Додаткові відомості
Освіта
Київський університет імені Бориса Грінченка (2011 р.) Перелік місць роботи
З 2013 р. працюю викладачем кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 2022 р. працюю старшим викладачем кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (з 2024 р. Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).
З 2024 р. працюю доцентом кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 3 | 1 | 1 | 2025.10.27 06:05:41 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 165 | 7 | 6 | 2025.10.28 10:14:04 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 118 | 6 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 889 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 48.50000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Yuliia-Rudnik |
Конференції (22)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11516 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення | Інновації в іншомовній освіті: тенденції та перспективи розвитку | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 11147 | Майстерня успішного вчителя англійської мови: від теорії до ефективних стратегій | Augmented reality technologies as an innovative means of teaching foreign languages to children of senior preschool age and students of primary school age: from theory to practical cases | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 11148 | Інноваційні рішення в сучасній науці, освіті та практиці | Чат-боти у навчанні іноземних мов як засіб подолання мовного бар'єру | Національний транспортний університет | document.pdf | |
| 11718 | І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю “Проблеми ефективності професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії” | Реалізація можливостей електронного навчання студентів немовних спеціальностей у процесі формування їхньої професійної іншомовної комунікативної компетентності у дистанційному форматі | Київський інститут Національної гвардії України | document.pdf | |
| 10061 | Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи | Чат-бот із штучним інтелектом як інноваційний та інтерактивний засіб для вивчення іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | document.pdf | |
| 9320 | IV Міжнародна науково-теоретична конференція "FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF MODERN SCIENCE IN THE PANDEMIC’S ERA" | Діджиталізація традиційних технологій у навчанні іноземних мов | м. Берлін, Німеччина | document.pdf | |
| 9319 | XIX Міжнародна науково-практична конференція "INNOVATIVE APPROACHES TO SOLVING SCIENTIFIC PROBLEMS" | Специфіка застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов | м. Токіо, Японія |
|
|
| 9318 | I Міжнародна наукова конференція "Актуальні питання розвитку галузей науки" | Інтеграція імерсивних технологій у навчання іноземних мов | м. Чернігів | document.pdf | |
| 9317 | V Міжнародна науково-практична конференція "Science of post-industrial society: globalization and transformation processes" | Підготовка студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов. | м. Вінниця | document.pdf | |
| 9316 | V International Scientific and Theoretical Conference Theory and Practice of Modern Science | Дидактичний потенціал застосування додатку доповненої реальності Metaverse Studio у навчанні іноземних мов | Республіка Польща | document.pdf | |
| 8666 | ІV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Підготовка студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до застосування цифрових інструментів на заняттях з іноземної мови у ЗДО | м. Київ | document.pdf | |
| 8110 | IV KONFERENCJA STUDENCKA „Bezpieczeństwo Na Co Dzień, Zarządzanie W Codzienności” | Praktyczne Sposoby Nauczania Podstaw Bezpieczeństwa W Klasach Wielojęzycznych | Poznan, Poland | document.pdf | |
| 3491 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Методичний інструментарій формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) |
|
|
| 3197 | Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва» | Цифровий контент підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) |
|
|
| 3112 | V Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні проблеми підготовки і професійного удосконалення педагогів" | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Чергнігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка (м. Чернігів) |
|
|
| 3196 | ХХІII щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) |
|
|
| 2524 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 2420 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Моделювання професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 671 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу 'Інноваційні технології навчання іноземних мов' | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 668 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ |
|
|
| 669 | VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті та науці» | Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Мелітополь |
|
|
| 670 | ХХІ щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode | |
| 50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
| 46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
| 46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
| 50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
| 49519 | The use of artificial intelligence chatbots in teaching foreign languages as an innovative interactive technology | |
| 44618 | The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages | |
| 47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
| 44998 | The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology | |
| 43701 | Development of first educational level 012 Preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children» | |
| 42320 | Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 Choreography specialty | |
| 44613 | Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching | |
| 21691 | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | |
| 4686 | Методика застосування технології "Mind maps" на уроках іноземної мови в початковій школі | |
| 3202 | Метод контекстно-мовного інтегрованого навчання у школах Фінляндії: організаційний дискурс |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
| 49519 | The use of artificial intelligence chatbots in teaching foreign languages as an innovative interactive technology | |
| 44618 | The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages | |
| 45558 | The specifics of future teachers training to the use of immersive technologies in foreign language teaching | |
| 47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
| 44998 | The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology | |
| 43701 | Development of first educational level 012 Preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children» | |
| 42320 | Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 Choreography specialty | |
| 44613 | Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching | |
| 23268 | Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу | |
| 23813 | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
| 18069 | Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
| 18825 | Моделювання процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
| 17934 | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі» | |
| 4687 | Актуалізація проблеми застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов | |
| 3855 | Теоретичний аналіз змісту поняття «інноваційні технології» у контексті навчання іноземних мов | |
| 2896 | Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) | |
| 1838 | Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 368 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50781/ | 2025 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 425 | Професійна підготовка студентів педагогічних спеціальностей до застосування AR та VR технологій у навчанні іноземних мов | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44613/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)
| ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|
| 36 | Руднік Юлія Вікторівна | Підготовка майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти / 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. | Київський університет імені Бориса Грінченка | Rudnik.pdf | 2018 |
Заявки на колективні гранти (5)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 949 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 938 | The European and Ukrainian triad "Values-Happiness-Well-being" (EU-UA-triad) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 877 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
| 126 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
| 50 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (4)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 379 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Лідер | 07.04.2025 00:00 |
| 294 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Експерт | 23.02.2024 00:00 |
| 293 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Інтегратор | 27.10.2023 00:00 |
| 64 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 01.10.2022 00:00 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
| ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 89 | Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту |
«Підготовка вчителів почат.школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов» / 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка | Rudnik.pdf | 2018 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 149 | Модератор соціального проекту | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (34)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12712 | ІІ Літня школа "Освітнє лідерство" | Лідерський модуль |
|
03.09.2025 00:00 |
| 11161 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Руднік.pdf | 20.02.2025 00:00 |
| 11160 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Руднік Ю.В..pdf | 20.02.2025 00:00 |
| 10719 | Міні-курси у системі розвитку цифрової компетентності, рівень Експерт | Цифровий модуль | Наказ 511.pdf | 13.06.2024 00:00 |
| 10631 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 00:00 |
| 9654 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9567 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9486 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9408 | ШІ | Цифровий модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9049 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8995 | Інший | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
| 8855 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
21.12.2023 00:00 |
| 8685 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль |
|
23.11.2023 00:00 |
| 8439 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 00:00 |
| 8277 | UQx: English Grammar and Style | Інший модуль |
|
11.02.2023 00:00 |
| 8276 | UQx: Academic English: How to Write an Essay | Інший модуль |
|
30.01.2023 00:00 |
| 8275 | WasedaX: Japanese Pronunciation for Communication | Інший модуль |
|
21.02.2023 00:00 |
| 8219 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
24.02.2023 00:00 |
| 7831 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
17.05.2023 00:00 |
| 7479 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 00:00 |
| 7052 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 00:00 |
| 6763 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2022 00:00 |
| 6762 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6761 | інше | Інший модуль |
|
17.04.2022 00:00 |
| 6760 | інше | Інший модуль |
|
25.08.2022 00:00 |
| 6534 | Медіаосвіта | Інший модуль |
|
24.06.2022 00:00 |
| 6487 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6427 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 2889 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
18.12.2018 00:00 |
| 1881 | Інше | - |
|
14.12.2017 00:00 |
| 1877 | Інше | - |
|
30.03.2017 00:00 |
| 1864 | Інше | - |
|
31.10.2017 00:00 |
| 1437 | Лідерський модуль | - |
|
01.02.2017 00:00 |
| 854 | Модуль з ІКТ | - | nakaz_sert_11_16.pdf | 11.11.2016 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (5)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 986 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134830 | rudnik-posibnyk.pdf |
| 952 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134599 | Rudnik_Petryk_Kosharna.pdf |
| 951 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134600 | Rudnik.pdf |
| 950 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134601 | Kotenko_Rudnik.pdf |
| 837 | Кандидат наук | Без звання | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126660 |
|
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 96 | English speaking club | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 24.10.2017 00:00 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50043 | Foreign language (English) |
Сертифіковані ЕНК (9)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2002 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СС, очна) | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 1006 | 31.12.2024 00:00 | − |
| 1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1610 | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1577 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 278 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 00:00 | |
| 268 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 00:00 | |
| 123 | Іноземна мова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2014 | 582 | 24.12.2014 00:00 |
Використання ЕНК (18)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14434 | Факультет педагогічної освіти | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14254 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14222 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14094 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, 1р ВО, ГД) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13971 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, 1р ВО, ХОР, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13249 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13210 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13066 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12899 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 12445 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12407 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 297 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 245 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 00:00 |
| 25 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 24 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 21 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 18 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (поглиблене вивчення) (3 курс, ПО, Х) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 15 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, Х) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7484 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,96 | 31.12.2024 00:00 |
| 6573 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,95 | 30.12.2023 00:00 |
| 5692 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,83 | 30.12.2022 00:00 |
| 2225 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,92 | 27.12.2018 00:00 |
| 1393 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,66 | 12.01.2017 02:00 |
| 157 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4.6 | 20.05.2016 00:00 |