УМОВАХ ВІЙНИ: КОНСУЛЬТАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ | м.Тернопіль | document.pdf | |
| 10747 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» | Вплив війни на доступ до якісної освіти: виклики для викладачів і студентів | Київ | document.pdf | |
| 9625 | «Провідництво і нова Просвіта – місія освіти ХХⅠ століття» | «ФІЛОСОФІЯ СЕРЦЯ»: ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В КРИЗОВИХ УМОВАХ | Бердянський державний педагогічний університет (евакуйована філія) | document.pdf | |
| 9609 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Ціннісні орієнтири сучасної освіти в умовах сьогодення крізь призму хартії вільної людини"" | "Інноваційні практики розвитку вищої освіти в Україні" | м.Тернопіль |
|
|
| 9488 | Всеукраїнська науково-практична конференція " VII Ґеретівські читання" | КОНСУЛЬТАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНИЙ ВЕКТОР КОУЧА В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ | м.Тернопіль | document.pdf | |
| 9486 | ХІІІ Міжнародні та ХХХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Грані особистості педагога у вимірах сьогодення" | АБЕТКА МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ: ПОГЛЯД НА СУЧАСНУ ЛЮДИНУ В УМОВАХ ВІЙНИ | Київ | document.pdf | |
| 9487 | "Innovation Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу" | "ІКТ у вищій освіті" | Київ | document.pdf | |
| 9003 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | Цифрова трансформація освіти: основні тенденції та концепції | Інститут вищої освіти НАПН України | document.pdf | |
| 9000 | Огнев'юківські читання "Освіта - сутність часу" | "Гуманізм і аполітичність як принципи ціннісно-орієнтованої професіоналізації в ситуації невизначеності" | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.pdf | |
| 8988 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференціїя (з міжнародною участю) ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» | ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.pdf | |
| 8987 | Міжнародного науково-практичного онлайн-форуму «Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні» | ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПРИКЛАДНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.docx | |
| 8308 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Освітня спільнота як середовище формування українського громадянина в контексті Української Хартії вільної людини" | "Розвиток лідерських якостей як інноваційний метод навчання персоналу в умовах сучасного корпоративного середовища" | м.Тернопіль | document.pdf | |
| 8282 | ХІІ Міжнародні та ХХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя" | Формування в учнів національної свідомості: самоідентифікція сучасного українця в умовах війни | м. Чернігів | document.pdf | |
| 7951 | ОСВІТОЛОГІЯ — 2022. ЯКІСТЬ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ДИСКУРС | Дизайн-мислення як запорука якості університетської освіти | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.pdf | |
| 7942 | «ІННОВАЦІЙНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ» | Психолого-педагогічні аспекти взаємодії учасників освітнього процесу в умовах парадигмальних змін | КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, м. Запорiжжя | document.pdf | |
| 7275 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | Дитяча усмішка: досвід співпраці школи, університету і бібліотеки (на прикладі літературної спадщини В. Сухомлинського). | Закарпатський ІППО | document.pdf | |
| 6927 | ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Молода наука – 2021: соціально-освітні розвідки» | Модернізація форм навчання у ЗВО в умовах парадигмальних змін | НПУ імені М. Драгоманова | document.pdf | |
| 6928 | IX International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» | Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання у НУШ | Manchester, Great Britain | document.pdf | |
| 5861 | «ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН» | "Інформаційна педагогіка в умовах НУШ" | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5860 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ | ІКТ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ І ОСВІТНІХ БАР’ЄРІВ ПРИ ВЗАЄМОДІЇ ЛЮДИНИ І КОМП’ЮТЕРА | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 5589 | "STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення" | "Наскрізні навички сучасного педагога у змішаному навчанні" | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
| 5519 | «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи» | Eмоційний інтeлeкт: потенційний вектор розвитку майбутніх філологів (на матeріалі літературної спадщини В.О. Сухомлинського) | ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського |
|
|
| 5591 | "Нова українська школа 2020: досвід і перспективи" | "Практичні методи і прийоми дистанційного навчання" | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
| 5399 | "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | «Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої школи» | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 5520 | Технології розвитку мовної особистості: освітні трансформації | Інформаційні технології: виклики часу до мовної особистості викладача | Інститут післядипломної освіти Університета Грінченка |
|
|
| 5398 | «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» | «Інструменти та прийоми сучасного вчителювання» | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
| 5400 | "Мислення логічне, креативне, критичне" | "Методи фоомування критичного мислення" | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
| 4243 | "Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: Погляд науковців і практиків" | "Використання ідей В.О. Сухомлинського у професійній підготовці сучасного педагога-філолога" | Київ | document.pdf | |
| 2617 | Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики | Інформаційна педагогіка як аспект прикладної інформології | Дніпро |
|
|
| 2585 | Проблеми сучасного підручника | Інформаційна педагогіка: новий формат педагогічної освіти | Київ |
|
|
| 2584 | Актуальні проблеми педагогічної освіти:європейський і національний вимір | Інформаційна педагогіка: теорія і практика | Луцьк |
|
Монографії (колективні) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
| 47132 | Cybersecurity in the educational process: challenges and threats of the digital environment | |
| 41168 | Модернізація організаційних форм навчання у ЗВО в умовах парадигмальних змін: теоретичні основи | |
| 11447 | Вища освіта: досвід і перспективи |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52713 | Adaptive educational technologies for overcoming the psycho-emotional barriers of higher education students in conditions of uncertainty | |
| 48938 | Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy | |
| 40890 | Проблема суб’єкта та суб’єктивності в психолого-педагогічних науках у контексті підготовки майбутніх викладачів | |
| 37179 | Psychophysiological Mechanisms of Grammatical Structuring in the Speech Activity of a Preschool Child | |
| 32778 | The Ways Of Psychological and Pedagogical Barriers Overcoming Between Teachers And Students During COVID-19 Pandemic |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (24)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52577 | Consulting activity in the era of digital changes: opportunities and prospects | |
| 52713 | Adaptive educational technologies for overcoming the psycho-emotional barriers of higher education students in conditions of uncertainty | |
| 50951 | Diagnostics of implementation of innovative practices in university education: real state and prospects | |
| 48938 | Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy | |
| 47853 | The alphabet of moral values: a view of modern man in conditions of war | |
| 43587 | Use of ICT and media resources by students of philology in the educational process of high school: models and strategies | |
| 42998 | The problem of forming the national consciousness of modern schoolchildren (on the example of the ideas of patriotic education of V.O. Sukhomlynskyi) | |
| 41686 | Formation of national consciousness in 5-6 grade students in Ukrainian language and literature lessons | |
| 41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
| 40890 | Проблема суб’єкта та суб’єктивності в психолого-педагогічних науках у контексті підготовки майбутніх викладачів | |
| 38722 | Modernization of organizational forms of education in ZVO as the first basis of quality of modern education | |
| 38339 | Application of interactive learning technologies in the educational process of higher education institutions | |
| 37179 | Psychophysiological Mechanisms of Grammatical Structuring in the Speech Activity of a Preschool Child | |
| 36712 | Підготовка дітей до навчання в Новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти | |
| 33400 | Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ | |
| 32989 | Педагогічні умови використання казок В.О. Сухомлинського як засобу формування морально-етичних понять у старших дошкільників | |
| 32880 | Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами дидактичної гри | |
| 31730 | Проєктування систем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті | |
| 15208 | Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір ВНЗ | |
| 12080 | ІКТ-педагогіка – складова освітнього процесу | |
| 11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
| 7779 | Теоретичні аспекти прикладної інформології у процесі формування інформаційної компетентності | |
| 8906 | Information as a category of pedagogical process of formation of information competence | |
| 36824 | Інтелектуальні можливості в інформаційній компетентності суб’єктів педагогічної взаємодії |
Фахові видання, що затверджені МОН (36)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52577 | Consulting activity in the era of digital changes: opportunities and prospects | |
| 50951 | Diagnostics of implementation of innovative practices in university education: real state and prospects | |
| 49387 | Development strategy as a guarantee of a quality educational environment of the institution of general secondary education | |
| 49388 | Social and psychological factors and conditions of the formation of responsible parenthood | |
| 47853 | The alphabet of moral values: a view of modern man in conditions of war | |
| 45599 | Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих | |
| 48384 | Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України | |
| 43587 | Use of ICT and media resources by students of philology in the educational process of high school: models and strategies | |
| 42998 | The problem of forming the national consciousness of modern schoolchildren (on the example of the ideas of patriotic education of V.O. Sukhomlynskyi) | |
| 41686 | Formation of national consciousness in 5-6 grade students in Ukrainian language and literature lessons | |
| 41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
| 41438 | Theoretical bases of modernization of organizational forms of training in HSE in crisis conditions | |
| 38722 | Modernization of organizational forms of education in ZVO as the first basis of quality of modern education | |
| 38339 | Application of interactive learning technologies in the educational process of higher education institutions | |
| 36712 | Підготовка дітей до навчання в Новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти | |
| 33400 | Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ | |
| 32989 | Педагогічні умови використання казок В.О. Сухомлинського як засобу формування морально-етичних понять у старших дошкільників | |
| 31728 | Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти | |
| 31729 | Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства | |
| 29451 | Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів | |
| 24780 | "Казкова кімната": Педагогічний інтерактив майбутніх філологів у роботі з дітьми (на матеріалі літературної спадщини В.О. Сухомлинського) | |
| 24777 | "Педагогіка серця": Упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО | |
| 24591 | Розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів (на матеріалі творів В.О. Сухомлинського) | |
| 27586 | Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ | |
| 21995 | Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки | |
| 15204 | Інформаційний менеджмент - підґрунтя якості освітнього процесу ВНЗ | |
| 12080 | ІКТ-педагогіка – складова освітнього процесу | |
| 12059 | Інформаційна компетентність – обов’язковий актив сучасного школяра | |
| 11480 | Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології | |
| 7503 | Психолого-педагогічні особливості формування аргументаційних умінь молодших школярів у процесі інтелектуально-комунікативної діяльності на уроках української мови | |
| 11483 | Формування аргументаційних умінь учнів 5-7 класів у процесі інформаційно-комунікаційної діяльності: психолого-педагогічний аспект | |
| 8906 | Information as a category of pedagogical process of formation of information competence | |
| 36824 | Інтелектуальні можливості в інформаційній компетентності суб’єктів педагогічної взаємодії | |
| 8903 | The structure and process of practical argumentation | |
| 8902 | Публічне мовлення як різновид аргументаційного тексту | |
| 8911 | The theory of argumentation in the formation of the students ability to prove during the critical debate |
Відповідальний секретар, випусковий редактор наукових періодичних видань Університету (1)
| ID | Назва видання | Тип фахового видання | Рік підтвердження фаховості | Додано |
|---|---|---|---|---|
| 7 | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | - | 2015 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (8)
| ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 249 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 42 (2) | Дотримано | 2024 |
| 248 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 41 (1) | Дотримано | 2024 |
| 209 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 39 (2) | Дотримано | 2023 |
| 200 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 39 (1) | Дотримано | 2023 |
| 133 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 38 (2) | Дотримано | 2022 |
| 118 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 37 (1) | Дотримано | 2022 |
| 56 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 36 (2) | Дотримано | 2021 |
| 45 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 35(1) | Дотримано | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 184 | Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31729/ | 2020 |
| 63 | Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27586/ | 2019 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 906 | Ignatianum University in Cracow (Republic of Poland) | Let's Care - Building safe educational environments for all | 09.06.2025-21.06.2025 | Дистанційна | Prof. Maria Marta Urlinska, supervisor of the scientific internship | Учасник програми | kozyr-marharyta-raport-signature.pdf |
Індивідуальні гранти (2)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 279 | Treating / work with anxiety using the method of Body-Oriented therapy | Common metrics in mental health research | Подано | Документ відсутній | 2023 |
| 83 | Ініціативи для підвищення уваги до прав людини | SIMschool – Teaching Human Rights with Simulation Games | Подано | Документ відсутній | 2021 |
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 382 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | |
| 60 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 25.02.2021 00:00 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 105 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 02.05.2023 00:00 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 221 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 5 |
| 51 | Модератор соціального проекту від кафедри теорії та історії педагогіки | 2016 | 1 |
Підвищення кваліфікації (38)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12762 | Methodological and Conducting International Cooperation | Дослідницький модуль | zhelanova-victorija-certyfikat-udzialu-w-stazu-naukowym-1.pdf | 21.06.2025 00:00 |
| 12756 | Формування безпечного середовища: європейські практики | Дидактичний модуль | vitiag-kozir-m-v.pdf | 21.06.2025 00:00 |
| 12752 | Research4Life / ASSAf / DOAJ | Інший модуль | certificate-of-attendance-doaj-research4life-assaf-ukrainian-margarita-kozir.pdf | 02.10.2024 00:00 |
| 12116 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 11714 | Розвиток soft-skills резильєнтності в мінливих умовах сьогодення | Інший модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10425 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль |
|
14.11.2024 00:00 |
| 10371 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
07.11.2024 00:00 |
| 10103 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 00:00 |
| 9967 | ЛШ Освітнє лідерство | Лідерський модуль |
|
01.07.2024 00:00 |
| 9676 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дослідницький модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9556 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8731 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 00:00 |
| 8725 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль | Козир Маргарита_ШІ_2023.pdf | 23.11.2023 00:00 |
| 8175 | Створення та розвиток ІТ-продуктів | Інший модуль | Сертифікат_Козир_ІТ_2023.pdf | 21.07.2023 00:00 |
| 7889 | Дидактичний | Інший модуль | Козир_Дидакт_compressed.pdf | 03.06.2023 00:00 |
| 7203 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 00:00 |
| 6993 | інше | Інший модуль |
|
18.11.2022 00:00 |
| 6837 | інше | Інший модуль |
|
20.11.2022 00:00 |
| 6808 | інше | Інший модуль |
|
13.11.2022 00:00 |
| 6398 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 6249 | інше | Інший модуль |
|
13.03.2022 00:00 |
| 6101 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
08.12.2021 00:00 |
| 5617 | інше | Інший модуль |
|
11.11.2021 00:00 |
| 5388 | інше | Інший модуль |
|
30.03.2021 00:00 |
| 5387 | інше | Інший модуль |
|
14.05.2021 00:00 |
| 5095 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
29.03.2021 00:00 |
| 4892 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 00:00 |
| 4730 | інше | Інший модуль |
|
07.12.2020 00:00 |
| 4303 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 5555.pdf | 09.10.2020 00:00 |
| 4222 | Інше | Інший модуль |
|
29.05.2020 00:00 |
| 4221 | Інше | Інший модуль |
|
06.10.2020 00:00 |
| 3980 | інше | Інший модуль |
|
25.05.2020 00:00 |
| 3405 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Козир .pdf | 25.06.2019 00:00 |
| 3142 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
07.05.2019 00:00 |
| 1243 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 00:00 |
| 1077 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
21.11.2013 00:00 |
| 373 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
01.11.2018 00:00 |
| 265 | Модуль з ІКТ | - |
|
24.03.2016 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 13 | Міжпредметна інтеграція як умова забезпечення якості професійної підготовки майбутніх педагогів | Методичний семінар | НМЦ практичної підготовки студентів спеціальностей "Дошкільна освіта" і "Початкова освіта" (вул. Березняківська, 4 а) | 08.11.2016 00:00 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (4)
Зимові та літні школи (3)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 100 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | ІХ Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №851.pdf |
| 52 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIII Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №851.pdf |
| 4 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка». | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2022 | наказ № 306.pdf |
Керівництво науковим гуртком (2)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 98 | Школа успішного педагога | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 15 | Не зазначено | 18.01.2017 00:00 |
| 37 | Бути успішним педагогом | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 23.03.2016 00:00 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 40105 | Pedagogical innovation |
Сертифіковані ЕНК (7)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2170 | Навчальна практика (психолого-педагогічна) (2 курс, 1р ВО, УМЛ) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 1798 | Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 03:00 | – |
| 1258 | Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 834 | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 21/22 н.р. |
| 246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 00:00 | |
| 212 | Педагогіка загальна (2 курс, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 317 | 08.07.2015 00:00 | |
| 175 | Методика виховної роботи (3 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 |
Використання ЕНК (12)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14628 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14195 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14082 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна/Заочна | 15 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13185 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13049 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12560 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12372 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11170 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 379 | Педагогічний інститут | Педагогіка загальна (2 курс, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 1 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 372 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 168 | Педагогічний інститут | Педагогіка загальна (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 166 | Факультет інформаційних технологій та управління | Педагогіка загальна (2 курс, МА) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7504 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,97 | 31.12.2024 00:00 |
| 6590 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,96 | 30.12.2023 00:00 |
| 5705 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,85 | 30.12.2022 00:00 |
| 4815 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 28.12.2021 00:00 |
| 3768 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,91 | 28.12.2020 00:00 |
| 2627 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,89 | 28.12.2019 00:00 |
| 2019 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,75 | 26.12.2018 00:00 |
| 1591 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 12.01.2017 02:00 |
| 600 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,71 | 30.12.2016 00:00 |