Додаткові відомості
декан Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (вересень 2022- донині)
директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (травень 2017-вересень 2022)
завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка (вересень 2011-травень 2017);
старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка (вересень 2007- вересень 2011);
старший викладач кафедри перекладу Міжрегіональної академії управління персоналом (вересень 2003-вересень 2007);
2014 р.- координація дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (спеціальність: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти) з теми: «Система підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах Європейського Союзу" ( Міжвідомча рада з координації наукових досліджень з педагогічних та психологічних наук в Україні (протокол №4 від 29.04.2014 р.).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 9 | 4 | 1 | 2025.10.27 06:03:55 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 597 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | HIB-8955-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/37219171 |
| 445 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | HIB-8955-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/37219171 |
| 351 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | HIB-8955-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/37219171 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 365 | 10 | 11 | 2025.10.31 10:03:10 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 213 | 9 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 103 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 146.40000 | 5 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Kotenko3 |
Конференції (22)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11366 | V Міжнародна наукова онлайн конференція «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ» | Упровадження травма-інформованого підходу в освітній процес закладів вищої освіти: стан, проблеми, перспективи. | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 10016 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція ( з міжнародною участю) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА: ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Змістовно-технологічне забезпечення іншомовної підготовки студентів педагогічних спеціальностей в умовах змішаного навчання | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 9007 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» | СУЧАСНІ ВИКЛИКИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НУШ: ЗАПЕРЕЧЕННЯ, УСВІДОМЛЕННЯ, ПРОЖИВАННЯ (З ДОСВІДУ ФАКУЛЬТЕТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УНІВЕРСИТЕТУ ГРІНЧЕНКА) | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 8807 | IV Міжнародна наукова онлайн-конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти" | ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ У КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ СЬОГОДЕННЯ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 7184 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» | Реалізація нової стратегії підготовки сучасного педагога: досвід Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 6741 | The 25th Annual National IATEFL Ukraine Conference | - | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
| 5907 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | - | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5829 | ІІI Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» | Міждисциплінарна інтеграція як чинник забезпечення якості професійної підготовки сучасного педагога: Європейські практики; досвід Київського університету імен Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5380 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Якість професійної підготовки сучасного педагога: інтеграція українського та європейського досвіду, нові виклики та перспективи | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) |
|
|
| 5264 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу (За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус+: Жан Моне»)» | Якість вищої педагогічної освіти: європейський досвід, українські реалії | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) |
|
|
| 4437 | Міжнародна науково-практична конференція Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи | Нормативно-правове забезпечення системи підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах ЄС | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
|
|
| 4029 | V International Spring Symposium Professional Development in Language Contexts: Perceptions and Practices | Seven Steps of Forming the Future Teacher’s Methodology Competence in the 21st Century Skills Challenges Dimension | Bălți, Moldova |
|
|
| 3488 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Реалізація нової освітньої стратегії підготовки педагога: українські реалії, світовий досвід | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 3643 | The 23 rd Annual National IATEFL Ukraine conference "Learn, Reflect, Develop" | - | Kyiv, Ukraine |
|
|
| 2436 | ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція«Актуальні проблеми практичної психології» | Психолого-педагогічна компонента іншомовної підготовки майбутнього педагога | м. Глухів | document.pdf | |
| 2441 | І Міжнародна науково-практична конференція \ | Професійна підготовка педагога в Україні: реалії сьогодення, погляд у майбутнє | м. Київ |
|
|
| 311 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу 'Інноваційні технології навчання іноземних мов' | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 312 | Акмеологія: наука XXI століття | Акмеологічні технології професійної підготовки вчителя до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах Західної Європи | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 313 | Open educational E-environment of the modern university | - | Kyiv, Ukraine |
|
|
| 314 | ХХІ щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ |
|
|
| 316 | Актуальные вопросы общественных наук: социология, экономика, психология, антропология, история, философия, филология, педагогика | Современные тенденции развития системы иноязычной подготовки будущих учителей начальной школы в Украине | Прага |
|
|
| 315 | Scientific and Professional Conference Pedagogy and Psychology in the age of globalization | Future Teachers` Foreign Language Competence Formation | Budapest |
|
Монографії (колективні) (9)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode | |
| 45604 | Regional tendencies of primary school teacher training in the Benelux countries | |
| 46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
| 36477 | Готовність майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі | |
| 31479 | Моделі іншомовної підготовки вчителів початкової школи у ЄС | |
| 31801 | Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі засобами інноваційних технологій | |
| 27958 | High school teacher competence in change | |
| 25384 | Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) | |
| 24612 | Реалізація нової освітньої стратегії підготовки вчителя початкової школи: українські реалії, світовий досвід |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52783 | The reflective component of implementing a trauma informed approach to learning as a preventive tool against the development of fatigue in students during field practicum | |
| 50818 | Practices of trauma-informed learning and their influence on the level of situational and personal anxiety of students who are studying face-to-face during hostilities | |
| 49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode | |
| 49624 | Trauma-informed training as a means of stabilizing the negative impact of stressful and destructive factors of war on the inner world of future specialists | |
| 45893 | Causes of anxiety during play as a factor of negative impact on the health of preschool and school children | |
| 45555 | Linguistic and Stylistic Features of English Public Speeches | |
| 45604 | Regional tendencies of primary school teacher training in the Benelux countries | |
| 36477 | Готовність майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі | |
| 30066 | Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context) | |
| 26962 | The Study of the Higher School Lecturer's Competence in Ukraine: Diagnostics and Analytics |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52783 | The reflective component of implementing a trauma informed approach to learning as a preventive tool against the development of fatigue in students during field practicum | |
| 48460 | Application of augmented reality in the linguistic andliterary education of primary school students | |
| 50818 | Practices of trauma-informed learning and their influence on the level of situational and personal anxiety of students who are studying face-to-face during hostilities | |
| 39545 | Augmented Reality in the Literary Education of Primary School Children: Specifics, Creation, Application | |
| 21691 | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | |
| 10143 | Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні | |
| 4685 | Формування іншомовної компетентності майбутніх вчителів |
Фахові видання, що затверджені МОН (19)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52783 | The reflective component of implementing a trauma informed approach to learning as a preventive tool against the development of fatigue in students during field practicum | |
| 18825 | Моделювання процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
| 18721 | Сутність комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки вчителів початкової школи | |
| 17934 | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі» | |
| 3895 | Мотиваційне забезпечення іншомовної діяльності майбутніх учителів початкової школи | |
| 7445 | Підготовка вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів: з досвіду країн Європейського Союзу | |
| 2513 | Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: сучасний стан та освітні перспективи | |
| 3160 | Раннє навчання іноземних мов як чинник комунікативно-психологічної адаптації особистості у мовному просторі | |
| 2515 | Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до іншомовно-навчальної діяльності | |
| 3159 | Фундаменталізація іншомовної підготовки вчителів початкової школи | |
| 225 | Educational environment of HEI as a factor of future foreign language teacher’s professional self | |
| 224 | Forming the world outlook of the future foreign language teacher by means of educational disciplines | |
| 222 | Modern foreign language lecturer of higher educational establishment: professional and personal aspect | |
| 223 | Polycultural conditioning of future foreign language teacher’s intercultural communication’s ability | |
| 226 | Professional growth of future foreign language teachers: multicultural aspect | |
| 228 | The conceptual bases of future primary school teachers professional competence formation in the content of the discipline "Methods of teaching English" | |
| 237 | The problem of forming the professional significant qualities of future foreign language teacher | |
| 2621 | Моделювання педагогічного процесу в контексті розвитку полікультурної компетентності вчителів зарубіжної літератури | |
| 2622 | Педагогічні умови розвитку полікультурної компетентності вчителів зарубіжної літератури як фактор зростання професіоналізму |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 166 | Співкоординатор проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №732-2.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
| 81 | Координатор проекту | Європейський центр імені Вергеланда | Розвиток громадянських і соціальних компетентностей у системі підготовки вчителів в Україні | Керівник проекту: Ірина Сабор, Європейський центр ім. Вергеланда |
- | 01.01.2017-31.12.2018 р. |
| 2 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Координатор Програми – Інститут вищої освіти НАПН України. Контактна особа–Світлана Калашнікова, директор Інституту вищої освіти НАПН України - svit.ukr@ukr.net. |
|
20.01.2016-20.02.2017 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 78 | Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context) | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30066/ | 2021 |
Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (2)
| ID | Назва | Підрозділ | Тип | Місце проведення | Роль | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 20 | Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри | Факультет педагогічної освіти | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) | Київський університет імені Бориса Грінченка | Голова (співголова) оргкомітету | 2023 |
| 17 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" | Факультет педагогічної освіти | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) | Київський університет імені Бориса Грінченка | Голова (співголова) оргкомітету | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 514 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Не зазначено | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi |
Учасник проєкту |
|
| 266 | Університет Ігнаціо в Кракові (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 15-19.11.2021 | Дистанційна | Mikołaj Murkociński International Relations Specialist Institutional Erasmus+ Coordinator International Relations Office |
Учасник програми | Kotenko.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 38 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Учасник проекту | |
| 24 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.12.2017 – 30.05.2019 р. | Учасник проекту |
Участь у державних науково-дослідних проєктах (2)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 25 | «Початкова школа: освіта для життя» | Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 | Київський університет імені Бориса Грінченка | Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» | 2017-2022 | член науково-методичної ради | |
| 14 | «Початкова школа: освіта для життя» | Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 | Київський університет імені Бориса Грінченка | Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» | 2017 | член науково-методичної ради |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (2)
| ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|
| 39 | Головатенко Тетяна Юріївна | Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу/за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» | Київський університет імені Бориса Грінченка | диплом Головатенко.PDF | 2022 |
| 36 | Руднік Юлія Вікторівна | Підготовка майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти / 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. | Київський університет імені Бориса Грінченка | Rudnik.pdf | 2018 |
Заявки на колективні гранти (14)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 946 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 943 | The vitality of modern youth in the conditions of social and political uncertainty in Ukraine (VITALITY) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 836 | CREATE | Erasmus CBHE | Коллективний | - | 2024 |
| 826 | VITALITY | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
| 808 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
| 759 | Civic-TALES | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
| 747 | Developing Guidance Career Education in Ukraine | Team Finland Knowledge (TFK) | Коллективний | - | 2023 |
| 732 | Democracy-Tales | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
| 727 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
| 559 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
| 355 | PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING to FOREIGN LANGUAGE TEACHING: EUROPEAN PRACTICES FOR UKRAINIAN REALITIES (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
| 176 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
| 124 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
| 46 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
Індивідуальні гранти (1)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 102 | Навчаємось разом | МЗС Фінляндії | Подано | Лист ректору Київського університету_Ukr.pdf | 2021 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 191 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (2)
| ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 98 | Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка |
Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу/за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» | Київський університет імені Бориса Грінченка, денна | Київський університет імені Бориса Грінченка | диплом Головатенко.PDF | 2022 |
| 89 | Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту |
«Підготовка вчителів почат.школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов» / 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка | Rudnik.pdf | 2018 |
Підвищення кваліфікації (21)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11478 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 09.04.2025 00:00 |
| 10105 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 00:00 |
| 9558 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8863 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
21.12.2023 00:00 |
| 8381 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Котенко О.В..pdf | 16.11.2023 00:00 |
| 7439 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 00:00 |
| 6143 | інше | Інший модуль |
|
22.12.2021 00:00 |
| 5236 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 00:00 |
| 4894 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 00:00 |
| 4115 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
12.05.2020 00:00 |
| 3986 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
14.05.2020 00:00 |
| 3771 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_6_05_19.docx | 06.05.2019 00:00 |
| 3558 | Лідерський | Інший модуль |
|
08.11.2019 00:00 |
| 3104 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 00:00 |
| 1866 | Інше | - |
|
31.10.2017 00:00 |
| 1763 | Інше | - |
|
30.03.2017 00:00 |
| 1635 | Дидактичний модуль | - |
|
16.02.2016 00:00 |
| 852 | Модуль з ІКТ | - | nakaz_sert_11_16.pdf | 11.11.2016 00:00 |
| 449 | Інше | - |
|
05.12.2016 00:00 |
| 411 | Лідерський модуль | - |
|
21.05.2015 00:00 |
| 94 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
12.05.2015 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1254 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 00:00 | 5 |
| 1242 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 00:00 | 10 |
| 1239 | "Вчити-це модно. Педагог -це тренд" | Молодіжний форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.11.2017 00:00 | 10 |
| 1036 | Конкурс перекладу творів Б. Грінченка "Натхненний творчістю Б. Грінченка" | Конкурс | Педагогічний інститут | 07.12.2016 00:00 | 2 |
| 1034 | 5-ювілейна щорічна студентська науково-практична конференція "Іншомовна освіта очима студентів" | Студентська конференція | Педагогічний інститут | 17.05.2016 00:00 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (4)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 949 | Кандидат наук | Доцент | Декан факультету | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134601 | Kotenko_Rudnik.pdf |
| 828 | Кандидат наук | Доцент | Декан факультету | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126068 |
|
| 783 | Кандидат наук | Доцент | Декан факультету | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126067 |
|
| 212 | Кандидат наук | Доцент | Директор інституту | Педагогічний інститут | 2018 | 81084 |
|
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 21975 | Шкільний портфель |
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" |
Сертифіковані ЕНК (11)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1965 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1832 | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1778 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 03:00 | – |
| 1325 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1122 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 965 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 846 | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 424 | Іноземна мова з методикою навчання (4 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 00:00 | |
| 278 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 00:00 | |
| 241 | Методика навчання іноземних мов (4 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 00:00 |
Використання ЕНК (15)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 13981 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, 1р ВО, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 12910 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12131 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12116 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11976 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11213 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10629 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 10288 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9422 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 7934 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 5127 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 3759 | Педагогічний інститут | Методика навчання іноземної мови (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 12 | 10 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 3758 | Педагогічний інститут | Методика навчання англійської мови (4 курс) | Бакалавр | Заочна | 14 | 10 | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 122 | Педагогічний інститут | Методика навчання іноземних мов (4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 23 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7478 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,85 | 31.12.2024 00:00 |
| 6567 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,71 | 30.12.2023 00:00 |
| 5684 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,57 | 30.12.2022 00:00 |
| 4905 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,94 | 28.12.2021 00:00 |
| 3789 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,95 | 28.12.2020 00:00 |
| 2704 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 5,00 | 28.12.2019 00:00 |
| 2037 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,70 | 26.12.2018 00:00 |
| 1184 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,58 | 12.01.2017 02:00 |
| 91 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,1 | 20.05.2016 00:00 |
Заходи мистецького спрямування (1)
| ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 513 | Шоу-програма "Ось ми які" | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 16.11.2017 00:00 |
Проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань (1)
| ID | Предмет з якого проводиться олімпіада | База (навчальний заклад) | Вид участі | Наказ ДОНМС/ МОН | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 4 | англійська мова | Навчальний корпус Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б | - | org_komitet_angl_mova-1.pdf | 12.02.2017 00:00 |