Додаткові відомості
Освіта
Луганський державний педагогічний інститут імені Т.Г. Шевченка Східноукраїнського університету (1992-1996р.р.)
Спеціаліст: вчитель початкових класів.
Київський університет імені Бориса Грінченка (2003-2006 р.р.)
Спеціаліст:вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Асіпрантура (2006-2010р.р.)
Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
"Формування в учнів 5-7 класів умінь доводити в процесі застосування групи дискусійних методів" Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 6 | 1 | 2024.11.18 06:02:59 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
443 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | G-2752-2017 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/164798 |
547 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | G-2752-2017 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/164798 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 108 | 5 | 1 | 2024.11.20 11:33:01 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 89 | 5 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
155 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 17 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Margarita_Kozir |
Конференції (33)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10830 | «СВІТ ДИДАКТИКИ: ДИДАКТИКА В СУЧАСНОМУ СВІТІ» | Використання цифрових технологій як дидактична інновація у вищій освіті | Київ | document.pdf | |
10844 | ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ | ВПЛИВ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | м. Київ | document.pdf | |
10805 | «УКРАЇНСЬКА ХАРТІЯ ВІЛЬНОЇ ЛЮДИНИ: ВІД СМИСЛОВИХ КОНСТРУКТІВ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦІННОСТЕЙ» | ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ В УМОВАХ ВІЙНИ: КОНСУЛЬТАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ | м.Тернопіль | document.pdf | |
10747 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» | Вплив війни на доступ до якісної освіти: виклики для викладачів і студентів | Київ | document.pdf | |
9625 | «Провідництво і нова Просвіта – місія освіти ХХⅠ століття» | «ФІЛОСОФІЯ СЕРЦЯ»: ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В КРИЗОВИХ УМОВАХ | Бердянський державний педагогічний університет (евакуйована філія) | document.pdf | |
9609 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Ціннісні орієнтири сучасної освіти в умовах сьогодення крізь призму хартії вільної людини"" | "Інноваційні практики розвитку вищої освіти в Україні" | м.Тернопіль | ||
9488 | Всеукраїнська науково-практична конференція " VII Ґеретівські читання" | КОНСУЛЬТАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНИЙ ВЕКТОР КОУЧА В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ | м.Тернопіль | document.pdf | |
9486 | ХІІІ Міжнародні та ХХХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Грані особистості педагога у вимірах сьогодення" | АБЕТКА МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ: ПОГЛЯД НА СУЧАСНУ ЛЮДИНУ В УМОВАХ ВІЙНИ | Київ | document.pdf | |
9487 | "Innovation Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу" | "ІКТ у вищій освіті" | Київ | document.pdf | |
9003 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | Цифрова трансформація освіти: основні тенденції та концепції | Інститут вищої освіти НАПН України | document.pdf | |
9000 | Огнев'юківські читання "Освіта - сутність часу" | "Гуманізм і аполітичність як принципи ціннісно-орієнтованої професіоналізації в ситуації невизначеності" | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.pdf | |
8988 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференціїя (з міжнародною участю) ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» | ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.pdf | |
8987 | Міжнародного науково-практичного онлайн-форуму «Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні» | ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПРИКЛАДНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.docx | |
8308 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Освітня спільнота як середовище формування українського громадянина в контексті Української Хартії вільної людини" | "Розвиток лідерських якостей як інноваційний метод навчання персоналу в умовах сучасного корпоративного середовища" | м.Тернопіль | document.pdf | |
8282 | ХІІ Міжнародні та ХХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя" | Формування в учнів національної свідомості: самоідентифікція сучасного українця в умовах війни | м. Чернігів | document.pdf | |
7951 | ОСВІТОЛОГІЯ — 2022. ЯКІСТЬ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ДИСКУРС | Дизайн-мислення як запорука якості університетської освіти | КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені БОРИСА ГРІНЧЕНКА | document.pdf | |
7942 | «ІННОВАЦІЙНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ» | Психолого-педагогічні аспекти взаємодії учасників освітнього процесу в умовах парадигмальних змін | КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, м. Запорiжжя | document.pdf | |
7275 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | Дитяча усмішка: досвід співпраці школи, університету і бібліотеки (на прикладі літературної спадщини В. Сухомлинського). | Закарпатський ІППО | document.pdf | |
6927 | ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Молода наука – 2021: соціально-освітні розвідки» | Модернізація форм навчання у ЗВО в умовах парадигмальних змін | НПУ імені М. Драгоманова | document.pdf | |
6928 | IX International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» | Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання у НУШ | Manchester, Great Britain | document.pdf | |
5861 | «ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН» | "Інформаційна педагогіка в умовах НУШ" | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | ||
5860 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ | ІКТ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ І ОСВІТНІХ БАР’ЄРІВ ПРИ ВЗАЄМОДІЇ ЛЮДИНИ І КОМП’ЮТЕРА | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5589 | "STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення" | "Наскрізні навички сучасного педагога у змішаному навчанні" | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
5519 | «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи» | Eмоційний інтeлeкт: потенційний вектор розвитку майбутніх філологів (на матeріалі літературної спадщини В.О. Сухомлинського) | ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського | ||
5591 | "Нова українська школа 2020: досвід і перспективи" | "Практичні методи і прийоми дистанційного навчання" | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
5399 | "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | «Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої школи» | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5520 | Технології розвитку мовної особистості: освітні трансформації | Інформаційні технології: виклики часу до мовної особистості викладача | Інститут післядипломної освіти Університета Грінченка | ||
5398 | «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» | «Інструменти та прийоми сучасного вчителювання» | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
5400 | "Мислення логічне, креативне, критичне" | "Методи фоомування критичного мислення" | Освітній портал "На Урок" | document.pdf | |
4243 | "Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: Погляд науковців і практиків" | "Використання ідей В.О. Сухомлинського у професійній підготовці сучасного педагога-філолога" | Київ | document.pdf | |
2617 | Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики | Інформаційна педагогіка як аспект прикладної інформології | Дніпро | ||
2585 | Проблеми сучасного підручника | Інформаційна педагогіка: новий формат педагогічної освіти | Київ | ||
2584 | Актуальні проблеми педагогічної освіти:європейський і національний вимір | Інформаційна педагогіка: теорія і практика | Луцьк |
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
47132 | Cybersecurity in the educational process: challenges and threats of the digital environment | |
41168 | Модернізація організаційних форм навчання у ЗВО в умовах парадигмальних змін: теоретичні основи | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48938 | Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy | |
40890 | Проблема суб’єкта та суб’єктивності в психолого-педагогічних науках у контексті підготовки майбутніх викладачів | |
37179 | Psychophysiological Mechanisms of Grammatical Structuring in the Speech Activity of a Preschool Child | |
32778 | The Ways Of Psychological and Pedagogical Barriers Overcoming Between Teachers And Students During COVID-19 Pandemic |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48938 | Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy | |
47853 | The alphabet of moral values: a view of modern man in conditions of war | |
43587 | Use of ICT and media resources by students of philology in the educational process of high school: models and strategies | |
42998 | The problem of forming the national consciousness of modern schoolchildren (on the example of the ideas of patriotic education of V.O. Sukhomlynskyi) | |
41686 | Formation of national consciousness in 5-6 grade students in Ukrainian language and literature lessons | |
41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
40890 | Проблема суб’єкта та суб’єктивності в психолого-педагогічних науках у контексті підготовки майбутніх викладачів | |
38722 | Modernization of organizational forms of education in ZVO as the first basis of quality of modern education | |
38339 | Application of interactive learning technologies in the educational process of higher education institutions | |
37179 | Psychophysiological Mechanisms of Grammatical Structuring in the Speech Activity of a Preschool Child | |
36712 | Підготовка дітей до навчання в Новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти | |
33400 | Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ | |
32989 | Педагогічні умови використання казок В.О. Сухомлинського як засобу формування морально-етичних понять у старших дошкільників | |
32880 | Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами дидактичної гри | |
31730 | Проєктування систем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті | |
15208 | Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір ВНЗ | |
12080 | ІКТ-педагогіка – складова освітнього процесу | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
7779 | Теоретичні аспекти прикладної інформології у процесі формування інформаційної компетентності | |
8906 | Information as a category of pedagogical process of formation of information competence | |
36824 | Інтелектуальні можливості в інформаційній компетентності суб’єктів педагогічної взаємодії |
Фахові видання, що затверджені МОН (34)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49387 | Development strategy as a guarantee of a quality educational environment of the institution of general secondary education | |
49388 | Social and psychological factors and conditions of the formation of responsible parenthood | |
47853 | The alphabet of moral values: a view of modern man in conditions of war | |
45599 | Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих | |
48384 | Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України | |
43587 | Use of ICT and media resources by students of philology in the educational process of high school: models and strategies | |
42998 | The problem of forming the national consciousness of modern schoolchildren (on the example of the ideas of patriotic education of V.O. Sukhomlynskyi) | |
41686 | Formation of national consciousness in 5-6 grade students in Ukrainian language and literature lessons | |
41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
41438 | Theoretical bases of modernization of organizational forms of training in HSE in crisis conditions | |
38722 | Modernization of organizational forms of education in ZVO as the first basis of quality of modern education | |
38339 | Application of interactive learning technologies in the educational process of higher education institutions | |
36712 | Підготовка дітей до навчання в Новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти | |
33400 | Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ | |
32989 | Педагогічні умови використання казок В.О. Сухомлинського як засобу формування морально-етичних понять у старших дошкільників | |
31728 | Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти | |
31729 | Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства | |
29451 | Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів | |
24780 | "Казкова кімната": Педагогічний інтерактив майбутніх філологів у роботі з дітьми (на матеріалі літературної спадщини В.О. Сухомлинського) | |
24777 | "Педагогіка серця": Упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО | |
24591 | Розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів (на матеріалі творів В.О. Сухомлинського) | |
27586 | Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ | |
21995 | Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки | |
15204 | Інформаційний менеджмент - підґрунтя якості освітнього процесу ВНЗ | |
12080 | ІКТ-педагогіка – складова освітнього процесу | |
12059 | Інформаційна компетентність – обов’язковий актив сучасного школяра | |
11480 | Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології | |
7503 | Психолого-педагогічні особливості формування аргументаційних умінь молодших школярів у процесі інтелектуально-комунікативної діяльності на уроках української мови | |
11483 | Формування аргументаційних умінь учнів 5-7 класів у процесі інформаційно-комунікаційної діяльності: психолого-педагогічний аспект | |
8906 | Information as a category of pedagogical process of formation of information competence | |
36824 | Інтелектуальні можливості в інформаційній компетентності суб’єктів педагогічної взаємодії | |
8903 | The structure and process of practical argumentation | |
8902 | Публічне мовлення як різновид аргументаційного тексту | |
8911 | The theory of argumentation in the formation of the students ability to prove during the critical debate |
Відповідальний секретар, випусковий редактор наукових періодичних видань Університету (1)
ID | Назва видання | Тип фахового видання | Рік підтвердження фаховості | Додано |
---|---|---|---|---|
7 | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | - | 2015 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (6)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
45 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 35(1) | Дотримано | 2021 |
56 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Відповідальний секретар | № 36 (2) | Дотримано | 2021 |
118 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 37 (1) | Дотримано | 2022 |
133 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 38 (2) | Дотримано | 2022 |
200 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 39 (1) | Дотримано | 2023 |
209 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 39 (2) | Дотримано | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
63 | Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27586/ | 2019 |
184 | Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31729/ | 2020 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
83 | Ініціативи для підвищення уваги до прав людини | SIMschool – Teaching Human Rights with Simulation Games | Подано | Документ відсутній | 2021 |
279 | Treating / work with anxiety using the method of Body-Oriented therapy | Common metrics in mental health research | Подано | Документ відсутній | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
60 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
105 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 02.05.2023 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
51 | Модератор соціального проекту від кафедри теорії та історії педагогіки | 2016 | 1 |
221 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (31)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
265 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
373 | Лідерський модуль | Інший модуль | 01.11.2018 | |
1077 | Фаховий модуль (стажування) | - | 21.11.2013 | |
1243 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 |
3142 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 07.05.2019 | |
3405 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Козир .pdf | 25.06.2019 |
3980 | інше | Інший модуль | 25.05.2020 | |
4221 | Інше | Інший модуль | 06.10.2020 | |
4222 | Інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4303 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 5555.pdf | 09.10.2020 |
4730 | інше | Інший модуль | 07.12.2020 | |
4892 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
5095 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5387 | інше | Інший модуль | 14.05.2021 | |
5388 | інше | Інший модуль | 30.03.2021 | |
5617 | інше | Інший модуль | 11.11.2021 | |
6101 | Лідерський модуль | Інший модуль | 08.12.2021 | |
6249 | інше | Інший модуль | 13.03.2022 | |
6398 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6808 | інше | Інший модуль | 13.11.2022 | |
6837 | інше | Інший модуль | 20.11.2022 | |
6993 | інше | Інший модуль | 18.11.2022 | |
7203 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7889 | Дидактичний | Інший модуль | Козир_Дидакт_compressed.pdf | 03.06.2023 |
8175 | Створення та розвиток ІТ-продуктів | Інший модуль | Сертифікат_Козир_ІТ_2023.pdf | 21.07.2023 |
8725 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль | Козир Маргарита_ШІ_2023.pdf | 23.11.2023 |
8731 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 |
9556 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9676 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9967 | ЛШ Освітнє лідерство | Лідерський модуль | 01.07.2024 | |
10103 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
13 | Міжпредметна інтеграція як умова забезпечення якості професійної підготовки майбутніх педагогів | Методичний семінар | НМЦ практичної підготовки студентів спеціальностей "Дошкільна освіта" і "Початкова освіта" (вул. Березняківська, 4 а) | 08.11.2016 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (4)
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка». | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2022 | наказ № 306.pdf |
52 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIIІ міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №727.pdf |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
37 | Бути успішним педагогом | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 23.03.2016 |
98 | Школа успішного педагога | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 15 | Не зазначено | 18.01.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40105 | Pedagogical innovation |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
175 | Методика виховної роботи (3 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
212 | Педагогіка загальна (2 курс, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 317 | 08.07.2015 | |
246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
834 | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 21/22 н.р. |
1258 | Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1798 | Педагогічна інноватика (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (9)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
166 | Факультет інформаційних технологій та управління | Педагогіка загальна (2 курс, МА) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
168 | Педагогічний інститут | Педагогіка загальна (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
372 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
379 | Педагогічний інститут | Педагогіка загальна (2 курс, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 1 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
11170 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12372 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12560 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
13049 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13185 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
600 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,71 | 30.12.2016 |
1591 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 12.01.2017 |
2019 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,75 | 26.12.2018 |
2627 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,89 | 28.12.2019 |
3768 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,91 | 28.12.2020 |
4815 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 28.12.2021 |
5705 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,85 | 30.12.2022 |
6590 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,96 | 30.12.2023 |